Arles Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Het is geen Alisson, maar ik vind Ramaj toch wel een verademing ten opzichte van Gorter hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Ik vind het oprecht best oke. Opbouwend rustig, zoekend naar de vrije man. Verdedigend over het algemeen ook oke, maar vooral moeite met de lopende mensen bij een snelle steekbal. En de concentratie vasthouden is wel echt een uitdaging merkte je het laatste kwartier. Maar het valt me alleszins mee. Brighton staat wel ook echt heel goed zeg. O, en Ramaj. Wereldkeeper. Hoop dat Gorter nog een maand geblesseerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Zojuist zei Hwb: Voorlopig valt dat volgens mij wel mee. Denk dus dat hij nu duidelijke instructies heeft gekregen. Ja valt idd op dat hij - en de rest - het druk zetten en uit positie lopen beetje achterwege laat vandaag. Dus kàn hij het dus wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Ben ook gecharmeerd van Ramaj, maar goed gaat bij de goal natuurlijk wel de fout in. Verder eens met Rogier, op dit moment is er niet meer mogelijk. Ploeg staat compact, verdedigend sterk. Nu ze achter staan verwacht ik 2de helft wel meer ook in de aanval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 3 minuten geleden zei Rogier.: O, en Ramaj. Wereldkeeper. Hoop dat Gorter nog een maand geblesseerd is. Mag soms wel iets sneller spelen vind ik. Verder meevoetballend echt heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 (bewerkt) Moet wel even wennen aan deze keeper. Word nu toch nog steeds een beetje zenuwachtig. Speelt wel lekker verder! 26 oktober 2023 bewerkt door misterhille Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 9 minuten geleden zei JanVertonghen: Mag soms wel iets sneller spelen vind ik. Verder meevoetballend echt heel goed. Denk dat dat vooral de onwennigheid van positionering is en Brighton dat goed druk zet. Beter wat langzamer en goed staan bij balverlies, dan net te snel en deksel op de neus. In deze fase dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Hoeveel wedstrijden mogen Brobbey en Bergwijn nog onzichtbaar zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Inderdaad onbegrijpelijk dat Bergwijn eruit gaat, maar dat zal wel tactische redenen hebben. Forbs speelde ook niet veel klaar in de eerste helft, en je wil wel diepte hebben. Ik word er wel blij van. Hoop dat ze in deze lijn doorgaan, kun je vanzelf wat sneller tikken ook i.p.v. het vele twee keer raken. Punten in de Eredivisie komen dan vanzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 29 minuten geleden zei Lazy: Ja valt idd op dat hij - en de rest - het druk zetten en uit positie lopen beetje achterwege laat vandaag. Dus kàn hij het dus wel! En maakt nog steeds genoeg vuile meters. Zie bv bij die 2-0, zet eerst druk in het centrum, valt daarbij, staat op en gooit de druk meteen door naar de man die uiteindelijk de assist geeft. Zo af en toe nu ook redelijk vloeiende en soms gedurfde combinaties te zien. Vind het alleen wel gek dat in balverlies Hlynsson eigenlijk steeds iets voor Brobbey staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Vos op 10, Taylor en Van den Boomen erachter. Uh, wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Het is toch gewoon een enorme kutwedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Maar wat is er nu echt beter dan? Ik zie een Ajax wat achteruit loopt, weinig aanvallends klaar speelt en vooral een Brighton die nauwelijks in de problemen komt en rustig voetbalt. Ik zie alleen dat het niet meer zo'n gatenkaas is als voorheen en er lijkt een plan te zijn, maar dit is toch allesbehalve des Ajax(aanvallend voetbal, druk op de bal, positiespel etc.)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Gaaei echt een stuk beter dan alles wat ik tot nu toe van 'm gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 1 minuut geleden zei misterhille: Maar wat is er nu echt beter dan? Ik zie een Ajax wat achteruit loopt, weinig aanvallends klaar speelt en vooral een Brighton die nauwelijks in de problemen komt en rustig voetbalt. Ik zie alleen dat het niet meer zo'n gatenkaas is als voorheen en er lijkt een plan te zijn, maar dit is toch allesbehalve des Ajax(aanvallend voetbal, druk op de bal, positiespel etc.)? Je kan niet verwachten dat de assistent trainer in 3 dagen alles kan veranderen, hier moet gewoon een bezempie doorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Zojuist zei misterhille: Maar wat is er nu echt beter dan? Ik zie een Ajax wat achteruit loopt, weinig aanvallends klaar speelt en vooral een Brighton die nauwelijks in de problemen komt en rustig voetbalt. Ik zie alleen dat het niet meer zo'n gatenkaas is als voorheen en er lijkt een plan te zijn, maar dit is toch allesbehalve des Ajax(aanvallend voetbal, druk op de bal, positiespel etc.)? Je geeft het antwoord zelf al. Er is een organisatie. Er is samenhang. Dat is de basis. Vanuit daar kun je weer gaan bouwen aan spel dat wel des Ajax' is. Dat Maduro dit voor elkaar heeft gekregen in 2 dagen is best netjes. Of zouden de spelers Steijn ook gewoon hebben laten zakken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Pijnlijke pot man. Weliswaar geef je misschien weinig ruimte weg, maar met een 2-0 achterstand nul druk op de bal en geen enkele urgentie om ook maar iets te creëren, mag je je alsnog schamen voor wat je hier laat zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 O ja en je speelt tegen één van de best voetballende ploegen in Europa, ik zie ze als 1 van de grote kanshebbers in de Europa League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Zojuist zei ROEMM: Pijnlijke pot man. Weliswaar geef je misschien weinig ruimte weg, maar met een 2-0 achterstand nul druk op de bal en geen enkele urgentie om ook maar iets te creëren, mag je je alsnog schamen voor wat je hier laat zien. Voor Ajax ja. Voor de nummer 17 van de Eredivisie niet. Gezien alles van de afgelopen maanden is deze wedstrijd gewoon een behoorlijke verbetering. En dat dat nog lang niet genoeg is, weten we ook allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Hwb: Je geeft het antwoord zelf al. Er is een organisatie. Er is samenhang. Dat is de basis. Vanuit daar kun je weer gaan bouwen aan spel dat wel des Ajax' is. Dat Maduro dit voor elkaar heeft gekregen in 2 dagen is best netjes. Of zouden de spelers Steijn ook gewoon hebben laten zakken? Op zich niet zo heel erg moeilijk als je met 11 man op je eigen helft speelt. Echt een aanfluiting dit, vooral dat Ajax zich gewoon lijkt neer te leggen bij uitschakeling. 26 oktober 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 6 minuten geleden zei Lenstra: Gaaei echt een stuk beter dan alles wat ik tot nu toe van 'm gezien heb. En dan deze afzwaaier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 2 minuten geleden zei ROEMM: Pijnlijke pot man. Weliswaar geef je misschien weinig ruimte weg, maar met een 2-0 achterstand nul druk op de bal en geen enkele urgentie om ook maar iets te creëren, mag je je alsnog schamen voor wat je hier laat zien. Dit is wat ik ook bedoel inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 6 minuten geleden zei Lenstra: Gaaei echt een stuk beter dan alles wat ik tot nu toe van 'm gezien heb. As you were Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 3 minuten geleden zei Hwb: Voor Ajax ja. Voor de nummer 17 van de Eredivisie niet. Gezien alles van de afgelopen maanden is deze wedstrijd gewoon een behoorlijke verbetering. En dat dat nog lang niet genoeg is, weten we ook allemaal. Tja, ik beoordeel m’n club dan ook liever als Ajax dan als de huidige nummer 17 van de Eredivisie. Dat je dit ziet als een behoorlijke verbetering, komt vooral door het feit dat ze met de kont op de eigen helft blijven hangen. Niet mijn manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Zojuist zei ROEMM: Tja, ik beoordeel m’n club dan ook liever als Ajax dan als de huidige nummer 17 van de Eredivisie. Dat je dit ziet als een behoorlijke verbetering, komt vooral door het feit dat ze met de kont op de eigen helft blijven hangen. Niet mijn manier. Ook niet mijn manier. Maar dit team heeft geen basis. Dan kun je wel gaan proberen om wel op Ajax' manier te spelen, maar dan wordt je volslagen weggespeeld en bouw je niets op. Want laten we wel wezen, BHA heeft ook niet enorm veel gecreëerd he. Beetje Hollandse ziekte daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten