Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Ik denk dat ik voor vele mede Ajacieden spreek dat het niet eens wat heeft gedaan met ons gevoel gisteren, die 3-3. Sterker nog, als dit een aanzetje is tot ontslag dan ben ik er blij mee ook. Maar het incapabele bestuur zal wel niet durven te ontslaan.

Wat het meest opmerkelijke is aan dit alles, geen enkele speler die wordt geïnterviewd, en ik heb er nu al een heleboel gezien (Bergwijn, Berghuis, Pasveer, Taylor)  weigert om pal achter de trainer te staan. Dat zegt toch ook wel genoeg? Ze komen allemaal niet verder dan ''dat is niet aan ons''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-11-2022 om 08:57 zei cimbomcu:

Ik denk dat ik voor vele mede Ajacieden spreek dat het niet eens wat heeft gedaan met ons gevoel gisteren, die 3-3. Sterker nog, als dit een aanzetje is tot ontslag dan ben ik er blij mee ook. Maar het incapabele bestuur zal wel niet durven te ontslaan.

Wat het meest opmerkelijke is aan dit alles, geen enkele speler die wordt geïnterviewd, en ik heb er nu al een heleboel gezien (Bergwijn, Berghuis, Pasveer, Taylor)  weigert om pal achter de trainer te staan. Dat zegt toch ook wel genoeg? Ze komen allemaal niet verder dan ''dat is niet aan ons''

Sterker nog, ik besluit gewoon om niet meer te kijken. Normaal gesproken was ik zaterdagavond met vrienden naar het stadion gegaan hier, maar zo langzamerhand weet ik niet eens of ik dan voor Emmen of voor Ajax moet juichen.

Die periode onder Frank de Boer heb ik vrijwel echt elke wedstrijd gezien en dat was vrijwel elke wedstrijd weer teeeeeeeeeeeenenkrommend slecht. En ik merk echt dat ik me daar deze keer helemaal niet toe kan zetten. Meen ik oprecht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Sterker nog, ik besluit gewoon om niet meer te kijken. Normaal gesproken was ik zaterdagavond met vrienden naar het stadion gegaan hier, maar zo langzamerhand weet ik niet eens of ik dan voor Emmen of voor Ajax moet juichen.

Die periode onder Frank de Boer heb ik vrijwel echt elke wedstrijd gezien en dat was vrijwel elke wedstrijd weer teeeeeeeeeeeenenkrommend slecht. En ik merk echt dat ik me daar deze keer helemaal niet toe kan zetten. Meen ik oprecht. 

Betrapte mezelf er ook op dat ik bij de 2-3 stand oprecht gewoon geen zin meer had om te kijken. Maar ga het toch dan uitzitten als blijk van support (voor wie? :cab: ). Maargoed blij dat t ff winterstop is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Gert:

Betrapte mezelf er ook op dat ik bij de 2-3 stand oprecht gewoon geen zin meer had om te kijken. Maar ga het toch dan uitzitten als blijk van support (voor wie? :cab: ). Maargoed blij dat t ff winterstop is.

Volgens mij was ik al klaar toen ik de opstelling zag. Tadic links is voor mij tegenwoordig een reden om die televisie gewoon niet aan te zetten. Wat? Ik heb zelfs ESPN opgezegd. Wil me niet langer ergeren. Dan ga ik liever met wat vrienden in het stadion van Emmen zitten. Dat is namelijk ook 8/10 keer drama. Maar dan in elk geval gezellig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Volgens mij was ik al klaar toen ik de opstelling zag. Tadic links is voor mij tegenwoordig een reden om die televisie gewoon niet aan te zetten. Wat? Ik heb zelfs ESPN opgezegd. Wil me niet langer ergeren. Dan ga ik liever met wat vrienden in het stadion van Emmen zitten. Dat is namelijk ook 8/10 keer drama. Maar dan in elk geval gezellig. 

Tadic stond wel rechts en Bergwijn stond links ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Dat zal na de rust zeker weer omgedraaid zijn verwacht ik?

Nee Bergwijn was de gehel wedstrijd links en Tadic rechts of waar hij dan ook allemaal aan het heen zwerven was.

Tadic wel echt 1 van de weinigen die weer 110% gaf. Als je ziet hoe vaak die man dan mee terug komt in omschakelmomenten, dat vind ik echt van grote klasse.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Tadic is 100% klasse, ik verwacht niet dat Schreuder blijft zitten ECHT NIET. Dat kan gewoon toch niet meer. Als je de spelersgroep zou vragen die staan echt niet meer achter hem en dan is het toch al snel exit?

De vraag is of de ploeg dat ook duidelijk heeft gemaakt en of iemand op dit moment bij Ajax echt mandaat heeft om hem te ontslaan. H2 lijkt dat mandaat zeker niet te hebben en ik vraag mij af of Edwin van der Sar het gaat doen. Ik begin, naar mate het nieuws langer uitblijft, steeds meer te vrezen dat we het seizoen met hem moeten gaan afmaken. Dan heb ik zo godsgruwelijk weinig zin in die tweede seizoenshelft. Echt ongekend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites