MetalMichael Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli De rest moet nog even langs de Gamma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Ik zat eerder aan de concurrent te denken met die mooie slogan: Karwei zijn Ajax, wij zijn de beste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 7 minuten geleden zei Grote Ree: Ik zat eerder aan de concurrent te denken met die mooie slogan: Karwei zijn Ajax, wij zijn de beste Past meer bij vorig seizoen. Geen punt, bij Karwei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Het EK is niet eens voorbij en het vuren is al begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 3 uur geleden zei MetalMichael: De rest moet nog even langs de Gamma. Berghuis heeft naast een stabiele trap ook een goede rechtse directe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Arsenal gaat Tommy Setford aantrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli (bewerkt) Citaat De selectie is een combinatie van vaste eerste elftalspelers en Ajax-talenten. De jonge Ajacieden krijgen tijdens de voorbereiding de mogelijkheid om zich te laten zien bij de Italiaanse trainer. EK-gangers Ahmetcan Kaplan, Josip Šutalo en Borna Sosa zijn weer teruggekeerd in de selectie. Brian Brobbey, Steven Bergwijn en Gero Rulli (Copa América) hebben nog vrijaf. Dit is de voltallige selectie: Diant Ramaj Remko Pasveer Owen Wijndal Ahmetcan Kaplan Devyne Rensch Jorrel Hato Anton Gaaei Jakov Medić Borna Sosa Josip Šutalo Youri Baas Jordan Henderson Kian Fitz-Jim Steven Berghuis Kenneth Taylor Branco van den Boomen Benjamin Tahirović Sivert Mannsverk Silvano Vos Kristian Hlynsson Chuba Akpom Mika Godts Carlos Forbs Julian Rijkhoff Naci Ünüvar Christian Rasmussen Jaydon Banel Dies Janse Charlie Setford Paul Reverson Aaron Bouwman 15 juli bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Sluit Bertje nog niet aan? Wat een lange lijst trouwens Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 2 minuten geleden zei Rogier.: Sluit Bertje nog niet aan? Wat een lange lijst trouwens Ongelofelijk. Van de lijst mag ook echt de helft vertrekken volgens mij En dan mogen Rulli en Bergwijn ook nog weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 5 minuten geleden zei Rogier.: Sluit Bertje nog niet aan? Wat een lange lijst trouwens Ongelofelijk. Neem aan van wel. Enige naam die mij opvalt is Gooijer die ontbreekt. Mokio's papieren zijn nog niet op orde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Zat eraan te denken om even met het fietsie langs de Wageningse berg te gaan en een training te bekijken. Maar gelukkig zag ik net op tijd dat Sutalo ook meedoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Wat een hoop ellende in die lijst he. Eigenlijk gaat het allemaal weer veel te sloom met de transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 1 uur geleden zei Thierryvane: Neem aan van wel. Enige naam die mij opvalt is Gooijer die ontbreekt. Mokio's papieren zijn nog niet op orde. Schijnt dus op huurbasis naar PEC te verkassen, aldus de Telegraaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Gewoon een prima lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli #ForbsSeason Of toch een andere speler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Aertssen nog geblesseerd? Of permanent voorbijgestreefd door Janse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 1 uur geleden zei PJHoutman: Aertssen nog geblesseerd? Of permanent voorbijgestreefd door Janse? Geblesseerd. Daarnaast is Janse vooral voor de linkerposities in beeld. Bouwman (wel voor rechts) zit er ook nog bij bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 10 uur geleden zei Thierryvane: #ForbsSeason Of toch een andere speler? Banel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 41 minuten geleden zei cimbomcu: Banel Die noemt hij al eerder in het VI-Pro artikel samen met Dies Janse. Denk daarom een andere speler. 16 uur geleden zei Stefan.: Wat een hoop ellende in die lijst he. Eigenlijk gaat het allemaal weer veel te sloom met de transfers. Pas als er iemand vertrokken is kan je een nieuwe speler verwachten. Eerstvolgende zal Rosario zijn na het vertrek van Branco deze week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Overigens maakte Aertssen vorig seizoen echt een dramatische indruk in de voorbereiding. Nou had ik vorig seizoen al verwacht dat deze selectie echt een stuk beter kan. Ik hoop ook dat dat de komende weken al getoond wordt. Het is ook onrealistisch om te denken dat de halve selectie weggaat en er tien nieuwe komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 1 uur geleden zei timpy00: Overigens maakte Aertssen vorig seizoen echt een dramatische indruk in de voorbereiding. Nou had ik vorig seizoen al verwacht dat deze selectie echt een stuk beter kan. Ik hoop ook dat dat de komende weken al getoond wordt. Het is ook onrealistisch om te denken dat de halve selectie weggaat en er tien nieuwe komen. Wat dat betreft vond ik de oefenwedstrijden tot nu toe wel wat meer hoop geven dan vorig seizoen. Tegen PEC kijkt niemand raar op als je er 5 maakt. Tegen Sint truiden was het prima. Verdedigend blijft het nog wel een dingetje. Wel zin in een nieuw seizoen. Met Traore toch weer wat meer ervaring er bij en hopelijk kan die de problemen op rechtsbuiten oplossen. Toch wel een naar smaakje over gehouden aan conceicao. Dat was toch een heerlijke speler geweest voor die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Nee want die werd al eerder los genoemd samen met Janse als spelers die hem positief verrassen. Dit ging dan over de rest vd selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 13 minuten geleden zei La Pulga: Fake news. Ajax dat 'ff 20 miljoen neerlegt terwijl we op dit moment 0,00000 euro te besteden hebben. Heerlijk al die "journalisten" op Twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Ben wel echt zeer benieuwd naar Fitz-Jim dit seizoen. Alles lijkt erop dat hij meer minuten gaat maken. Heeft in principe alles om het te maken bij Ajax, hopelijk is er een plekje voor hem op het middenveld. We moeten niet vergeten dat Frenkie ook pas op zijn 20e echt vast in de basis stond bij Ajax (vanaf seizoen 2017/'18). Fitz-Jim is slechts een jaartje ouder, maar is fysiek ook wat minder natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten