Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1893

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Prima potje. NEC is natuurlijk geen graadmeter, maar gravenberch, timber en zeker ook Alvarez vond ik erg goed voetballen.

Je vond Alvarez goed voetballen? Heeft het zijn teamgenoten weer met regelmaat moeilijk gemaakt. Gaf Timber nog een ontzettend pleurisballetje over 3 meter, dat sloeg alles. Die Timber wist zich er nog uit te dribbelen, die kan dat wel knap trouwens. Helemaal mooi was dat Alvarez nog een lobpassje probeerde die volledig mislukte en op dezelfde hoogte bleef. Die gast kon voetballend toch echt niet mee. Qua duels en intercepties was hij wél goed, dus als je enkel daar op doelt moet ik je wel gelijk geven ja. Maar goed, het is niet dat hij dat elke wedstrijd laat zien en dit was nu ook bepaald geen grootse tegenstander, dus echt veel waarde hang ik er niet aan op. Haller en Alvarez waren in voetballend opzicht duidelijk weer de dissonanten en als je dat in een wedstrijd tegen NEC al kan zien begint het wel serieus zorgwekkend te worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Elsjorro1990:

Prima potje. NEC is natuurlijk geen graadmeter, maar gravenberch, timber en zeker ook Alvarez vond ik erg goed voetballen.

Ik vond Gravenberch persoonlijk behoorlijk matig. Maar goed zijn kompaan Klaassen was natuurlijk de slechtste. Maar goed prima begin van de competitie zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Socrates:

Je vond Alvarez goed voetballen? Heeft het zijn teamgenoten weer met regelmaat moeilijk gemaakt. Gaf Timber nog een ontzettend pleurisballetje over 3 meter, dat sloeg alles. Die Timber wist zich er nog uit te dribbelen, die kan dat wel knap trouwens. Helemaal mooi was dat Alvarez nog een lobpassje probeerde die volledig mislukte en op dezelfde hoogte bleef. Die gast kon voetballend toch echt niet mee. Qua duels en intercepties was hij wél goed, dus als je enkel daar op doelt moet ik je wel gelijk geven ja. Maar goed, het is niet dat hij dat elke wedstrijd laat zien en dit was nu ook bepaald geen grootse tegenstander, dus echt veel waarde hang ik er niet aan op. Haller en Alvarez waren in voetballend opzicht duidelijk weer de dissonanten en als je dat in een wedstrijd tegen NEC al kan zien begint het wel serieus zorgwekkend te worden. 

Ik heb alleen de 1e helft gezien en daar vond ik Alvarez niet zo bijster veel verkeerd doen. Zat overal tussen en speelde hem daarna vaak naar iemand met hetzelfde shirt speelde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Socrates:

Wachtend op de eerste nuttige of enigszins intelligente post van cimnogwat als het om voetbal gaat.

Of nee, eigenlijk niet. 

Kun je een post van jouw citeren waar je iets positiefs hebt gezegd over Ajax? Ben echt benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites