ElMarcos Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 1 minuut geleden zei Thierryvane: Sosa op weg naar Torino. Huurdeal met koopoptie, helaas geen verplichte. Betalen we ook zijn salaris nog door of raken we daar wel vanaf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 8 minuten geleden zei ElMarcos: Betalen we ook zijn salaris nog door of raken we daar wel vanaf? Neem aan dat Torino zijn volledige salaris overneemt. Anders is deze verhuur nutteloos voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 27 minuten geleden zei ElMarcos: Er zijn momenteel zoveel geruchten dat ik de indruk krijg dat de koffiejuffrouw, de receptioniste en de klusjesman ook te koop zijn. Mijn punt, geen idee meer wat er waar is en wat niet. Belangrijkste zou, mijn inziens, moeten zijn dat er ook dit seizoen een zo sterk mogelijk team op het veld staat. Duidelijk is dat Sosa, Wijndal, Vos, Ünuvar en Tahirovic daar niet bij lijken te horen. Rensch zou te koop zijn, omdat hij niet wil verlengen. Maar verder is het raden wie er echt tot de plannen behoren en wie toch niet? Geen antwoord op mijn vraag, echter Kon het nergens vinden, dus was ook wel benieuwd waar de supporters hier tevreden mee zouden zijn (mocht Kaplan vertrekken). Kwalitatief denk goed genoeg voor de top-3 van de Eredivisie namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Qua opties hebben we voor links centraal nu vier man die er uit de voeten kunnen. Kaplan, Hato, Baas en Janse. Al zijn die vier namen ook de enige opties voor de linksback lijkt het. Dan wil je hem erbij houden, maar voor een goed bod zou ik het niet gek vinden afscheid te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Ik zou Kaplan sowieso houden is je beste linker centrale verdediger. Die laat Ajax natuurlijk ook nooit voor minder dan zijn aankoopbedrag gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Goede onderhandelaar die Kroes, klasse. 20 minuten geleden zei timpy00: Die laat Ajax natuurlijk ook nooit voor minder dan zijn aankoopbedrag gaan. Dit. Die gaat dus niet weg, want gaat geen club 10 miljoen neerleggen voor een verdediger van 20 die vooral lang geblesseerd is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Fijne wedstrijd mannen! Ik heb er geen goed gevoel over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Nou dat wordt weer lekker genieten van Akpom en Forbs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Sierd loopt hier ver voor het beeld, meer mensen last van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Heerlijk die hipsterstappers van Aoli. Kom je voor naar het stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 9 minuten geleden zei cimbomcu: Sierd loopt hier ver voor het beeld, meer mensen last van? Nee geen problemen hier.. Gevoelsmatig is Baas nog niet heel lekker bezig. Hopelijk komen ze er wat beter in zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Die tenues van Ajax zouden een stuk mooier zijn als iedereen ze zoals Henderson zou dragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Akpom, jochie… Maak het af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Hoe kan je in hemelsnaam Forbs zien aanmodderen en hopen dat Bergwijn verkocht wordt… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 1 minuut geleden zei Arles: Hoe kan je in hemelsnaam Forbs zien aanmodderen en hopen dat Bergwijn verkocht wordt… Als PSV-fan heb ik daar niet zoveel moeite mee hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 1 minuut geleden zei neva: Als PSV-fan heb ik daar niet zoveel moeite mee hoor Wat kom je provocerend over de laatste tijd, je weet echt wel waar je mee bezig bent hoor. Prima dat we met dit B-team nog 0-0 staan tegen de Griekse grootmachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 8 minuten geleden zei neva: Als PSV-fan heb ik daar niet zoveel moeite mee hoor Ja dat is dus precies mijn punt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Mika Godts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Kijk pas vanaf de rust. Waarom wordt Brobbey niet gewoon gebracht samen met Traore en dat Berghuis dan gewoon kan spelen ipv Fitz-Jim, die echt dramatisch speelt in de tweede helft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Godverdomme weer een verdedigende wissel? Kan iemand die Italiaan niet even vertellen dat we dat niet doen bij Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Gelukkig draagt ie z'n shirt mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Geen zorgen, gelukkig hebben we een rechtsback voor een rechtsbuiten gebracht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Wat een dramatische tweede helft mer bijzonder matige wissels. Lekker Traore gebruiken op de manier waarop Brobbey sterker is. Op deze manier vraag je erom. Ramaj had hem gehad trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Waarom brengt hij Brobbey steeds niet of heel laat? Kan je wel zeggen dat ie fitter moet worden maar als je hem geen minuten geeft kan ie ook moeilijk wedstrijdritme opdoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Drama van vorig seizoen komt boven bij deze wedstrijd hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten