ReneLeBlanc Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 4 minuten geleden zei RicoV1989: Wilde het net posten. Lijkt me een prima vervanger, redelijk hetzelfde profiel en iemand die er gelijk staat. Heeft alleen wel een jaar langer dan Berghuis zitten prutsen in Engeland toch? Hopelijk heeft hem dat niet teveel slecht gedaan... Ik denk dat dit een hele goeie is. Ergens hoop ik zelfs dat dit een huurtransfer is, of gewoon net zo'n deal als PSV heeft gemaakt met Brighton. Lijkt wel alsof ze daar beetje schoon schip aan het maken zijn. Alireza is natuurlijk ook bekend met het systeem van Slot dus zal een kwestie worden van snel fit worden en ritme krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik denk dat dit een hele goeie is. Ergens hoop ik zelfs dat dit een huurtransfer is, of gewoon net zo'n deal als PSV heeft gemaakt met Brighton. Lijkt wel alsof ze daar beetje schoon schip aan het maken zijn. Alireza is natuurlijk ook bekend met het systeem van Slot dus zal een kwestie worden van snel fit worden en ritme krijgen. Als ik de tweet van FTM zie lijkt het wel te gaan om een definitieve overname. Zou ik toch zeker wel toejuichen! Zag overigens net dat ie afgelopen seizoen toch 25 potjes gespeeld heeft voor Brighton, stuk meer dan ik gedacht had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Ja toch zo'n 50 potten voor Brighton gespeeld, met maar 2 goals en 1 assist. Dat is wel schraal. Verder denk ik wel dat die bij ons weer helemaal kan opbloeien, en dit is wel een transfer waar je een talent in de luwte achter hem kan laten wennen en ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 20 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja toch zo'n 50 potten voor Brighton gespeeld, met maar 2 goals en 1 assist. Dat is wel schraal. Verder denk ik wel dat die bij ons weer helemaal kan opbloeien, en dit is wel een transfer waar je een talent in de luwte achter hem kan laten wennen en ontwikkelen. Waarvan 1 goal een wereldgoal was iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Als hij z’n AZ niveau kan aantikken, dan is dat een zeer goede vervanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 5 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ja toch zo'n 50 potten voor Brighton gespeeld, met maar 2 goals en 1 assist. Dat is wel schraal. Verder denk ik wel dat die bij ons weer helemaal kan opbloeien, en dit is wel een transfer waar je een talent in de luwte achter hem kan laten wennen en ontwikkelen. 50 keer meegedaan ja. Dat is wat anders dan 50 potten natuurlijk. Over de laatste 2 seizoenen 821 minuten gemaakt in de Premier League. Heeft in totaal over 3 seizoenen qua minuten bij elkaar opgeteld 20 hele wedstrijden gespeeld en slechts 1x in de laatste twee seizoenen de 90 minuten vol gemaakt. Mag hopen voor Feyenoord dat hij dezelfde is als toen bij AZ, maar daar heb ik toch een hard hoofd in als je in 3 jaar tijd maar 5 volle wedstrijden gespeeld hebt voor je club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Nouja, Berghuis kwam toch ook met zulke cijfers terug vanuit Watford? Hoeft niet veel te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 14 uur geleden zei Lazy: 50 keer meegedaan ja. Dat is wat anders dan 50 potten natuurlijk. Over de laatste 2 seizoenen 821 minuten gemaakt in de Premier League. Heeft in totaal over 3 seizoenen qua minuten bij elkaar opgeteld 20 hele wedstrijden gespeeld en slechts 1x in de laatste twee seizoenen de 90 minuten vol gemaakt. Mag hopen voor Feyenoord dat hij dezelfde is als toen bij AZ, maar daar heb ik toch een hard hoofd in als je in 3 jaar tijd maar 5 volle wedstrijden gespeeld hebt voor je club. Eens ja, moet het ook nog maar is zien. Ben vooral benieuwd hoeveel zo'n jongen nou moet kosten. Ze hebben dr ooit grof geld voor betaald, het kan natuurlijk wel een gevalletje zijn van te goed voor Nederland en te slecht voor Engeland, just like Berghuis. Dat maakt Berghuis bv ook geen slechte voetballer, maar je moet maar net in Engeland passen en aarden. Je ziet toch wel meer dat de stap naar Engeland gewoon enorm groot is, zeker voor aanvallers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 14 uur geleden zei PJHoutman: Nouja, Berghuis kwam toch ook met zulke cijfers terug vanuit Watford? Hoeft niet veel te zeggen. Berghuis was maar 1 seizoen. Dat is wel een verschil denk ik. Feyenoord zal - indien ze hem echt contracteren - voorzichtig moeten zijn. Van 3 jaar vrijwel niets doen en louter trainingen doen naar 2x per week volle bak 90 minuten spelen is wel ff een dingetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 31 minuten geleden zei Lazy: Berghuis was maar 1 seizoen. Dat is wel een verschil denk ik. Feyenoord zal - indien ze hem echt contracteren - voorzichtig moeten zijn. Van 3 jaar vrijwel niets doen en louter trainingen doen naar 2x per week volle bak 90 minuten spelen is wel ff een dingetje. Gelukkig hebben we de almachtige Linssen nog achter de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 15 uur geleden zei Lazy: 50 keer meegedaan ja. Dat is wat anders dan 50 potten natuurlijk. Over de laatste 2 seizoenen 821 minuten gemaakt in de Premier League. Heeft in totaal over 3 seizoenen qua minuten bij elkaar opgeteld 20 hele wedstrijden gespeeld en slechts 1x in de laatste twee seizoenen de 90 minuten vol gemaakt. Mag hopen voor Feyenoord dat hij dezelfde is als toen bij AZ, maar daar heb ik toch een hard hoofd in als je in 3 jaar tijd maar 5 volle wedstrijden gespeeld hebt voor je club. Hij speelde ook nog 11 wedstrijden in de FA Cup / League Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 3 uur geleden zei Lazy: Berghuis was maar 1 seizoen. Dat is wel een verschil denk ik. Feyenoord zal - indien ze hem echt contracteren - voorzichtig moeten zijn. Van 3 jaar vrijwel niets doen en louter trainingen doen naar 2x per week volle bak 90 minuten spelen is wel ff een dingetje. 2x per week? Nee grapje, dat hoop ik wel, maar plaatsing voor de groepsfase is natuurlijk allesbehalve zeker op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 Beter dan zijn voorganger denk ik? Als het de Alireza van AZ is qua niveau vind ik dit meer dan prima. Wat een kutachternaam alleen om te typen zeg. Hoop dat het qua transfers nu wel losgaat. Mag op sommige posities nog wel wat bij, en op sommige lekker doorselecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Feyenoord word nu ook in verband gebracht met Vuskovic, een 19-jarige rechtercentrale verdediger. Zou 5 miljoen moeten kosten, geen idee of het wat is maar er zullen vast wel wat FM kenners zijn die wel weten of dit wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Op 12-7-2021 om 11:29 zei PJHoutman: Deze transferwindow kan niet meer stuk. Godver wat is dit lekker wakker worden. Campeones! Campeones! Ole Ole Ole! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Alireza dus waarschijnlijk vandaag of vrijdag afgerond. Mooi op tijd om misschien 30 minuutjes mee te doen as zaterdag. Wel een hoopvolle transfer imo, eindelijk wat diepgang op de flanken ipv dat ellenloze in de bal komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Zeer fijne aanwinst lijkt me inderdaad. Sini en Jahanbaksh op de flanken lijkt me wel genot. En tussen 2 diepgaande buitenspelers die de achterlijn kunnen halen zie ik ook zo voor me dat Bozenik goed gaat renderen. Hij kan niet zo heel goed voetballen natuurlijk, maar in die paar potjes die hij mee heeft gedaan heeft ie wel laten zien dat ie een heerlijke afmaker is. Nou is het natuurlijk geen FM waar ik ook altijd zo speel, maar ik hou wel van diepgaande buitenspelers die een pure afmaker kunnen bedienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Op naar Kosovo dus. Ik ga maar uit van een Trencin'tje dan kan het alleen maar meevallen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 1 minuut geleden zei RicoV1989: Op naar Kosovo dus. Ik ga maar uit van een Trencin'tje dan kan het alleen maar meevallen... Het zal wel weer helemaal niets worden inderdaad. Spelen er bekende spelers bij die club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 7 minuten geleden zei Arezo: Het zal wel weer helemaal niets worden inderdaad. Spelen er bekende spelers bij die club? https://www.transfermarkt.com/fc-drita-gjilan/startseite/verein/33741 Werkelijk waar van geen enkele speler gehoord.. Maar goed, dit makkelijk winnen is niet des Feyenoord natuurlijk. Ik denk een zwaarbevochten gelijkspel uit en een 1-0 winst thuis ofzo. Maar ik ga dus maar uit van een Trencin'tje, maar zo erg kan toch eigenlijk niet? Toch? Toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Ik wilde net zeggen, ik durf wel te zeggen dat ik vaak obscure spelers ergens van ken, maar van deze namen heb ik echt nog nooit gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 2 minuten geleden zei RicoV1989: https://www.transfermarkt.com/fc-drita-gjilan/startseite/verein/33741 Werkelijk waar van geen enkele speler gehoord.. Maar goed, dit makkelijk winnen is niet des Feyenoord natuurlijk. Ik denk een zwaarbevochten gelijkspel uit en een 1-0 winst thuis ofzo. Maar ik ga dus maar uit van een Trencin'tje, maar zo erg kan toch eigenlijk niet? Toch? Toch? Zojuist zei Tim': Ik wilde net zeggen, ik durf wel te zeggen dat ik vaak obscure spelers ergens van ken, maar van deze namen heb ik echt nog nooit gehoord. Dit zijn zulke niet hoopgevende berichten. Waarschijnlijk hebben ze een of andere bloedsnelle Afrikaan @Keko moet zeker gaan kijken.. Hoe obscuurder hoe vervelender vaak. Ik denk 3-0 uit verliezen en dan 2-0 thuis winnen met een onterechte rode kaart voor Feyenoord, een afgekeurd doelpunt en 4 ballen op de lat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 6 minuten geleden zei Arezo: Waarschijnlijk hebben ze een of andere bloedsnelle Afrikaan @Keko moet zeker gaan kijken. Ik zie rechtsbuiten Esosa Priestley staan uit Nigeria, dus ik zet vast in op een goaltje of assist van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 3-1 en 2-0 ga ik voor. Voor Drita dan Nee, dat gaat Feyenoord gewoon winnen. Het is ook niet alsof ze niets kunnen hè. En Slot zal het tactisch en fysiek vast al een beetje op orde hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Ben benieuwd. Mag toch hopen dat vandaag Alireza nog tekent zodat die het weekend heeft om te wennen etc. Die CV zie ik niet meer komen voordat we tegen Drita spelen, helaas. Zou geen probleem hoeven te zijn, is het niet dat we altijd zo belabberd zijn in de voorrondes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten