Djurovski Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Zojuist zei FlyD: Hij heeft veel blessureleed gekend de laatste jaren, maar heeft zeker meer talent dan de andere verdedigers die FC Groningen uit Amsterdam heeft opgepikt. Ik zie het graag gebeuren voor alle partijen. Probleem is denk ik dat MJF Kalley als groot talent ziet. Na verkoop Gudmondsson was daar ineens Meijer. Kalley heeft weinig kansen gehad maar imponeerde niet in zijn speeltijd. MJF ziet nog altijd een groot talent dus om dan nog een talent te huren is eigen vermogen verdampen. Maar als Kalley niet presteerd of geblesseerd raakt hebben we alleen nog Sverko.... van mij mag die komen en beste speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Zo, ik kende al die namen gewoon echt niet. Ik moet echt wat meer FM spelen Vroeger kon ik echt elke speler van alle selecties opnoemen, had ik ook zo'n dikke VI blad en dan alle selecties bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Jong Ajax contract 2022: Joey Roggeveen (was noodoplossing) Nordin Musampa (Groningen) Rio Hillen Van Gelderen (Groningen) Van der Sloot (Schalke) Gibson Yah (Utrecht) Hou je volgend jaar over: Llasana (CV) Baas (LB) Salah-Edinne (LB) Warmerdam (CVM) Delgado (CVM) Regeer (RB,CVM,CM) Fitz-Jim (CVM,CM) Hylnsson (CM,10) Unuvar (10, LV) Axel-Dongen (LV) Hansen (LV, SP) Martha (RV) Rasmussen (SP, RV) Gorter (GK) Vooral achterin wat vacatures, en dan afwachten wat er gaat gebeuren met jongens als Salah, Regeer, Unuvar, Hansen, Rasmussen etc. Of terwijl, kan nog een heleboel gebeuren. Onder 16 van Ajax was ook een erg goede lichting met Misehouy, Henry etc. Die gaan nu komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 25 minuten geleden zei cimbomcu: Jong Ajax contract 2022: Joey Roggeveen (was noodoplossing) Nordin Musampa (Groningen) Rio Hillen Van Gelderen (Groningen) Van der Sloot (Schalke) Gibson Yah (Utrecht) Hou je volgend jaar over: Llasana (CV) Baas (LB) Salah-Edinne (LB) Warmerdam (CVM) Delgado (CVM) Regeer (RB,CVM,CM) Fitz-Jim (CVM,CM) Hylnsson (CM,10) Unuvar (10, LV) Axel-Dongen (LV) Hansen (LV, SP) Martha (RV) Rasmussen (SP, RV) Gorter (GK) Vooral achterin wat vacatures, en dan afwachten wat er gaat gebeuren met jongens als Salah, Regeer, Unuvar, Hansen, Rasmussen etc. Of terwijl, kan nog een heleboel gebeuren. Onder 16 van Ajax was ook een erg goede lichting met Misehouy, Henry etc. Die gaan nu komen. Voor de verdediging ga ik er vanuit dat Aertssen sowieso zal doorschuiven naar Jong. Daarnaast zullen Milovanovic en Gooijer ook regelmatig aansluiten en zie ik Aning en misschien ook Jermoumi daar debuteren (?). Op het middenveld zal Misehouy sowieso de nodige speeltijd krijgen en denk ik dat Vos al volledig de overstap zal maken. En hopelijk krijgt Brandes ook al eens de kans. Voorin zal Banel weer geregeld aansluiten en misschien kan Enem wel verrassen. Die eindigde het seizoen toch veel beter dan iedereen had verwacht bij de u18. En bij de keepers is er uiteraard nog Charlie Setford en indien nodig Tom de Graaff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 31 minuten geleden zei FlyD: Voor de verdediging ga ik er vanuit dat Aertssen sowieso zal doorschuiven naar Jong. Daarnaast zullen Milovanovic en Gooijer ook regelmatig aansluiten en zie ik Aning en misschien ook Jermoumi daar debuteren (?). Op het middenveld zal Misehouy sowieso de nodige speeltijd krijgen en denk ik dat Vos al volledig de overstap zal maken. En hopelijk krijgt Brandes ook al eens de kans. Voorin zal Banel weer geregeld aansluiten en misschien kan Enem wel verrassen. Die eindigde het seizoen toch veel beter dan iedereen had verwacht bij de u18. En bij de keepers is er uiteraard nog Charlie Setford en indien nodig Tom de Graaff. Oja Vos was ik vergeten. Voor Anning is er concrete interesse, hoop dat die blijft. Setford is volgens mij pas in 2023 weer fit, lang eruit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Ondertussen wordt Ajax gesponsord door Unibet, iets wat ik wel jammer vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Ondertussen wordt Ajax gesponsord door Unibet, iets wat ik wel jammer vind. Waarom vind jij het jammer als ik vragen mag? In mijn ogen is dit een goede deal, het brengt meer geld in het laatje en ze steunen verantwoord gokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 1 minuut geleden zei Noordzijde: Waarom vind jij het jammer als ik vragen mag? In mijn ogen is dit een goede deal, het brengt meer geld in het laatje en ze steunen verantwoord gokken. Er is geen verantwoord gokken. Net als dat light-sigaretten geen verantwoord roken is. Het is een ware blamage dat dit toegestaan wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 4 minuten geleden zei neva: Er is geen verantwoord gokken. Net als dat light-sigaretten geen verantwoord roken is. Het is een ware blamage dat dit toegestaan wordt. In mijn ogen kan gokken best verantwoord. Wanneer je het voor jezelf leuk wilt houden kun je limieten instellen, zo kun je ook niet in verdere verleiding komen. Het puntje roken ben ik volledig met je eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Zojuist zei Noordzijde: In mijn ogen kan gokken best verantwoord. Wanneer je het voor jezelf leuk wilt houden kun je limieten instellen, zo kun je ook niet in verdere verleiding komen. Het puntje roken ben ik volledig met je eens. En als je zelf je verantwoording kan pakken wel ja. Maar die limieten zijn er binnen 24 uur weer af. Er is verder totaal geen controle. Enige limieten die ze instellen is dat je niet teveel kan inzetten als je aan het winnen bent, maar als je verliest, als je heel vaak heel veel geld wil storten, ze houden je niet tegen. Maar goed, deze discussie hoort hier niet helemaal thuis. Voor Ajax gewoon een goede deal. Er zijn genoeg gokaanbieders die prijken op de shirts van de Europese toppers, het is nu eenmaal waar het geld zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 1 uur geleden zei Noordzijde: In mijn ogen kan gokken best verantwoord. Wanneer je het voor jezelf leuk wilt houden kun je limieten instellen, zo kun je ook niet in verdere verleiding komen. Het puntje roken ben ik volledig met je eens. er is inderdaad geen verantwoord gokken, uit eigen ervaring kan je wel een limiet instellen maar mocht je dat behaald hebben ga je snel naar een andere wedstrijd om daar tot je limiet te spelen. Haller overigens naar Dortmund, @Socratesklein vlaggetje uit nu? Ben benieuwd hoe Ajax nu gaat doorpakken op de transfermarkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 #SchreuderBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Zojuist de bevestiging dat Sebastian Haller voor 31 miljoen is verkocht aan Dortmund. Wie van jullie rijdt er morgen mee om hem persoonlijk af te leveren? We willen geen kink in de kabel met deze deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Prima deal voor een spits die naar zijn mogelijkheden het maximale eruit heeft gehaald bij Ajax, mede dankzij Ten Hag natuurlijk. Dit is ook het juiste moment om te verkopen. Nu graag wel wat actie m.b.t. Wijndal, Brobbey en Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 3 minuten geleden zei ElMarcos: Zojuist de bevestiging dat Sebastian Haller voor 31 miljoen is verkocht aan Dortmund. Wie van jullie rijdt er morgen mee om hem persoonlijk af te leveren? We willen geen kink in de kabel met deze deal. Gefeliciteerd @Socrates!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Diegene die hem gaat brengen, mag dan direct doorrijden en Bergwijn ophalen. Hoop echt dat die trainer nu snel gaat plaatsvinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Ik heb zin in Bergwijn #7 poh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Vind dit toch wel een matig bedrag, ondanks zijn beperkingen. Mag hopen dat ze nu niet toegeven aan Spurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 33 minuten geleden zei Rogier.: Vind dit toch wel een matig bedrag, ondanks zijn beperkingen. Mag hopen dat ze nu niet toegeven aan Spurs. Ik vermoed dat Dortmund die beperkingen ook wel gezien heeft. Dus de vraag is of er heel veel meer in had gezeten? Zeker nu je toch ziet dat een aantal clubs post corona niet meer zo met geld smijt. Misschien gewoon dit geld in de oorlogskas stoppen en een paar versterkingen erbij halen, waardoor er volgend jaar een goed of misschien zelfs beter team staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Fijn dat hij vertrekt, ze zijn er ingetuind Hij heeft het hier prima gedaan, maar past gewoon niet bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Zojuist de bevestiging dat Sebastian Haller voor 31 miljoen is verkocht aan Dortmund. Wie van jullie rijdt er morgen mee om hem persoonlijk af te leveren? We willen geen kink in de kabel met deze deal. Wacht wel even een dag. Anders staat hij ergens vast tussen het boerenprotest... Daarin kan van alles gebeuren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Zojuist de bevestiging dat Sebastian Haller voor 31 miljoen is verkocht aan Dortmund. Wie van jullie rijdt er morgen mee om hem persoonlijk af te leveren? We willen geen kink in de kabel met deze deal. 35 toch? Die extra 4 miljoen schijnt gegarandeerd te zijn. Meer dan prima lijkt me dit. Ik heb bij vlagen van zijn afwerking genoten, maar vaak was het voetballend gewoon te weinig. Als je zo groot bent, mag je niet zoveel duels verliezen. @Socrates Kleine shoutout naar jou dan maar. Jij haalde dit al aan bij zijn komst en volgens mij was ik het daar pertinent mee oneens destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 En kan Rio Hillen een beetje ballen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 14 minuten geleden zei Superboeren: En kan Rio Hillen een beetje ballen? Lang geblesseerd geweest. Kwam zwaar tekort voor Ajax. KKD is prima voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Moet nog veel groeien, zie hem geen basisplaats hebben daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten