007mark Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Over Frankie hoor je niemand, heel gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Dat spandoek was ook echt belachelijk. Lekker moeilijk doen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Ik lees af en toe berichten over dat Ajax spelers van Barca wil huren. Daar moeten ze niet aan beginnen toch? Behalve als het betere spelers zijn dan die er nu staan of eventueel wanneer er een goedkope optie tot koop in zit. Anders echt niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 51 minuten geleden zei 007mark: Over Frankie hoor je niemand, heel gek. Frenkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 38 minuten geleden zei Chiemel: Ik lees af en toe berichten over dat Ajax spelers van Barca wil huren. Daar moeten ze niet aan beginnen toch? Behalve als het betere spelers zijn dan die er nu staan of eventueel wanneer er een goedkope optie tot koop in zit. Anders echt niet doen. Ja mee eens. De Cuenca's en Bojan's hoef ik niet meer te huren nee. Mag hopen dat we een wat andere vijver kunnen vissen. Gabri was toen wel een heerlijke aankoop trouwens. Was wel fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Waar is Oleguer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 1 uur geleden zei Chiemel: Ik lees af en toe berichten over dat Ajax spelers van Barca wil huren. Daar moeten ze niet aan beginnen toch? Behalve als het betere spelers zijn dan die er nu staan of eventueel wanneer er een goedkope optie tot koop in zit. Anders echt niet doen. Zonder te arrogant over te komen: Daar is Ajax inmiddels wel te groot/rijk voor. Ze zijn geen opleidingsclub voor Barcelona talenten 2 jaar lang. Ajax is eindelijk op de plek gekomen dat ze zelf spelers kunnen kopen die voldoen aan hun eisen en de club vooruit kunnen helpen. Dan gaan ze toch geen spelers opleiden voor Barcelona.... Die denken voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen gaan zitten nu ze voor Frenkie en wellicht ook De Ligt in totaal 150 miljoen neer moeten tellen. Nou, dikke doei en lekker de volle mep betalen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Pino: Kinderachtig hoor. 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Dat spandoek was ook echt belachelijk. Lekker moeilijk doen zeg. Die liedjes moeten kunnen toch. Totaal niet beledigend ofzo. 3 uur geleden zei Chiemel: Ik lees af en toe berichten over dat Ajax spelers van Barca wil huren. Daar moeten ze niet aan beginnen toch? Behalve als het betere spelers zijn dan die er nu staan of eventueel wanneer er een goedkope optie tot koop in zit. Anders echt niet doen. Hoop dat we hiervan gaan weg blijven. Laten die Spanjaarden het lekker zelf uitzoeken. Vind dat gelul over de verbondenheid tussen beide clubs ook zulke onzin. 3 uur geleden zei 007mark: Over Frankie hoor je niemand, heel gek. Over Frenkie wordt vooral heel veel geroepen omdat hij uit een Feyenoord regio komt... 4 april 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 (bewerkt) https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=349117 PSV speelde er 2-2 gelijk. Dus was wel tevreden met de makkelijke zege. 4 april 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Razvan Marin officieel binnen, 12.5 miljoen. Ik laat me graag verrassen, wel benieuwd wat ze in gedachte hebben qua spel. Totaal niet vergelijkbaar met De Jong. Hoop nog steeds dat ze Berge van Genk 'ophalen'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Vraag me ook af of hij echt als vervanger gehaald is. Sommige media zeggen dat volgens mij vooral omdat het een middenvelder is. Verhalen uit Belgie zijn positief. Dat is iig een goed teken,=. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 1 uur geleden zei Regis: Die liedjes moeten kunnen toch. Totaal niet beledigend ofzo. Klopt maar dan nog kinderachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Op 4-4-2019 om 17:17 zei Regis: Over Frenkie wordt vooral heel veel geroepen omdat hij uit een Feyenoord regio komt... Danny Blind was Feyenoordsupporter toen hij jong was. En zo zijn er zoveel van dat soort dwarsverbanden, Dirk Kuyt die vroeger in een Ajax-shirt liep (of met een sjaaltje om) en dat soort dingen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Echt een prima pot van Ajax hoor tot dus ver. Joel ?? Wat gun ik hem dit hard zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Eerste helft vond ik niet veel vooral extreem slordig.. 2de helft echt prima gedaan en uiteindelijk vrij makkelijk naar een 1-4 overwinning gegaan. Nu hopen op Vitesse. Dat Willem II heeft een leuk middenveld en aanval, maar die verdediging is echt helemaal niks he. Mag in de beker ook geen probleem opgaan leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Lekker, toch weer 3 doelpuntjes bij doelsaldo erbij. Sta je toch op +9 virtueel gezien (bij gelijkspel PSV), zou je met tegenstanders als Excelsior en De Graafschap (even afkloppen) gemakkelijk uit moeten kunnen breiden. Nu hopen op een wonder bij PSV, want als zij morgen winnen zie ik ze niet zomaar nog punten verspelen, misschien alleen nog bij AZ op de laatste speeldag (dat zou wel gruwelijk spannend zijn).. Denk niet dat Willem II het PSV lastig genoeg kan maken, tenzij Isak het op z'n heupen krijgt, maar verder vond ik Willem II ook niet super bijzonder. Alhoewel ADO ook vandaag ineens wint met 5-0 van Utrecht, dus you'll never know. Zondag 7 april: Vitesse - PSV Zondag 14 april: PSV - De Graafschap Zondag 21 april: PSV - ADO Den Haag Donderdag 25 april: Willem II - PSV Zondag 28 april: PSV - Heracles Almelo (Bekerfinale) Zondag 12 mei: AZ - PSV Woensdag 10 april: Ajax - Juventus (CL) Zaterdag 13 april: Ajax - Excelsior Dinsdag 16 april: Juventus - Ajax (CL) Zaterdag 20 april: FC Groningen - Ajax Dinsdag 23 april: Ajax - Vitesse Vrijdag 26 / Zondag 28 april: De Graafschap - Ajax Zondag 5 mei: Willem II - Ajax (bekerfinale) Zondag 12 mei: Ajax - FC Utrecht Wel grappig om te zien dat letterlijk alle komende 4 competitiewedstrijden van Ajax zijn opgeschoven naar voren, toch een mentaal voordeel mochten ze ze allemaal winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Gewoon lekker op de laatste speeldag wanneer AZ thuis gelijkspeelt tegen PSV. @Rogier. Je vergeet halve finales en finale CL Maar ff serieus, als ik mijn geld ergens op moet zetten dan is het PSV. Kan me niet echt voorstellen dat zij tot eind van het seizoen uit vorm blijven. Bovendien moet Ajax ook gewoon alles winnen. Uit tegen FCG na CL in Italië wordt een lastige opgave en Graafschap uit hebben we het ook wel eens lastig gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Gaat goed komen. Vannacht gedroomd dat PSV een 4-1 voorsprong weggeeft tegen De Graafschap.Dus kan niet fout gaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Groningen uit wordt een nederlaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 30 minuten geleden zei komodo25: Groningen uit wordt een nederlaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 32 minuten geleden zei komodo25: Groningen uit wordt een nederlaag Als jullie zoals gister spelen gaan jullie inderdaad als verliezer van het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 25 minuten geleden zei Regis: Als jullie zoals gister spelen gaan jullie inderdaad als verliezer van het veld. Gister hadden ze 3 punten. Dus vind dat prima als het zo loopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 KAMPIOOENUHHHH Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 Denk dat we niks meer gaan verspelen in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 Mijn enige zorg is Groningen uit. Geluk is wel dat we die pot nu niet spelen op een gure november avond dat het waait en koud is..iets waar menig Ajacied niet tegen kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten