Gert Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Wat een afgrijselijke wedstrijd van Ajax kant. Lame die handsbal, maar uiteindelijk wel dik verdiend dat PEC een punt pakte. Maargoed laten we als Ajacieden iig maar blij zijn met hoe we er op de ranglijst nu voorstaan. Straks eindelijk wat weken de tijd om aan een team te werken en hopelijk nog de markt opgaan voor spelers van boven de 21 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 (bewerkt) 21 uur geleden zei Thierryvane: Dadelijk op naar de ArenA voor het laatste thuispotje van dit jaar. 5-1. Ik deed stom 18 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Hij was erbij Karel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Beppu: Hij was erbij Karel Ik deed stom 18 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 https://www.encyclo.nl/begrip/voorspelling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Thierryvane: https://www.encyclo.nl/begrip/voorspelling Ik deed stom 18 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Is het 2-2 geworden, ja? Kijktip: vanaf 2:12:00 schuift Dave Vos aan. Interessant! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Slovan Bratislava Legia Warschau KAA Gent Ferencvaros Dinamo Zagreb Eintracht Frankfurt FK Bodo/Glimt PFK Ludogorets Denk dat je enkel bang hoeft te zijn voor Frankfurt, de rest moet je gewoon tweemaal van winnen. Zelfs dit Ajax. Bratislava zou ik de supporters wel gunnen; goedkoop bier en prima stad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 35 minuten geleden zei Kyrill: Weer een achterlijke post, het houdt ook niet op he, jezus christus. Als ik zeg dat PSV met 6-0 wint van te voren en het wordt gelijkspel, zou ik het ook niet meer dan normaal vinden, iemand er wat van zegt Karel, even tot 10 tellen. Die smileys, die overdrijvingen en die woordkeuzes zijn niet nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Zojuist zei Rogier.: Karel, even tot 10 tellen. Die smileys, die overdrijvingen en die woordkeuzes zijn niet nodig. Worden geen bokalen voor Kareltje op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ik durf op deze manier niet te voorspellen wie Ajax gaat loten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Jongens dit is echt een nondiscussie. Graag over tot de orde van de dag weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Op 14-12-2023 om 23:24 zei Rogier.: Die tussenronde van de UCL moet je kunnen overleven, zolang je maar niet Frankfurt loot. Glijdende schaal van kwaliteit van alle teams volgens de Euro Club Index: Bovenste lijn is Frankfurt. Gent is al een tijdje aan het stijgen, dus die lijken me ook heel ongunstig. Doe maar een rematch met Ludogorets, of 2 potten tegen Ferencvaros, Slovan Bratislava of Legia Warschau. Oude ploeg van Sutalo moet ook wel kunnen, zijn lekker leeggekocht en dat is zichtbaar (zelfde vrije val als Ajax). Durf ik wel hoor @Keeza. Ajax kennende zal het wel Frankfurt worden, en wordt het straks tweemaal 3-0 voor Frankfurt. Maar we hopen natuurlijk op Bratislava ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Geen Frankfurt en al helemaal geen FK Bodo/Glimt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 27 minuten geleden zei Thierryvane: Geen Frankfurt en al helemaal geen FK Bodo/Glimt. Qua trip is Bodo/Glimt toch prachtig? In februari naar Winter Wonderland in het noorden van Noorwegen. Ik denk ook dat je wat betreft niveau zeker niet kansloos bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 5 minuten geleden zei Urbeto: Qua trip is Bodo/Glimt toch prachtig? In februari naar Winter Wonderland in het noorden van Noorwegen. Ik denk ook dat je wat betreft niveau zeker niet kansloos bent. Dat zal best. Noorwegen is een mooi land. Maar om door te kunnen sla ik ze liever over. Weinig zin om in februari in de sneeuw het op te nemen tegen Knutsen & Co. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Surrealistisch dat het grote Ajax bang is om één of andere gare gletjserploeg te loten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 6 minuten geleden zei Thierryvane: Dat zal best. Noorwegen is een mooi land. Maar om door te kunnen sla ik ze liever over. Weinig zin om in februari in de sneeuw het op te nemen tegen Knutsen & Co. Je moet hierbij niet vergeten dat Ajax tegen die tijd gewoon wedstrijdritme heeft en Bodo/Glimt niet meer dan wat oefenwedstrijdjes in de benen heeft aangezien het Noorse seizoen niet vóór half maart begint. Vorig seizoen zijn ze hierdoor ook uitgeschakeld door Lech Poznan in deze ronde. Ik denk dat de angst wat overtrokken is en Bodo treffen juist voordelig kan zijn hierdoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 6 minuten geleden zei Beppu: Surrealistisch dat het grote Ajax bang is om één of andere gare gletjserploeg te loten Het grote Ajax bestaat al even niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Toch Bodo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Misschien moet jij maar even geen voorspellingen meer doen @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Zojuist zei Rogier.: Misschien moet jij maar even geen voorspellingen meer doen @Thierryvane Die 5-1 ging ook al zo lekker hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Weet niet waar men bang voor is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Voor de kou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Lees dat Ajax Mikautadze weer terug gaat verhuren aan Metz zonder koopoptie Dan kun je hem toch net zo goed in Amsterdam houden en in jong lekker laten ballen. Dan kun je hem iig nog als backup gebruiken wanneer Brobbey of Akpom geblesseerd raakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten