cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Is dit dan nieuwe regelgeving ofzo? Snap er oprecht niks van. Nee, die pipo's hebben Veltman gewoon aangezien voor Huntelaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Goh wat een opluchting dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Echt wel. Had Tadic ook niet bijna net zo'n goal tegen Standard Luik vorig seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 23 minuten geleden zei MetalMichael: Roep dit ook ff over Huntelaar. Bvd. :p 18 minuten geleden zei cimbomcu: Huntelaar komt sowieso te kort in de CL Topspits die Huntelaar hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Is dit dan nieuwe regelgeving ofzo? Snap er oprecht niks van. Moet het nog terugzien, maar denk dat Veltman de verdediger tegenhield en die had dan theoretisch nog met Tagliafico of Huntelaar kunnen meelopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Zojuist zei Pino: Topspits die Huntelaar hoor. De reverse jinx ontgaat je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Ik las op Twitter dat Veltman een verdediger hinderde en dus deelnam aan het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Zojuist zei MetalMichael: De reverse jinx ontgaat je. Oh haha. Wat slecht van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Vond Martinez eerste helft prima, 2de helft onzichtbaar. Alvarez aan de bal beter in de 2de helft juist. Verdediging zag er eindelijk stabiel uit. Ziyech vond ik echt geweldig spelen, en weer een hele goede Veltman. Belangrijkste is we gaan weer de fucking CL in, man eindelijk. Wat kut die voorrondes zeg, ook de credits naar PAOK en APOEL die gewoon goed tegenstand boden. Na alle gedoe en kritiek weer op Ajax en Ten Hag uit een bepaalde hoek was die zo belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Commentator had het over 'de 7e veldspeler met een gele kaart' (van APOEL). Zo had ik dat ook genoteerd. Zie nu overal slechts 6 kaarten voor APOEL. Zit nu ff te kijken op de Twitter van Ajax, maar het eerste dat me opvalt is dat de social media chef een jaar of 15 is? Hele rare memes en emoji's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 (bewerkt) Nou, loting morgen. Wat hopen we? Qua makkelijkheid hoop ik op Zint Petersburg, Club Brugge en Slavia Praag. Maar poule met Liverpool en Leverkusen zou ook mooi zijn. Hoe werkt die potindeling tegenwoordig? Aangezien Chelsea (en 2 andere Engelse ploegen) en Zint Petersburg wel in pot 1 zitten en Real Madrid niet? 28 augustus 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 (bewerkt) 49 minuten geleden zei Elsjorro1990: Is dit dan nieuwe regelgeving ofzo? Snap er oprecht niks van. Veltman haakte die verdediger, waardoor die niet meer mee kon verdedigen. Indirect nam Veltman hierdoor dus deel aan het spel. Verder prima dat we het gehaald hebben. Ik zie iemand “eindelijk” zeggen ? Morgen poule met mooie tegenstanders en gewoon overwinteren. Afhankelijk van de loting maar zien in welk Europees toernooi dat is. 28 augustus 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 3 minuten geleden zei Barteh: De kampioenen van landen 1-8 zitten in pot één, of de CL-winnaar en de beste 1-7 kampioenen. Wel een solide 3-0 overwinning uiteindelijk. Laten we maar gewoon net doen of die domme Duitse hoer geen geldingsdrang had en een bizarre beslissing heeft genomen. Gelukkig geen invloed gehad verder op de overwinning. Kon de 3 Engelse ploegen in eerste instantie niet plaatsen, maar Chelsea heeft natuurlijk de EL gewonnen. Dus dst speelt blijkbaar ook mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Barteh: Die hele discussie is irrelevant omdat er helemaal niemand buitenspel stond. Tenzij je zou willen beweren dat je dat als overtreding zou moeten tellen. Wat ook bizar is. He? Veltman stond toch buitenspel? Als je in buitenspelpositie ervoor zorgt dat een tegenstander zich niet met het spel kan bemoeien overtreed je de regels en krijg je een vrije trap tegen. Ook als Veltman geen 'fysieke overtreding' heeft gemaakt, maar toch op één of andere manier een tegenstander hindert. Hiervoor hoef je mij niet aan te kijken, maar de IFAB: 28 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Kampioenen vam bovenste landen inderdaad, plus CL en EL winnaar. Dacht overigens zelf dat loting vrijdag was, maar prima. Chelsea, Salzburg en Galatasaray zou leuk zijn. Hopelijk kun je die Oostenrijkers dan nog een tikje geven, en inlopen op Turkije op de lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Dani de Wit vervolgt zijn loopbaan bij AZ. Enkele uren nadat AZ Fanpage melding maakte van de interesse uit Alkmaar in de middenvelder van Ajax, spreekt De Telegraaf van een akkoord tussen beide clubs. De Wit verkast voor een bedrag van ongeveer twee miljoen euro en zal een meerjarig contract ondertekenen. Op de dag van de wedstrijd tussen Ajax en APOEL Nicosia (2-0) sloten beide clubs de overeenkomst. Het was dan ook geen toeval dat De Wit nog vier minuten mocht opdraven als vervanger van Hakim Ziyech. Erik ten Hag gunde de jeugdexponent een 'super-afscheid', aldus De Telegraaf. "De trainer van Ajax liet de middenvelder tegen APOEL Nicosia (2-0) vlak voor tijd invallen als vervanger van Hakim Ziyech en kon zich zodoende nog één keer aan de fans tonen." Mooi gebaar van Erik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Nou inderdaad, fijne vent die Erik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Zelfs voor zo'n prutser nog twee miljoen krijgen. Knap gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Volgens mij worden die lijnen door computers getrokken, gezien het CL is? Ach ja, nu niet meer boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Was alleen guur geweest dat als je 1-1 had gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Dat was zenuwslopend. Vooral tussen de 1-0 en 2-0. Komende weken weer verder bouwen aan zekerheden. Hoop dat Ten Haf Alvarez nu gewoon standaard vcr zet naast Blind. En Martinez als sloper op het middenveld de komende tijd. Ziyech op 10 was smullen geblazen. Stel dat Donny last minute nog weg gaat dan mag dit wel de standaard worden. Maar zal hopelijk niet gebeuren dat Donny nog gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 (bewerkt) https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=358132 Onana, Veltman, Alvarez, Blind, Nico, Martinez, Vd Beek, Ziyech, Zo zie ik het voor mij achterin en middenveld, Donny dus linie terug voor meer voetbal. Ja en voorin, ik vind Tadic in de spits niet echt logisch tegen kleine clubs, maar Huntelaar hoeft van mij ook weer niet. Ik hoop en verwacht dat Traore vaker minuten gaat maken. @Gert 29 augustus 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Ik word zo moe van die vent met z'n kutkrant en de hetze naar Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 9 uur geleden zei Magikarp: He? Veltman stond toch buitenspel? Als je in buitenspelpositie ervoor zorgt dat een tegenstander zich niet met het spel kan bemoeien overtreed je de regels en krijg je een vrije trap tegen. Ook als Veltman geen 'fysieke overtreding' heeft gemaakt, maar toch op één of andere manier een tegenstander hindert. Hiervoor hoef je mij niet aan te kijken, maar de IFAB: wist ik niet. Dan is er wel wat voor te zeggen ja dat hij fluit, al vraag ik me wel af in hoeverre je het hinderen noemt maar dan krijg je een semantische discussie denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 13 minuten geleden zei cimbomcu: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=358132 Onana, Veltman, Alvarez, Blind, Nico, Martinez, Vd Beek, Ziyech, Zo zie ik het voor mij achterin en middenveld, Donny dus linie terug voor meer voetbal. Ja en voorin, ik vind Tadic in de spits niet echt logisch tegen kleine clubs, maar Huntelaar hoeft van mij ook weer niet. Ik hoop en verwacht dat Traore vaker minuten gaat maken. @Gert Traore mag van mij in thuiswedstrijden wel de kans krijgen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten