Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Heb zelf 94-95 heel actief meegemaakt waarin Ajax ongeslagen de Eredivisie won. En ik ben echt blij dat Psv heeft verloren en dat niet evenaart. Klinkt sneu, maar het is een opluchting :cab:

Morgen tuurlijk weer mopperen op mijn eigen team uiteraard :D Verder Psv een beestenseizoen dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Ja ben heel benieuwd wat ze gaan doen.

Maar Schip kennende is Hlynsson zo rechterwingback en Taylor linkerwingback.

En dan Mannsverk tussen Hato en Rensch ofzo inderdaad, met Tahirovic en Van den Boomen ervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei 007mark:

Schippie is het kwijt hoor. Wel pijnlijk; Sosa, Gaeei en Gooijer gewoon op de bank. Die weten ook waar ze staan als middenvelders al de voorkeur krijgen.

Heb dat interview voor de wedstrijd ook gezien, hij heeft volgens mij echt geen idee. 'Ze hebben het moeilijk als je ze onder druk zet, hebben jullie daar ook op getraind' om vervolgens met een onsamenhangend antwoord te komen wat geen eens antwoord geeft op de vraag. ;c Toppertje hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax heeft ook  eht al 47 goals tegen, meeste van alle teams in de top 9:cab: ter vergelijking Go Ahead zelfs maar 35 tegen, NEC 21 en teams als PSV, Feyenoord, Twente, AZ rond de 16-25 goals tegen maar...

John zijn Schippie, gaat stranden, en haalt de kust niet op deze manier...

Link naar opmerking
Deel via andere websites