Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

27 minuten geleden zei ElMarcos:

Er zijn momenteel zoveel geruchten dat ik de indruk krijg dat de koffiejuffrouw, de receptioniste en de klusjesman ook te koop zijn. Mijn punt, geen idee meer wat er waar is en wat niet. Belangrijkste zou, mijn inziens, moeten zijn dat er ook dit seizoen een zo sterk mogelijk team op het veld staat. Duidelijk is dat Sosa, Wijndal, Vos, Ünuvar en Tahirovic daar niet bij lijken te horen. Rensch zou te koop zijn, omdat hij niet wil verlengen. Maar verder is het raden wie er echt tot de plannen behoren en wie toch niet?

Geen antwoord op mijn vraag, echter ;c Kon het nergens vinden, dus was ook wel benieuwd waar de supporters hier tevreden mee zouden zijn (mocht Kaplan vertrekken). Kwalitatief denk goed genoeg voor de top-3 van de Eredivisie namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Qua opties hebben we voor links centraal nu vier man die er uit de voeten kunnen. Kaplan, Hato, Baas en Janse. Al zijn die vier namen ook de enige opties voor de linksback lijkt het. Dan wil je hem erbij houden, maar voor een goed bod zou ik het niet gek vinden afscheid te nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede onderhandelaar die Kroes, klasse.

20 minuten geleden zei timpy00:

Die laat Ajax natuurlijk ook nooit voor minder dan zijn aankoopbedrag gaan.

Dit. Die gaat dus niet weg, want gaat geen club 10 miljoen neerleggen voor een verdediger van 20 die vooral lang geblesseerd is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei neva:

Als PSV-fan heb ik daar niet zoveel moeite mee hoor ;c 

Wat kom je provocerend over de laatste tijd, je weet echt wel waar je mee bezig bent hoor.

Prima dat we met dit B-team nog 0-0 staan tegen de Griekse grootmachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites