Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Rogier.:

Sowieso, dit hele lijstje :-D Gewoon een opsomming van de bekende namen. Als dat allemaal was gebeurd, hadden ze Mislintat de zoveelste TD-met-het-bord-op-tafel-scouting genoemd. Dat zij zichzelf nog serieus kunnen nemen.

Overigens ben ik ook bij bijna iedere speler blij dat die niet is gekomen;

- Almada: veel te duur.

- Schouten: op leeftijd, maar was wel versterking geweest.

- Tagliafico: verdween ook naar de bank omdat hij niet zo goed meer was, 0 restwaarde.

- Olij: al 27, ga je die dan als reservekeeper halen? Juist logische keuze om een talentvolle man te halen om de strijd aan te gaan met Gorter als Rulli zou vertrekken volgend jaar.

- Sanchez: voetballend een tweede Bassey, dat matcht totaal niet met Hato.

- Dest: kan niet verdedigen, plafond Gaaei zou zomaar hoger kunnen zijn.

- Stengs: lijkt i.m.o. op Berghuis, dus 1 van de 2 gaat dan banken.

- Ziyech: veel te duur.

- Van de Beek: had je waarschijnlijk alleen kunnen huren, al was dit wellicht nog wel een goede deal geweest.

Nee, vind deze hele uitzichtloze situatie erg jammer. Je gaat me namelijk niet vertellen dat Steijn en Mislintat niet overlegd hebben wat voor type jongens er gehaald worden. En dan een beetje zo afgeven dat je ze niet kent. Ga wat wedstrijden van ze kijken dan, je bent hoofdcoach van Ajax, niet van SC Schubbekutteveen.

Had liever al die spelers in het stuk gehad dan t volk wat er nu loopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Dat gevoel ken ik ja . Dat je Arjen Robben op de tribune ziet zitten en ik dan tegen m’n zoontje zeg. Daar was papa fan van, maar die heb jij nooit zien spelen. Doet me denken aan m’n opa/vader die het hadden over Ulrich van Gobbel en Johan Cruijff. 

Beste combinatie dit, beetje alsof je in de toekomst mag vertellen over Lionel Messi en Mark Looms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat er genoeg rondloopt dat goed genoeg kan blijken te zijn. Maar het is imo vooral te veel. Het is een te grondige transformatie van de selectie. Alle samenhang is eruit, er is geen kern meer. En dus kun je nergens op voortbouwen. En waarschijnlijk was dat (deels) nodig, maar het is nu wel erg fanatiek gebeurd. Voeg daarbij dat je op de rechtsbuiten en/of de 10 niet heel ruim zit, terwijl je linksbuitens en -backs in overschot hebt, dan lijkt ook de balans in de selectie wat zoek.

Verder nog wat gekke keuzes: Fitz-Jim verhuren en dan heeft Hllynson de volgende wedstrijd een basisplaats. Is Hllynson vorig jaar in Jong 1x beter geweest dan Fitz-Jim?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Blij dat je ze respectievelijk in de juiste volgorde zet.

Zeker, Cruijff en Looms zijn de echte dichter des vaderlands van het vaderlandse voetbal met teksten als 'Elk voordeel heb z'n nadeel' en 'Volgens mij blijf ik achter zijn sok haken, ik heb absoluut niet de intentie om die jongen te blesseren'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Hwb:

Ik denk dat er genoeg rondloopt dat goed genoeg kan blijken te zijn. Maar het is imo vooral te veel. Het is een te grondige transformatie van de selectie. Alle samenhang is eruit, er is geen kern meer. En dus kun je nergens op voortbouwen. En waarschijnlijk was dat (deels) nodig, maar het is nu wel erg fanatiek gebeurd. Voeg daarbij dat je op de rechtsbuiten en/of de 10 niet heel ruim zit, terwijl je linksbuitens en -backs in overschot hebt, dan lijkt ook de balans in de selectie wat zoek.

Verder nog wat gekke keuzes: Fitz-Jim verhuren en dan heeft Hllynson de volgende wedstrijd een basisplaats. Is Hllynson vorig jaar in Jong 1x beter geweest dan Fitz-Jim?

Fitz-Jim een 6 waar we veel spelers voor hebben, Hlyynson een 10 waar we weinig spelers voor hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kelvin:

Zeker, Cruijff en Looms zijn de echte dichter des vaderlands van het vaderlandse voetbal met teksten als 'Elk voordeel heb z'n nadeel' en 'Volgens mij blijf ik achter zijn sok haken, ik heb absoluut niet de intentie om die jongen te blesseren'

Voor de context

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei cimbomcu:

Fitz-Jim een 6 waar we veel spelers voor hebben, Hlyynson een 10 waar we weinig spelers voor hebben.

Fitz-Jim is vooral een 8. En ik denk dat ik hem, gezien zijn kwaliteiten in bv de kleine ruimte en het zien van pass-mogelijkheden de voorkeur op 10 gegeven zou hebben boven Hlynsson.

Een andere optie met Fitz-Jim in de selectie was mogelijk ook geweest om Tahirovic en Fitz-Jim als controleurs neer te zetten en Taylor op 10. Wat denk ik een erg complementair middenveld zou kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch bijzonder dat de band tussen Overmars en de TG zo goed is, terwijl ze jarenlang de trainer hebben afgebrand die Overmars zelf heeft aangesteld (Ten Hag). Zou toch eens graag in die hoofden willen kijken, zeker omdat ze nu degene afbranden die hun connectie bij Ajax juist weer heeft aangesteld. Kan het niet rijmen met elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Rogier.:

Toch bijzonder dat de band tussen Overmars en de TG zo goed is, terwijl ze jarenlang de trainer hebben afgebrand die Overmars zelf heeft aangesteld (Ten Hag). Zou toch eens graag in die hoofden willen kijken, zeker omdat ze nu degene afbranden die hun connectie bij Ajax juist weer heeft aangesteld. Kan het niet rijmen met elkaar.

Wie is "ze" in dit verhaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites