RicardoKaka8 Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 9 minuten geleden zei MetalMichael: Qua beschrijving wel een goede vervanger voor Sini. Vraag me wel af waarom hij op zijn 22e nog in Brazilië speelt, als hij nu "one of the most exciting" van de competitie wordt genoemd. Volgens mij is die dit seizoen pas echt doorgebroken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 5 uur geleden zei rich ruzzian: FutbolSpy heeft het over: One of the most exciting players in the Brasileirão; Igor Paixão. Outstanding 1v1 ability, plenty of creativity, and a direct goal threat. Feyenoord reportedly interested, as they look to fill the void left by Luis Sinisterra — would be a very shrewd move, dependent on the fee. Hoeveel moet deze jongen kosten voor Feyenoord? Dit is ook een interessante om erbij te pakken. Vind ik meer zeggen dan zo'n compilatie filmpje. Neem hierbij wel mee dat hij voor een laagvlieger speelt in Brazilië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Senesi dus misschien naar Bournemouth. Kokcu ook maar meteen weg doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 De kans dat Kokcu ook nog weggaat is best aanwezig, aangezien er aardig aan verschillende middenvelders van Leicester wordt getrokken en die Kokcu boven aan hun lijstje hebben staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Ja joh, verkoop de hele pleuris bende gewoon. Zolang je Geert, Trauner en Bijlow maar houdt vind ik het best. Ligt een contract tot 2027 klaar voor Paixoa, dat klinkt alsof ze vergevorderd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 27 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja joh, verkoop de hele pleuris bende gewoon. Zolang je Geert, Trauner en Bijlow maar houdt vind ik het best. Ligt een contract tot 2027 klaar voor Paixoa, dat klinkt alsof ze vergevorderd zijn. Maar dan begin je eigenlijk bijna volledig opnieuw met het opbouwen van een elftal? Is dat écht heel wenselijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) 31 minuten geleden zei ElMarcos: Maar dan begin je eigenlijk bijna volledig opnieuw met het opbouwen van een elftal? Is dat écht heel wenselijk? Dat wist je vorig seizoen al. En aangezien ze vorig jaar zijn begonnen met het neerzetten van een bepaalde manier van spelen door de hele club, lijkt het me misschien eerder een zegen dan een vloek in deze specifieke situatie. Je plukt nu de vruchten van de onverwacht snelle ontwikkeling van vorig jaar en zet nu eigenlijk reuzenstappen naar waar binnen een jaar of 4/5 wilde staan. Althans, dat is mijn inschatting. Het zal, net als vorig seizoen, weer een steile leercurve moeten worden om het elftal wedstrijdfit en op elkaar ingespeeld te laten raken. Het zal alleen wat minder moeite kosten om de speelstijl in te slijpen, aangezien een deel het al heeft meegemaakt en de nieuwe spelers specifiek zijn gescout op hun rol in het systeem en dus eerder gewend zullen zijn. Natuurlijk zijn er veel vraagtekens, maar zie het niet per se als een onwenselijke ontwikkeling in het specifieke geval van Feyenoord op dit moment. 4 augustus 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 2 uur geleden zei ElMarcos: Maar dan begin je eigenlijk bijna volledig opnieuw met het opbouwen van een elftal? Is dat écht heel wenselijk? Nee, maar wat verwacht je dan? Feyenoord heeft nog niet de middelen + aanzien om bepaalde spelers net wat langer vast te houden en ze zijn Conference League-finalist geworden met een vrij vaste basiself met veel jongere gasten. Dan weet je dat je kaalgeplukt gaat worden. En een rebuildje lijkt mij niet per sé reden tot grote zorgen. Je ziet dat ze nog best wat kunnen betalen voor bijvoorbeeld een Q. Timber en gezien de scouting van afgelopen jaren is het ook realistisch dat ze nog wel wat aardigs uitzoeken. Dan is het even implementeren en wennen en zit die derde plek er echt wel weer in. Mensen zijn vaak vol lof over AZ en het beleid daar, maar ik heb nou niet het idee dat die er zo hard aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Dan is het even implementeren en wennen en zit die derde plek er echt wel weer in. Mensen zijn vaak vol lof over AZ en het beleid daar, maar ik heb nou niet het idee dat die er zo hard aankomen. AZ heeft ook gewoon een begrotingsprobleem. Hun supportersschare en stadion (slechts 20k) is veel te klein om op structurele basis hoog te eindigen. Met slim beleid kom je ver, maar het is helemaal niet gek als Twente (30k en veel fanatieker) AZ na volgend jaar ‘definitief’ voorbij streeft, mits zij Europees halen en slim blijven investeren. Beetje hetzelfde als nu met PSV t.o.v. Feyenoord. Theoretisch gezien zou Feyenoord een beter team op de mat moeten kunnen leggen dan PSV, maar door slecht beleid, een verouderde Kuip en een hele hoop andere problemen, is dat al jaren niet aan de orde. Niet voor niets dat PSV allemaal gekke constructies gebruikt om maar op sportief vlak Ajax bij te kunnen benen. Ook hier is het wel te verwachten dat als Feyenoord op deze manier slim blijft investeren en Slot dit op het veld weet te vertalen naar prestaties, we over 5 jaar een structurele kampioenschapsstrijd gaan krijgen tussen bovenal Ajax en Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Aii.. dat zou zonde zijn. Zou toch fijn zijn voor Feyenoord als Senesi blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Mwa, dit was degene die ze op voorhand wel wilden verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Zal wel moeten ook met een aflopend contract. Die optie is met een reden niet gelicht, zal wel ongunstige omstandigheden mee te maken hebben gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Wel leuk om te volgen zo'n compleet nieuw elftal straks. Mocht Senesi vertrekken, zou ik nog wel even een extra optie voor achterin halen. Lopez, Rasmussen, Trauner, Geertruida en Pedersen is wel heel smal. Of zijn er nog goede jonge gasten die er dicht tegenaan zitten? Misschien een wat gekke naam, maar Karim Rekiki heeft het bij Sevilla als back-up voor zowel LCV als LA best prima gedaan. Kan een beetje opbouwen en is niet sloom. Kan wel zijn dat Sevilla hem wil behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Hancko van Sparta Praag moet de vervanger worden. En ik hoop nog steeds dat Southampton concreet wordt voor Pedersen, kun je Benita doorschuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 14 minuten geleden zei Socrates: Wel leuk om te volgen zo'n compleet nieuw elftal straks. Mocht Senesi vertrekken, zou ik nog wel even een extra optie voor achterin halen. Lopez, Rasmussen, Trauner, Geertruida en Pedersen is wel heel smal. Of zijn er nog goede jonge gasten die er dicht tegenaan zitten? Mimeirhel Benita doet het als jonge rechtsback wel leuk in de voorbereiding. Dan zou je die kunnen gebruiken als backup voor Pedersen en Geertruida in het centrum zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 minuut geleden zei 007mark: Mimeirhel Benita doet het als jonge rechtsback wel leuk in de voorbereiding. Dan zou je die kunnen gebruiken als backup voor Pedersen en Geertruida in het centrum zetten. Geertruida in het centrum vond in tot op heden niet altijd een even groot succes, in tegenstelling tot op rb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) Nou, interview bij rtl was duidelijk. Zerrouki wil naar Feyenoord. 4 augustus 2022 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 En volgens Streuer is 't verre van rond. Wat een soap. Zeg 't maar, wat is 't maximale wat Feyenoord zou meoten betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 4 miljoen zou ik al veel vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 10 miljoen is wel echt het maximale hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 16 minuten geleden zei 007mark: 4 miljoen zou ik al veel vinden. Ach hou toch op, kijkend naar wat er nu rond loopt in de Eredivisie en wat Feyenoord ontvangt voor bepaalde spelers moet Twente gewoon minimaal 8 a 9 miljoen vragen kijkend naar z’n contract. Wat een arrogantie dat ze denken hem voor een appel en een ei op te kunnen halen. Zelfde geldt voor Hilgers overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) 59 minuten geleden zei Jotew: Ach hou toch op, kijkend naar wat er nu rond loopt in de Eredivisie en wat Feyenoord ontvangt voor bepaalde spelers moet Twente gewoon minimaal 8 a 9 miljoen vragen kijkend naar z’n contract. Wat een arrogantie dat ze denken hem voor een appel en een ei op te kunnen halen. Zelfde geldt voor Hilgers overigens. Ik denk meer, en dat ben ik compleet met @007mark eens, dat hij vind dat Feyenoord geen 4 miljoen uit moet geven voor Mark Diemers met iets langer haar. 4 augustus 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Op 5-1-2022 om 15:57 zei Bolderbast: Zerrouki van FC Twente. Nostradaaamus, met zo'n strakke groene broek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 5 uur geleden zei PJHoutman: Ik denk meer, en dat ben ik compleet met @007mark eens, dat hij vind dat Feyenoord geen 4 miljoen uit moet geven voor Mark Diemers met iets langer haar. Denk dat je Zerrouki daar te kort mee doet, maar als dat het geval is dat jullie dat bedoelen en vinden heb ik niks gezegd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten