Kavinos Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 11 minuten geleden zei Regis: Gravenberch naast Martinez gaan zetten. Wat is die jongen aan het groeien zeg. Structureel de beste bij Jong Ajax. Word echt tijd dat die jongen meer en meer minuten gaat maken in 1. Met Mazraoui op het middenveld zou ik nu sowieso niet aandurven. Echt verschrikkelijk wat die gozer tot nu toe heeft laten zien. Moet hij eerst Siem verstoten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 Gravenberch en Traore zijn sowieso bezig aan een uitstekend seizoen. Op een gegeven moment verdienen die jongens echt meer minuten (al speelde Ryan laatst 20 minuten mee?) Ook Eiting komt weer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) Zingen ze nou 'Ziyech, Ziyech, je moeder is een kech'? Man man man, ze zouden eens alleen uitsupporters toe moeten laten bij ADO - Ajax. Edit: Om maar over de andere dingen te zwijgen. Onderzoekje van de KNVB incoming... Edit2: Jezus, dat deed Promes behoorlijk belabberd 6 oktober 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Rogier.: Zingen ze nou 'Ziyech, Ziyech, je moeder is een kech'? Man man man, ze zouden eens alleen uitsupporters toe moeten laten bij ADO - Ajax. Joh als dit je knikkers al kietelt ben je niks gewend. Overdrijven is ook een vak. Onschuldige voetbalhumor met een leuke moderne twist door te rijmen ipv het bij het klassieke 'hoer' te houden. En dan ook weer insinueren dat uitsupporters bij ADO - Ajax roomser dan de paus zouden zijn. 6 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 11 minuten geleden zei Rogier.: Zingen ze nou 'Ziyech, Ziyech, je moeder is een kech'? Man man man, ze zouden eens alleen uitsupporters toe moeten laten bij ADO - Ajax. Edit: Om maar over de andere dingen te zwijgen. Onderzoekje van de KNVB incoming... Edit2: Jezus, dat deed Promes behoorlijk belabberd Over Blind zongen ze dat ie het met zn kind doet. Maar goed dat ze gaan degraderen. Mist toch niks aan die grafclub, ongeacht deze spreekkoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 4 minuten geleden zei Magikarp: Joh als dit je knikkers al kietelt ben je niks gewend. Overdrijven is ook een vak. Onschuldige voetbalhumor met een leuke moderne twist door te rijmen ipv het bij het klassieke 'hoer' te houden. En dan ook weer insinueren dat uitsupporters bij ADO - Ajax roomser dan de paus zouden zijn. Oh, Ajax-supporters kunnen er ook wat van hoor en ik ben veel gewend. Maar het is gewoon heel simpel, dat zeg je niet, en dat dit sociaal geaccepteerd is slaat al helemaal nergens op. Of dat wat Regis zegt, over Blind z'n kind. Ja sorry hoor maar dan ben je toch gewoon sociaal gestoord? Heeft niks met voetbalhumor te maken, dan ben je gewoon een chimpansee die blij mag zijn als z'n IQ de 80 aantikt, om het maar even zo te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Oh, Ajax-supporters kunnen er ook wat van hoor en ik ben veel gewend. Maar het is gewoon heel simpel, dat zeg je niet, en dat dit sociaal geaccepteerd is slaat al helemaal nergens op. Of dat wat Regis zegt, over Blind z'n kind. Ja sorry hoor maar dan ben je toch gewoon sociaal gestoord? Heeft niks met voetbalhumor te maken, dan ben je gewoon een chimpansee die blij mag zijn als z'n IQ de 80 aantikt, om het maar even zo te stellen.Hangen jullie maar een pop voor Vermeer op hypocrieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 3 uur geleden zei Rossi: 7 uur geleden zei Rogier.: Oh, Ajax-supporters kunnen er ook wat van hoor en ik ben veel gewend. Maar het is gewoon heel simpel, dat zeg je niet, en dat dit sociaal geaccepteerd is slaat al helemaal nergens op. Of dat wat Regis zegt, over Blind z'n kind. Ja sorry hoor maar dan ben je toch gewoon sociaal gestoord? Heeft niks met voetbalhumor te maken, dan ben je gewoon een chimpansee die blij mag zijn als z'n IQ de 80 aantikt, om het maar even zo te stellen. Hangen jullie maar een pop voor Vermeer op hypocrieten. Heerlijk dit he. Man man man. Discussie op hoog niveau. Doen mijn kinderen ook. “ ja maar hij deed het ook”. gewoon schandalig dat ze dit soort dingen roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Het is uiteindelijk allemaal de schuld van adam en eva. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 13 minuten geleden zei Gert: Het is uiteindelijk allemaal de schuld van adam en eva. Nee van Ten Hag en Halsema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Is ten Hag de man van femke ja? Vandaar dat hij t over die cowboys had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Heerlijk seizoen tot dus ver. Alleen is PSV ook erg goed dit jaar, dus wordt mooi spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Hallo open deuren Resultaten op papier zijn heerlijk ja, maar soms is het echt niet om aan te gluren. Motivatie in de Eredivisie zakt soms echter door de ondergrens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 23 uur geleden zei Gert: Het is uiteindelijk allemaal de schuld van de Rabobank. Fixed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Op 7-10-2019 om 11:23 zei Gert: Is ten Hag de man van femke ja? Vandaar dat hij t over die cowboys had. Nee maar bij de Telegraaf krijgen zij overal de schuld van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 Wat zou volgens jullie de opstelling moeten zijn vanavond? Las gister dat Veltman en Promes vermoedelijk in de basisopstelling staan, dat verwacht ik zelf niet echt. Kan Veltman zeker waarderen dit seizoen, maar denk dat Dumfries beter in het spelletje past komende 2 dagen. Ook zie ik van Aanholt graag weer eens op links, maar dat zal vast niet gebeuren. Blind zou je nu eigenlijk best goed als CV kunnen gebruiken, maar gaat ook niet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 9 minuten geleden zei Chiemel: Wat zou volgens jullie de opstelling moeten zijn vanavond? Las gister dat Veltman en Promes vermoedelijk in de basisopstelling staan, dat verwacht ik zelf niet echt. Kan Veltman zeker waarderen dit seizoen, maar denk dat Dumfries beter in het spelletje past komende 2 dagen. Ook zie ik van Aanholt graag weer eens op links, maar dat zal vast niet gebeuren. Blind zou je nu eigenlijk best goed als CV kunnen gebruiken, maar gaat ook niet gebeuren. Cillessen Veltman - De Vrij - De Ligt - Van Aanholt Frenkie Wijnaldum - Donny Promes - Malen - Babel. Lijkt me prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 (bewerkt) Ik heb de afgelopen 10 minuten wat research gedaan naar de posts over de opstelling van het Nederlands elftal. Pagina ververst. De informatie gecheckt. Ik heb screenshots gemaakt van de originele posts waar duidelijk te zien is waar de posts geplaatst zijn. Het is .............het Ajax-topic. 10 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 1 uur geleden zei Buffell: Cillessen Veltman - De Vrij - De Ligt - Van Aanholt Frenkie Wijnaldum - Donny Promes - Malen - Babel. Lijkt me prima Van Dijk op de bank? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 11 minuten geleden zei Pino: Van Dijk op de bank? Scratch De Vrij voor Van Dijk. Stop de tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 3 minuten geleden zei Buffell: Scratch De Vrij voor Van Dijk. Stop de tijd. Geen Depay? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 8 minuten geleden zei Pino: Geen Depay? Nop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 3 minuten geleden zei Buffell: Nop. De beste man van allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 13 minuten geleden zei Pino: De beste man van allemaal? Meh. Denk dat zijn productiviteit niet per sé onvervangbaar is. Vind hem vaak ook erg flegmatiek en veel balverlies lijden. Denk dat je die goals en assists die hij maakt/geeft ook kan vervangen/verdelen over de andere aanvallers. Vind Memphis echt geen unieke kwaliteiten die niet te vervangen zijn hebben namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 (bewerkt) Waarom praten we hier over oranje eigenlijk? Maargoed. 50 interlands - 17 goals & 18 assists is toch een hoge productiviteit. Daarbij te bedenken dat hij een deel als niet basisspeler heeft gespeeld in een slecht draaiend team op de winger positie. Daarnaast vind ik hem juist heel erg aanwezig, balvast en hardwerkend om het team beter te laten spelen. Echt een topper in oranje. 10 oktober 2019 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten