Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Wat een afgrijselijke wedstrijd van Ajax kant. Lame die handsbal, maar uiteindelijk wel dik verdiend dat PEC een punt pakte. 

Maargoed laten we als Ajacieden iig maar blij zijn met hoe we er op de ranglijst nu voorstaan. Straks eindelijk wat weken de tijd om aan een team te werken en hopelijk nog de markt opgaan voor spelers van boven de 21 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Slovan Bratislava    

Legia Warschau    
KAA Gent    

Ferencvaros    
Dinamo Zagreb    

Eintracht Frankfurt    
FK Bodo/Glimt    

PFK Ludogorets

Denk dat je enkel bang hoeft te zijn voor Frankfurt, de rest moet je gewoon tweemaal van winnen. Zelfs dit Ajax. Bratislava zou ik de supporters wel gunnen; goedkoop bier en prima stad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kyrill:

Weer een achterlijke post, het houdt ook niet op he, jezus christus.

Als ik zeg dat PSV met 6-0 wint van te voren en het wordt gelijkspel, zou ik het ook niet meer dan normaal vinden, iemand er wat van zegt

Karel, even tot 10 tellen. Die smileys, die overdrijvingen en die woordkeuzes zijn niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-12-2023 om 23:24 zei Rogier.:

Die tussenronde van de UCL moet je kunnen overleven, zolang je maar niet Frankfurt loot. Glijdende schaal van kwaliteit van alle teams volgens de Euro Club Index:IMG_2304.thumb.png.0a42deac914c23415dfdb4706f662209.png

Bovenste lijn is Frankfurt. Gent is al een tijdje aan het stijgen, dus die lijken me ook heel ongunstig. Doe maar een rematch met Ludogorets, of 2 potten tegen Ferencvaros, Slovan Bratislava of Legia Warschau. Oude ploeg van Sutalo moet ook wel kunnen, zijn lekker leeggekocht en dat is zichtbaar (zelfde vrije val als Ajax).

Durf ik wel hoor @Keeza. Ajax kennende zal het wel Frankfurt worden, en wordt het straks tweemaal 3-0 voor Frankfurt.

Maar we hopen natuurlijk op Bratislava ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Thierryvane:

Geen Frankfurt en al helemaal geen FK Bodo/Glimt.

Qua trip is Bodo/Glimt toch prachtig? In februari naar Winter Wonderland in het noorden van Noorwegen. Ik denk ook dat je wat betreft niveau zeker niet kansloos bent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Urbeto:

Qua trip is Bodo/Glimt toch prachtig? In februari naar Winter Wonderland in het noorden van Noorwegen. Ik denk ook dat je wat betreft niveau zeker niet kansloos bent. 

Dat zal best. Noorwegen is een mooi land. Maar om door te kunnen sla ik ze liever over. Weinig zin om in februari in de sneeuw het op te nemen tegen Knutsen & Co.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Thierryvane:

Dat zal best. Noorwegen is een mooi land. Maar om door te kunnen sla ik ze liever over. Weinig zin om in februari in de sneeuw het op te nemen tegen Knutsen & Co.

Je moet hierbij niet vergeten dat Ajax tegen die tijd gewoon wedstrijdritme heeft en Bodo/Glimt niet meer dan wat oefenwedstrijdjes in de benen heeft aangezien het Noorse seizoen niet vóór half maart begint. Vorig seizoen zijn ze hierdoor ook uitgeschakeld door Lech Poznan in deze ronde. Ik denk dat de angst wat overtrokken is en Bodo treffen juist voordelig kan zijn hierdoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees dat Ajax Mikautadze weer terug gaat verhuren aan Metz zonder koopoptie :cab: Dan kun je hem toch net zo goed in Amsterdam houden en in jong lekker laten ballen. Dan kun je hem iig nog als backup gebruiken wanneer Brobbey of Akpom geblesseerd raakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites