La Pulga Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Mag het na vandaag aub even over zijn. na 60 minuten iedereen kapot (wat gek is na 2 maanden vrij) en dan weiger je gewoon in te grijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 3 minuten geleden zei JanVertonghen: Kan Schreuder hier niet eens de schuld van geven, maar wel lekker dat we een wedstrijd dichterbij zijn ontslag zijn. Dit was een wedstrijd die we onder Ten Hag ook vaak genoeg gehad hebben. Je ben gewoon de betere, creeert voldoende kansen die je niet benut en krijgt één doelpunt tegen uit een relatief random moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 2 minuten geleden zei AjaciedBart.: Mag het eindelijk over zijn? Ingrijpennnnnnn Als het 1-3 of 4 was geworden wat prima had gekund vandaag. Had je deze reactie ook geplaatst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Als het 1-3 of 4 was geworden wat prima had gekund vandaag. Had je deze reactie ook geplaatst? Resultaat is toch het enige wat telt? Als je weer geen 3 punten pakt voor de 5e keer op rij is het toch wel klaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 2 minuten geleden zei timpy00: Als het 1-3 of 4 was geworden wat prima had gekund vandaag. Had je deze reactie ook geplaatst? Het leek de tweede helft helemaal nergens op. Dus ja. En je wint 4x op rij niet, Vitesse, NEC en Emmen daarbij. Dit kan gewoon niet langer. Hij heeft ruim een maand de tijd gehad en je ziet echt amper verbetering. Dus ja, dan had ik dit ook geplaatst. Dit kan gewoon niet langer en het is echt niet alleen de schuld van Schreuder (er is gvd 35 miljoen betaald voor twee linksbacks) maar je dit niet laten blijven aanrotzooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Dr lijkt nog steeds niet echt een plan te zijn bij Schreuder.... Je kan wel iets vaker wisselen en misschien ook iets eerder. Of hij moet geen vertrouwen hebben in de jeugdspelers. Woensdag nog even verliezen en dan zijn we hopelijk van deze trainert verlost... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Het was minder kut dan waar ik bang voor was. Voor de winterstop leek het op sabotage en nu was er iig wel een echte wil. Tot zover het positieve dat ik even uit vandaag probeer te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 11 minuten geleden zei AjaciedBart.: Het leek de tweede helft helemaal nergens op. Dus ja. En je wint 4x op rij niet, Vitesse, NEC en Emmen daarbij. Dit kan gewoon niet langer. Hij heeft ruim een maand de tijd gehad en je ziet echt amper verbetering. Dus ja, dan had ik dit ook geplaatst. Dit kan gewoon niet langer en het is echt niet alleen de schuld van Schreuder (er is gvd 35 miljoen betaald voor twee linksbacks) maar je dit niet laten blijven aanrotzooien. Ik zeg niet dat hij moet blijven. Maar ook nu niet al te sterke argumenten. Hij heeft een maand de tijd gehad maar door ziekte etc moet hij met buiten de basis alleen maar onder 19 spelers op pad. Vandaag wel kunnen zien dat Bergwijn moet gaan hopen dat hij rechtsbuiten wat klaar kan spelen. Links wordt hem niet denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Ik zei eerder al Schreuder out, wellicht was dat overtrokken. Ik zou het nu niet eens zeggen, niet op basis van deze wedstrijd. Ajax heeft veel spelers gemist door het WK, die vermoeidheid/ontbrekende scherpte zal ook meespelen. Komende wedstrijd is wel alles of niets voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Hopen dat Bergwijn vanaf de bank wat klaar kan spelen bedoel je denk ik? @timpy00 Al gaat dat helaas nooit gebeuren. Volgende pot weer lekker genieten van Roy Beerens 2.0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 14 minuten geleden zei JanVertonghen: Hopen dat Bergwijn vanaf de bank wat klaar kan spelen bedoel je denk ik? @timpy00 Al gaat dat helaas nooit gebeuren. Volgende pot weer lekker genieten van Roy Beerens 2.0. Ik vind dan Bergwijn totaal niet hetzelfde type als Beerens maar snap je punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Citaat Schreuder duidelijk en eerlijk bij Ajax: 'Owen mag meer brengen, dat vind ik wel' Op de persconferentie na afloop kwam Wijndal weer ter sprake. "Ik vind dat hij meer kan brengen. Dat weet hij ook, we pushen hem daarin", vertelde Schreuder, die onder meer doelde op de trainingsprestaties van Wijndal. "Ja, dat is duidelijk. Maar goed, aan de andere kant vind ik ook dat Bassey het goed heeft ingevuld. We hebben het allebei geprobeerd en dan kies je voor Bassey op dat moment. Maar Owen mag meer brengen, dat vind ik wel." Komende tijd mogen we blijven genieten van Bassey - Rensch - Timber - Sanchez dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 The fuck. Blind slachtofferen ten koste van Wijndal en dan nu ook Wijndal ernaast gooien. Bassey linksback was wel pijnlijk vandaag. Vond hem aan de bal echt heel erg zwak. Dan zie ik hem in deze vorm liever nog plaatsmaken voor Baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Ajax is ook lekker aan het trollen op Facebook door de banner te veranderen in een foto van Schreuder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Mocht je nog boos zijn om vanmiddag: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 8 minuten geleden zei Gert: Mocht je nog boos zijn om vanmiddag: Ja dit is wat ik nodig had tijdens het poepen, bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Hoe zou de sfeer in de kleedkamer zijn? https://www.nu.nl/voetbal/6246180/ajax-keeper-pasveer-hoorde-van-schreuder-nog-niks-over-pikorde-na-komst-rulli.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Ja pijnlijk wel. Aan de andere kant zie ik het me ook niet direct voor me dat je als trainer in gesprek gaat met je keeper om te vertellen dat hij op de bank komt te zitten. Dan beïnvloed je sowieso zijn prestaties denk ik. Maargoed buiten dit interview om idd niet het idee dat Schreuder een goede people manager is geweest het afgelopen half jaar terwijl hij daar wel om geroemd werd bij Ajax als assistent onder ten Hag.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 (bewerkt) Beetje zelfdenkend vermogen mag je toch wel van uitgaan? 8 januari 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Hij kan altijd nog met zijn paardenstaart bij de dames gaan keepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Haha Schreuder kan je veel verwijten, maar dat niet. Hij gaat toch ook niet bij iedere aankoop de andere speler die op dezelfde plek speelt informeren wat het met hem gaat doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 30 minuten geleden zei cimbomcu: Haha Schreuder kan je veel verwijten, maar dat niet. Hij gaat toch ook niet bij iedere aankoop de andere speler die op dezelfde plek speelt informeren wat het met hem gaat doen... Hoe is dat niet meer dan logisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 4 uur geleden zei Gert: The fuck. Blind slachtofferen ten koste van Wijndal en dan nu ook Wijndal ernaast gooien. Bassey linksback was wel pijnlijk vandaag. Vond hem aan de bal echt heel erg zwak. Dan zie ik hem in deze vorm liever nog plaatsmaken voor Baas Van Bohemen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 (bewerkt) 8 uur geleden zei FlyD: Die heb ik zelf nooit een hele wedstrijd live zien voetballen, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee. Maar zal vast meer zijn dan Bassey momenteel kan brengen in balbezit. Wie vonden jullie gisteren wel naar behoren spelen? Ik was wel te spreken over Alvarez. Vooral toen belangrijk die eerste helft toen Nec er met overtal uit leek te gaan komen, toen was hij echt goed terug in de omschakeling. Verder liet Conceicao zien, wat iedereen in hem ziet. Daar was ik ook wel echt blij om. 9 januari 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Zullen ze binnenkort ook het contract met tadic ontbinden nadat die zegt dat er veel gebeurd is met blind maar dat die er verder niet op ingaat. ik heb tot nu toe geen speler gehoord die echt voor schreuder staat, alleen maar tussen de regels over onrust en dat ze hem liever kwijt dan rijk zijn. de enige die echt positief over schreuder is, is van der sar en de media(maar die verkopen eigenlijk heel vaak onzinnige dingen, omdat dit natuurlijk veel beter verkoopt dan een succesvolle club. Tot nu toe is er gewoon echt niks te vinden wat nog aanknopingspunten geeft dat tot positivisme stemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten