Stefan Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart (bewerkt) 4 uur geleden zei Thierryvane: Denk dat je prima met onderstaande 11 in de Eredivisie kan aantreden hoor. Desnoods haal je Mannsverk of Branco een linie naar achteren naast Hato en Kaplan bijv. Bergwijn - Brobbey Berghuis Hendo - Taylor/Mannsverk/Branco/Hlynsson Sosa - Hato - Kaplan - Sutalo - Rensch/Gooijer Ramaj Ik zie Taylor en Hlynsson echt niet meer als opties naast Hendo. Zeker niet in de komende maanden. Je moet een defensief sterk blok hebben daar. 8 maart bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Eens! Moest ook Berghuis/Taylor/Hlynsson zijn. My bad. Naast Hendo Mannsverk of Branco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Zondag wordt het gewoon Sutalo erin voor Rensch en Berghuis voor Hlynsson toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Als Mike zijn nieuws waar is. Dan gaat Alex Kroes gewoon nogmaals alle fouten maken die afgelopen jaren gemaakt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 15 minuten geleden zei timpy00: Als Mike zijn nieuws waar is. Dan gaat Alex Kroes gewoon nogmaals alle fouten maken die afgelopen jaren gemaakt zijn. Nu heeft Mike de laatste jaren steeds minder gelijk, dus dat is dan weer een goed teken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 2 uur geleden zei Lazy: Nu heeft Mike de laatste jaren steeds minder gelijk, dus dat is dan weer een goed teken. Maar die Kroes praat wel graag met hem. Dus helemaal verzonnen zal het niet zijn denk ik. Wel jammer als ze sowieso een Nederlander willen. Zou ook raar zijn als ze alle aankopen op Ramaj Mannsverk en vd Boomen willen lozen. Zou ook heel dom zijn, moet je weer veel aankopen doen. En spelers als Sutalo en Sosa, Tahirovic zou ik wel persoonlijk willen behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 2 uur geleden zei timpy00: Maar die Kroes praat wel graag met hem. Dus helemaal verzonnen zal het niet zijn denk ik. Wel jammer als ze sowieso een Nederlander willen. Zou ook raar zijn als ze alle aankopen op Ramaj Mannsverk en vd Boomen willen lozen. Zou ook heel dom zijn, moet je weer veel aankopen doen. En spelers als Sutalo en Sosa, Tahirovic zou ik wel persoonlijk willen behouden. Heb ik even gemist. Welk artikel? Die eerste drie gaan ze toch never nooit lozen lijkt me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 6 minuten geleden zei Thierryvane: Heb ik even gemist. Welk artikel? Die eerste drie gaan ze toch never nooit lozen lijkt me? Daar mist het woordje "na" achter die namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Akpom en Sutalo basis, Brobbey bank (rust?). Hou mijn hart vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 uur geleden zei Thierryvane: Akpom en Sutalo basis, Brobbey bank (rust?). Hou mijn hart vast. Als Brobbey rust nodig, dan is het zo. Maar hopelijk wordt de Conference League niet zo belangrijk gezien dat dat de reden is. Taylor, Akpom en Hlynsson. Tja, dat is wel heel gebrekkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Akpom zijn eerste 100% kans al gemist. Klasse Chuba. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) Ik realiseer mij; tijdens de wedstrijd. Maar ik houd van de AD-sportredactie. Goed leesvoer. Geeft maar des te meer aan dat Ajax de komende 20 jaar nog een ouderwetse conservatieve bende blijft, terwijl Hendriks daadwerkelijk goed werk aan het leveren was. Ontzettend zonde van zo’n grote club dat het eigenlijk een grote teringbende is. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/reconstructie-van-anderhalf-jaar-maurits-hendriks-bij-ajax-ik-snap-wel-dat-hij-dacht-wat-zijn-dat-voor-eikels 10 maart bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Als Hato niet doordekte dan was dit doelpunt toch nooit gevallen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Zojuist zei sennid: Als Hato niet doordekte dan was dit doelpunt toch nooit gevallen? Op een paar enkelingen na komen er weinig spelers echt geweldig uit de verf in dit systeem, toch? Is die Mitchell Dijks altijd al zo'n logge vent geweest? Lijkt namelijk alsof die net 5 kilo te zwaar is, ook omdat die zo moeilijk loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart En het weekend is weer verpest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 4 minuten geleden zei Thierryvane: En het weekend is weer verpest. Ongekend dit hoor. Zo typerend ook. Heb je nog 'geluk' dat die Cordoba dat vreselijk slecht uitspeelt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart En nu doodleuk Gaaei brengen. Ik denk dat er genoeg mental coaches nu staan te springen om even in Amsterdam te gaan werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: En nu doodleuk Gaaei brengen. Ik denk dat er genoeg mental coaches nu staan te springen om even in Amsterdam te gaan werken. Er schijnt in Almere nog een mental coach zonder werk te zitten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Op 9-3-2024 om 14:30 zei timpy00: Maar die Kroes praat wel graag met hem. Dus helemaal verzonnen zal het niet zijn denk ik. Wel jammer als ze sowieso een Nederlander willen. Zou ook raar zijn als ze alle aankopen op Ramaj Mannsverk en vd Boomen willen lozen. Zou ook heel dom zijn, moet je weer veel aankopen doen. En spelers als Sutalo en Sosa, Tahirovic zou ik wel persoonlijk willen behouden. Ja Sosa en sutalo hebben al in drie wedstrijden geen grote fout gemaakt dit seizoen. Toch knap. Wat een aanfluiting , dat hele Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Toch Brobbey hè. Prima assist van Sutalo zelfs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 26 minuten geleden zei Thierryvane: En het weekend is weer verpest. Puntje uitgelopen op Eagles. Dat is toch lekker het weekend uit ouwe reus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 8 minuten geleden zei Lenstra: Toch Brobbey hè. Prima assist van Sutalo zelfs Zonder Brobbey schiet die hem echt naar de cornervlag. Die raakte hem een bak slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Laten we hopen dat Nottingham Forest deze zomer terugkomt voor Akpom want die mag van mij per direct weg. Ga je geen potten mee winnen. Zonder Brobbey waren Volendam en Vitesse echt onze directe concurrenten geweest. De zoveelste blamage. #SchippieBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) Hans Kraay vs Henderson 10 maart bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Zojuist zei sennid: Hans Kraaij vs Henderson Ik wilde het net zeggen. Wat een zaaddodende interviews geeft Hendootje. Dat valt echt niet mee. Gelukkig weet Hansie het altijd het kijken waard te maken door het flink ongemakkelijk te maken. Topgozer is dat toch ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten