Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei rich ruzzian:

FutbolSpy heeft het over:

One of the most exciting players in the Brasileirão; Igor Paixão. Outstanding 1v1 ability, plenty of creativity, and a direct goal threat. Feyenoord reportedly interested, as they look to fill the void left by Luis Sinisterra — would be a very shrewd move, dependent on the fee.

Hoeveel moet deze jongen kosten voor Feyenoord? 

image.png.eb304bf01950d6ee84797f64c5b6790f.png

Dit is ook een interessante om erbij te pakken. Vind ik meer zeggen dan zo'n compilatie filmpje. Neem hierbij wel mee dat hij voor een laagvlieger speelt in Brazilië

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ja joh, verkoop de hele pleuris bende gewoon. Zolang je Geert, Trauner en Bijlow maar houdt vind ik het best.  

Ligt een contract tot 2027 klaar voor Paixoa, dat klinkt alsof ze vergevorderd zijn.  

Maar dan begin je eigenlijk bijna volledig opnieuw met het opbouwen van een elftal? Is dat écht heel wenselijk? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei ElMarcos:

Maar dan begin je eigenlijk bijna volledig opnieuw met het opbouwen van een elftal? Is dat écht heel wenselijk? 

Dat wist je vorig seizoen al. En aangezien ze vorig jaar zijn begonnen met het neerzetten van een bepaalde manier van spelen door de hele club, lijkt het me misschien eerder een zegen dan een vloek in deze specifieke situatie. Je plukt nu de vruchten van de onverwacht snelle ontwikkeling van vorig jaar en zet nu eigenlijk reuzenstappen naar waar binnen een jaar of 4/5 wilde staan. Althans, dat is mijn inschatting. Het zal, net als vorig seizoen, weer een steile leercurve moeten worden om het elftal wedstrijdfit en op elkaar ingespeeld te laten raken. Het zal alleen wat minder moeite kosten om de speelstijl in te slijpen, aangezien een deel het al heeft meegemaakt en de nieuwe spelers specifiek zijn gescout op hun rol in het systeem en dus eerder gewend zullen zijn.

Natuurlijk zijn er veel vraagtekens, maar zie het niet per se als een onwenselijke ontwikkeling in het specifieke geval van Feyenoord op dit moment.  

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElMarcos:

Nee, maar wat verwacht je dan? Feyenoord heeft nog niet de middelen + aanzien om bepaalde spelers net wat langer vast te houden en ze zijn Conference League-finalist geworden met een vrij vaste basiself met veel jongere gasten. Dan weet je dat je kaalgeplukt gaat worden.

En een rebuildje lijkt mij niet per sé reden tot grote zorgen. Je ziet dat ze nog best wat kunnen betalen voor bijvoorbeeld een Q. Timber en gezien de scouting van afgelopen jaren is het ook realistisch dat ze nog wel wat aardigs uitzoeken. Dan is het even implementeren en wennen en zit die derde plek er echt wel weer in. Mensen zijn vaak vol lof over AZ en het beleid daar, maar ik heb nou niet het idee dat die er zo hard aankomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Socrates:

Dan is het even implementeren en wennen en zit die derde plek er echt wel weer in. Mensen zijn vaak vol lof over AZ en het beleid daar, maar ik heb nou niet het idee dat die er zo hard aankomen.

AZ heeft ook gewoon een begrotingsprobleem. Hun supportersschare en stadion (slechts 20k) is veel te klein om op structurele basis hoog te eindigen. Met slim beleid kom je ver, maar het is helemaal niet gek als Twente (30k en veel fanatieker) AZ na volgend jaar ‘definitief’ voorbij streeft, mits zij Europees halen en slim blijven investeren. 

Beetje hetzelfde als nu met PSV t.o.v. Feyenoord. Theoretisch gezien zou Feyenoord een beter team op de mat moeten kunnen leggen dan PSV, maar door slecht beleid, een verouderde Kuip en een hele hoop andere problemen, is dat al jaren niet aan de orde. Niet voor niets dat PSV allemaal gekke constructies gebruikt om maar op sportief vlak Ajax bij te kunnen benen. Ook hier is het wel te verwachten dat als Feyenoord op deze manier slim

blijft investeren en Slot dit op het veld weet te vertalen naar prestaties, we over 5 jaar een structurele kampioenschapsstrijd gaan krijgen tussen bovenal Ajax en Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel leuk om te volgen zo'n compleet nieuw elftal straks. Mocht Senesi vertrekken, zou ik nog wel even een extra optie voor achterin halen. Lopez, Rasmussen, Trauner, Geertruida en Pedersen is wel heel smal. Of zijn er nog goede jonge gasten die er dicht tegenaan zitten?

Misschien een wat gekke naam, maar Karim Rekiki heeft het bij Sevilla als back-up voor zowel LCV als LA best prima gedaan. Kan een beetje opbouwen en is niet sloom. Kan wel zijn dat Sevilla hem wil behouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Socrates:

Wel leuk om te volgen zo'n compleet nieuw elftal straks. Mocht Senesi vertrekken, zou ik nog wel even een extra optie voor achterin halen. Lopez, Rasmussen, Trauner, Geertruida en Pedersen is wel heel smal. Of zijn er nog goede jonge gasten die er dicht tegenaan zitten?

Mimeirhel Benita doet het als jonge rechtsback wel leuk in de voorbereiding. Dan zou je die kunnen gebruiken als backup voor Pedersen en Geertruida in het centrum zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei 007mark:

4 miljoen zou ik al veel vinden.

Ach hou toch op, kijkend naar wat er nu rond loopt in de Eredivisie en wat Feyenoord ontvangt voor bepaalde spelers moet Twente gewoon minimaal 8 a 9 miljoen vragen kijkend naar z’n contract. Wat een arrogantie dat ze denken hem voor een appel en een ei op te kunnen halen. Zelfde geldt voor Hilgers overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Jotew:

Ach hou toch op, kijkend naar wat er nu rond loopt in de Eredivisie en wat Feyenoord ontvangt voor bepaalde spelers moet Twente gewoon minimaal 8 a 9 miljoen vragen kijkend naar z’n contract. Wat een arrogantie dat ze denken hem voor een appel en een ei op te kunnen halen. Zelfde geldt voor Hilgers overigens.

Ik denk meer, en dat ben ik compleet met @007mark eens, dat hij vind dat Feyenoord geen 4 miljoen uit moet geven voor Mark Diemers met iets langer haar. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei PJHoutman:

Ik denk meer, en dat ben ik compleet met @007mark eens, dat hij vind dat Feyenoord geen 4 miljoen uit moet geven voor Mark Diemers met iets langer haar. 

Denk dat je Zerrouki daar te kort mee doet, maar als dat het geval is dat jullie dat bedoelen en vinden heb ik niks gezegd! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites