tdogg16 Geplaatst 30 september 2019 Share Geplaatst 30 september 2019 39 minuten geleden zei Zeus: Omdat als je zoveel vertrouwem hebt in je tweede controleur je Siem de Jong niet van stal haalt en hem in laat vallen. Ten Hag is sowieso niet iemand die ineens gedurende het seizoen spelers van buiten de eerste 14 speeltijd geeft in competitie-wedstrijden. Dat hij dat nu al met meerdere middenvelders heeft gedaan is voor mij veelzeggend. Alvarez heeft toch gewoon veel minuten gemaakt op het middenveld? Op dit moment lijkt ten Hag inderdaad niet te kiezen voor Alvarez, zolang Donny fit is. Maar om nou te zeggen dat hij geen vertrouwen meer in hem heeft :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 september 2019 Share Geplaatst 30 september 2019 1 uur geleden zei tdogg16: Alvarez heeft toch gewoon veel minuten gemaakt op het middenveld? Op dit moment lijkt ten Hag inderdaad niet te kiezen voor Alvarez, zolang Donny fit is. Maar om nou te zeggen dat hij geen vertrouwen meer in hem heeft :') Hij zegt niet dat hij geen vertrouwen heeft. Alleen getuigt het ineens erbij halen van Siem de Jong (cmon die hoort gewoon bij Utrecht, Vitesse of Feyenoord) niet ervan dat hij de sleutel op het middenveld al gevonden heeft en heel blij is met de invulling die Alvarez eraan geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 september 2019 Share Geplaatst 30 september 2019 Siem de Jong is toch gewoon een hele andere speler die je in een hele andere situatie gebruikt man. Hij denkt dat De Jong nog nuttig is als een soort van pottenbreker in de laatste minuten. Geen idee waarom die hem alsnog in laat vallen, maar Alvarez kreeg gewoon een wedstrijd rust ook. Storm in een glas water dit hoor jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2019 Share Geplaatst 30 september 2019 Ja, ik verwacht hem dan gewoon in de basis tegen Valencia. Neres op de bank ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 oktober 2019 Share Geplaatst 1 oktober 2019 Die is dit seizoen nog maar matig he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 oktober 2019 Share Geplaatst 1 oktober 2019 Laat nog weinig zien, ook al denk ik wel dat hij vooral nuttig is door zijn dynamiek. En in CL vorig seizoen heeft hij ook laten zien dat ie dan iets extra's heeft, vorig seizoen in de Eredivisie stelde het ook niet heel veel voor volgens mij, dat was volgens mij vooral het seizoen ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 oktober 2019 Share Geplaatst 1 oktober 2019 21 uur geleden zei Kavinos: Omdat Ja dat begrijp ik ook niet helemaal. Maar hij zal wel met een epistel vol aannames komen waar de helf tniet van klopt. Want dat die Alvarez een verdediger is en geen middenvelder, wat hij claimde, is ook poep. Alvarez heeft het hele vorige seizoen zowel bij zijn clubs, als bij het nationale elftal op het middenveld gespeeld. Zeusje denkt dat hij met lange lappen tekst en wat moeilijke woorden geloofwaardig en intelligent overkomt, maar dat is toch echt niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 oktober 2019 Share Geplaatst 1 oktober 2019 Zijn reactie staat bovenaan het topic @Pino . Gelukkig zijn er in dit topic ook mensen te vinden die niet alles zo opblazen en dat EtH gewoon kiest voor een weekje rust voor Alvarez met de CL weer op de stoep woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 oktober 2019 Share Geplaatst 1 oktober 2019 4 minuten geleden zei Kavinos: Zijn reactie staat bovenaan het topic @Pino . Ja ik zat nog op de vorige pagina, gelukkig dit keer geen epistel. Maar wel onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 oktober 2019 Share Geplaatst 1 oktober 2019 6 uur geleden zei Pino: Ja dat begrijp ik ook niet helemaal. Maar hij zal wel met een epistel vol aannames komen waar de helf tniet van klopt. Want dat die Alvarez een verdediger is en geen middenvelder, wat hij claimde, is ook poep. Alvarez heeft het hele vorige seizoen zowel bij zijn clubs, als bij het nationale elftal op het middenveld gespeeld. Zeusje denkt dat hij met lange lappen tekst en wat moeilijke woorden geloofwaardig en intelligent overkomt, maar dat is toch echt niet zo. Naja daar is wel een kleine kanttekening bij te plaatsen. Volgens mij is er al gecommuniceerd dat Ajax alvarez wel degelijk gescout heeft als opvolger van de ligt, maar bleek gaandeweg dat hij ook als middenvelder een goede toevoeging zou zijn. Een beetje een middenweg dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 (bewerkt) Op 1-10-2019 om 08:39 zei Erwin.: Die is dit seizoen nog maar matig he? Ziyech en Tadic zijn onomstreden, en dan heb je denk ik Neres, Promes en Vd Beek. Die laatste 2 zijn heel goed in vorm (Donny voor z'n blessure) dus valt hij er buiten ja. Ik vind Neres wel een type speler, ondanks dat die af en toe matig speelt hij alsnog heel belangrijk is voor het elftal met zijn werklust, dribbels en diepgang. Ideale opstelling voor mij is ook gewoon dat allemaal spelen en dan Alvarez op de bank. Maar daar is het nu vanavond nog te vroeg voor. Neres was vorig jaar in de competitie ook gewoon goed trouwens voor de gene wie dat zei. Wel echt heel veel zin in vanavond. @Pino Je komt al vaker met je posts over Alvarez die veel als middenvelder speelde vorig jaar dan verdediger. Waarom moet je dit telkens maar weer zeggen. Hoe goed je wel niet op de hoogte bent? Alvarez speelde als middenvelder ja. Maar wel als enige 6 he, dat is echt een ontzettend groot verschil met hoe Ajax speelt. Alvarez was in frivole elftallen een beetje de slot op de deur. Ballen wegwerken, tackelen, weg koppen. Dat is heel wat anders dan hoe die bij Ajax speelt waar die een grote rol hoort te hebben in de opbouw en hij ook vaak dieper staat op het middenveld. 2 oktober 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 5 minuten geleden zei cimbomcu: @Pino Je komt al vaker met je posts over Alvarez die veel als middenvelder speelde vorig jaar dan verdediger. Waarom moet je dit telkens maar weer zeggen. Hoe goed je wel niet op de hoogte bent? Alvarez speelde als middenvelder ja. Maar wel als enige 6 he, dat is echt een ontzettend groot verschil met hoe Ajax speelt. Alvarez was in frivole elftallen een beetje de slot op de deur. Ballen wegwerken, tackelen, weg koppen. Dat is heel wat anders dan hoe die bij Ajax speelt waar die een grote rol hoort te hebben in de opbouw en hij ook vaak dieper staat op het middenveld. Ik heb het 2x gepost als reactie op onze oppergoed. En ik heb toch ook niet gezegd, dat hij op dezelfde manier speelde als u bij Ajax, ik zeg alleen dat hij wél als middenvelder speelde, wat Zeus ontkende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 Hoop op een overwinning vanavond, zet je al een reuzestap. Dan ligt er minder druk op de wedstrijden tegen Chelsea. Maar gok gelijkspel, wat ook helemaal niet verkeerd zou zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 De CL-magie is weer terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 Dat je hier met 0-2 voorstaat is een wonder. Ten Hag probeerde met Alvarez en Martinez meer degelijkheid en verdedigende kwaliteiten op het middenveld in te bouwen? Zie je behoorlijk weinig van terug, spelen beide best matig. Weten niet waar ze moeten lopen en aan de bal ook zwak. Moeten in de rust wel ff wat dingen tactisch anders staan om deze wedstrijd te overleven. Wel extreem effectief weer en Ziyech, oioioi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 Die overtreding van alvarez is wel echt heel dom he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 12 uur geleden zei Pino: Ik heb het 2x gepost als reactie op onze oppergoed. En ik heb toch ook niet gezegd, dat hij op dezelfde manier speelde als u bij Ajax, ik zeg alleen dat hij wél als middenvelder speelde, wat Zeus ontkende. Onjuist, maargoed, jij hebt wel vaker moeite met lezen en feiten. Alvarez weer vrij matig. Zou graag Van de Beek een linie zien zakken en Tadic of Ziyech op 10 willen zien. Neres voorin erbij. Meer controle op het middenveld, meer loerend omschakelingsgevaar voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 (bewerkt) Onana - 9: Geweldige reddingen, jammer dat ie alweer een gele kaart pakt Dest - 6: Eerste helft onvoldoende, tweede helft redelijk hersteld Veltman - 6,5: Niet heel goed op gelet, maar degelijk geloof ik Blind - 6,5: Ook degelijk, kwam wel wat te weinig aan de bal Tagliafico - 6,5: Ook degelijk Alvarez - 5,5: Aan de bal en verdedigend matig, in de omschakeling vooral zwak Martinez - 6: Had ook moeite met de omschakeling en vooral eerste helft wat ongelukkig aan de bal. Vd Beek - 7,5: Goede en typische goal weer en halve assist en een paar andere hele goede momenten gezien, maar kwam redelijk weinig in het spel voor verder. Promes - 7: Belangrijke goal weer, verder degelijk Tadic - 6,5: Nuttig, moeizame eerste helft, tweede helft zat ie wel redelijkin de wedstrijd Ziyech - 8: Geniale momenten in de eerste helft. Tweede helft wat minder gezien, maar oké. 2 oktober 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 1 uur geleden zei Zeus: Onjuist, maargoed, jij hebt wel vaker moeite met lezen en feiten. Ehhh nee hoor. Zowel. Ten Hag als Alvarez hebben dat deze week nog gezegd. Maar goed jij zult kooit je ongelijk toegeven. Zo zielig ben je wel. Kunnen ze ons volgend seizoen niet gewoon in de 8ste finales laten instromen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 8 uur geleden zei Chiemel: Onana - 9: Geweldige reddingen, jammer dat ie alweer een gele kaart pakt Dest - 6: Eerste helft onvoldoende, tweede helft redelijk hersteld Veltman - 6,5: Niet heel goed op gelet, maar degelijk geloof ik Blind - 6,5: Ook degelijk, kwam wel wat te weinig aan de bal Tagliafico - 6,5: Ook degelijk Alvarez - 5,5: Aan de bal en verdedigend matig, in de omschakeling vooral zwak Martinez - 6: Had ook moeite met de omschakeling en vooral eerste helft wat ongelukkig aan de bal. Vd Beek - 7,5: Goede en typische goal weer en halve assist en een paar andere hele goede momenten gezien, maar kwam redelijk weinig in het spel voor verder. Promes - 7: Belangrijke goal weer, verder degelijk Tadic - 6,5: Nuttig, moeizame eerste helft, tweede helft zat ie wel redelijkin de wedstrijd Ziyech - 8: Geniale momenten in de eerste helft. Tweede helft wat minder gezien, maar oké. Denk prima afspiegeling. Donny had 8.5 kunnen zijn, als hij dat achterlijke stiftje beter had uitgevoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Nu hopen dat de andere Nederlandse teams ook hun plicht uitvoeren. Dan kunnen we misschien weer eens omhoog gaan kijken op de coëfficiëntenlijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 We kijken het hele seizoen alweer omhoog.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 1 uur geleden zei MisterX: Nu hopen dat de andere Nederlandse teams ook hun plicht uitvoeren. Dan kunnen we misschien weer eens omhoog gaan kijken op de coëfficiëntenlijst. We hebben er al een paar ingehaald hoor. Dat we uberhaupt met 4 teams in de poulefase zitten, tikt al lekker aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Kwamen de hele wedstrijd wel vaak ruimtes aan de zijkant kwijt. Daar bleef Valencia een uur lang constant van profiteren. Vond het in de eerste helft ook wel knap hoe ze de centrale spitsen met strakke passes wisten te bereiken. Maar Ajax ondanks dat het niet zo'n beste pot was in balbezit en balverlies weer een schitterend resultaat. Toch de beste kansen gehad uiteindelijk. Best indrukwekkend weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Het is best wel leuk om Ajacied te zijn he @Gert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten