Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Genee riep net in VI dat het zou gaan om Marsman en Burger ;c .  Dus daar merken jullie, mocht het waar zijn, niet veel last van hebben.   Wel beetje vreemd met de transfer van Burger in het achterhoofd.    Dacht Arnesen even een concurrent te gaan besmetten. ;p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-10-2020 om 18:18 zei Bolderbast:

Is Burger echt niet goed genoeg voor de eerste 14 spelers bij Feyenoord? Vind het namelijk wel een fijne speler om naar te kijken.

Staat op het middenveld natuurlijk sowieso achter Kokcu, Fer, Teixeira, Diemers en Toornstra. Vind ik niet heel onlogisch, zonder dat ik Burger goed ken. Dan is een verhuur natuurlijk wel prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diemers moet je natuurlijk nooit aantrekken op het moment dat Burger op de deur klopt van de selectie. 

Hopelijk vandaag Teixeira in de basis. Belangrijk potje tegen Willem ll. Verwacht ik weer redelijk wat van dit seizoen, dus kan je maar beter op achterstand zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord: Bijlow; Nieuwkoop, Spajic, Senesi, Haps, Diemers, Fer, Toornstra, Teixeira, Linssen, Berghuis

Verrassend om Spajic direct in de basis te zien. Jammer uiteraard dat het ten koste gaat van Geertruida, al zit die niet bij de selectie. Zal dus wel wat mee zijn. Kokcu op de bank is geen onlogische keuze gezien de laatste weken en ben blij om Teixeira vandaag weer te zien. De mening van Dick over Bozenik is ook wel helder lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Wat een verademing is Teixera op het middenveld. Technisch, drive, dynamiek. 

Eerste 20 minuten (feitelijk tot die assist) was het héél slecht bij hem. Lijkt nu wat meer in zn spel te komen. 

Diemers en Linssen vallen ook weer tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet echt wel dat hij iets kan. Makkelijk en kort wegdraaien, diepte zoeken en zelf ook wat leuke passjes proberen te geven. Fijne speler en verwacht dat hij echt wel veel gaat toevoegen als hij eenmaal een paar wedstrijden in de benen heeft.

Linssen is echt om te janken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grafwedstrijd wederom. Ook al de 2e thuiswedstrijd die je niet weet te winnen....en dan moeten de topwedstrijden nog komen allemaal. 

Blessure van Fer is ook wel een tegenvaller als je het programma ziet de komende weken met de Europa League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites