Regis Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 (bewerkt) Kan je net zo goed Kotarski als reserve gebruiken. Die Scherpen wordt gewoon verschrikkelijk overschat omdat hij 3 meter 85 is. 12 maart 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 2 minuten geleden zei Regis: Kan je net zo goed Kotarski als reserve gebruiken. Die Scherpen wordt gewoon verschrikkelijk overschat omdat hij 3 meter 85 is. Ohja die hebben we ook nog, nee dan lijkt me die aankoop niet echt nuttig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 Is Kotarski eigenlijk het grootste keeperstalent wat we nu hebben? Er lopen er best wat rond toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Kavinos: Is Kotarski eigenlijk het grootste keeperstalent wat we nu hebben? Er lopen er best wat rond toch? Hier weet @Hwb meer over. 12 maart 2019 bewerkt door ROEMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 17 minuten geleden zei Kavinos: Is Kotarski eigenlijk het grootste keeperstalent wat we nu hebben? Er lopen er best wat rond toch? El Maach denk ik, komt uit Heerlen en alle keepers uit Heerlen zijn talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 39 minuten geleden zei Regis: Kan je net zo goed Kotarski als reserve gebruiken. Die Scherpen wordt gewoon verschrikkelijk overschat omdat hij 3 meter 85 is. Ik vraag me dan bij zoiets af of je hem überhaupt ziet keepen, buiten de wedstrijden tegen Ajax om, of die 2/3 blunders die je voorbij zag komen de eerste 3/4 wedstrijden. Scherpen zal ook niet gehaald worden als reserve, zoals ik lees, maar zal weer verhuurd worden. Gokje wagen, prijsje winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 (bewerkt) Ging wat fout 12 maart 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 (bewerkt) Ging wat fout 2.0 12 maart 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 Nou Elsjorro, jij bent ook niet bepaald objectief wat Emmen betreft natuurlijk. Scherpen is een aardige keeper, maar niet het niveau dat Ajax nastreeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 Ik heb geen idee joh. Lijkt me een sympathieke gozer. Wat betreft kwaliteiten is het een gok waard om em idd te kopen en dan weer te verhuren aan Emmen (mits ze in de Eredivisie blijven). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik vraag me dan bij zoiets af of je hem überhaupt ziet keepen, buiten de wedstrijden tegen Ajax om, of die 2/3 blunders die je voorbij zag komen de eerste 3/4 wedstrijden. Scherpen zal ook niet gehaald worden als reserve, zoals ik lees, maar zal weer verhuurd worden. Gokje wagen, prijsje winnen. Ik ga zeker niet voor mn plezier 90 minuten naar Emmen kijken, maar flitsen van wedstrijden en een aantal samenvattingen heb ik wel genoeg om te kunnen oordelen. Hebben in de jeugd genoeg keeperstalent met El Maach en Kotarski. Gewoon echt bullshit om dan nog een jongen van 18/19 te halen die niet duidelijk een gevalletje 'buiten categorie' is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 Laatst die Reiziger zien keepen, ook een prima talent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 2 uur geleden zei ROEMM: Hier weet @Hwb meer over. Huh? Hoezo dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 3 minuten geleden zei Hwb: Huh? Hoezo dat? Gezien je eerdere discussies over de vele keepers binnen Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 Die penaltyserie net doe eens ff normaal met die aanloop joh, je zag bij letterlijk alle missers al van tevoren dat ze mis gingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 (bewerkt) Tja. Als je zo aanloopt mag je je penalty lekker missen hoor. Man man man. Doe gewoon normaal. Edit: Zo. Inderdaad @Rogier.. 12 maart 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 (bewerkt) Waarom doet Nunnely nog steeds mee met de O19 in de Youth League ? Bizar dat hij speelt en talentvolle jongens als Taylor en Unuvar op de bank moeten blijven. Nou snap ik sowieso niet wat ze in die Heitinga zien wekelijks hele vreemde keuzes in zijn opstellingen. Die penaltys echt lachwekkend inderdaad. 12 maart 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Barteh: Alle jeugdwedstrijden inclusief zo een Youth League moeten ervoor dienen dat de spelers zich ontwikkelen. Resultaten zijn van ondergeschikt belang. Ik het het idee dat heel veel coaches dat niet inzien. Punt is wel dat het voor de ontwikkeling wenselijk is dat er veel wedstrijden in de Youth League gespeeld worden, dus dat resultaten daar wel tellen. Dat is steeds een afweging. Stel dat je speler A, B en C meer wedstrijden Youth League wilt geven voor hun ontwikkeling. Misschien kies je dan voor speler D ipv de talentvollere E. En @ROEMM Zo veel zicht op de kwaliteit van de keepers heb ik niet. Maar volgend jaar staan Onana, Van Leer, Kotarski en Van Bladeren (waarom???) nog onder contract. Als ik iets hoor over El Maach is dat heel positief, dus die zou verlengd kunnen worden. Ik zie niet waarom je Scherpen dan zou moeten halen. 12 maart 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 2 uur geleden zei Barteh: Echt weer zo een Hwb-manier van praten met je ABCDE huhu. Al begrijp ik je wel hoor. Ben het er gedeeltelijk mee eens, maar in principe vind ik wel dat je de voorkeur moet geven aan spelers die de meeste kans hebben om het eerste te halen. Stel nou er is een 19 of 20 jarige speler (jouw D) die op dit moment misschien net iets beter is dan Gravenberch. (jouw E). Dan kan je die oudere speler wel opstellen en kom je misschien een ronde verder. Maar Gravenberch ontwikkelt zich dan niet. Jij beredeneert dan dat er 3 of 4 andere spelers wel extra wedstrijden krijgen en zich dus verder ontwikkelen. Nouja hier zal je dan een afweging in moeten maken want het is niet geheel zwart-wit natuurlijk. Maar als vuistregel zou ik nemen om altijd de spelers op te stellen die de grootste kans hebben om uiteindelijk te slagen in het eerste. Dat ben ik met je eens. Voor de competitie helemaal. Voor knock-out systemen in principe ook, maar gaat het (ivm de ontwikkeling) ook om de balans tussen ontwikkeling en resultaat. Dat lijkt mij trouwens erg lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Geen De Jong en waarschijnlijk geen Ziyech vanavond. Lekker zo spelen dan maar: Onana; Veltman/Kristensen, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schöne, Van de Beek, Labyad; Tadic, Dolberg/Huntelaar, Neres. Veltman/Kristensen speelminuten geven, aangezien die in de kwartfinale van de Champions League op moet gaan draven. Prima potje ook om dat te doen. Wel jammer dat we ze niet even kunnen samensmelten. Aan Veltman heb je aanvallend niks, terwijl je aan Kristensen verdedigend niks hebt. Ga je wel merken straks denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Aan Kristensen heb je aanvallend ook niks hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Sinkgraven op t middenveld zou ik wel weer eens fijn vinden, stuk verfijnder dan Labyad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 40 minuten geleden zei Pino: Aan Kristensen heb je aanvallend ook niks hoor. Verdedigend ook niet. Drama die vent zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Zojuist zei Lazy: Verdedigend ook niet. Drama die vent zeg. Vandaar ook het woord 'ook' in mijn zin ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Oh had de post van @JanVertonghen niet gezien ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten