MetalMichael Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Hoop dat het een foutje is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 19 minuten geleden zei MetalMichael: Hoop dat het een foutje is. Ik ben echt totaal niet scherp lately , wat zou de fout moeten zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Ik ben echt totaal niet scherp lately , wat zou de fout moeten zijn? Dat dit het uitshirt wordt. Spuuglelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 3 minuten geleden zei MetalMichael: Dat dit het uitshirt wordt. Spuuglelijk. Dat ben ik absoluut met je eens, is verre van mooi ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 De kans is aanwezig dat trainer John Heitinga in de bekerfinale weer kan beschikken over Mohammed Kudus en Devyne Rensch. De twee staan na blessureleed allebei weer op het trainingsveld, maar het is nog niet zeker of ze mee kunnen doen in De Kuip. Dit citeer ik van voetbalprimeur. Had er niet op gerekend, dus zou top zijn als iig 1 van deze jongen er zondag bij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 11 uur geleden zei Chiemel: https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/nl-eredivisie/2023/04/ajax-zet-vol-in-op-de-sensationele-komst-van-eden-hazard Klinkt niet als heel goed beleid, maar zal ook niet heel serieus zijn neem ik aan. Nou niet direct de positie waar er versterking nodig is. Meestal linksbuiten toch? Daar hebben we eigenlijk maar 1 optie. Al geloof ik niet dat Eden Hazard de oplossing daarvoor is. Toch wel lang geleden dat die nog gepresteerd heeft. Beetje Sami Kuffour/Ismael Urzaiz-vibes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 41 minuten geleden zei Hwb: Meestal linksbuiten toch? Daar hebben we eigenlijk maar 1 optie. Al geloof ik niet dat Eden Hazard de oplossing daarvoor is. Toch wel lang geleden dat die nog gepresteerd heeft. Beetje Sami Kuffour/Ismael Urzaiz-vibes. Bergwijn en Tadic. Ook al zou jij misschien Tadic niet meer daar willen zien is het nog steeds gek dat je duurste aankoop aller tijden na 1 jaar gaat vervangen met een wereldster van weleer die ook niet goedkoop zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 (bewerkt) Even naar de contracten gekeken, mijn oordeel: 2023: Steek: niet meer verlengen, ik kies voor Pasveer Pasveer: verlengen als 2de of 3de doelman Roggeveen: weg doen, uberhaupt nooit begrepen dat een midden twintiger bij Jong wordt gezet terwijl je al zoveel keepers hebt. Setford; contract loopt af, ik ken hem niet @FlyD misschien jij? Grillitsch; heeft een optie voor 2 jaar, aub niet lichten. Lucca: heeft ook een optie, niet lichten aub. Niks te zoeken bij Ajax. Axel-Dongen: lijkt niet te willen verlengen, heel zonde. Op momenten dat hij het moest laten zien veel geblesseerd geweest. Zou ik treurig vinden als hij besluit niet te verlengen. Hij zou vast meer willen spelen maar Ajax kan dat hem ook niet beloven, te weinig laten zien en te vaak blessie. Hansen: mag van mij weg, groot talent altijd geweest, maar mentaal niet helemaal wijs. Wil ook niet verlengen. 2024: Fitz-Jim: graag verlengen, zal volgend jaar spannend worden voor hem. Maar een jaartje zoals dit zal hem besluiten om gratis weg te gaan in 2024 verwacht ik. Dus echt minuten laten maken en verlengen of verhuren en verlengen. Klaassen: alleen verlengen als Davy ook inziet dat hij vaste wisselspeler zal zijn. Speelt nu nog teveel voor mij. Tadic: afscheid nemen van deze geweldenaar en assistent maken. Vos: toptalent, hoop toch dat ze ver zijn met hem om te verlengen. Gooijer: toptalent, hoop toch dat ze ver zijn met hem om te verlengen. Misehouy: toptalent, hoop toch dat ze ver zijn met hem om te verlengen. 28 april 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 11 minuten geleden zei cimbomcu: Even naar de contracten gekeken, mijn oordeel: 2023: Steek: niet meer verlengen, ik kies voor Pasveer Pasveer: verlengen als 2de of 3de doelman Roggeveen: weg doen, uberhaupt nooit begrepen dat een midden twintiger bij Jong wordt gezet terwijl je al zoveel keepers hebt. Setford; contract loopt af, ik ken hem niet @FlyD misschien jij? Grillitsch; heeft een optie voor 2 jaar, aub niet lichten. Lucca: heeft ook een optie, niet lichten aub. Niks te zoeken bij Ajax. Axel-Dongen: lijkt niet te willen verlengen, heel zonde. Op momenten dat hij het moest laten zien veel geblesseerd geweest. Hansen: mag van mij weg, groot talent altijd geweest, maar mentaal niet helemaal wijs. Wil ook niet verlengen. 2024: Fitz-Jim: graag verlengen, zal volgend jaar spannend worden voor hem. Maar een jaartje zoals dit zal hem besluiten om gratis weg te gaan in 2024 verwacht ik. Dus echt minuten laten maken en verlengen of verhuren en verlengen. Klaassen: alleen verlengen als Davy ook inziet dat hij vaste wisselspeler zal zijn. Speelt nu nog teveel voor mij. Tadic: afscheid nemen van deze geweldenaar en assistent maken. Vos: toptalent, hoop toch dat ze ver zijn met hem om te verlengen. Gooijer: toptalent, hoop toch dat ze ver zijn met hem om te verlengen. Misehouy: toptalent, hoop toch dat ze ver zijn met hem om te verlengen. Ja, jonge Engels/Nederlandse keeper. Lang geblesseerd geweest dit jaar (gebroken pols?) Typische Ajax keeper, maar maakt nog veel fouten. Vind zijn broertje (Tommy) meer talentvol. Charlie sowieso te weinig voor het eerste en eigenlijk ook als basis in de KKD. Geen idee of ze hem gaan verlengen, maar zijn zaaknemer biedt hem wel al aan bij andere clubs. Vind je Gooijer echt een toptalent? Voor welke positie zie je hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Tommy ook een paar keer zien keepen, maakt een goede indruk ja. Waar Charlie meer een Ajax keeper is, vind ik Tommy dan zo'n typische Engelse keeper. Gooijer heeft fysiek alles, moet alleen dat beter gebruiken. Geloof er wel in dat hij voetballend kan aanhaken. Rechtsback als een soort Dumfries of CV, naast een voetballende man. @FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Tommy ook een paar keer zien keepen, maakt een goede indruk ja. Waar Charlie meer een Ajax keeper is, vind ik Tommy dan zo'n typische Engelse keeper. Gooijer heeft fysiek alles, moet alleen dat beter gebruiken. Geloof er wel in dat hij voetballend kan aanhaken. Rechtsback als een soort Dumfries of CV, naast een voetballende man. @FlyD Gooijer is fysiek te klein als centrale verdediger (ja, er is ook Martinez die kleiner is) en verdedigend (nog) niet goed genoeg. Als back vind ik hem dan aanvallend net weer te weinig. Ik zie er in het beste geval een middenmoot-eredivisie speler in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Nou ik begin straks aan mijn wereldreis, vanaf het Oosten naar Amsterdam, naar Rotterdam en dan weer zo terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Nou ik begin straks aan mijn wereldreis, vanaf het Oosten naar Amsterdam, naar Rotterdam en dan weer zo terug. Tof dat je erbij bent. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Hoop dat ik 18:00 uur ga redden. Nog in een verhuisbus vanuit München. Eerste berichten zijn dat Tadic op 10 start met Klaassen - Grillitsch. Onwijs veel zin in onze omschakelingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 4 uur geleden zei Thierryvane: Hoop dat ik 18:00 uur ga redden. Nog in een verhuisbus vanuit München. Eerste berichten zijn dat Tadic op 10 start met Klaassen - Grillitsch. Onwijs veel zin in onze omschakelingen. Rulli, Sánchez, Timber, Álvarez, Hato; Grillistsch, Klaassen, Tadic; Berghuis, Bergwijn; Brobbey. Zo dus. Rensch op de bank na zijn blessure, Kudus er nog niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Nou scheelt in elk geval dat je iemand op het middenveld mist die elke passinglijn naar de spitsen steevast dichtloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Had je nou niet gewoon Berghuis op Grillistsch zijn plek kunnen zetten en ons Portugeesje op rechts? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Veel succes mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Succes boys, dat het een mooie finale mag worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Wat is die Sánchez dom zeg. Ongelooflijk. Verder sowieso een totaal onvermakelijk potje. Niveau is dramatisch, alleen maar gejank over en weer. Enorm vermoeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Tadic speelt echt een werkelijk dramatische pot, goeie genade.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Schakelde pas in bij de 73e minuut. Sindsdien doet Ajax het niet heel verkeerd. Brobbey speelt wel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 11 minuten geleden zei Chiemel: Schakelde pas in bij de 73e minuut. Sindsdien doet Ajax het niet heel verkeerd. Brobbey speelt wel fijn. Als Brobbey zijn kansen gewoon afmaakt speelt ‘ie een wereldpot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Zojuist zei Thierryvane: Als Brobbey zijn kansen gewoon afmaakt speelt ‘ie een wereldpot. Zo die man is goed vandaag maar kan idd nog beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Hahaha Edson Alvarez, BEAST xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten