Becks Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 14 minuten geleden zei Hwb: Dat hoefde Schöne helemaal niet. (Parool) Er werd misschien niet verwacht dat hij ze moest gaan winnen, maar hij kwam wel steeds in die situatie. Dit was een prima zet van Mourinho waar onvoldoende door Bosz op werd ingespeeld. Donny en Frenkie kwamen bijvoorbeeld pas heel laat, waardoor je eerder anders had kunnen staan. Waarmee ik niet impliceer dat zij de kopduels wel hadden gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Dat hij het kopduel elke keer / vaak won, zegt mij niet zoveel. Wat gebeurde er vooral nadat hij het won. Veroverde Ajax de bal of werd United eruit gevaarlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 16 minuten geleden zei Dansmeister: Dat hij het kopduel elke keer / vaak won, zegt mij niet zoveel. Wat gebeurde er vooral nadat hij het won. Veroverde Ajax de bal of werd United eruit gevaarlijk? Ik haalde gewoon één facet uit mijn geheugen van die wedstrijd aan, omdat het even over Bosz ging, meer niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 6 minuten geleden zei Karlo: Ik haalde gewoon één facet uit mijn geheugen van die wedstrijd aan, omdat het even over Bosz ging, meer niet 'Dit was een prima zet van Mourinho waar onvoldoende door Bosz op werd ingespeeld.' Ik las ook dit. Vandaar mijn vraag. Als United er inderdaad gevaarlijk uit werd, dan is er onvoldoende erop ingespeeld door Bosz. Is dat niet het geval, dan zat / zit hij in mijn inziens goed. Tot aan dertig meter van de goal vond ik het als trainer ook niet interessant, het eerste duel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 EtH noemt Haller de missing link voor het kampioenschap. Alsof we met Brobbey, Huntelaar of Traore geen kampioen waren geworden ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Best opvallende move. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Als je kijkt naar hoe hij gebruikt werd en zijn ontwikkeling daarin meenam, logisch om weg te gaan. Had op korte termijn vermoedelijk geen kansen gekregen, dan is dit een goede stap waar hij wel minuten kan maken. Jammer, hopelijk gaan we in ieder geval nog minuten van de beide broertjes Timber zien in een van de komende wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Goed van Utrecht, talentvolle jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Vond hem als 1 van de weinigen volwassen spelen in jong dit seizoen. Jammer wel. Transfervrij las ik net. Had een verhuurmove wel mooi gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Ja hij wilde zelf niet verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 18 uur geleden zei Karlo: (Parool) Er werd misschien niet verwacht dat hij ze moest gaan winnen, maar hij kwam wel steeds in die situatie. Dit was een prima zet van Mourinho waar onvoldoende door Bosz op werd ingespeeld. Donny en Frenkie kwamen bijvoorbeeld pas heel laat, waardoor je eerder anders had kunnen staan. Waarmee ik niet impliceer dat zij de kopduels wel hadden gewonnen. Bosz wist dat ze op Fellaini zouden spelen én dat die kopduels niet gewonnen zouden worden. Dus veel aandacht voor wat er gebeurde ná het verloren kopduel. Steeds veel mensen in de buurt om de duels daarna aan te gaan. Is heel weinig gevaar voortgekomen uit kopduels met Fellaini. Enige wat Schöne hoefde te doen was het Fellaini beetje lastig maken, de rest moesten andere spelers opvangen en dat deden ze. Paar maanden geleden goede analyse van gelezen, meen op VI Pro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 3 uur geleden zei Hwb: Bosz wist dat ze op Fellaini zouden spelen én dat die kopduels niet gewonnen zouden worden. Dus veel aandacht voor wat er gebeurde ná het verloren kopduel. Steeds veel mensen in de buurt om de duels daarna aan te gaan. Is heel weinig gevaar voortgekomen uit kopduels met Fellaini. Enige wat Schöne hoefde te doen was het Fellaini beetje lastig maken, de rest moesten andere spelers opvangen en dat deden ze. Paar maanden geleden goede analyse van gelezen, meen op VI Pro. Ik geloof je hoor, en ook dat er een analyse op VI Pro van is gemaakt, maar vergeet niet dat Pieter Zwart en Peter Bosz vier handen op één buik zijn, dus ik neem dat wel met een korreltje zout. Daarnaast refereerde ik puur aan dit aspect terug vanuit mijn 'supporters'-herinnering van toen ik in de kroeg de wedstrijd keek. Ik ben ook helemaal niet anti-Bosz, in tegendeel zelfs, maar stipte enkel aan dat het onder Bosz niet altijd hosanna was, verdedigend gezien. En in dat opzicht ben ik blij dat Ten Hag heeft verlengd, want sindsdien zit ik een tikkie rustiger voor de tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 11 uur geleden zei Thierryvane: Best opvallende move. Hahaha ik had die keer Football Manager Mobiel gekocht met PSV, ik dacht Jurien had gekocht, was tweelingbroer Quinten. Wel opvallende move zeg, transervrij nog wel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 12 uur geleden zei Karlo: Ik geloof je hoor, en ook dat er een analyse op VI Pro van is gemaakt, maar vergeet niet dat Pieter Zwart en Peter Bosz vier handen op één buik zijn, dus ik neem dat wel met een korreltje zout. Daarnaast refereerde ik puur aan dit aspect terug vanuit mijn 'supporters'-herinnering van toen ik in de kroeg de wedstrijd keek. Ik ben ook helemaal niet anti-Bosz, in tegendeel zelfs, maar stipte enkel aan dat het onder Bosz niet altijd hosanna was, verdedigend gezien. En in dat opzicht ben ik blij dat Ten Hag heeft verlengd, want sindsdien zit ik een tikkie rustiger voor de tv. Dat klopt natuurlijk wel. Maar ik denk dat zo ongeveer elke wedstrijd in die EL-campagne daar een beter voorbeeld van is dan die finale. En @E2E, wat vind je van Sanchez? Ik vond De Ligt toen al de betere verdediger. Dacht bij Spurs toen al: "als ik 40 miljoen voor een cv van Ajax neerlegde, zou ik niet Sanchez halen." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 18 uur geleden zei E2E: Als je die wedstrijd écht analyseert kom je niet uit bij de kopduels van Fellaini, maar het statische spel van Ajax in balbezit en de beperkte opbouwende kwaliteiten van Davinson. Overigens nog steeds onderdeel van de ploegen van Bosz, dus of je die nou terug moet willen als EtH weg is om echt een stap te maken in Europa .. Dat gevoel had ik juist helemaal niet. Ik herinner me vooral dat Ajax net een beetje de overhand begon te pakken, toen die goal van Pogba viel. Je zag United gewoon onder druk komen en toen viel heel lullig die goal en konden ze lekker achterover gaan hangen. 2e helft idem dito. Ajax komt lekker die kleedkamer uit en binnen een paar minuten vliegt die 2e goal er in uit een corner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 United kreeg in dat duel precies wat ze wilden: een vroege 1-0. Toen konden ze Park the Bus gaan spelen. Vanaf dat moment was het eigenlijk al gespeeld. Een elftal van Mourinho dat een 1-0 over de streep moet trekken is vrijwel niet te verslaan (en al helemaal niet door een speelwijze zoals Ajax hanteert), laat staan als ze dan ook nog eens de 2-0 maken uit een standaardsituatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 4 uur geleden zei E2E: Kijk hem nog een keer terug, Ajax heeft letterlijk geen kans gecreëerd, behalve met Van de Beek echt laat in de tweede helft, die kans vergeten veel mensen ook, schiet zelf met links, moet eigenlijk breed leggen op Ziyech. Wel heel veel balbezit met 10 mensen van ManU achter de bal, maar echt geen moment dat ze op gevaarlijke plekken op het veld in balbezit kwamen of op de zijkanten 1 tegen 1 konden creëren. Ben wel met jou eens dat ManU echt twee kutgoals maakte, maar ze zijn verdedigend geen moment in de problemen geweest. Bosz wisselde ook heel laat, bracht pas in de 82e minuut Frenkie in en ging 3-4-3 spelen. Zei zelf later in een interview 'rond de 70e minuut bracht ik Frenkie'. Dusja, je herinnering komt gewoon niet altijd overeen met hoe het was. Ik heb die wedstrijd zelf met 200 man op een groot scherm gekeken, je had mij ook niet 5 minuten daarna om een kloppende analyse moeten vragen. Sanchez is denk ik een prima mandekker, goed in de box, fysiek natuurlijk uitstekend. Wel veel foutjes bij Spurs gemaakt, maar denk op termijn dat hij puur verdedigend wel in de top mee zou kunnen. Maar hij gaat als type gewoon heel erg in tegen wat nu de trend is op het allerhoogste niveau, dat je onder druk ook wat moet kunnen in balbezit. Dat is voor hem gewoon heel lastig, zag je in die finale dus ook. Zelfs als CV bij Atletico moet dat meer en meer. Dus ik denk niet dat het ooit nog een absolute topper wordt, maar kan wel jarenlang bij een Valencia, Sevilla, Porto ofzo spelen. Oh dat ze geen kans hebben gehad kan ik me nog goed herinneren, maar voor mij gevoel begon Ajax net een minuut of 6/7 in het ritme te komen voordat die goal viel. Toen die goal viel was het direct weg. Idem 2e helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 https://decorrespondent.nl/9061/toptrainer-peter-bosz-verloor-met-ajax-de-belangrijkste-wedstrijd-in-zn-carriere-toch-zou-hij-het-weer-zo-aanpakken/800160283065-52e63555 Misschien helpt dit/is dit wat voor jullie en deze discussie? @Karlo @E2E @Elsjorro1990 @Hwb Ik ben geen lid meer daar sinds maart, maar als goed is kan je het gewoon lezen of anders met andere manier omzeilen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Zou deze jongen wat voor Ajax zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Mag van mij, we kunnen wel een linksbuiten met een rechterbeen gebruiken. Ervan uitgaande dat de koopoptie op Idrissi niet gelicht wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Nederlands, 24 jaar, vrij goede statistieken (wel in de Championship natuurlijk). Kijk verder nooit, dus geen beeld van hem. Maar mocht Bournemouth niet promoveren dan zal hij niet veel moeten kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Ik vond hem die keer bij het Nederlands elftal wel aardig. Heeft ook wel een schot, dacht ik. Is ook weer eens iets anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Misschien qua transfersom niet, maar is wel door Bournemouth in de Premier League destijds gehaald dus zal een aardig salaris hebben. En Van der Sar zei vorige week bij Goedemorgen Eredivisie dat ze het salarishuis iets willen indammen, dus ben benieuwd of ze dan zo'n jongen kunnen en willen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 2 uur geleden zei Thierryvane: Zou deze jongen wat voor Ajax zijn? Heeft in ieder geval prima statistieken. Verder ook te weinig van gezien. Al verwacht ik dat deze jongen toch gauw ook een miljoen of 15-20 moet kosten, als het daar al mee op houdt. Dan wel alleen als Neres daadwerkelijk verkocht wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Rare persco net met Ten Hag over Brobbey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten