Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei RicoV1989:

Wilde het net posten. Lijkt me een prima vervanger, redelijk hetzelfde profiel en iemand die er gelijk staat. Heeft alleen wel een jaar langer dan Berghuis zitten prutsen in Engeland toch? Hopelijk heeft hem dat niet teveel slecht gedaan... 

Ik denk dat dit een hele goeie is. Ergens hoop ik zelfs dat dit een huurtransfer is, of gewoon net zo'n deal als PSV heeft gemaakt met Brighton. Lijkt wel alsof ze daar beetje schoon schip aan het maken zijn. Alireza is natuurlijk ook bekend met het systeem van Slot dus zal een kwestie worden van snel fit worden en ritme krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik denk dat dit een hele goeie is. Ergens hoop ik zelfs dat dit een huurtransfer is, of gewoon net zo'n deal als PSV heeft gemaakt met Brighton. Lijkt wel alsof ze daar beetje schoon schip aan het maken zijn. Alireza is natuurlijk ook bekend met het systeem van Slot dus zal een kwestie worden van snel fit worden en ritme krijgen.

Als ik de tweet van FTM zie lijkt het wel te gaan om een definitieve overname. Zou ik toch zeker wel toejuichen! 

Zag overigens net dat ie afgelopen seizoen toch 25 potjes gespeeld heeft voor Brighton, stuk meer dan ik gedacht had. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ja toch zo'n 50 potten voor Brighton gespeeld, met maar 2 goals en 1 assist. Dat is wel schraal. Verder denk ik wel dat die bij ons weer helemaal kan opbloeien, en dit is wel een transfer waar je een talent in de luwte achter hem kan laten wennen en ontwikkelen.

Waarvan 1 goal een wereldgoal was iig:classic_love:_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ja toch zo'n 50 potten voor Brighton gespeeld, met maar 2 goals en 1 assist. Dat is wel schraal. Verder denk ik wel dat die bij ons weer helemaal kan opbloeien, en dit is wel een transfer waar je een talent in de luwte achter hem kan laten wennen en ontwikkelen.

50 keer meegedaan ja. Dat is wat anders dan 50 potten natuurlijk. Over de laatste 2 seizoenen 821 minuten gemaakt in de Premier League. Heeft in totaal over 3 seizoenen qua minuten bij elkaar opgeteld 20 hele wedstrijden gespeeld en slechts 1x in de laatste twee seizoenen de 90 minuten vol gemaakt.

Mag hopen voor Feyenoord dat hij dezelfde is als toen bij AZ, maar daar heb ik toch een hard hoofd in als je in 3 jaar tijd maar 5 volle wedstrijden gespeeld hebt voor je club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Lazy:

50 keer meegedaan ja. Dat is wat anders dan 50 potten natuurlijk. Over de laatste 2 seizoenen 821 minuten gemaakt in de Premier League. Heeft in totaal over 3 seizoenen qua minuten bij elkaar opgeteld 20 hele wedstrijden gespeeld en slechts 1x in de laatste twee seizoenen de 90 minuten vol gemaakt.

Mag hopen voor Feyenoord dat hij dezelfde is als toen bij AZ, maar daar heb ik toch een hard hoofd in als je in 3 jaar tijd maar 5 volle wedstrijden gespeeld hebt voor je club.

Eens ja, moet het ook nog maar is zien. Ben vooral benieuwd hoeveel zo'n jongen nou moet kosten. Ze hebben dr ooit grof geld voor betaald, het kan natuurlijk wel een gevalletje zijn van te goed voor Nederland en te slecht voor Engeland, just like Berghuis. Dat maakt Berghuis bv ook geen slechte voetballer, maar je moet maar net in Engeland passen en aarden. Je ziet toch wel meer dat de stap naar Engeland gewoon enorm groot is, zeker voor aanvallers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei PJHoutman:

Nouja, Berghuis kwam toch ook met zulke cijfers terug vanuit Watford? Hoeft niet veel te zeggen.

Berghuis was maar 1 seizoen. Dat is wel een verschil denk ik.

Feyenoord zal - indien ze hem echt contracteren - voorzichtig moeten zijn. Van 3 jaar vrijwel niets doen en louter trainingen doen naar 2x per week volle bak 90 minuten spelen is wel ff een dingetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Lazy:

Feyenoord zal - indien ze hem echt contracteren - voorzichtig moeten zijn. Van 3 jaar vrijwel niets doen en louter trainingen doen naar 2x per week volle bak 90 minuten spelen is wel ff een dingetje.

Gelukkig hebben we de almachtige Linssen nog achter de hand. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Lazy:

Hij speelde ook nog 11 wedstrijden in de FA Cup / League Cup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lazy:

2x per week? ;c Nee grapje, dat hoop ik wel, maar plaatsing voor de groepsfase is natuurlijk allesbehalve zeker op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter dan zijn voorganger denk ik? Als het de Alireza van AZ is qua niveau vind ik dit meer dan prima. Wat een kutachternaam alleen om te typen zeg. Hoop dat het qua transfers nu wel losgaat. Mag op sommige posities nog wel wat bij, en op sommige lekker doorselecteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer fijne aanwinst lijkt me inderdaad. Sini en Jahanbaksh op de flanken lijkt me wel genot. En tussen 2 diepgaande buitenspelers die de achterlijn kunnen halen zie ik ook zo voor me dat Bozenik goed gaat renderen. Hij kan niet zo heel goed voetballen natuurlijk, maar in die paar potjes die hij mee heeft gedaan heeft ie wel laten zien dat ie een heerlijke afmaker is. Nou is het natuurlijk geen FM waar ik ook altijd zo speel, maar ik hou wel van diepgaande buitenspelers die een pure afmaker kunnen bedienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei RicoV1989:

Op naar Kosovo dus. Ik ga maar uit van een Trencin'tje dan kan het alleen maar meevallen... 

Het zal wel weer helemaal niets worden inderdaad. Spelen er bekende spelers bij die club?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Arezo:

Het zal wel weer helemaal niets worden inderdaad. Spelen er bekende spelers bij die club?

https://www.transfermarkt.com/fc-drita-gjilan/startseite/verein/33741

Werkelijk waar van geen enkele speler gehoord..

Maar goed, dit makkelijk winnen is niet des Feyenoord natuurlijk. Ik  denk een zwaarbevochten gelijkspel uit en een 1-0 winst thuis ofzo. Maar ik ga dus maar uit van een Trencin'tje, maar zo erg kan toch eigenlijk niet? Toch? Toch? :classic_mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei RicoV1989:

https://www.transfermarkt.com/fc-drita-gjilan/startseite/verein/33741

Werkelijk waar van geen enkele speler gehoord..

Maar goed, dit makkelijk winnen is niet des Feyenoord natuurlijk. Ik  denk een zwaarbevochten gelijkspel uit en een 1-0 winst thuis ofzo. Maar ik ga dus maar uit van een Trencin'tje, maar zo erg kan toch eigenlijk niet? Toch? Toch? :classic_mellow:

Zojuist zei Tim':

Ik wilde net zeggen, ik durf wel te zeggen dat ik vaak obscure spelers ergens van ken, maar van deze namen heb ik echt nog nooit gehoord.

Dit zijn zulke niet hoopgevende berichten. Waarschijnlijk hebben ze een of andere bloedsnelle Afrikaan @Keko moet zeker gaan kijken..  Hoe obscuurder hoe vervelender vaak. Ik denk 3-0 uit verliezen en dan 2-0 thuis winnen met een onterechte rode kaart voor Feyenoord, een afgekeurd doelpunt en 4 ballen op de lat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Arezo:

Waarschijnlijk hebben ze een of andere bloedsnelle Afrikaan @Keko moet zeker gaan kijken.

Ik zie rechtsbuiten Esosa Priestley staan uit Nigeria, dus ik zet vast in op een goaltje of assist van hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd. Mag toch hopen dat vandaag Alireza nog tekent zodat die het weekend heeft om te wennen etc. Die CV zie ik niet meer komen voordat we tegen Drita spelen, helaas. Zou geen probleem hoeven te zijn, is het niet dat we altijd zo belabberd zijn in de voorrondes. ;c;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites