Socrates Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Mijn god, flink cringen met dat filmpje. Kan die niet gewoon vis verkopen op de Albert Cuypmarkt met haar moeder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Gaat erg makkelijk voor Ajax (zoals verwacht). Dit wordt wel een nulletje of 6/7 verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Feyenoord heeft het publiek als twaalfde man, Ajax heeft Van Rooij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Dit is ook best wel sneu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Als Haller een beetje scherp was kon het hier al 7-0 staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 3 minuten geleden zei Socrates: Als Haller een beetje scherp was kon het hier al 7-0 staan. Ik heb even voorgezeten met Haller, die heeft wat wodka in zijn lichaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 6 uur geleden zei Regis: Zin om deze straks mee te schreeuwen hoor. AJAX TOT DE DOOOOOD AJAX WIT EN ROOOOOOD AJAX DE GROOTSTE DIE ER IS WIJ SCHRIJVEN WEER GESCHIEDENIS Ik ken haar klein beetje. Aardige meid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 We staan weer op de plek waar we horen, dus prima zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Benieuwd naar de samenvatting, niks kunnen zien. Toch jammer dat er niet is doorgedrukt, was weer een goede stap geweest naar het doelsaldo. Maar zal wel een fitheidsdingetje geweest zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Goed half uur, daarna flink gas terug genomen. Zonde, maar opzich logisch. Met dat half uur en 5 goals waren we nog slordig met de kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Als Ajax echt wilt gaan ze dit seizoen nog een keer de tien halen denk ik. Geen idee ook wat NEC aan het doen was. Ajax wel echt vol gas natuurlijk eerste deel van de wedstrijd. Mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Prima potje. NEC is natuurlijk geen graadmeter, maar gravenberch, timber en zeker ook Alvarez vond ik erg goed voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Kan mij nog een zekere F. de Boer herrineren die zo'n matige 2e helft bij NEC gebruikte om zijn spelers de huid vol te schelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Prima potje. NEC is natuurlijk geen graadmeter, maar gravenberch, timber en zeker ook Alvarez vond ik erg goed voetballen. Je vond Alvarez goed voetballen? Heeft het zijn teamgenoten weer met regelmaat moeilijk gemaakt. Gaf Timber nog een ontzettend pleurisballetje over 3 meter, dat sloeg alles. Die Timber wist zich er nog uit te dribbelen, die kan dat wel knap trouwens. Helemaal mooi was dat Alvarez nog een lobpassje probeerde die volledig mislukte en op dezelfde hoogte bleef. Die gast kon voetballend toch echt niet mee. Qua duels en intercepties was hij wél goed, dus als je enkel daar op doelt moet ik je wel gelijk geven ja. Maar goed, het is niet dat hij dat elke wedstrijd laat zien en dit was nu ook bepaald geen grootse tegenstander, dus echt veel waarde hang ik er niet aan op. Haller en Alvarez waren in voetballend opzicht duidelijk weer de dissonanten en als je dat in een wedstrijd tegen NEC al kan zien begint het wel serieus zorgwekkend te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Waarom hebben ze bij Ajax geen namen meer op rug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 13 minuten geleden zei delichris: Waarom hebben ze bij Ajax geen namen meer op rug? Dat vinden ze niet passen bij het retro-shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Aha duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 7 uur geleden zei Elsjorro1990: Prima potje. NEC is natuurlijk geen graadmeter, maar gravenberch, timber en zeker ook Alvarez vond ik erg goed voetballen. Ik vond Gravenberch persoonlijk behoorlijk matig. Maar goed zijn kompaan Klaassen was natuurlijk de slechtste. Maar goed prima begin van de competitie zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 4 uur geleden zei Socrates: Je vond Alvarez goed voetballen? Heeft het zijn teamgenoten weer met regelmaat moeilijk gemaakt. Gaf Timber nog een ontzettend pleurisballetje over 3 meter, dat sloeg alles. Die Timber wist zich er nog uit te dribbelen, die kan dat wel knap trouwens. Helemaal mooi was dat Alvarez nog een lobpassje probeerde die volledig mislukte en op dezelfde hoogte bleef. Die gast kon voetballend toch echt niet mee. Qua duels en intercepties was hij wél goed, dus als je enkel daar op doelt moet ik je wel gelijk geven ja. Maar goed, het is niet dat hij dat elke wedstrijd laat zien en dit was nu ook bepaald geen grootse tegenstander, dus echt veel waarde hang ik er niet aan op. Haller en Alvarez waren in voetballend opzicht duidelijk weer de dissonanten en als je dat in een wedstrijd tegen NEC al kan zien begint het wel serieus zorgwekkend te worden. Ik heb alleen de 1e helft gezien en daar vond ik Alvarez niet zo bijster veel verkeerd doen. Zat overal tussen en speelde hem daarna vaak naar iemand met hetzelfde shirt speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 (bewerkt) 15 augustus 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Een Ajax in Guinee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Wachtend op de eerste positieve post van Socrates als het om Ajax gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Wachtend op de eerste nuttige of enigszins intelligente post van cimnogwat als het om voetbal gaat. Of nee, eigenlijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 Handbags at noon, boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 20 uur geleden zei Socrates: Wachtend op de eerste nuttige of enigszins intelligente post van cimnogwat als het om voetbal gaat. Of nee, eigenlijk niet. Kun je een post van jouw citeren waar je iets positiefs hebt gezegd over Ajax? Ben echt benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten