Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Wat is er precies sterk aan? Dit wisten we toch allang? Sowieso trapt Valentijn altijd open deuren in. Voetbalinhoudelijk ook nooit iets bij te dragen.

Vraag me overigens nog steeds af waar de dooddoener 'geluk dwing je af' blijft nu het een keertje de andere kant op viel dan die van Ajax. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zeus:

Wat is er precies sterk aan? Dit wisten we toch allang? Sowieso trapt Valentijn altijd open deuren in. Voetbalinhoudelijk ook nooit iets bij te dragen.

Vraag me overigens nog steeds af waar de dooddoener 'geluk dwing je af' blijft nu het een keertje de andere kant op viel dan die van Ajax. 

Voor Valentijn zijn standaard is het wel degelijk een sterk stuk, vandaar.

Dit weekend de eerste van de 2 prijzen pakken. :<  Achteraf hebben we qua resultaat dan toch een goed seizoen gedraaid met de derde Europese kwartfinale in 5 jaar tijd en opnieuw de dubbel. Ons ook weer een stevige positie vast gespeeld in de top 20(plek 17) op basis van de club coëfficiënt. Belangrijk voor extra geld uit de TV-pool en eventuele potindeling.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roma stond donderdag enorm goed, je hebt bijna niets gecreëerd. Maar dat kwam ook doordat het spel gewoon echt matig was. De tweede helft was ook niet beter dan de eerste. Tadic op links was geen succes, buiten die assist. Brobbey maakt een goede goal, maar heeft verder eigenlijk geen goede bijdrage gehad. Schuurs eruit en Timber laten staan vond ik een heel vreemde zet aan het eind, Schuurs speelde echt prima en zorgde voor goede ballen achteruit. Gravenberch veel te weinig gezien en Alvarez voegt qua duels wel iets toe, maar je levert op andere vlakken zo veel in dat de balans negatief uitvalt.

En @cimbomcu , vond je Antony goed? Kwam in mijn beleving echt helemaal 0,0 vandaan.

Opvallend ook dat er zelden opgebouwd werd met 3 achterin. Vaak met de twee CV's en Alvarez ervoor, Gravenberch stond dan verder naar voren. De backs stonden dan minder diep dan anders vaak het geval is. Dus veel meer het 'kommetje' met Alvarez ervoor.

Conclusie moet vooral zijn dat je het in Amsterdam gruwelijk hebt laten liggen.

En over die afgekeurde goal, dat is gewoon een overtreding. Onbegrijpelijk dat de scheids dat niet meteen ziet. Correct dat de VAR ingrijpt. Stom dat Ajax (Ten Hag, Tadic) er na afloop over loopt te piepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Roma stond donderdag enorm goed, je hebt bijna niets gecreëerd. Maar dat kwam ook doordat het spel gewoon echt matig was. De tweede helft was ook niet beter dan de eerste. Tadic op links was geen succes, buiten die assist. Brobbey maakt een goede goal, maar heeft verder eigenlijk geen goede bijdrage gehad. Schuurs eruit en Timber laten staan vond ik een heel vreemde zet aan het eind, Schuurs speelde echt prima en zorgde voor goede ballen achteruit. Gravenberch veel te weinig gezien en Alvarez voegt qua duels wel iets toe, maar je levert op andere vlakken zo veel in dat de balans negatief uitvalt.

En @cimbomcu , vond je Antony goed? Kwam in mijn beleving echt helemaal 0,0 vandaan.

Opvallend ook dat er zelden opgebouwd werd met 3 achterin. Vaak met de twee CV's en Alvarez ervoor, Gravenberch stond dan verder naar voren. De backs stonden dan minder diep dan anders vaak het geval is. Dus veel meer het 'kommetje' met Alvarez ervoor.

Conclusie moet vooral zijn dat je het in Amsterdam gruwelijk hebt laten liggen.

En over die afgekeurde goal, dat is gewoon een overtreding. Onbegrijpelijk dat de scheids dat niet meteen ziet. Correct dat de VAR ingrijpt. Stom dat Ajax (Ten Hag, Tadic) er na afloop over loopt te piepen.

Goed is overdreven, vond hem iig eerste helft de meest dreigende aanvaller. Zeker met een opkomende Klaiber achter hem. Je zag toen Timber rechtsback stond het ook bij Antony minder werd, want Timber is gewoon geen rechtsback en komt niet de rechtsbuiten ondersteunen.

En goed punt wat je daar aanhaalt, we hebben toch een hele tijd met Gravenberch opgebouwd en dan de 2 cv's. Maar nu lijkt dat Gravenberch wat dieper staat en we gaan opbouwen met Alvarez. Ja dat hoef je niet te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beker kan mij nog steeds niet boeien. Vind het nog steeds een troostprijs voor andere "topclubs" en een mooie prijs voor de subtop. Eigenlijk gaan de Ajacieden nog een uitermate saai slot tegemoet. Enige wat nog leuk kan zijn, is dat er een aantal spelers zich in de EK-selectie spelen. Gravenberch en Klaassen lijken mij een goede kans te hebben. Rensch, Timber, Schuurs, Brobbey en Stekelenburg nog een zeer kleine kans. Ook al verwacht ik geen van deze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beker is toch prachtig man. Zeker als je in de finale staat. De dubbel pakken is ook behoorlijk uniek. Fuck dat hele EK interland voetbal. Boeiend of er 1 of 12 Ajacieden bij zijn.

3 uur geleden zei Zeus:

Ik vind de beker ook nooit veel aan, maar het is wel een leuke wedstrijd (zie ook eerder dit seizoen). Vitesse is imo de meest aantrekkelijke ploeg om te zien. Mogen van mij ook best winnen, hoop dat Tannane zijn dagje heeft.

Heb je de laatste weken Vitesse gekeken? Want die spelen behoorlijk matig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onana lijkt niet bij te gaan tekenen. Tering clown. Lekker wegrotten in de serie C

Echt wat een ongekende ondankbare teringhond is die vent. Tijdens je straf je voltallige salaris blijven ontvangen, de club doet alles wat ze mogen doen en dan flik je dit. Gelijk stoppen met het betalen van salaris ook.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Regis:

Onana lijkt niet bij te gaan tekenen. Tering clown. Lekker wegrotten in de serie C

Is zkr te duur om zijn contract per direct stop te zetten?  Nu gaat ie natuurlijk nog zolang die dopingsschorsing bij Ajax uitzitten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou een grote club niet sieren als ze nu alsnog besloten om het salaris niet meer uit te betalen. Je staat achter je mensen in goede tijden en in slechte tijden en niet wanneer het je uitkomt. Als je hebt toegezegd achter je mensen te staan, zou het niet chique zijn om daar nu op terug te komen, omdat Onana niet wil bijtekenen. Als er eventueel nieuwe feiten op tafel komen, soit, maar niet de keutel intrekken omdat de speler andere wensen heeft dan de club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Het zou een grote club niet sieren als ze nu alsnog besloten om het salaris niet meer uit te betalen. Je staat achter je mensen in goede tijden en in slechte tijden en niet wanneer het je uitkomt. Als je hebt toegezegd achter je mensen te staan, zou het niet chique zijn om daar nu op terug te komen, omdat Onana niet wil bijtekenen. Als er eventueel nieuwe feiten op tafel komen, soit, maar niet de keutel intrekken omdat de speler andere wensen heeft dan de club.

Vind wel dat dat van twee kanten moet komen hoor. Die kerel heeft al dan niet bewust doping gebruikt en is daardoor een jaar geschorst. Ajax heeft hem door dik en dun gesteund en ik vind dat je daar als speler best wat voor terug mag doen. Maar goed ken verder de details niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch 2 teleurstellende dingen uit het interview met Marc. Inderdaad, het eerste met Onana. Maar goed, misschien dat als er geen club komt in de zomer hij alsnog gaat verlengen. Afwachten even dus.

Ten tweede toch zeer vreemd om te horen dat we voor 50 miljoen moeten verkopen om quitte te draaien, wat is dat voor rare beleidsvoering?

Verder vind ik zelf de beker ongelofelijk leuk en belangrijk, snap niet hoe je dat niet kan vinden. Snap ook niet waarom Zeus hoopt dat Vitesse wint als Ajax fan. Is ook veel te euforisch richting Vitesse, had hem graag willen horen als Ajax 0-0 tegen ploegen als Ado, RKC en Willem 2 had gespeeld

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Toch 2 teleurstellende dingen uit het interview met Marc. Inderdaad, het eerste met Onana. Maar goed, misschien dat als er geen club komt in de zomer hij alsnog gaat verlengen. Afwachten even dus.

Ten tweede toch zeer vreemd om te horen dat we voor 50 miljoen moeten verkopen om quitte te draaien, wat is dat voor rare beleidsvoering?

eerder een rare comment van jou dan bedrijfsvoering hoor. Je bent niet bekend met de coronapandemie ?

martinez fucking hell zeg

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

Martinez was donderdag zo goed tegen Roma, maar vandaag zit hij er niet lekker in.

Dat, maar toch ook bijzonder matige rugdekking. Het kut tempo waarop er geanticipeerd werd door Timber en Rensch, man.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Regis:

eerder een rare comment van jou dan bedrijfsvoering hoor. Je bent niet bekend met de coronapandemie ?

martinez fucking hell zeg

Corona vergroot het, maar dit is niet alleen aan corona toe te schrijven hoor.

Verder vind ik zelf de beker ongelofelijk leuk en belangrijk, snap niet hoe je dat niet kan vinden. Snap ook niet waarom Zeus hoopt dat Vitesse wint als Ajax fan. Is ook veel te euforisch richting Vitesse, had hem graag willen horen als Ajax gelijk had gespeeld tegen ploegen als Ado, RKC en Willem 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei cimbomcu:

Verder vind ik zelf de beker ongelofelijk leuk en belangrijk, snap niet hoe je dat niet kan vinden. Snap ook niet waarom Zeus hoopt dat Vitesse wint als Ajax fan. Is ook veel te euforisch richting Vitesse, had hem graag willen horen als Ajax gelijk had gespeeld tegen ploegen als Ado, RKC en Willem 2.

Je realiseert je dat je deze post ook op de vorige pagina hebt geplaatst?

Ik word overigens helemaal gek van dat publiekbandje. Zit elke elf seconde een of ander irritant jong doorheen te galpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites