Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Regis:

Gravenberch naast Martinez gaan zetten. Wat is die jongen aan het groeien zeg. Structureel de beste bij Jong Ajax. Word echt tijd dat die jongen meer en meer minuten gaat maken in 1.   Met Mazraoui op het middenveld zou ik nu sowieso niet aandurven. Echt verschrikkelijk wat die gozer tot nu toe heeft laten zien.

Moet hij eerst Siem verstoten ;):sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1892

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Zingen ze nou 'Ziyech, Ziyech, je moeder is een kech'? :cab: Man man man, ze zouden eens alleen uitsupporters toe moeten laten bij ADO - Ajax.

Edit: Om maar over de andere dingen te zwijgen. Onderzoekje van de KNVB incoming...

Edit2: Jezus, dat deed Promes behoorlijk belabberd

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Rogier.:

Zingen ze nou 'Ziyech, Ziyech, je moeder is een kech'? :cab: Man man man, ze zouden eens alleen uitsupporters toe moeten laten bij ADO - Ajax.

Joh als dit je knikkers al kietelt ben je niks gewend. Overdrijven is ook een vak. Onschuldige voetbalhumor met een leuke moderne twist door te rijmen ipv het bij het klassieke 'hoer' te houden. En dan ook weer insinueren dat uitsupporters bij ADO - Ajax roomser dan de paus zouden zijn. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Rogier.:

Edit: Om maar over de andere dingen te zwijgen. Onderzoekje van de KNVB incoming...

Edit2: Jezus, dat deed Promes behoorlijk belabberd

Over Blind zongen ze  dat ie het met zn kind doet. Maar goed dat ze gaan degraderen.  Mist toch niks aan die grafclub, ongeacht deze spreekkoren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Magikarp:

Joh als dit je knikkers al kietelt ben je niks gewend. Overdrijven is ook een vak. Onschuldige voetbalhumor met een leuke moderne twist door te rijmen ipv het bij het klassieke 'hoer' te houden. En dan ook weer insinueren dat uitsupporters bij ADO - Ajax roomser dan de paus zouden zijn. 

Oh, Ajax-supporters kunnen er ook wat van hoor en ik ben veel gewend. Maar het is gewoon heel simpel, dat zeg je niet, en dat dit sociaal geaccepteerd is slaat al helemaal nergens op. Of dat wat Regis zegt, over Blind z'n kind. Ja sorry hoor maar dan ben je toch gewoon sociaal gestoord? Heeft niks met voetbalhumor te maken, dan ben je gewoon een chimpansee die blij mag zijn als z'n IQ de 80 aantikt, om het maar even zo te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, Ajax-supporters kunnen er ook wat van hoor en ik ben veel gewend. Maar het is gewoon heel simpel, dat zeg je niet, en dat dit sociaal geaccepteerd is slaat al helemaal nergens op. Of dat wat Regis zegt, over Blind z'n kind. Ja sorry hoor maar dan ben je toch gewoon sociaal gestoord? Heeft niks met voetbalhumor te maken, dan ben je gewoon een chimpansee die blij mag zijn als z'n IQ de 80 aantikt, om het maar even zo te stellen.
Hangen jullie maar een pop voor Vermeer op hypocrieten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rossi:
7 uur geleden zei Rogier.:

Hangen jullie maar een pop voor Vermeer op hypocrieten.

Heerlijk dit he. Man man man. Discussie op hoog niveau. Doen mijn kinderen ook. “ ja maar hij deed het ook”.

gewoon schandalig dat ze dit soort dingen roepen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zou volgens jullie de opstelling moeten zijn vanavond? Las gister dat Veltman en Promes vermoedelijk in de basisopstelling staan, dat verwacht ik zelf niet echt. Kan Veltman zeker waarderen dit seizoen, maar denk dat Dumfries beter in het spelletje past komende 2 dagen. Ook zie ik van Aanholt graag weer eens op links, maar dat zal vast niet gebeuren. Blind zou je nu eigenlijk best goed als CV kunnen gebruiken, maar gaat ook niet gebeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Chiemel:

Wat zou volgens jullie de opstelling moeten zijn vanavond? Las gister dat Veltman en Promes vermoedelijk in de basisopstelling staan, dat verwacht ik zelf niet echt. Kan Veltman zeker waarderen dit seizoen, maar denk dat Dumfries beter in het spelletje past komende 2 dagen. Ook zie ik van Aanholt graag weer eens op links, maar dat zal vast niet gebeuren. Blind zou je nu eigenlijk best goed als CV kunnen gebruiken, maar gaat ook niet gebeuren. 

Cillessen

Veltman - De Vrij - De Ligt - Van Aanholt

Frenkie

Wijnaldum - Donny

Promes - Malen - Babel.

Lijkt me prima

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de afgelopen 10 minuten wat research gedaan naar de posts over de opstelling van het Nederlands elftal. Pagina ververst. De informatie gecheckt. Ik heb screenshots gemaakt van de originele posts waar duidelijk te zien is waar de posts geplaatst zijn.

Het is .............het Ajax-topic.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Pino:

De beste man van allemaal?

Meh.

Denk dat zijn productiviteit niet per sé onvervangbaar is. Vind hem vaak ook erg flegmatiek en veel balverlies lijden. Denk dat je die goals en assists die hij maakt/geeft ook kan vervangen/verdelen over de andere aanvallers. Vind Memphis echt geen unieke kwaliteiten die niet te vervangen zijn hebben namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom praten we hier over oranje eigenlijk? Maargoed. 50 interlands - 17 goals & 18 assists is toch een hoge productiviteit. Daarbij te bedenken dat hij een deel als niet basisspeler heeft gespeeld in een slecht draaiend team op de winger positie.

Daarnaast vind ik hem juist heel erg aanwezig, balvast en hardwerkend om het team beter te laten spelen. Echt een topper in oranje.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites