Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Beppu:

Zo typisch weer dit na het puntverlies van de concurrenten gister.

Dit vooral. Ajax laat punten liggen, PSV verliest en dan kom je zelf met zo'n enorme kutwedstrijd. Had je van te voren al kunnen voorspellen natuurlijk. Dit is echt typisch Feyenoord namelijk.

Wordt ook onzettend moe van Idrissi en Danilo die maar basis blijven staan. Danilo die een kopbal van 2 meter niet eens in een hoek krijgt. Idrissi die geen man voorbij komt. Waarom worden Gimenez en Paixao nog steeds gepasseerd. Slechter dan die andere twee kan het niet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei 007mark:

Sowieso voorin met Idrissi, Dilrosun en Jahanbaksh teveel spelers die graag mooi willen scoren. Zit weinig efficiëntie in.

En volgens mij moet die laatste goal van Gimenez gewoon tellen???

Moet ook tellen. Hij beweegt niet van zijn plaats. Cillessen schiet hem er zelf bewust tegen aan. En zelfs al was het een overtreding, dan had de scheids alsnog voor de zekerheid kunnen wachten met fluiten tot de bal in het netje lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei aron24:

Moet ook tellen. Hij beweegt niet van zijn plaats. Cillessen schiet hem er zelf bewust tegen aan. En zelfs al was het een overtreding, dan had de scheids alsnog voor de zekerheid kunnen wachten met fluiten tot de bal in het netje lag.

Ik zie het net op Twitter. Hij staat buiten de 16, hoezo is dat een fout/overtreding van de spits..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestolen door Gözübüyük met een belachelijke actie waarmee hij je onderaan de streep gewoon de drie punten kost. Niet voor het eerst dat hij met een belachelijke beslissing punten kost. 

Maargoed, het is natuurlijk ook te makkelijk om hem volledig de schuld van deze zeperd in de schoenen te schuiven, want Feyenoord was vandaag ook gewoon niet scherp genoeg. Je mist duidelijk een nummer 6, wat nog maar eens laat zien hoe dom het was om Aursnes te verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Urbeto:

Bestolen door Gözübüyük met een belachelijke actie waarmee hij je onderaan de streep gewoon de drie punten kost. Niet voor het eerst dat hij met een belachelijke beslissing punten kost. 

Maargoed, het is natuurlijk ook te makkelijk om hem volledig de schuld van deze zeperd in de schoenen te schuiven, want Feyenoord was vandaag ook gewoon niet scherp genoeg. Je mist duidelijk een nummer 6, wat nog maar eens laat zien hoe dom het was om Aursnes te verkopen.

Oneens. De verkoop was niet dom. Zoveel winst maken op een speler na één seizoen moet je gewoon doen. Zeker gezien de financiën van Feyenoord en in het verleden afgeketste transfers (Jörgensen > Newcastle). 

Het niet halen van een vervanger is wél dom. En de opties waren er.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Richarð.:

Oneens. De verkoop was niet dom. Zoveel winst maken op een speler na één seizoen moet je gewoon doen. Zeker gezien de financiën van Feyenoord en in het verleden afgeketste transfers (Jörgensen > Newcastle). 

Het niet halen van een vervanger is wél dom. En de opties waren er.

Wanneer er niemand klaar staat om Aursnes' rol over te nemen, en dat bleek het geval te zijn, is het gewoon een domme verkoop. Dat staat echt los van het financiële plaatje. Het elftal mist nu echt een baken van rust op het middenveld. Dan is het leuk dat je er een mooi bedrag voor hebt ontvangen, maar als het je de komende periode structureel punten gaat kosten - en dan kijk ik vooral naar de Europese wedstrijden - vraag ik me sterk af of dat het waard is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

Wanneer er niemand klaar staat om Aursnes' rol over te nemen, en dat bleek het geval te zijn, is het gewoon een domme verkoop. Dat staat echt los van het financiële plaatje. Het elftal mist nu echt een baken van rust op het middenveld. Dan is het leuk dat je er een mooi bedrag voor hebt ontvangen, maar als het je de komende periode structureel punten gaat kosten - en dan kijk ik vooral naar de Europese wedstrijden - vraag ik me sterk af of dat het waard is geweest.

Daarom zeg ik; het niet halen van een vervanger, zei het vóór het vetrek van Aursnes of ná het vertrek (er was nog tijd), is dom. Ze hadden gewoon Grillitsch kunnen halen, maar begonnen onnodig te twijfelen, aldus FeyenoordTM. Ook een Mannsverk en, in mindere mate, Zerrouki waren opties. En er zullen ongetwijfeld nog meer namen, die niet door FTM gedeeld zijn, op het lijstje staan. Dat je als een Feyenoord dan niet toehapt en geen opvolger haalt, dát is dom. Daardoor liepen we ook al Gnonto mis, die nu bij een Premier League team onder contract staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder echte 6 spelen kan je punten gaan kosten, niet alleen in Nederland maar ook europees waar bij je toch hoopt op overwintering dit seizoen. Snap dat 15 miljoen flink wat geld is maar als je geen 100 % vervanger in je selectie hebt of op je targetlist moet je het niet doen.

Nouja op naar donderdag, hoop dat er nog wat te zuipen valt in Herning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei 007mark:

Sowieso voorin met Idrissi, Dilrosun en Jahanbaksh teveel spelers die graag mooi willen scoren. Zit weinig efficiëntie in.

En volgens mij moet die laatste goal van Gimenez gewoon tellen???

Onvoldoende afstand. Maar goed de keeper kon ook best ff 1 of 2 meter naar link of rechts lopen dus deze had best wel mogen tellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei MetalMichael:

Is geen regel in deze situatie. Bovendien staat hij buiten de 16 en maakt hij geen beweging naar de bal. 

Hij loopt letterlijk naar de bal toe en gaat voor Cillesen staan. Kijk Cilessen moet dan het risico nog steeds niet nemen, maar een legale doelpunt is het niet volgens de regels. De regel moet er voor zorgen dat een keeper vrij kan uittrappen en dat is precies wat er hier niet gebeurde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei himan:

Hij loopt letterlijk naar de bal toe en gaat voor Cillesen staan.

Allemaal voordat Cillesen de uittrap neemt.

24 minuten geleden zei himan:

Kijk Cilessen moet dan het risico nog steeds niet nemen, maar een legale doelpunt is het niet volgens de regels. De regel moet er voor zorgen dat een keeper vrij kan uittrappen en dat is precies wat er hier niet gebeurde. 

Cillesen kan toch een meter naar links stappen. Kijk naar de bewegende beelden: Gimenez staat daar voordat hij daar naartoe loopt om uit te trappen. Als vergelijking kun je ook nog kijken naar die goal in de CL finale toen, met Karius als ik het goed heb. Die telde wel en daar ging de speler binnen de 16 met zijn voet naar de bal. 

Sowieso flauw dat de scheids zowel bij ESPN als bij de NOS niet wilde reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Richarð.:

Daarom zeg ik; het niet halen van een vervanger, zei het vóór het vetrek van Aursnes of ná het vertrek (er was nog tijd), is dom. Ze hadden gewoon Grillitsch kunnen halen, maar begonnen onnodig te twijfelen, aldus FeyenoordTM. Ook een Mannsverk en, in mindere mate, Zerrouki waren opties. En er zullen ongetwijfeld nog meer namen, die niet door FTM gedeeld zijn, op het lijstje staan. Dat je als een Feyenoord dan niet toehapt en geen opvolger haalt, dát is dom. Daardoor liepen we ook al Gnonto mis, die nu bij een Premier League team onder contract staat.

Je hebt 11 aanwinsten gehaald, maar geen vervanger voor Aursnes, hoe dan?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Allemaal voordat Cillesen de uittrap neemt.

Cillesen kan toch een meter naar links stappen. Kijk naar de bewegende beelden: Gimenez staat daar voordat hij daar naartoe loopt om uit te trappen. Als vergelijking kun je ook nog kijken naar die goal in de CL finale toen, met Karius als ik het goed heb. Die telde wel en daar ging de speler binnen de 16 met zijn voet naar de bal. 

Sowieso flauw dat de scheids zowel bij ESPN als bij de NOS niet wilde reageren.

Benzema stond daar bij mijn weten niet expres. Hij liep niet naar de keeper toe om hem te hinderen. Dat is hier het verschil. Als Karius daar 10 seconden met de bal had staan wachten was Benzema weggeweest. Dat geldt zeker niet voor Gimenez.

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei himan:

Benzema stond daar bij mijn weten niet expres. Hij liep niet naar de keeper toe om hem te hinderen. Dat is hier het verschil. Als Karius daar 10 seconden met de bal had staan wachten was Benzema weggeweest. Dat geldt zeker niet voor Gimenez.

Dan had Real een indirecte vrije trap gekregen. Want de keeper mag 6 seconden de bal vasthouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Dan had Real een indirecte vrije trap gekregen. Want de keeper mag 6 seconden de bal vasthouden.

6 dan. Misschien is dat wel de voornaamste reden dat je niet met drie man voor een keeper mag gaan staan bij een uittrap. Dat zou toch van de gekken zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites