Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Citaat

De selectie is een combinatie van vaste eerste elftalspelers en Ajax-talenten. De jonge Ajacieden krijgen tijdens de voorbereiding de mogelijkheid om zich te laten zien bij de Italiaanse trainer.

EK-gangers Ahmetcan Kaplan, Josip Šutalo en Borna Sosa zijn weer teruggekeerd in de selectie. Brian Brobbey, Steven Bergwijn en Gero Rulli (Copa América) hebben nog vrijaf.

Dit is de voltallige selectie:
Diant Ramaj
Remko Pasveer
Owen Wijndal
Ahmetcan Kaplan
Devyne Rensch
Jorrel Hato
Anton Gaaei
Jakov Medić
Borna Sosa
Josip Šutalo
Youri Baas
Jordan Henderson
Kian Fitz-Jim
Steven Berghuis
Kenneth Taylor
Branco van den Boomen
Benjamin Tahirović
Sivert Mannsverk
Silvano Vos
Kristian Hlynsson
Chuba Akpom
Mika Godts
Carlos Forbs
Julian Rijkhoff
Naci Ünüvar
Christian Rasmussen
Jaydon Banel
Dies Janse
Charlie Setford
Paul Reverson
Aaron Bouwman

Traorekroes2

bewerkt door Thierryvane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Neem aan van wel. Enige naam die mij opvalt is Gooijer die ontbreekt. Mokio's papieren zijn nog niet op orde.

Schijnt dus op huurbasis naar PEC te verkassen, aldus de Telegraaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Aertssen nog geblesseerd? Of permanent voorbijgestreefd door Janse?

Geblesseerd. Daarnaast is Janse vooral voor de linkerposities in beeld. Bouwman (wel voor rechts) zit er ook nog bij bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei cimbomcu:

Banel

Die noemt hij al eerder in het VI-Pro artikel samen met Dies Janse. Denk daarom een andere speler.

16 uur geleden zei Stefan.:

Wat een hoop ellende in die lijst he. Eigenlijk gaat het allemaal weer veel te sloom met de transfers.

Pas als er iemand vertrokken is kan je een nieuwe speler verwachten. Eerstvolgende zal Rosario zijn na het vertrek van Branco deze week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens maakte Aertssen vorig seizoen echt een dramatische indruk in de voorbereiding.

Nou had ik vorig seizoen al verwacht dat deze selectie echt een stuk beter kan. Ik hoop ook dat dat de komende weken al getoond wordt. 

Het is ook onrealistisch om te denken dat de halve selectie weggaat en er tien nieuwe komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Overigens maakte Aertssen vorig seizoen echt een dramatische indruk in de voorbereiding.

Nou had ik vorig seizoen al verwacht dat deze selectie echt een stuk beter kan. Ik hoop ook dat dat de komende weken al getoond wordt. 

Het is ook onrealistisch om te denken dat de halve selectie weggaat en er tien nieuwe komen. 

Wat dat betreft vond ik de oefenwedstrijden tot nu toe wel wat meer hoop geven dan vorig seizoen. Tegen PEC kijkt niemand raar op als je er 5 maakt. Tegen Sint truiden was het prima. Verdedigend blijft het nog wel een dingetje. 

Wel zin in een nieuw seizoen. Met Traore toch weer wat meer ervaring er bij en hopelijk kan die de problemen op rechtsbuiten oplossen. 

Toch wel een naar smaakje over gehouden aan conceicao. Dat was toch een heerlijke speler geweest voor die positie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel echt zeer benieuwd naar Fitz-Jim dit seizoen. Alles lijkt erop dat hij meer minuten gaat maken. Heeft in principe alles om het te maken bij Ajax, hopelijk is er een plekje voor hem op het middenveld. We moeten niet vergeten dat Frenkie ook pas op zijn 20e echt vast in de basis stond bij Ajax (vanaf seizoen 2017/'18). Fitz-Jim is slechts een jaartje ouder, maar is fysiek ook wat minder natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites