cimbomcu Gepost October 30, 2020 Share Gepost October 30, 2020 18 uur geleden zei PJHoutman: Eerst Jovanovic, daarna kijken we verder. Wie is dat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost October 30, 2020 Share Gepost October 30, 2020 12 minuten geleden zei cimbomcu: Wie is dat? De scheidsrechter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost October 30, 2020 Share Gepost October 30, 2020 14 minuten geleden zei PJHoutman: De scheidsrechter. Vond de penalty waar Nieuwkoop bij betrokken was onzin. Die andere 2 penals vond ik wel terecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost October 30, 2020 Share Gepost October 30, 2020 1 uur geleden zei cimbomcu: Vond de penalty waar Nieuwkoop bij betrokken was onzin. Die andere 2 penals vond ik wel terecht. Is goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 Spajic.. we hebben er weer eentje hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 Jovanovic en Kuipers hebben dezelfde opticiën zie ik. Dit gaat weer een drama worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 Wordt weer wachten op een grap en iemand die boos wordt in dit topic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 We hebben gewoon een eredivisietopic he, ramptoerist. Ben benieuwd, nu zal blijken of Berghuis meer een last is of een zegen in deze mindere periode voor Feyenoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 (edited) 37 minuten geleden zei PJHoutman: Jovanovic en Kuipers hebben dezelfde opticiën zie ik. Dit gaat weer een drama worden. Klopt wel ja. Belachelijke rode kaart en nog een belachelijkere penal. edit: die 2-2 mag natuurlijk ook nooit tellen. Tjonge jonge jonge zeg. Ik dacht dat kuipers voor ajax floot. Edited November 1, 2020 by Elsjorro1990 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Klopt wel ja. Belachelijke rode kaart en nog een belachelijkere penal. Wat vond je precies belachelijk? Lijken me gewoon twee penalty's, weinig op af te dingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 27 minuten geleden zei MetalMichael: Wat vond je precies belachelijk? Lijken me gewoon twee penalty's, weinig op af te dingen. Rode kaart: gebeurd echt helemaal niks. Hij zet zijn voet wat ongelukkig neer. Idioot dat je daar rood voor geeft. Penal idem. Bannis ziet dat hij hem niet halen kan en hangt naar achter en laat zich vallen. 2-2 wordt gewoon een overtreding gemaakt op een speler van Emmen halve minuut daarvoor hè? Moet die gewoon fluiten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 22 minuten geleden zei Elsjorro1990: Rode kaart: gebeurd echt helemaal niks. Hij zet zijn voet wat ongelukkig neer. Idioot dat je daar rood voor geeft. Penal idem. Bannis ziet dat hij hem niet halen kan en hangt naar achter en laat zich vallen. 2-2 wordt gewoon een overtreding gemaakt op een speler van Emmen halve minuut daarvoor hè? Moet die gewoon fluiten. Wat een onzin. Rode kaart is voet over de bal, dat weten ze dat ze daar rood voor trekken. Die Peruaan heeft bij de pingel twee armen om Bannis heen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 T is wel gigantische armoede dat we Botteghin als stormram moeten inbrengen. Zou me niets verbazen dat Dick in de winter om een spits gaat vragen als Senesi vertrekt. Waar is Azarkan eigenlijk? Vond ik in de voorbereiding goed spelen maar heeft nog niet bij de selectie gezeten die seizoen? Blessure? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 Nou, laat 'm maar in de spits staan. De Bannis gebroken. #gelekaartgrap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 Die ken je beter in de spits hebben staan dan Linssen, Zelfs Johnny van de Burgerking kan je beter in de spits hebben dan Linssen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 (edited) 17 minuten geleden zei MetalMichael: Wat een onzin. Rode kaart is voet over de bal, dat weten ze dat ze daar rood voor trekken. Die Peruaan heeft bij de pingel twee armen om Bannis heen. Hou op hoor. Jezus. Maar goed, wellicht dat dit je toekomt omdat die scheidsrechter van de week zo gek deed. Maar je hebt dit gewoon vreselijk cadeau gekregen. Voet over de bal. Draait gewoon zijn kont er in. Niks aan de hand. Raak hem überhaupt vrijwel niet. Edited November 1, 2020 by Elsjorro1990 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 Goh, Sjorro is weer eens subjectief als het over Emmen gaat. Ik ben geschokt en verbouwereerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 Prima, zie jij het zo. Pfoe, het was weer bidden en smeken, maar eindelijk weer een goed resultaat. Zou me verbazen als Nieuwkoop in FM21 dubbele cijfers heeft op balaanname. Benieuwd hoe Advocaat het gaat neerzetten als Berghuis donderdag nog niet beschikbaar is. Aan het begin van het seizoen mocht Bannis niet meetrainen omdat Advocaat hem niet goed genoeg vond. Nu was hij vandaag niet heel bijzonder, maar wel iemand die weet hoe de spitspositie moet invullen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 2 minuten geleden zei MetalMichael: Prima, zie jij het zo. Pfoe, het was weer bidden en smeken, maar eindelijk weer een goed resultaat. Zou me verbazen als Nieuwkoop in FM21 dubbele cijfers heeft op balaanname. Benieuwd hoe Advocaat het gaat neerzetten als Berghuis donderdag nog niet beschikbaar is. Aan het begin van het seizoen mocht Bannis niet meetrainen omdat Advocaat hem niet goed genoeg vond. Nu was hij vandaag niet heel bijzonder, maar wel iemand die weet hoe de spitspositie moet invullen. Nieuwkoop echt weer heel slecht ja. Dat Geertuida dan op zijn assist na alles fout doet is ook tekenend voor de ellendige situatie waarin de RB-positie zich nu bevindt. Vond Bannis echt heel erg matig qua aanname en passing. Loopt wel goed en slim en knikt ‘m goed binnen. Sowieso leuk voor die jongen dat ie ‘m maakt, kan zich lekker een paar weerkjes de held voelen. Wel te hopen dat hij nu een paar weken mee mag doen en zich kan laten zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 (edited) 12 minuten geleden zei PJHoutman: Goh, Sjorro is weer eens subjectief als het over Emmen gaat. Ik ben geschokt en verbouwereerd. Jij die suggereert dat die penal van Emmen geen penal is is natuurlijk wel een ijzersterke analyse. Of jullie zijn gewoon niet objectief. Die kans acht ik wat groter. Ik heb verder namelijk niet zo veel met de club Emmen als ik eerlijk ben. Dus je opmerking “ sjorro is weer eens subjectief” is feitelijk onjuist. Ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat je niet nog een post kunt vinden van mij waarin ik een “subjectief” oordeel vel over Emmen. Maar jij verward subjectief wel vaker met iets wat je liever niet wilt lezen. dat is ook wacht wel typisch iets voor jou hè. Een discussie doodslaan met een dergelijke opmerking. Ik ben Ajax supporter, geen Emmen supporter. Edited November 1, 2020 by Elsjorro1990 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 Fijn dat de punten weer eens zijn gepakt, al ging het weer met enorm veel moeite. Ben er ook eigenlijk wel voorstander van om Bannis gewoon op te stellen vanaf nu. Lijkt me sowieso beter dan met een gemankeerde spits als Bryan Linssen te spelen. Vond de ploeg zonder Berghuis trouwens helemaal niet minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 De 2-2 mag niet tellen, de aanval gaat via de scheids en dat is tegenwoordig affluiten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost November 1, 2020 Share Gepost November 1, 2020 13 minuten geleden zei Satyr: De 2-2 mag niet tellen, de aanval gaat via de scheids en dat is tegenwoordig affluiten. Alleen als het balbezit daardoor wisselt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffers Gepost November 2, 2020 Share Gepost November 2, 2020 Op 1-11-2020 om 16:20 zei PJHoutman: T is wel gigantische armoede dat we Botteghin als stormram moeten inbrengen. Zou me niets verbazen dat Dick in de winter om een spits gaat vragen als Senesi vertrekt. Waar is Azarkan eigenlijk? Vond ik in de voorbereiding goed spelen maar heeft nog niet bij de selectie gezeten die seizoen? Blessure? Dickie is geen fan van Azarkan. Beetje zelfde verhaal als Bannis, Dick vindt hem niet 'goed genoeg'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 2, 2020 Share Gepost November 2, 2020 Duurt niet lang meer, en niemand hier is nog fan van Dick zelf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts