Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Nieuw hoofdstuk in de walgelijkheid van De Telegraaf > 

Citaat

aldus Quant, die de vergelijking trekt met Hubert Möllenkamp, voormalig topman van woningbouwcorporatie Rochdale. Hij werd schuldig bevonden aan onder meer het aannemen van steekpenningen, witwassen en meineed. "Hij werd na maanden alsnog op staande voet ontslagen. Je moet een rechter duidelijk maken dat je die lange tijd ook echt nodig had om onderzoek te doen, maar dan is dat zeker mogelijk", voegt Quant daaraan toe.

De woorden die bewust gekozen worden door de TG en het voorbeeld dat ze bewust nemen. Ze vergelijken Mislintat dus gewoon met een veroordeelde crimineel die miljoenen in zijn zak stak en daarover onder ede gelogen heeft. 

Als je denkt dat de TG niet dieper kan zakken doen ze dit :t:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

25 minuten geleden zei Mansveld:

En waarom zetten zij zich precies voor lul?

Door als groep 'fans' te denken dat je iets te vertellen dient te hebben over het beleid of wie er werkachtig zijn bij de club. Door te denken dat alleen maar oud-spelers de macht geven problemen per definitie oplost. En door tegen mensen die zich inzetten voor de club te zeggen 'rot op'.

Om precies antwoord te geven op je vraag: geen idee waarom ze zichzelf graag voor lul willen zetten. Om aandacht te krijgen wellicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Wat een heerlijke dag moet dit zijn voor de mannen van De Telegraaf. Die slapen de komende 72 uur niet meer.

Staat gewoon een feitelijke onwaarheid in dat artikel > De Kroaat werd op de dag van de transferdeadline gekocht van Stuttgart met de hulp van een zaakwaarnemerskantoor, waarin Mislintat aandelen had.

Kan gewoon een mooie claim worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Tim':

Door als groep 'fans' te denken dat je iets te vertellen dient te hebben over het beleid of wie er werkachtig zijn bij de club. Door te denken dat alleen maar oud-spelers de macht geven problemen per definitie oplost. En door tegen mensen die zich inzetten voor de club te zeggen 'rot op'.

Om precies antwoord te geven op je vraag: geen idee waarom ze zichzelf graag voor lul willen zetten. Om aandacht te krijgen wellicht.

Je hebt dus geen enkel benul van (erkende) supportersgroepen.

Als je zo graag wil afgeven op mensen die zich voor lul zetten, doe je dat lekker richting je forumvriendjes die Mislintat met hand en tand verdedigen tegen de zogenaamd altijd foute Telegraaf.

En de enige die zich momenteel bij Ajax voor lul zetten, zijn Mislintat zelf en de lui die hem hebben aangesteld en praktisch carte blanche hebben gegeven. Waar ik overigens enorm van geniet, net als de resultaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Mansveld:

Je hebt dus geen enkel benul van (erkende) supportersgroepen.

Als je zo graag wil afgeven op mensen die zich voor lul zetten, doe je dat lekker richting je forumvriendjes die Mislintat met hand en tand verdedigen tegen de zogenaamd altijd foute Telegraaf.

En de enige die zich momenteel bij Ajax voor lul zetten, zijn Mislintat zelf en de lui die hem hebben aangesteld en praktisch carte blanche hebben gegeven. Waar ik overigens enorm van geniet, net als de resultaten.

Oke, dat Put met dit soort onzinnige samenvattingen komt, daar zijn we inmiddels wel redelijk oké over. Ik in elk geval wel. Maar als jij nu ook al begint met iets wat hier niet 1 keer geroepen is, dan is het einde zoek: Jij kunt het namelijk niet op een gebrek aan intellectueel vermogen gooien. Misschien is dat nog wel erger dan Put. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Thierryvane:

Eerste vraag van Mike Verweij: "Heb jij ook aandelen in Sven's Matchmetrics? Ik verbaas mij namelijk helemaal nergens meer over bij deze club." 

De introductie ook: 'Bij deze club kijk ik nergens meer van op'. :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond Steijn trouwens wel goed overkomen naar de pers, hij had alleen één momentje waarvan ik dacht pas nou op met wat je zegt :D 

Ging over de tactiek dat Marseille zou kunnen hanteren morgen, 4-3-3 of 4-4-2. Steijn antwoordde dat ze deze week hebben getraind om tegen een 4-4-2 en dat ze zondag tegen Twente al tegen een 4-3-3 speelde dus dat ook onder controle had. Bij dat laatste, had ik zo me twijfels :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ROEMM:

Mwoah, hij wist zich toch ook niet echt raad met de vraag ‘Waarin is Ajax, los van de huidige stand op de ranglijst, geen topclub?’. Een vraag die kwam nadat hij zei dat Ajax in veel opzichten wel een topclub was.

Daarin bedoeld hij uiteraard de communicatie binnen de club tussen staf en bestuursleden alleen kon die dat niet zeggen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei timpy00:

Overmars was wel het begin van het kaartenhuis qua salarishuishouding enzo wat niet houdbaar blijkt te zijn als je niet letterlijk altijd CL speelt. Dat lijken mensen voor het gemak vaak te vergeten.

Niet dat Overmars alles slecht heeft gedaan hoor.

Maar puur uit interesse wat was het duidelijke plan van Overmars dan? Die kocht toch ook gewoon jaarlijks 6-8 spelers voornamelijk talenten waar de helft goed van was en de andere helft faalde?

Dat de salarishuishouding niet stand houd als je geen CL speelt is als bedrijf natuurlijk niet goed. Daarom zeg ik ook, hij deed niet alles goed. Als voetbalploeg moet je daar wel altijd voor streven, dus ergens begrijpelijk dat je het toch doet.
Maar ik had wel de indruk dat hij een plan had. Oudere spelers (leiders) met jonge talenten mengen. Voor, volgens mij, niet de hoofdprijs (correct me if I'm wrong). Voornamelijk spelers halen die je zelf niet in de opleiding had of die nog niet goed genoeg waren. Dit is wat ik er in ieder geval uit op maakte. Dit klinkt toch als een redelijk plan die 'makkelijk' te volgen is. Ik dacht altijd dat dit de filosofie van Ajax was (of in ieder geval sinds de revolutie). Dan zal ik wel te makkelijk denken, maar dit plan werkte. Dan zet je deze toch juist door? Maar sinds Overmars vertrokken is, zie ik niks meer van dat plan. Er worden alleen onbekende jonge spelers gehaald voor niet kleine bedragen. Vandaar mijn constatering dat het lijkt alsof er geen plan is, er wordt maar wat gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei misterhille:

Dat de salarishuishouding niet stand houd als je geen CL speelt is als bedrijf natuurlijk niet goed. Daarom zeg ik ook, hij deed niet alles goed. Als voetbalploeg moet je daar wel altijd voor streven, dus ergens begrijpelijk dat je het toch doet.
Maar ik had wel de indruk dat hij een plan had. Oudere spelers (leiders) met jonge talenten mengen. Voor, volgens mij, niet de hoofdprijs (correct me if I'm wrong). Voornamelijk spelers halen die je zelf niet in de opleiding had of die nog niet goed genoeg waren. Dit is wat ik er in ieder geval uit op maakte. Dit klinkt toch als een redelijk plan die 'makkelijk' te volgen is. Ik dacht altijd dat dit de filosofie van Ajax was (of in ieder geval sinds de revolutie). Dan zal ik wel te makkelijk denken, maar dit plan werkte. Dan zet je deze toch juist door? Maar sinds Overmars vertrokken is, zie ik niks meer van dat plan. Er worden alleen onbekende jonge spelers gehaald voor niet kleine bedragen. Vandaar mijn constatering dat het lijkt alsof er geen plan is, er wordt maar wat gedaan. 

Maar de laatste jaren onder Overmars was de neergaande lijn al duidelijk. Die halve finale CL was fantastisch maar grotendeels gebouwd op enkele toptalenten uit eigen jeugd (of al voor/op hun 18e gehaald) aangevuld met enkele goede ervaren spelers en wat bruikbare krachten die doordat ze in een goed draaiend elftal stonden uit konden blinken.  Wat er daarna gehaald werd was in veel gevallen ook spelers die niet slaagden want hoeveel spelers uit dit elftal of dat van vorig jaar zijn aankopen die gedaan werden onder Overmars? Het probleem wat je als Ajax altijd zal hebben is dat zodra je de lat omhoog legt dat niet automatisch betekend dat je eigen jeugd dat niveau zal halen of niet in de getalen die nodig zijn om het tempo waarop spelers vertrekken bij te benen. Dus ben je uiteindelijk afhankelijk van het overbruggen van die periode met aankopen of je moet besluiten een stap terug te doen. In veel gevallen zie je dat clubs met een vergelijkbare instelling niet terug willen gaan totdat ze financieel gedwongen worden en er ineens best bruikbare talenten zijn als ze de speeltijd en kansen krijgen. En daarmee zeg ik zeker niet dat wat Overmars gedaan heeft slecht is of hij geen aandeel heeft gehad want dat heeft hij zeker wel gehad. 

De bedragen die momenteel worden neergelegd zijn een stuk hoger dan we gewend zijn maar als je kijkt naar clubs die in een vergelijkbaar segment zitten als waar Ajax wil zijn is het zeker niet heel vreemd. Of dat dan de juiste spelers zijn of niet is een compleet andere discussie maar onder Overmars werden ook de onbekende Antony en Neres gehaald voor flinke bedragen waarbij zeker laatstgenoemde in zijn eerste maanden ook absoluut geen overtuigende indruk maakte en pas na een halfjaar meer in vorm kwam. En dan heb je sowieso nog een hele groep spelers die het gewoon nooit gered hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Jeroen.:

Maar de laatste jaren onder Overmars was de neergaande lijn al duidelijk. Die halve finale CL was fantastisch maar grotendeels gebouwd op enkele toptalenten uit eigen jeugd (of al voor/op hun 18e gehaald) aangevuld met enkele goede ervaren spelers en wat bruikbare krachten die doordat ze in een goed draaiend elftal stonden uit konden blinken.  Wat er daarna gehaald werd was in veel gevallen ook spelers die niet slaagden want hoeveel spelers uit dit elftal of dat van vorig jaar zijn aankopen die gedaan werden onder Overmars? Het probleem wat je als Ajax altijd zal hebben is dat zodra je de lat omhoog legt dat niet automatisch betekend dat je eigen jeugd dat niveau zal halen of niet in de getalen die nodig zijn om het tempo waarop spelers vertrekken bij te benen. Dus ben je uiteindelijk afhankelijk van het overbruggen van die periode met aankopen of je moet besluiten een stap terug te doen. In veel gevallen zie je dat clubs met een vergelijkbare instelling niet terug willen gaan totdat ze financieel gedwongen worden en er ineens best bruikbare talenten zijn als ze de speeltijd en kansen krijgen. En daarmee zeg ik zeker niet dat wat Overmars gedaan heeft slecht is of hij geen aandeel heeft gehad want dat heeft hij zeker wel gehad. 

De bedragen die momenteel worden neergelegd zijn een stuk hoger dan we gewend zijn maar als je kijkt naar clubs die in een vergelijkbaar segment zitten als waar Ajax wil zijn is het zeker niet heel vreemd. Of dat dan de juiste spelers zijn of niet is een compleet andere discussie maar onder Overmars werden ook de onbekende Antony en Neres gehaald voor flinke bedragen waarbij zeker laatstgenoemde in zijn eerste maanden ook absoluut geen overtuigende indruk maakte en pas na een halfjaar meer in vorm kwam. En dan heb je sowieso nog een hele groep spelers die het gewoon nooit gered hebben.

Vroeger was alles beter :P Nee Overmars heeft zeker niet alles goed gedaan. Kan me ook wel vinden in wat je zegt. Maar nogmaals er leek een plan te zijn en nu niet echt, zo lijkt het! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei misterhille:

Vroeger was alles beter  Nee Overmars heeft zeker niet alles goed gedaan. Kan me ook wel vinden in wat je zegt. Maar nogmaals er leek een plan te zijn en nu niet echt, zo lijkt het! 

Of het een goed plan is moet nog blijken. Maar het plan is nu toch jonge spelers halen, die doorontwikkelen en verkopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-9-2023 om 15:28 zei Dansmeister:

Kareltje. Gaat het wel goed met je vandaag of zit je er even niet lekker in? Kan gebeuren hé ouwe reus. Je bent weer all over the place en de emoticons vliegen weer van het scherm af. De bijdrage die je post is ook weer van het niveau waar Ajax momenteel laat zien, dus ik zie het door de vingers. Zeker zolang users als Putdus de pagina's maar vol blijft typen.

Nee gaat niet goed, ik zit in een situatie privé, jij ook hebt meegemaakt en mee maakt is fucking killing en echt vreselijk. Is en blijft mijn moeder en ze gaat door een hel van pijn. Ik zal minder emoticons gaan gebruiken. Is je a opgevallen? Ik ben nog geen 1x komen bashen of lachen om Ajax... 

Hoop oprecht Ajax van Marseille en AEK wint, want BHA is echt vreselijk goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites