putdus Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 23 minuten geleden zei Rogier.: Sowieso, dit hele lijstje Gewoon een opsomming van de bekende namen. Als dat allemaal was gebeurd, hadden ze Mislintat de zoveelste TD-met-het-bord-op-tafel-scouting genoemd. Dat zij zichzelf nog serieus kunnen nemen. Overigens ben ik ook bij bijna iedere speler blij dat die niet is gekomen; - Almada: veel te duur. - Schouten: op leeftijd, maar was wel versterking geweest. - Tagliafico: verdween ook naar de bank omdat hij niet zo goed meer was, 0 restwaarde. - Olij: al 27, ga je die dan als reservekeeper halen? Juist logische keuze om een talentvolle man te halen om de strijd aan te gaan met Gorter als Rulli zou vertrekken volgend jaar. - Sanchez: voetballend een tweede Bassey, dat matcht totaal niet met Hato. - Dest: kan niet verdedigen, plafond Gaaei zou zomaar hoger kunnen zijn. - Stengs: lijkt i.m.o. op Berghuis, dus 1 van de 2 gaat dan banken. - Ziyech: veel te duur. - Van de Beek: had je waarschijnlijk alleen kunnen huren, al was dit wellicht nog wel een goede deal geweest. Nee, vind deze hele uitzichtloze situatie erg jammer. Je gaat me namelijk niet vertellen dat Steijn en Mislintat niet overlegd hebben wat voor type jongens er gehaald worden. En dan een beetje zo afgeven dat je ze niet kent. Ga wat wedstrijden van ze kijken dan, je bent hoofdcoach van Ajax, niet van SC Schubbekutteveen. Had liever al die spelers in het stuk gehad dan t volk wat er nu loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Zo voel ik me als ik 't tegen Mark heb over Van Wonderen of Cruz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat gevoel ken ik ja . Dat je Arjen Robben op de tribune ziet zitten en ik dan tegen m’n zoontje zeg. Daar was papa fan van, maar die heb jij nooit zien spelen. Doet me denken aan m’n opa/vader die het hadden over Ulrich van Gobbel en Johan Cruijff. Beste combinatie dit, beetje alsof je in de toekomst mag vertellen over Lionel Messi en Mark Looms. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 1 uur geleden zei Hwb: We staan in punten overigens gelijk met de club die volgens zo ongeveer alle analisten de grote favoriet voor het kampioenschap is. Fortuna heeft een puntje meer hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 1 minuut geleden zei Kelvin: Beste combinatie dit, beetje alsof je in de toekomst mag vertellen over Lionel Messi en Mark Looms. Blij dat je ze respectievelijk in de juiste volgorde zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Ik denk dat er genoeg rondloopt dat goed genoeg kan blijken te zijn. Maar het is imo vooral te veel. Het is een te grondige transformatie van de selectie. Alle samenhang is eruit, er is geen kern meer. En dus kun je nergens op voortbouwen. En waarschijnlijk was dat (deels) nodig, maar het is nu wel erg fanatiek gebeurd. Voeg daarbij dat je op de rechtsbuiten en/of de 10 niet heel ruim zit, terwijl je linksbuitens en -backs in overschot hebt, dan lijkt ook de balans in de selectie wat zoek. Verder nog wat gekke keuzes: Fitz-Jim verhuren en dan heeft Hllynson de volgende wedstrijd een basisplaats. Is Hllynson vorig jaar in Jong 1x beter geweest dan Fitz-Jim? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 11 minuten geleden zei Lazy: Wacht maar tot je de leeftijd hebt dat er spelers met pensioen gaan die je ooit hebt zien debuteren.... dan voel je je pas oud. Ik kan vertellen dat ik de trainer van Antwerp heb zien debuteren voor Fortuna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 28 minuten geleden zei PJHoutman: Schouten op leeftijd? Ze hebben het over Jerdy, niet Henk. Potverdikkie, ik ben net zo oud Dacht dat hij al wat ouder was en dus weinig restwaarde, maar dat valt dan inderdaad wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: Blij dat je ze respectievelijk in de juiste volgorde zet. Zeker, Cruijff en Looms zijn de echte dichter des vaderlands van het vaderlandse voetbal met teksten als 'Elk voordeel heb z'n nadeel' en 'Volgens mij blijf ik achter zijn sok haken, ik heb absoluut niet de intentie om die jongen te blesseren' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 10 minuten geleden zei Hwb: Ik denk dat er genoeg rondloopt dat goed genoeg kan blijken te zijn. Maar het is imo vooral te veel. Het is een te grondige transformatie van de selectie. Alle samenhang is eruit, er is geen kern meer. En dus kun je nergens op voortbouwen. En waarschijnlijk was dat (deels) nodig, maar het is nu wel erg fanatiek gebeurd. Voeg daarbij dat je op de rechtsbuiten en/of de 10 niet heel ruim zit, terwijl je linksbuitens en -backs in overschot hebt, dan lijkt ook de balans in de selectie wat zoek. Verder nog wat gekke keuzes: Fitz-Jim verhuren en dan heeft Hllynson de volgende wedstrijd een basisplaats. Is Hllynson vorig jaar in Jong 1x beter geweest dan Fitz-Jim? Fitz-Jim een 6 waar we veel spelers voor hebben, Hlyynson een 10 waar we weinig spelers voor hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 4 minuten geleden zei Kelvin: Zeker, Cruijff en Looms zijn de echte dichter des vaderlands van het vaderlandse voetbal met teksten als 'Elk voordeel heb z'n nadeel' en 'Volgens mij blijf ik achter zijn sok haken, ik heb absoluut niet de intentie om die jongen te blesseren' Voor de context Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 21 minuten geleden zei putdus: Had liever al die spelers in het stuk gehad dan t volk wat er nu loopt. Dat zal best, maar (zoals Rogier dus ook al uitlegt) dat was geen realistische optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 8 minuten geleden zei cimbomcu: Fitz-Jim een 6 waar we veel spelers voor hebben, Hlyynson een 10 waar we weinig spelers voor hebben. Fitz-Jim is vooral een 8. En ik denk dat ik hem, gezien zijn kwaliteiten in bv de kleine ruimte en het zien van pass-mogelijkheden de voorkeur op 10 gegeven zou hebben boven Hlynsson. Een andere optie met Fitz-Jim in de selectie was mogelijk ook geweest om Tahirovic en Fitz-Jim als controleurs neer te zetten en Taylor op 10. Wat denk ik een erg complementair middenveld zou kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Owen Wijndal naar Antwerp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 18 minuten geleden zei Bogatyr: Owen Wijndal naar Antwerp. Hoopte al op België. Prima en goede oplossing voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Dag had niet beter kunnen beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Hoopte al op België. Prima en goede oplossing voor hem. Kan misschien zoals Stengs zijn carrière herlanceren en zijn beste spel terugvinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Toeval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Toch bijzonder dat de band tussen Overmars en de TG zo goed is, terwijl ze jarenlang de trainer hebben afgebrand die Overmars zelf heeft aangesteld (Ten Hag). Zou toch eens graag in die hoofden willen kijken, zeker omdat ze nu degene afbranden die hun connectie bij Ajax juist weer heeft aangesteld. Kan het niet rijmen met elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 23 minuten geleden zei Rogier.: Toch bijzonder dat de band tussen Overmars en de TG zo goed is, terwijl ze jarenlang de trainer hebben afgebrand die Overmars zelf heeft aangesteld (Ten Hag). Zou toch eens graag in die hoofden willen kijken, zeker omdat ze nu degene afbranden die hun connectie bij Ajax juist weer heeft aangesteld. Kan het niet rijmen met elkaar. Wie is "ze" in dit verhaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 (bewerkt) De transferdeadline is toch al verstreken? Of is dit niet het geval in België? Edit: Aha, inderdaad tot woensdag. 5 september 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 13 minuten geleden zei Chiemel: Wie is "ze" in dit verhaal? De Telegraaf meer specifiek Mike Verweij en Valentijn Driessen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 47 minuten geleden zei Chiemel: Wie is "ze" in dit verhaal? Die kon je zelf wel invullen toch? Of heb je de hele hetze van de Telegraaf de afgelopen jaren, maanden en weken gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Meer ex-Ajacieden op de club. Goede zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Stuk voor stuk wel fashionista's hoor. Ziet er behoorlijk stijlvol uit deze foto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten