Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Of nog even 10 minuten extra extra tijd. Lekker dik er bovenop dit. 

Je hebt de wissels en de blessurebehandeling even gemist denk ik?

Gefeliciteerd jongens. Na het gebeuren met Klaassen had ik er al wel vrede mee. Niemand zal het over het voetballen hebben, en dat is op meerdere manieren misschien maar goed ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei rich ruzzian:

Bij een techno of hardstylefeest word ik beter gefouilleerd dan in een stadion. En ja ook feesten waar meer dan 50.000 mensen komen. 

En als we een ding weten van grote feesten is dat daar nooit wat meegesmokkeld wordt. Dat is nou precies mijn punt. Je kunt geen 50.000 mensen weerhouden van het meenemen van bijvoorbeeld munten of aanstekers. Dat er veel mis is met de beveiling is duidelijk, en dat heb ik al veel vaker gezegd ook. Nog los van dat je niet zomaar allerlei alledaagse voorwerpen kunt gaan verbieden zijn er namelijk ook veel te veel gasten in de beveiliging die zelf in verkeerde milieus zitten of geintimideerd worden. Die weten precies wie ze door moeten laten. Zo komt de harde kern ook elke wedstrijd weer aan dat vuurwerk. Zoals ik zei, je moet beginnen met het aanpakken van het maffiose systeem in de harde kernen. Daarna kun je verder kijken. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk vooral teleurgesteld dat ze nog terug kwamen na het staken. Ajax had lekker in de kleedkamer moeten blijven zitten en eens een statement maken.

John de Wolf die dan het woord gaat doen..... Lekker fluiten daarna. Die scheids. Tadic met z'n gebaar richting Kocku. Sanchez op het voetbalveld. Al bij al echt alleen maar dingen om je voor te schamen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Je hebt de wissels en de blessurebehandeling even gemist denk ik?

Gefeliciteerd jongens. Na het gebeuren met Klaassen had ik er al wel vrede mee. Niemand zal het over het voetballen hebben, en dat is op meerdere manieren misschien maar goed ook.

Eens hoor. Blij dat we uitgeschakeld zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Geppiej:

Is het nu gewaagd om te zeggen dat je als thuissupporter gewoon een tegenstander mag blesseren en er in feite mee weg komt.

Is al opgepakt en Ajax heeft dus aangifte gedaan. Dus dat wordt wel even een korte celstraf ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei The Saint:

Heitinga en Klaassen zelf durven zich er  niet echt tegen uit te speken hé. Beetje lacherig en ja maar. 

Zo zie je maar dat voetballers niet de slimste zijn. Durf te wedden dat hun allemaal gewoon weer wilde voetballen. Bang om een statement te maken wellicht wel. Zonde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik begreep dat sowieso niet; we hebben al een clubman die dat soort dingen uitstekend kan doen en de supporters goed kent: Peter Houtman, de stadionspeaker. 

Oom Peter voor jou hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Gert:

Had Slot het lekker laten doen. Tenminste iemand die zijn woorden weegt. 

Ja, had ook gekund. Al kan ik me voorstellen dat die gewoon met de tactiek enzo bezig wil zijn. Daar heb je De Wolf op zich niet voor nodig ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Djurovski:

Moeten de stewards maar eens beter Fouilleren. Want dat is lachwekkend wat ze doen 

Dit waren de rijen voor de poorten vanavond doordat Feyenoord extra streng besloot te fouilleren. Waar velen normaal mogen doorlopen werd nu, in ieder geval op de gele zijde, iedereen gefouilleerd. En nee, dat was echt niet bijv. enkel kortstondig rondom de armen voelen.

IMG-20230405-185104.jpg

Wat leren we daarvan? Juist, niet dom blaten wanneer je geen kennis van zaken hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites