MetalMichael Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 5 minuten geleden zei delichris: Ajax moet gewoon zijn salaris betalen. Hij is daar in dienst. Verlengen of niet. Dan zou toch elke club een speler niet meer gaan betalen als die zijn contract niet verlengd. En als je geen salaris krijgt hoef je ook niet te spelen. Dan ga je even voorbij aan de dopingschorsing. Dan mag dat blijkbaar wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 1 minuut geleden zei MetalMichael: Dan ga je even voorbij aan de dopingschorsing. Dan mag dat blijkbaar wel. Pas als hij schuldig is en dat is hij nog steeds niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 2 minuten geleden zei delichris: Pas als hij schuldig is en dat is hij nog steeds niet. Nope, beroep heeft geen opschortende werking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 7 minuten geleden zei delichris: Ajax moet gewoon zijn salaris betalen. Hij is daar in dienst. Verlengen of niet. Dan zou toch elke club een speler niet meer gaan betalen als die zijn contract niet verlengd. En als je geen salaris krijgt hoef je ook niet te spelen. Hij wordt waarschijnlijk geschorst, hij speelt al een half jaar (of langer) niet voor Ajax omdat hij een fout gemaakt heeft. Niet Ajax. Het gaat niet omdat zijn contract afloopt in algemene zin maar dat hij geen enkel fatsoen heeft richting de club. Hij weet dat z’n contract afloopt volgende zomer afloopt. In een normale staat was hij deze zomer sowieso verkocht. Door zijn fout, kan Ajax niet de volle prijs vangen voor hem. Gewoon kapitaalvernietiging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 6 minuten geleden zei Vitesse88: Hij wordt waarschijnlijk geschorst, hij speelt al een half jaar (of langer) niet voor Ajax omdat hij een fout gemaakt heeft. Niet Ajax. Het gaat niet omdat zijn contract afloopt in algemene zin maar dat hij geen enkel fatsoen heeft richting de club. Hij weet dat z’n contract afloopt volgende zomer afloopt. In een normale staat was hij deze zomer sowieso verkocht. Door zijn fout, kan Ajax niet de volle prijs vangen voor hem. Gewoon kapitaalvernietiging. Hij heeft al vaker zijn contract verlengd en nu kiest hij voor zichzelf. Geheel logisch. En trouwens hij mag dan geschorst zijn, maar dan nog moet hij zijn salaris krijgen. Een speler die rood krijgt en daardoor geschorst wordt krijgt ook gewoon doorbetaald. @MetalMichael Dit is juist de zaak waarin bekend wordt of hij geschorst wordt. Hij was voorlopig geschorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Het blijft een ongelofelijke naai streek van hem. Maar goed, het is hem gegund en veel succes bij Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Onana gaat tweede keeper spelen bij Arsenal of all places? Waardeloze transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 7 minuten geleden zei PJHoutman: Onana gaat tweede keeper spelen bij Arsenal of all places? Waardeloze transfer. Hoe kom je daarbij? Zo goed is Leno niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 1 uur geleden zei delichris: Hij heeft al vaker zijn contract verlengd en nu kiest hij voor zichzelf. Geheel logisch. En trouwens hij mag dan geschorst zijn, maar dan nog moet hij zijn salaris krijgen. Een speler die rood krijgt en daardoor geschorst wordt krijgt ook gewoon doorbetaald. @MetalMichael Dit is juist de zaak waarin bekend wordt of hij geschorst wordt. Hij was voorlopig geschorst. Als dit je verhaal is snap je er bar weinig van en heeft het verder uitleggen ook weinig zin. 7 minuten geleden zei PJHoutman: Onana gaat tweede keeper spelen bij Arsenal of all places? Waardeloze transfer. Nouja die gaat wel eerste keeper worden daar. Leno eruit spelen lukt mij ook nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 3 minuten geleden zei Socrates: Hoe kom je daarbij? Zo goed is Leno niet. Laat maar, ik zie het al weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 4 minuten geleden zei PJHoutman: Laat maar, ik zie het al weer Wat zie je al weer? Dat je weer eens uit je nek lult en mensen je terug moeten fluiten? De grootste fout van Arsenal in de afgelopen jaren is Martinez laten gaan. Die kan veel beter keepen dan Leno. Maar jij was toch die ene die zei dat Bijlow wel het niveau van Arsenal aan zou kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Is goed Zeus, veel plezier ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 2 minuten geleden zei PJHoutman: Is goed Zeus, veel plezier ermee. Het geeft niet kerel, vergeleken met je Haller is een soort Giroud-opmerking valt dit nog wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Amourricho van Axel Dongen is de jeugdspeler van het jaar bij Ajax. Heeft dacht ik wel een groot deel van het seizoen gemist door een blessure? Hoop in elk geval dat hij volgend jaar regelmatig zijn kans krijgt bij Jong Ajax. Kan een leuke buitenspeler worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 14 minuten geleden zei FlyD: Amourricho van Axel Dongen is de jeugdspeler van het jaar bij Ajax. Heeft dacht ik wel een groot deel van het seizoen gemist door een blessure? Hoop in elk geval dat hij volgend jaar regelmatig zijn kans krijgt bij Jong Ajax. Kan een leuke buitenspeler worden. Erg leuk voor hem inderdaad. Sowieso natuurlijk al 1 van de mooiste voetbalnamen ook he. Persoonlijk meer fan van Misehouy en oogt imo iets talentvoller, maar komt sowieso weer een heerlijke bak met talenten aan met Aertssen, Kjaer, Hlynsson en de eerder genoemde Misehouy en Amourricho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 33 minuten geleden zei Regis: Erg leuk voor hem inderdaad. Sowieso natuurlijk al 1 van de mooiste voetbalnamen ook he. Persoonlijk meer fan van Misehouy en oogt imo iets talentvoller, maar komt sowieso weer een heerlijke bak met talenten aan met Aertssen, Kjaer, Hlynsson en de eerder genoemde Misehouy en Amourricho Inderdaad, Misehouy kan leuk voetballen en ik ben vooral ook een fan van Aertssen. Die kan misschien volgend jaar ook zijn debut wel maken in Jong Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Misehouy klinkt als een aziatische soep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 1 uur geleden zei Regis: Sowieso natuurlijk al 1 van de mooiste voetbalnamen ook he. Zeg dat wel. Ik zie net zelfs dat hij Amourricho Jahvairo Déshauntino van Axel Dongen heet. Alleen daarom hoop ik al dat die jongen het gaat halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 Op 1-6-2021 om 21:08 zei PJHoutman: Laat maar, ik zie het al weer Ze zijn bij Arsenal toch niet zo heel erg tevreden over Leno? Dat meende ik te lezen in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 Napoli meldt zich voor Schuurs. Mooi voor hem wel na een goed jeugd EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 Zou hem toch proberen te houden. Kans bestaat dat er ook nog clubs concreet worden voor Martinez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 Lijkt me simpel. Bij een (te) goed bod verkopen, anders houden. Ligt ook nog vast tot 2025, en vraag me af of je überhaupt een betere vervanger aan kan trekken. Ook Timber zal nog zijn dipjes gaan krijgen. Hoop zelf dat 'ie blijft, zie hem nog wel ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Ze zijn bij Arsenal toch niet zo heel erg tevreden over Leno? Dat meende ik te lezen in elk geval. Dat zou kunnen, heb dat zelf niet gelezen. Zou me wel verbazen want was voor zijn blessure echt heel sterk bezig en volgens mij dit seizoen ook niet echt beneden peil, voor zover dat natuurlijk kan in zo’n dramatisch jaar. Mogelijk dat de sterke optredens van Emi Martinez de opinie een beetje hebben beïnvloed en Leno nu onder een vergrootglas ligt, maar tot die tijd werd hij toch als een van de beste recente Arsenalkeepers gezien. Hoe dan ook zie ik Onana hem echt niet zomaar naar de bank verwijzen, al is het maar vanwege Leno’s salaris. Lijkt mij eerder dat Arsenal (terecht) denkt hier een zaakje te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: Dat zou kunnen, heb dat zelf niet gelezen. Zou me wel verbazen want was voor zijn blessure echt heel sterk bezig en volgens mij dit seizoen ook niet echt beneden peil, voor zover dat natuurlijk kan in zo’n dramatisch jaar. Mogelijk dat de sterke optredens van Emi Martinez de opinie een beetje hebben beïnvloed en Leno nu onder een vergrootglas ligt, maar tot die tijd werd hij toch als een van de beste recente Arsenalkeepers gezien. Hoe dan ook zie ik Onana hem echt niet zomaar naar de bank verwijzen, al is het maar vanwege Leno’s salaris. Lijkt mij eerder dat Arsenal (terecht) denkt hier een zaakje te doen. Ik denk dat qua kwaliteit Onana zeker een kans maakt. Maar dat 2e gedeelte is zeker waar ja. Voor 2 miljoen een keeper als Onana halen is een echte steal. Die doe je na 2 jaar, wanneer die het niet red, voor een veelvoud daarvan van de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 juni 2021 Share Geplaatst 5 juni 2021 Heb begrepen als doping schors blijft staan Onana kan of gaat naar Arsenal voor 4 miljoen en als ie vervalt 7-9 miljoen. Thoughts? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten