Gert Geplaatst 3 juni 2019 Share Geplaatst 3 juni 2019 Vind Brobbey wel een genot inderdaad. Ookal vrees ik voor een Brutil Hose verhaal. Maar hoop dat ik het mis heb en hij een machine gaat zijn bij de profs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 juni 2019 Share Geplaatst 3 juni 2019 4 minuten geleden zei Gert: Vind Brobbey wel een genot inderdaad. Ookal vrees ik voor een Brutil Hose verhaal. Maar hoop dat ik het mis heb en hij een machine gaat zijn bij de profs. Dat ligt wel een beetje op de loer. Maar vind hem wel vrij klinisch in de afwerking vooral. En als je dan die 1-0 ziet, hij is ook wel vrij snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 juni 2019 Share Geplaatst 3 juni 2019 Ja opvallend rap wel voor zijn bouw inderdaad. Goede instelling ook lijkt het. Laten we hopen dat hij zich erg goed doorontwikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 juni 2019 Share Geplaatst 3 juni 2019 Op 2-6-2019 om 10:34 zei delichris: Hoe weet je dit? De wedstrijd is toch gespeeld achter gesloten deuren? Werd gestreamed op Youtube. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 juni 2019 Share Geplaatst 8 juni 2019 Rutger Arisz weggestuurd. Blij mee, veel zaken onder zijn hoede zijn verkeerd afgelopen. Doeiiii. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 juni 2019 Share Geplaatst 8 juni 2019 Harde kern die bij de miniklassieker was, was daar op uitnodiging van Heitinga... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 juni 2019 Share Geplaatst 8 juni 2019 9 uur geleden zei MetalMichael: Harde kern die bij de miniklassieker was, was daar op uitnodiging van Heitinga... Nou heb ik niks tegen Heitinga, maar ik mag toch hopen dat hij ontslagen wordt? Heeft eigenhandig afspraken tussen Feyenoord en Ajax geschonden, daarmee voor enorme problemen gezorgd die bij escalatie tot serieuze gewonden had kunnen leiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 juni 2019 Share Geplaatst 8 juni 2019 5 minuten geleden zei PJHoutman: Nou heb ik niks tegen Heitinga, maar ik mag toch hopen dat hij ontslagen wordt? Heeft eigenhandig afspraken tussen Feyenoord en Ajax geschonden, daarmee voor enorme problemen gezorgd die bij escalatie tot serieuze gewonden had kunnen leiden. Hoho, even de-escalatie. Dit is overlegd met zowel Feyenoord als de politie. Inschatting was dat 50 stewards wel voldoende hadden moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 11 uur geleden zei Rogier.: Hoho, even de-escalatie. Dit is overlegd met zowel Feyenoord als de politie. Inschatting was dat 50 stewards wel voldoende hadden moeten zijn. Daar was van Feyenoord zijde zoveel vertrouwen in dat de directie heeft besloten om thuis te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Ja maar wel zoveel vertrouwen dat ze gewoon zijn gaan spelen met familie erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 4 uur geleden zei MetalMichael: Daar was van Feyenoord zijde zoveel vertrouwen in dat de directie heeft besloten om thuis te blijven. Wat @cimbomcu zegt. Daarnaast, Stanley Brard was er ook gewoon bij (hoofd jeugdopleidingen voor de Ajacieden hier), dus ik ben benieuwd waar je dat vandaan hebt gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Bijzonder hoe er geprobeerd wordt om het minder erg te laten lijken dan het eigenlijk is. 48 minuten geleden zei Rogier.: Wat @cimbomcu zegt. Daarnaast, Stanley Brard was er ook gewoon bij (hoofd jeugdopleidingen voor de Ajacieden hier), dus ik ben benieuwd waar je dat vandaan hebt gehaald. Staat in dit artikel https://www.parool.nl/amsterdam/ajax-en-heitinga-nodigden-harde-kern-uit-voor-mini-klassieker~b7398c45/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Het is ook allemaal niet zo erg als men doet blijken. De situatie bij een Klassieker is ook totaal anders dan bij een jeugdwedstrijd, om dan nou overal stoer te roepen ooh zie je wel het kan niet!!! heeft dan ook geen zin. Ajax heeft het verkeerd ingeschat, zij dachten een jeugdwedstrijd kan best prima zonder politie. Zeker omdat er geen fans van Feyenoord erbij zijn. Nou blijkbaar zijn er toch een heleboel idioten die normaal gedrag niet kunnen opbrengen. Foutje, en het zal de volgende keer niet meer gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Een aantal jaar geleden ging er een open training in aanloop naar de Klassieker vooraf aan een jeugd-klassieker (geloof ook -19) en dat ging allemaal goed. Denk dat daar de inschattingsfout vandaan zal komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Het is ook allemaal niet zo erg als men doet blijken. De situatie bij een Klassieker is ook totaal anders dan bij een jeugdwedstrijd, om dan nou overal stoer te roepen ooh zie je wel het kan niet!!! heeft dan ook geen zin. Ajax heeft het verkeerd ingeschat, zij dachten een jeugdwedstrijd kan best prima zonder politie. Zeker omdat er geen fans van Feyenoord erbij zijn. Nou blijkbaar zijn er toch een heleboel idioten die normaal gedrag niet kunnen opbrengen. Foutje, en het zal de volgende keer niet meer gebeuren.Was het andersom gebeurd dan was de wereld te klein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Ja inderdaad!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 1 uur geleden zei Rossi: 2 uur geleden zei cimbomcu: Het is ook allemaal niet zo erg als men doet blijken. De situatie bij een Klassieker is ook totaal anders dan bij een jeugdwedstrijd, om dan nou overal stoer te roepen ooh zie je wel het kan niet!!! heeft dan ook geen zin. Ajax heeft het verkeerd ingeschat, zij dachten een jeugdwedstrijd kan best prima zonder politie. Zeker omdat er geen fans van Feyenoord erbij zijn. Nou blijkbaar zijn er toch een heleboel idioten die normaal gedrag niet kunnen opbrengen. Foutje, en het zal de volgende keer niet meer gebeuren. Was het andersom gebeurd dan was de wereld te klein Dan had Cim inderdaad in de hoogste boom gezeten. Sneu eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Zo ziet er momenteel uit voor volgend seizoen: Doel Onana Van Leer ScherpenLijkt er op dat Onana nog een jaar wil blijven, vraag is wie tweede keeper gaat worden. Ik kan me voorstellen dat Van Leer vertrekt, wat zou betekenen dat Scherpen doorschuift en er óf een derde keeper bij moet komen óf Kotarski/El Maach doorgeschoven wordt.Verdediging Mazrazoui Kristensen Orejuela Veltman De Ligt Magallán Schuurs Blind Martínez Pierie Tagliafico SinkgravenHier staat nog wel wat te gebeuren, grote kans natuurlijk dat De Ligt weggaat. Bij een goed bod mag Veltman en/of Kristensen ook weg en Sinkgraven heeft ook z'n langste tijd gehad. Dat zou betekenen dat Mazraoui - Magallán - Blind - Tagliafico waarschijnlijk de basis gaan vormen met als back-ups Kristensen/Veltman - Schuurs - Martínez - Pierie.Middenveld Schöne Eiting Marin Gravenberch De Wit Ekkelenkamp Van de Beek Lang S. de JongEiting komt terug van een blessure maar mag van mij de concurrentie aangaan met Schöne voor #6, waarschijnlijk gaan we met Marin op #8 en van de Beek op #10 spelen. Dat zou betekenen dat je De Wit/Ekkelenkamp - Eiting - Gravenberch/Lang achter de hand hebt. Lijkt me logisch dat hier 1 of 2 van verhuurd zullen gaan worden. Siem de Jong zal wel weggaan.Aanval Ziyech David Neres Cerny Dolberg Huntelaar Tadic Labyad Bandé TraoréZiyech gaat hoogstwaarschijnlijk een stap maken en dat verdient-ie ook. Betekend dat hopelijk Neres blijft en samen met Huntelaar/Dolberg en Tadic de voorhoede gaat vormen. Of Tadic centraal en [aankoop] van links. Cerny zal wel verhuurd/verkocht worden. Hou je als back-ups Huntelaar/Dolberg - Labyad - Bandé - Traoré waar het maar afwachten is of Bandé fit is en het niveau heeft, en of Labyad niet wil vertrekken. Mocht dit zo zijn dan moet er eigenlijk nog een aanvaller bij, of iets doorschuiven vanuit Jong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 De Ligt, Orejula en Siem sowieso weg en Ziyech waarschijnlijk, maar denk ook dat Cerny weggaat. Verwacht ook nog wel minimaal 2 versterkingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Neres zal ook wel weggaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 (bewerkt) 2de keeper zijn ze bezig met Bruno Varela, weet niet wat ik daarvan moet vinden. Scherpen en Kotarski om en om in de KKD laten keepen. Verdediging Kristensen verkopen, Orejuela schijnt het goed te doen in Brazil en is volgens mij nog verhuurd tot volgend jaar. Schuurs altijd verhuren aan een Eredivise club, enige manier om hem nog te laten ontwikkelen. Eiting hopelijk dit jaar doorontwikkelen, pech met blessures gehad. Gravenberch hopelijk meer minuten gaan maken, De Wit weg doen, is al 21 en is niet goed genoeg, Siem ook weg doen. Cerny gaat weg en van mij mag Labyad ook weg. Ben blij dat zowel Overmars als Ten Hag hebben gezegd dat Dolberg gaat blijven en gewoon een nieuwe kans krijgt. Daarnaast hebben we Traore lopen, nou dat wordt een sensatie kan ik jullie alvast vertellen. Dus een nieuwe spits is absoluut overbodig met ook nog Huntelaar en Tadic. Denk dan eerder aan een nieuwe vleugelspeler als Ziyech vertrekt en Cerny bijvoorbeeld ook. Neres is afwachten natuurlijk. Iig erg belangrijk dat wij Ajax blijven en niet allemaal aankopen gaan doen. Onze jeugd is nog steeds de toekomst, dat heeft -17 wel laten zien. Daaarnaast is doorselecteren ook essentieel. Onana, Mazraoui, Magallan, Blind, Tagliafico, Schone, Marin, Vd Beek, Tadic, Neres, Dolberg Denk dat dit het voorlopig is. 9 juni 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 (bewerkt) Er gaan echt nog wel een paar aankopen gedaan worden. Kan me niet voorstellen dat Magallan basisspeler wordt bijvoorbeeld. Verhaal gaat dat ze bezig zijn met Quincy Promes, die bij Sevilla niet helemaal tevreden is met afgelopen seizoen. 9 juni 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Magallan, Blind, Pierie, Martinez, Veltman, Schuurs. Zou ik gek vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Neres net lekker koltje wel bij Brazilie, maakt de 5-0. Wel positief dat hij mocht blijven staan en Jesus erafgehaald werd voor Firmino net (en niet Jesus naar de flank). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 juni 2019 Share Geplaatst 10 juni 2019 18 uur geleden zei cimbomcu: Magallan, Blind, Pierie, Martinez, Veltman, Schuurs. Zou ik gek vinden. Martinez back-up voor de linksback, Veltman rechtsback. Pieri en Schuurs in Jong (of verhuurd). Blind op 6. Moeten nog minstens 2 centrale verdedigers bij, want je hebt alleen Magallan. Nee, zonder dollen, het ligt eraan hoe Ten Hag eea neer wil zitten. Als Blind de 6 moet worden (wat best zou kunnen), heb je daar gewoon kwaliteit tekort. Misschien sowieso wel. Als ze een echt goede CV kunnen halen, denk ik dat ze dat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten