007mark Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Rogier.: Ik heb sowieso mijn vraagtekens bij de balans in de selectie trouwens. Hoe staat dat middenveld in godsnaam? Je hebt 1 controlerende middenvelder (Fer) die nu ook nog eens geblesseerd is, maar voor de rest heb je met Kökcu, Toornstra, Teixeira & Diemers nog maar 4 middenvelders die allemaal op een aanvallende plek zouden moeten spelen. Of mis ik nu Wouter Burger zou eventueel kunnen op de positie van Fer, maar die hebben ze verhuurd aan Sparta... Edit: Wat MM zegt dus. Die Wehrmann is echt een stuk minder goed hoor. 25 oktober 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Dat wordt dan nog wat als ze mogen spelen tegen teams als Vitesse en Heerenveen. Laat staan Ajax, AZ en PSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 48 minuten geleden zei 007mark: Die Wehrmann is echt een stuk minder goed hoor. Ik geloof je direct, maar wel verdedigender dan wat je naast Fer in je selectie hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Burger heeft dit seizoen voorlopig meer minuten gemaakt voor Feyenoord dan voor Sparta. Vraag me af of zijn perspectief op minuten bij Feyenoord echt minder goed was dan daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 38 minuten geleden zei Hwb: Burger heeft dit seizoen voorlopig meer minuten gemaakt voor Feyenoord dan voor Sparta. Vraag me af of zijn perspectief op minuten bij Feyenoord echt minder goed was dan daar. Dat zegt dan ook wel iets over het middenveld van Feyenoord. Maar Wehrmann speelde vanmiddag toch ook, daar had Burger dus ook minuten kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Volgens mij hadden we een 50-voudig international in de selectie die prima als controlerende middenvelder uit de voeten kon. Oh nee, die moest vertrekken om plaats te maken voor Mark fucking Diemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 (bewerkt) Ik ben hier zeer kritisch geweest op Dick Advocaat en dat vindt niet iedereen leuk, maar wat ik dus het aller ergst vind is dus dat je een bepaalde tevredenheid ziet bij Dickie. Zelfs na 2-2 tegen RKC is Dick niet geheel ontevreden en dat is echt gênant. Of het nou tegen Sparta, Dinamo of nu RKC is, die man vindt hem allemaal maar goed. 25 oktober 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 10 uur geleden zei PJHoutman: Volgens mij hadden we een 50-voudig international in de selectie die prima als controlerende middenvelder uit de voeten kon. Oh nee, die moest vertrekken om plaats te maken voor Mark fucking Diemers. Als je kijkt naar de posities ben ik het met je eens. Het is gek dat je bijna al je centrale middenvelders aanvallend zijn. Maar kom op: tapia heeft toch niks laten zien bij Feyenoord? Kun je wat mij betreft 100-voudig international zijn. Die heeft echt genoeg kansen gehad en te vaak was het bar en boos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 10 uur geleden zei PJHoutman: Oh nee, die moest vertrekken om plaats te maken voor Mark fucking Diemers. Nog erger: Ozyaküp kon nog een jaar gehuurd worden (is aangeboden door Besiktas). In plaats daarvan is er een transfersom + salaris besteed aan Diemers. Had toch veeeel beter in Ozzie geïnvesteerd kunnen worden. Diemers vertraagt ook alleen maar het spel he, let maar eens op. Een mindere variant van Tonny Vilhena. Bal krijgen, kappen en draaien, kijken, nog een keer kappen en draaien, tegenstander voelen, gaan liggen en dan een vrije trap krijgen op de eigen helft. Weg tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Als je kijkt naar de posities ben ik het met je eens. Het is gek dat je bijna al je centrale middenvelders aanvallend zijn. Maar kom op: tapia heeft toch niks laten zien bij Feyenoord? Kun je wat mij betreft 100-voudig international zijn. Die heeft echt genoeg kansen gehad en te vaak was het bar en boos. Mwah. Ik vond Tapia nooit echt heel erg slecht, had alleen vaak van die opzichtige foutjes. Stom balverlies als hij het weer eens te mooi wilde doen enzo, daardoor werd hij al snel mikpunt. Maar verdedigend altijd wel sterk, stond volgens mij ook bovenaan de statistiek balveroveringen/90. Maar het gaat me er meer om dat Arnesen dan met Diemers komt aanzetten. Een speler zonder restwaarde op een druk bezette positie, die nog nooit het vereiste niveau heeft laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Bij Tapia heb ik wat ik bij een hoop PSV-spelers laatste jaren ook heb. Ze kunnen wel goed voetballen maar een groot deel van de tijd komt dat er niet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 51 minuten geleden zei PJHoutman: Maar het gaat me er meer om dat Arnesen dan met Diemers komt aanzetten. Een speler zonder restwaarde op een druk bezette positie, die nog nooit het vereiste niveau heeft laten zien. Daar is Arnesen niet mee aan komen zetten. Diemers komt uit de hoge hoed van Dick voor zover ik ben geinformeerd. Arnesen wilde voor de coronacrisis Kudus halen, maar die was wegens de financiële gevolgen van corona niet meer haalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Die was nu toch geblesseerd geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 15 uur geleden zei 007mark: Haps inderdaad de enige die ik oké vond spelen. Berghuis staat ook in het veld alsof net zijn hele familie overhoop geschoten is. Straalt niks uit, geen enkele motivatie. Dick mag er wel uit wat mij betreft hoor. Allang klaar met dit zaaddodende spel. Hij zal ook wel weer tevreden zijn met een punt. Dit kunnen echt alleen Feyenoorders roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 20 minuten geleden zei PJHoutman: Die was nu toch geblesseerd geweest Ja, laten we er vooral grappig over doen inderdaad. Ondertussen al 6 hartinfarcten opgelopen door toedoen van Mark Diemers. 16 minuten geleden zei Thierryvane: Dit kunnen echt alleen Feyenoorders roepen. Want? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 48 minuten geleden zei 007mark: Arnesen wilde voor de coronacrisis Kudus halen, maar die was wegens de financiële gevolgen van corona niet meer haalbaar. Ik vraag me overigens af of Kudus wel haalbaar was geweest als er geen coronacrisis was. Ajax wilde hem klaarblijkelijk ook en het is echt onverantwoord om als Feyenoord 10 miljoen + dik salaris in 1 speler te stoppen, wetende dat je beste speler voor hetzelfde bedrag weggaat, waarbij je niet alles kan herinvesteren. Volgens mij is dit verhaal een eigen leven gaan leiden doordat hij op een lijstje stond (Arnesen is natuurlijk Deens, 1+1=2), maar niet elke speler die je misschien wil halen is haalbaar natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 1 uur geleden zei Rogier.: Ik vraag me overigens af of Kudus wel haalbaar was geweest als er geen coronacrisis was. Ajax wilde hem klaarblijkelijk ook en het is echt onverantwoord om als Feyenoord 10 miljoen + dik salaris in 1 speler te stoppen, wetende dat je beste speler voor hetzelfde bedrag weggaat, waarbij je niet alles kan herinvesteren. Volgens mij is dit verhaal een eigen leven gaan leiden doordat hij op een lijstje stond (Arnesen is natuurlijk Deens, 1+1=2), maar niet elke speler die je misschien wil halen is haalbaar natuurlijk. Voor zover ik het me kan herinneren stond Kudus ook een seizoen eerder al op het lijstje, voor als Berghuis zou vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 1 uur geleden zei 007mark: Ja, laten we er vooral grappig over doen inderdaad. Ondertussen al 6 hartinfarcten opgelopen door toedoen van Mark Diemers Ik kan me daar dus echt geen zorgen meer om maken man. Is gewoon Feyenoord, gaat al zo lang ik kijk zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Diemers vind ik nog wel oké, jammer dat hij zelden op z'n eigen positie speelt. De veldbezetting is gewoon echt ruk bij Feyenoord momenteel, Berghuis heeft een 'vrije rol' en dat pakt totaal niet goed uit vind ik. Die jongen loopt overal en nergens, eist allerlei ballen op op plekken waar hij niet aan de bal moet zijn. Als je dan vervolgens ook nog met een linksbuiten speelt die geen linksbuiten is en met een spits die geen spits is, heb je dus al met al gewoon een kutvoorhoede. Het is wel echt kwalijk dat je geen fatsoenlijke back-up hebt voor Lerra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 6 uur geleden zei 007mark: Ja, laten we er vooral grappig over doen inderdaad. Ondertussen al 6 hartinfarcten opgelopen door toedoen van Mark Diemers. Kreeg er standaard 5 per wedstrijd bij Mulder, Diemers valt nog best mee nu. Zie hem nou ook niet echt de sterren van de hemel spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Gevoel bij vanavond mannen? Heb er zelf een hard hoofd in. Ken Wolfsberger als een heel fitte ploeg die vorig jaar goede resultaten hebben geboekt. Dit jaar matig begonnen aan de competitie, maar een fitte ploeg is nou precies wat wij niet hebben. Achterin missen we Senesi, wat zich denk ik toch wel gaat voelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Geen idee, ken die hele ploeg niet. Ergens denk je dan toch dat het goed moet komen, als dit de nummer 4 van Oostenrijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Tegen Ajax gespeeld in de voorbereiding. Niet dat de voorbereiding iets zegt, maar kon toen niet bepaald een kwaliteit ontdekken. Al geldt dat eigenlijk ook voor Feyenoord. Zie jullie hier niet verliezen iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Lekker begin wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Makkelijk penale versieren wel bij deze scheids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten