timpy00 Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 3 uur geleden zei Socrates: Wat Ajax gaat doen? Dat zal vast te laat ingrijpen worden. Als er een aardige linksback komt gaan ze misschien nog net Blind vervangen, maar veel meer.. Haller en Tadic zullen ze wel willen behouden. Het is te hopen dat ze onder een nieuwe trainer dan niet meer heilig zijn, want ik vind eigenlijk dat één van de twee eruit moet. Maar ik mag toch hopen dat als er een club komt met een 25m+ bod op Haller ze hem dan gewoon laten gaan. Ook goed om wat transfers mee te bekostigen. Hoe ziet het team er komend seizoen wat jou betreft uit dan? Wie verwacht je dst blijven en zullen spelen. Ik heb namelijk het idee als ik je posts leest dat er wat jou betreft van het huidige ajax wellicht vier spelers goed genoeg zijn en die gaan volgens jou weg. Dus ben wel benieuwd hoe jij het ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 19 uur geleden zei Socrates: Wat Ajax gaat doen? Dat zal vast te laat ingrijpen worden. Als er een aardige linksback komt gaan ze misschien nog net Blind vervangen, maar veel meer.. Haller en Tadic zullen ze wel willen behouden. Het is te hopen dat ze onder een nieuwe trainer dan niet meer heilig zijn, want ik vind eigenlijk dat één van de twee eruit moet. Maar ik mag toch hopen dat als er een club komt met een 25m+ bod op Haller ze hem dan gewoon laten gaan. Ook goed om wat transfers mee te bekostigen. IK begreep Inter en Dortmund interesse toch? Ajax verlangt 34 miljoen oid? Naja, qua statistieken is Haller een van de beter spitsen die we de afgelopen 10/15 jaar gehad hebben. Maar ik heb ook het gevoel dat het iets te vaak voetballend stokt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 21 uur geleden zei Socrates: Wat Ajax gaat doen? Dat zal vast te laat ingrijpen worden. Als er een aardige linksback komt gaan ze misschien nog net Blind vervangen, maar veel meer.. Haller en Tadic zullen ze wel willen behouden. Het is te hopen dat ze onder een nieuwe trainer dan niet meer heilig zijn, want ik vind eigenlijk dat één van de twee eruit moet. Volgens mij hebben we het er al vaker over gehad. Maar Dusan op de tien? En dan niet Haller, maar Brobbey als spits en een nieuwe linksbuiten. Verder zou ik graag Alvarez - Kudus als duo zien. Met Dusan ervoor komt er aan de bal toch wel wat meer voetbal op je middenveld. Als je dan snelheid en diepgang op je flanken creëert ziet het er al een stuk zonniger uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 10 minuten geleden zei ElMarcos: Volgens mij hebben we het er al vaker over gehad. Maar Dusan op de tien? En dan niet Haller, maar Brobbey als spits en een nieuwe linksbuiten. Verder zou ik graag Alvarez - Kudus als duo zien. Met Dusan ervoor komt er aan de bal toch wel wat meer voetbal op je middenveld. Als je dan snelheid en diepgang op je flanken creëert ziet het er al een stuk zonniger uit. Wil je Brobbey dan nog keer gaan opleiding voor Leizpig of ga je hem nu daadwerkelijk terug kopen? En denk je dat ie je met Mino je niet uiteindelijk later nog keer naait? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 6 minuten geleden zei Kyrill: Wil je Brobbey dan nog keer gaan opleiding voor Leizpig of ga je hem nu daadwerkelijk terug kopen? En denk je dat ie je met Mino je niet uiteindelijk later nog keer naait? Ik ga er vanuit dat Brobbey zijn lesje heeft geleerd als wij hem nu definitief terug halen. Dat is sowieso wat mij betreft de enige optie als hij bij Ajax wil blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 3 minuten geleden zei ElMarcos: Ik ga er vanuit dat Brobbey zijn lesje heeft geleerd als wij hem nu definitief terug halen. Dat is sowieso wat mij betreft de enige optie als hij bij Ajax wil blijven. Als Brobbey al niet meer geziet wordt als ''verrader'' dan kan in theorie Kluivert mocht ooit zover komen, terug komen en met open armen ontvangen worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Sowieso zijn spelers die weggaan geen verraders. Er is gelukkig maar een klein groepje die zoiets roept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Volgens mij hebben we het er al vaker over gehad. Maar Dusan op de tien? En dan niet Haller, maar Brobbey als spits en een nieuwe linksbuiten. Verder zou ik graag Alvarez - Kudus als duo zien. Met Dusan ervoor komt er aan de bal toch wel wat meer voetbal op je middenveld. Als je dan snelheid en diepgang op je flanken creëert ziet het er al een stuk zonniger uit. Ik ben benieuwd hoe Tadic op tien tot uiting zou komen. Daar krijg ik nou hele statische ideeën bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 2 minuten geleden zei timpy00: Ik ben benieuwd hoe Tadic op tien tot uiting zou komen. Daar krijg ik nou hele statische ideeën bij. Jij hebt Tadic nooit meegemaakt bij Twente, Groningen of Southampton??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Jij hebt Tadic nooit meegemaakt bij Twente, Groningen of Southampton??? Tadic is niet de jongste en niet per se een hele dynamische speler. Zie niet waarom het spel met hem op het middenveld dynamischer zou worden. Maar zou mooi zijn als het wel zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 4 uur geleden zei Kyrill: Jij hebt Tadic nooit meegemaakt bij Twente, Groningen of Southampton??? Tadic bij Groningen Stekelenburg gewond op de grond. Mag door gespeeld worden. Speler Groningen trapt bal uit. Tadic trekt haren uit zn hoofd. Zulke klootzakken heb je nodig in je team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Gaat wel een interessante zomer worden iig. Kans lijkt me wel groot dat Ten Hag weg gaat. Samen met wat spelers die de afgelopen jaren toch veel minuten hebben gemaakt. Mazraoui en Onana dus al 100% zeker. Tagliafico lijkt me ook vrij zeker. En dan heb je ook nog voldoende geruchten rondom Haller, Gravenberch en Anthony. Geen idee hoe zeer ze nu achter de schermen al bezig zijn met het bouwen aan het team voor 2022/2023, maar ik ben bang dat er nog niet veel vooruit gedacht zal worden nu Overmars weg is en Ten Hag bezig lijkt met een nieuwe club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Ten Hag zou op pole position liggen bij Manchester United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Is dit wat @cimbomcu? Lees zijn naam vaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 19 uur geleden zei Kyrill: Als Brobbey al niet meer geziet wordt als ''verrader'' dan kan in theorie Kluivert mocht ooit zover komen, terug komen en met open armen ontvangen worden? Dit zijn teksten waar ik echt helemaal niks mee kan man. 17 uur geleden zei timpy00: Ik ben benieuwd hoe Tadic op tien tot uiting zou komen. Daar krijg ik nou hele statische ideeën bij. Ik niet. Denk dat hij achter Brobbey prima in staat is die rol in te vullen. Zeker met snelheid en diepgang op de flanken en Kudus in zijn rug. 1 uur geleden zei NicoHaak: Gaat wel een interessante zomer worden iig. Kans lijkt me wel groot dat Ten Hag weg gaat. Samen met wat spelers die de afgelopen jaren toch veel minuten hebben gemaakt. Mazraoui en Onana dus al 100% zeker. Tagliafico lijkt me ook vrij zeker. En dan heb je ook nog voldoende geruchten rondom Haller, Gravenberch en Anthony. Geen idee hoe zeer ze nu achter de schermen al bezig zijn met het bouwen aan het team voor 2022/2023, maar ik ben bang dat er nog niet veel vooruit gedacht zal worden nu Overmars weg is en Ten Hag bezig lijkt met een nieuwe club. Het window voor succes lijkt ineens wel een beetje te sluiten. Veel vragen en weinig concrete antwoorden. Dat vind ik ook wel zorgwekkend eigenlijk. Al is Ajax niet de eerste club die dit meemaakt en in het volgende seizoen gewoon weer een goed team heeft staan. Voelt wel als een soort ultieme test deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 12 minuten geleden zei ElMarcos: Dit zijn teksten waar ik echt helemaal niks mee kan man. Ik niet. Denk dat hij achter Brobbey prima in staat is die rol in te vullen. Zeker met snelheid en diepgang op de flanken en Kudus in zijn rug. Het window voor succes lijkt ineens wel een beetje te sluiten. Veel vragen en weinig concrete antwoorden. Dat vind ik ook wel zorgwekkend eigenlijk. Al is Ajax niet de eerste club die dit meemaakt en in het volgende seizoen gewoon weer een goed team heeft staan. Voelt wel als een soort ultieme test deze zomer. Ben wel heel benieuwd of Kudus komend seizoen zijn kans gaat pakken/krijgen. Begon natuurlijk uitstekend tot die blessure tegen Liverpool. Sowieso zoals eerder gezegd heel benieuwd hoe het team eruit gaat zien komend seizoen. Zijn een hoop plaatsen in te vullen waarschijnlijk. Maar zoals je al aangaf dat lukt ook steeds beter bij Ajax. Rechtsbacks heb je eigenlijk al sinds lange tijd steevast iemand die doorbreekt vanuit de jeugd. Heb na laatste weken wel een hard hoofd in Rensch. Maar ben ook bijvoorbeeld benieuwd naar een Regeer die ze toch als rechtsback klaar aan het stomen zijn nu. Ik hoop en verwacht dat het centrum nog een jaar blijft. Dan heb je een nieuwe keeper nodig (imo) een nieuwe rechtsback wat waarschijnlijk Rensch (of Regeer) wordt verwacht ik. Gravenberch kan op het middenveld wel eens opgevangen worden met Kudus. Verwacht ook nog wel een aankoop daar want ook Taylor heb ik nog wel twijfels bij persoonlijk. Voorin heb je wel echt een nieuwe rechtsbuiten nodig. Maar ik mag toch hopen dat een transfer van Antony totaal niet als verrassing zou komen en er al een aardige schaduwlijst is gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 20 minuten geleden zei timpy00: Ben wel heel benieuwd of Kudus komend seizoen zijn kans gaat pakken/krijgen. Begon natuurlijk uitstekend tot die blessure tegen Liverpool. Sowieso zoals eerder gezegd heel benieuwd hoe het team eruit gaat zien komend seizoen. Zijn een hoop plaatsen in te vullen waarschijnlijk. Maar zoals je al aangaf dat lukt ook steeds beter bij Ajax. Rechtsbacks heb je eigenlijk al sinds lange tijd steevast iemand die doorbreekt vanuit de jeugd. Heb na laatste weken wel een hard hoofd in Rensch. Maar ben ook bijvoorbeeld benieuwd naar een Regeer die ze toch als rechtsback klaar aan het stomen zijn nu. Ik hoop en verwacht dat het centrum nog een jaar blijft. Dan heb je een nieuwe keeper nodig (imo) een nieuwe rechtsback wat waarschijnlijk Rensch (of Regeer) wordt verwacht ik. Gravenberch kan op het middenveld wel eens opgevangen worden met Kudus. Verwacht ook nog wel een aankoop daar want ook Taylor heb ik nog wel twijfels bij persoonlijk. Voorin heb je wel echt een nieuwe rechtsbuiten nodig. Maar ik mag toch hopen dat een transfer van Antony totaal niet als verrassing zou komen en er al een aardige schaduwlijst is gemaakt. Wanneer Kudus zijn kans pakt ben je op het middenveld al een eind geholpen, maar naast Taylor een extra optie is niet gek. Al kan ik Regeer daar ook zien. Een concurrent voor Rensch is sowieso wenselijk. Of hij door deze mindere fase heen komt of niet. Sean Klaiber is dat in ieder geval niet. Linksachter moet je iets en ongeacht of Anthony gaat of niet, je hebt minimaal een extra buitenspeler met diepgang nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik hoop echt dat Timber en Martinez blijven, anders wordt het volgens mij moeilijk om volgend jaar een leuk voetballend elftal samen te stellen dat ook resultaat kan halen. Al de rest is vervangbaar en zou ik verkopen als er een goed bod komt (niet allemaal tegelijk, maar dat zie ik niet gebeuren). 22 minuten geleden zei ElMarcos: Wanneer Kudus zijn kans pakt ben je op het middenveld al een eind geholpen, maar naast Taylor een extra optie is niet gek. Al kan ik Regeer daar ook zien. Een concurrent voor Rensch is sowieso wenselijk. Of hij door deze mindere fase heen komt of niet. Sean Klaiber is dat in ieder geval niet. Linksachter moet je iets en ongeacht of Anthony gaat of niet, je hebt minimaal een extra buitenspeler met diepgang nodig. Kudus zie ik Gravenberch zeker vervangen, alleen moet hij dan wel fit blijven. Taylor en/of Fitz-Jim zijn wat mij betreft prima als back-up op die plaats. Linksachter moet er inderdaad zeker iets bij, maar dat is wel een lastige positie. Hopelijk vinden ze nog iemand in Zuid-Amerika. Daar worden toch wel wat namen genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 54 minuten geleden zei FlyD: Linksachter moet er inderdaad zeker iets bij, maar dat is wel een lastige positie. Hopelijk vinden ze nog iemand in Zuid-Amerika. Daar worden toch wel wat namen genoemd. Moet je daar niet gewoon eerst onderzoeken of je Wijndal kunt halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 5 minuten geleden zei ElMarcos: Moet je daar niet gewoon eerst onderzoeken of je Wijndal kunt halen? Die had ik idd het liefst zien komen maar die tekent vandaag bij. Verwacht dat hij daardoor niet meer haalbaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 7 minuten geleden zei ElMarcos: Moet je daar niet gewoon eerst onderzoeken of je Wijndal kunt halen? Zoals @NicoHaakal aangeeft heeft hij net bijgetekend. Daarnaast denk/vrees ik dat Ajax voor Wijndal sowieso meer zou moeten betalen dan hij waard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 11 minuten geleden zei NicoHaak: Die had ik idd het liefst zien komen maar die tekent vandaag bij. Verwacht dat hij daardoor niet meer haalbaar is. Die had ik even gemist, dan maar hopen op die goede Zuid Amerikaan waar @FlyD het over had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 6 uur geleden zei Thierryvane: Is dit wat @cimbomcu? Lees zijn naam vaker. Goede keeper ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Zet maar een hoge drukspuit op dat vak hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 3 minuten geleden zei Chiemel: Zet maar een hoge drukspuit op dat vak hoor Daarna graag op de kale bats van professor Zonnebloem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten