Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1892

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

23 uur geleden zei Erwin.:

Vader idd

Je zal wel bedoelen dat iedereen familie is in het dorp? Dan heb je gelijk

maar zijn pa is niet johan steur die oud prof en oud assistent etc. 
schijnt altijd al iemand geweest te zijn die veel geld vroeg. Wel echt zonde want van Sean heb ik echt een hoge pet op. Hij is toen ik bij de fc/rkav zat 2x wezen trainen(was hij denk 5) toen heeft kwakman senior hem meteen naar Ajax gebracht😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jj1:

Je zal wel bedoelen dat iedereen familie is in het dorp? Dan heb je gelijk

maar zijn pa is niet johan steur die oud prof en oud assistent etc. 
schijnt altijd al iemand geweest te zijn die veel geld vroeg. Wel echt zonde want van Sean heb ik echt een hoge pet op. Hij is toen ik bij de fc/rkav zat 2x wezen trainen(was hij denk 5) toen heeft kwakman senior hem meteen naar Ajax gebracht😂

Oh ik meen gelezen te hebben dat het wel zo was. My bad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gert:

Benieuwd voor wat voor een bedrag hij nu dan mag gaan. Vond hem vorige zomer best prijzig toch?

Met zijn tweejarig contract zal er nog steeds een flink bedrag op tafel moeten komen lijkt me. Ook heeft hij Pimenta als zaakwaarnemer, dus qua salaris zal ook wel het onderste uit de kan moeten komen. Het zou een aanwinst voor de Eredivisie zijn, maar ik vraag me af hoe haalbaar hij is voor Ajax momenteel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thierryvane:

Is inmiddels al ontkracht. Heeft een waarde van 20 miljoen dus dat is op dit moment sowieso veel te veel.

Die interesse van Belgische clubs kan ik dan ook wel ontkrachten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Zou ook gek zijn als het nu ineens wel mogelijk/acceptabel is om zaken te doen met een Russische club.

Dat kan prima natuurlijk als het niet een Duitser is die die onderhandeling leidt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik ga nu keihard janken.

Weghorst staat op een lijstje met waarschijnlijk andere namen pakweg 5. Dan moeten er bij Ajax nog spelers weg. Dan moet Weghorst die zelf voorkeur voor Twente heeft uitgesproken nog voor Ajax kiezen. 

Als je dit als journalist opschrijft, moet je lekker bij Voetbalzone gaan werken

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn optiek totaal geen Ajaxspeler en iemand die verongelijkt gaat doen als hij op de bank zit - dat zie je immers bij Oranje. Lijkt me stug dat hij naar Ajax gaat dus, zeker gezien zijn uitspraken over FC Twente. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Kelvin:

Weghorst staat op een lijstje met waarschijnlijk andere namen pakweg 5. Dan moeten er bij Ajax nog spelers weg. Dan moet Weghorst die zelf voorkeur voor Twente heeft uitgesproken nog voor Ajax kiezen. 

Als je dit als journalist opschrijft, moet je lekker bij Voetbalzone gaan werken

Zo'n voorkeur voor Twente is leuk, maar als ons aller AJAX op de deur klopt dan gaat hij natuurlijk gewoon daarheen. Je weet inmiddels ook met welk vervoermiddel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Beppu:

Zo'n voorkeur voor Twente is leuk, maar als ons aller AJAX op de deur klopt dan gaat hij natuurlijk gewoon daarheen. Je weet inmiddels ook met welk vervoermiddel. 

Waterfiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Beppu:

Hoezo eigenlijk een vervoersmiddel? Hij heeft in Juli nog een rondvaart in de grachten, dan hoeft hij alleen nog maar te blijven.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Giovanni van Bronckhorst wil Steven Berghuis meenemen naar Besiktas, zo melden diverse Turkse media, waaronder Habertürk Spor. Een aantal daarvan spreekt zelfs al over een akkoord tussen de club en de 32-jarige linkspoot van Ajax. 

De vermeende interesse van Besiktas in Berghuis is niet nieuw. Afgelopen winter werd de middenvelder annex aanvaller, die in Amsterdam nog een contract heeft voor één jaar, al in verband gebracht met de Turkse topclub.

De ene rare persoonlijkheid maakt wel plaats voor de ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites