Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei MetalMichael:

Geen idee, ken die hele ploeg niet. Ergens denk je dan toch dat het goed moet komen, als dit de nummer 4 van Oostenrijk is.

Hoe vaak moeten Nederlandse ploegen Europees gezien nog op hun bek gaan voordat voetbalminnend Nederland snapt dat dit helemaal niet uitmaakt? De nummer vier van Oostenrijk, de nummer drie van Kroatië, de nummer zoveel van Roemenië: het maakt niet uit. De nummer twee, drie, vier en/of vijf van Nederland is niet veel minder nietig. 

Overigens niet omdat het nu toevallig 0-2 voor die Oostenrijkse ploeg staat, hoor. Maar meer gewoon in het algemeen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 1-3 schopte de speler ook gewoon door op de knie van Bijlow.

Daarnaast moet Kocku een pingel mee krijgen. 

Het is ooit begonnen bij Clement Turpin maar scheidsrechterlijke dwalingen beginnen nu wel op te vallen he. UEFA MAFFIA! Willen duidelijk Feyenoord niet in de Europese toernooien hebben na alles wat 'gebeurt' is met de fans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Die 1-3 schopte de speler ook gewoon door op de knie van Bijlow.

Daarnaast moet Kocku een pingel mee krijgen. 

Het is ooit begonnen bij Clement Turpin maar scheidsrechterlijke dwalingen beginnen nu wel op te vallen he. UEFA MAFFIA! Willen duidelijk Feyenoord niet in de Europese toernooien hebben na alles wat 'gebeurt' is met de fans.

Als ik zie wat Feyenoord op de mat legt zou ik als supporter ook maar blij zijn als je Europees niet actief bent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens 1e helft ook nog een bal op de hand na kopbal Linssen (uit een corner). Ook 'niet gezien'. 

Neem mezelf telkens voor om me niet druk te maken, maar zit dan toch weer 90 minuten lang schuimbekkend naar de tv te schreeuwen he. Tyfus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Ga jij je maar lekker druk maken over PSV, flapdrol.

Haha, wat een treurige wedstrijd was het, maar dat hoef ik je volgens mij niet verder uit te leggen ? Gelukje is dat de poule nog vrij open ligt, al moet je wel de resterende thuiswedstrijden winnen, en óf bij Wolfsberger, óf bij CSKA winnen om op de heilige 10 punten te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites