neva Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 31 minuten geleden zei La Pulga: Gelukkig zijn jij en Arezo niet degene die hier overgaan, zijn genoeg users hier die daar momenteel even geen zin in hebben en dat zal je best even kunnen waarderen. Overigens ben ik hier alleen omdat het Spaans voetbaltopic een beetje dood is gebloed, maar heb gister een prachtig potje gezien en zit nu ook naar een hele mooie pot te kijken. Verder is het maken van opstellingen en analyses over de aankopen niet zo vreemd hier, we zitten notabene door hetzelfde spelletje hier op dezelfde forum en laat dat daar juist het belangrijkste zijn. Als je een vreselijke pot wil zien kan ik je het nummer van m'n zus sturen trouwens. Eerlijk, ik heb er geen reet van gezien, alleen de 3-1. Maar Mannsverk bij rust gewisseld. Was ie niet best? Wat is het voor 'n speler? Ken hem alleen van FM en dit is toch wel eentje waar ik erg benieuwd naar ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 12 minuten geleden zei neva: Als je een vreselijke pot wil zien kan ik je het nummer van m'n zus sturen trouwens. Eerlijk, ik heb er geen reet van gezien, alleen de 3-1. Maar Mannsverk bij rust gewisseld. Was ie niet best? Wat is het voor 'n speler? Ken hem alleen van FM en dit is toch wel eentje waar ik erg benieuwd naar ben. VI heeft hem een 2 gegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 30 minuten geleden zei Nom de Guerre: Gewoon, omdat ik het geinig vind... Dan vlieg ik het aan alsof ik FM speel, want van echt voetbal heb ik weinig verstand. Mannsverk mag als een soort van stofzuiger voor de achterhoede spelen, Rensch mag iets oprukken, maar knijpt ook naar binnen, zodat er rechts in de zone nog een soort van controleur staat. Tahirovic mag lekker verbinding maken naar voren toe. Sosa linksback lijkt me logisch, die gebruik je zo lekker in zijn kracht, zeker als je linksbuiten naar binnen knijpt. Geen spits, want duh... Akpom schijnt als schaduwspits leuk te kunnen ballen, dus dan krijg je voorin een viertal spelers dat lekker beweeglijk is en gaat zwerven. Geen idee of het zou werken, maar het zou leuk zijn. Op rechts heb je dan vaak wel ruimte liggen, maar als ze toch allemaal gaan zwerven, dan kan het best zijn dat een van de andere spelers daar terecht komt. Sowieso is aanvallend de bezetting erg apart, ik denk dat alleen Berghuis en Bergwijn soort van vast staan, waarbij je met allebei ook nog eens kunt schuiven in de voorste lijn. Gaat nooit gebeuren natuurlijk, maar kom, zo zou ik het in FM doen. En hoeveel van deze spelers zou je er na de winterstop nog steeds in hebben staan in FM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Rensch heeft gewoon bijna 100 wedstrijden in Ajax 1 gespeeld he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 5 uur geleden zei Elsjorro1990: en hoewel ik vandaag weiger te kijken, Ik lees het nu pas, maar vraag me oprecht af waarom je weigert te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Zojuist zei Chiemel: En hoeveel van deze spelers zou je er na de winterstop nog steeds in hebben staan in FM? Ik denk dat ik de helft zou verpatsen. Voorin is het echt matig. Middenveld gaat qua controleurs nog wel, achterin moet het kunnen met de spelers die je hebt, maar voorin... Pfoe... Vooralsnog zal het vooral de juiste afstemming en balans vinden worden... Interessant onderwerp trouwens, hoe zou je Ajax redden in FM24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 22 minuten geleden zei Nom de Guerre: VI heeft hem een 2 gegeven Al zegt dat niks over een speler natuurlijk. Maar goed, die cijfers van deze wedstrijd was Gorter de beste bij ajax geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik lees het nu pas, maar vraag me oprecht af waarom je weigert te kijken Ik snap het wel. Heb een periode gehad dat ik er alleen maar chagrijnig van werd, van PSV kijken. Toen op een gegeven moment ook maar gestopt. Dat je de zondagmiddag niets wilde doen met vrouw en kinderen, want "er was voetbal". En dan je zin krijgen (ongestoord kijken) en bloedchagrijnig zijn de hele dag. Nee bedankt. Of nog vroeger, toen ik een seizoenkaart had en elke keer 3,5 uur onderweg was om die badgasten over het veld te zien slenteren. Dat je het gevoel krijgt dat je harder je best doet om in het stadion te komen dan dat die gasten op het veld doen. Dat soort momenten doen je beseffen dat er meer is in het leven. Kan me zomaar voorstellen dat je nu als Ajacied en 30+'er met een gezin meer met je leven wil dan zo'n zaadpot zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 (bewerkt) Citaat Ajax-trainer Maurice Steijn erkent op het persmoment na de verloren wedstrijd tegen FC Twente (3-1) dat er veel fout ging. De oefenmeester wordt gevraagd waarom hij Sivert Mannsverk en Benjamin Tahirovic na vijf minuten naar de kant haalde. "Wat ik tegen ze zei? Dat ze hun man op moesten pakken", vertelt Steijn. "Daarna gebeurde het alsnog niet, nee. Maar ik kan ze moeilijk elke dertig seconden naar me toe roepen." Dit is trouwens wel tekenend van een trainer dat nu al geen grip heeft over zijn selectie maar ook gaat het dit seizoen bij Ajax ook echt ontbreken aan een leider in het veld. Wellicht dat Sutalo dit uiteindelijk wel kan worden maar die vraagt zich waarschijnlijk ook af waar die is beland. Snap overigens niet hoe het in het professionele voetbal mogelijk is om je mannetje constant vrij te laten lopen. Ik liet vandaag mijn mannetje één keer lopen en ben door het halve team verrot gescholden ondanks we 7-0 voor stonden. Dat zou je dan in het profvoetbal ook wel mogen verwachten toch? Het zegt trouwens ook veel dat ik persoonlijk vandaag liever met El-Ghazi was begonnen op de rechtsbuiten dan Akpom en ik hoop echt dat er uiteindelijk betere opties komen op de rechtsbuiten. @nevaHier moest ik ook gelijk aan denken toen Arezo het had over een dikkere huid. Soms geef je zoveel op om even 90 minuten naar een wedstrijd te kijken dat je wel gewoon een potje goed voetbal wilt zien. Of dat je een kut week achter de rug heb maar wel uit kan kijken naar het weekend want je clubje speelt weer eens. 17 september 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Als ik het zo lees hadden ze Overmars op een cursus moeten zetten, want de huidige technische directeur bakt er dus niks van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 19 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik denk dat ik de helft zou verpatsen. Voorin is het echt matig. Middenveld gaat qua controleurs nog wel, achterin moet het kunnen met de spelers die je hebt, maar voorin... Pfoe... Vooralsnog zal het vooral de juiste afstemming en balans vinden worden... Interessant onderwerp trouwens, hoe zou je Ajax redden in FM24 Met de huidige selectie wordt je gewoon kampioen met Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 3 minuten geleden zei neva: Ik snap het wel. Heb een periode gehad dat ik er alleen maar chagrijnig van werd, van PSV kijken. Toen op een gegeven moment ook maar gestopt. Dat je de zondagmiddag niets wilde doen met vrouw en kinderen, want "er was voetbal". En dan je zin krijgen (ongestoord kijken) en bloedchagrijnig zijn de hele dag. Nee bedankt. Of nog vroeger, toen ik een seizoenkaart had en elke keer 3,5 uur onderweg was om die badgasten over het veld te zien slenteren. Dat je het gevoel krijgt dat je harder je best doet om in het stadion te komen dan dat die gasten op het veld doen. Dat soort momenten doen je beseffen dat er meer is in het leven. Kan me zomaar voorstellen dat je nu als Ajacied en 30+'er met een gezin meer met je leven wil dan zo'n zaadpot zien. Maar dat is toch een verschil dan weigeren te kijken? Als ik Feyenoord kijk en ze spelen kut (dat hebben ze in mijn leven vanaf 1996 erg vaak gedaan) dan ben je even zuur inderdaad. Als je seizoenskaart hebt en je gaat er heen kan ik erg begrijpen dat het iets langer zuur is. Maar als het nu echt pas net een jaar kut gaat en je staat er nu al zo in dan vraag ik me af hoe het gaat als je 5 of 10 jaar geen succes hebt. Hoe het ook gaat, het blijft toch gewoon je club? Dat je nu al weigert te kijken na 4 wedstrijdjes Steijn vind ik wel extreem. Ten minste ik sta er in: Je bent supporter dus je kijkt of het nou erg slecht, slecht of kut is. Hoe langer het kut gaat, hoe minder lang je er zuur door voelt. Het is dan wel weer zo als je 3 wedstrijden goed speelt na een lange tijd dat de 4de wedstrijd die kut gaat ook meteen weer super kut is. Maar ja dat is het supporterschap. Als het goed is, is het ook heel goed en als het slecht is, dan is het ook direct super slecht.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 12 minuten geleden zei La Pulga: Dit is trouwens wel tekenend van een trainer dat nu al geen grip heeft over zijn selectie maar ook gaat het dit seizoen bij Ajax ook echt ontbreken aan een leider in het veld. Wellicht dat Sutalo dit uiteindelijk wel kan worden maar die vraagt zich waarschijnlijk ook af waar die is beland. Snap overigens niet hoe het in het professionele voetbal mogelijk is om je mannetje constant vrij te laten lopen. Ik liet vandaag mijn mannetje één keer lopen en ben door het halve team verrot gescholden ondanks we 7-0 voor stonden. Dat zou je dan in het profvoetbal ook wel mogen verwachten toch? Het zegt trouwens ook veel dat ik persoonlijk vandaag liever met El-Ghazi was begonnen op de rechtsbuiten dan Akpom en ik hoop echt dat er uiteindelijk betere opties komen op de rechtsbuiten. @nevaHier moest ik ook gelijk aan denken toen Arezo het had over een dikkere huid. Soms geef je zoveel op om even 90 minuten naar een wedstrijd te kijken dat je wel gewoon een potje goed voetbal wilt zien. Of dat je een kut week achter de rug heb maar wel uit kan kijken naar het weekend want je clubje speelt weer eens. Ja het probleem was dus eigenlijk dat zij wel hun directe tegenstander gingen oppakken. Staat ook vrij heldere analyse op vi pro waar Steijn zelf de plank aardig missloeg. Overigens dat interview ook waarin hij zegt ja van te voren hebben we uitgelegd wat Vlap zou gaan doen, geef je jezelf ook wel brevet van onvermogen. Want dan klopt je plan niet of luisteren je spelers niet naar je. Beide is niet echt bemoedigend voor de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Nog ff volhouden jongens. Weekje te gaan en Steijn ligt eruit. Dat is denk het enige positieve dat we uit de huidige gang van zaken kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Vond Sosa ook wel positief. Maargoed, dat was gewoon al een heerlijke speler voordat hij naar ons toe kwam. Maar staat er iig wel direct in een elftal zonder tactische zekerheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 20 minuten geleden zei bas huijsmans: Maar dat is toch een verschil dan weigeren te kijken? Als ik Feyenoord kijk en ze spelen kut (dat hebben ze in mijn leven vanaf 1996 erg vaak gedaan) dan ben je even zuur inderdaad. Als je seizoenskaart hebt en je gaat er heen kan ik erg begrijpen dat het iets langer zuur is. Maar als het nu echt pas net een jaar kut gaat en je staat er nu al zo in dan vraag ik me af hoe het gaat als je 5 of 10 jaar geen succes hebt. Hoe het ook gaat, het blijft toch gewoon je club? Dat je nu al weigert te kijken na 4 wedstrijdjes Steijn vind ik wel extreem. Ten minste ik sta er in: Je bent supporter dus je kijkt of het nou erg slecht, slecht of kut is. Hoe langer het kut gaat, hoe minder lang je er zuur door voelt. Het is dan wel weer zo als je 3 wedstrijden goed speelt na een lange tijd dat de 4de wedstrijd die kut gaat ook meteen weer super kut is. Maar ja dat is het supporterschap. Als het goed is, is het ook heel goed en als het slecht is, dan is het ook direct super slecht.... Nou, dat komt omdat ik ook al 4,5 Frank de boer achter de rug heb en vrijwel elke wedstrijd destijds keek. Na die 4,5 jaar heb ik me voorgenomen nooit meer zo lang naar kutvoetbal te gaan zitten kijken. Daarbij ben ik, naast ajax supporter, vooral een voetballiefhebber. Ik hou van een goede pot voetbal. 1 van de redenen waarom ik de enige van onze vriendengroep ben zonder seizoenskaart bij fc Emmen. Dus ja, halverwege vorig jaar was ik er klaar mee om zo mijn avonden / weekenden weg te gooien, met een pot zaadboetbal. Dat heeft overigens niks met succes te maken: ik verlang naar het voetbal onder bosz, worden ze dan 2e of 3e, dan vind ik dat prima. Een Feyenoord tegen , bijvoorbeeld, fc Utrecht, naar zon pot kan ik dus met veel plezier naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 12 minuten geleden zei Lazy: Nog ff volhouden jongens. Weekje te gaan en Steijn ligt eruit. Dat is denk het enige positieve dat we uit de huidige gang van zaken kunnen halen. Neem aan dat je dat niet echt denkt, maar mocht je dat wel denken, wie zou je dan als opvolger willen zien? Keizer is weer vrij Denk ook dat als je een paar weekjes wacht op Ten Hag (dat ziet er echt niet goed uit) hij 1. niet terug zou willen en 2. hij dit Ajax ook niet gaat helpen. Die gaat eerder azen op een mooie job in Duitsland, bijvoorbeeld een Leverkusen als Alonso vertrekt daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Sven gaat het gewoon zelf doen. Kijk er al naar uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Nou, dat komt omdat ik ook al 4,5 Frank de boer achter de rug heb en vrijwel elke wedstrijd destijds keek. Na die 4,5 jaar heb ik me voorgenomen nooit meer zo lang naar kutvoetbal te gaan zitten kijken. Ik ben niet zo'n liefhebber van het stigma "Feyenoorder ben je niet voor je plezier" omdat het cultiveren van het lijden wat potsierlijk oogt, maar als ik dit dan lees over een periode waarin Ajax ondanks het matige voetbal viermaal kampioen van Nederland werd.. Waarlijk leed is je dan echt wel vreemd als supporter. Tuurlijk, het huidige pessimisme lijkt me door het gebrek aan aanknopingspunten terecht, maar laten we ook niet overdrijven zeg. Je hebt een totaal nieuw elftal. Als het over 3 weken begint te lopen kan je nog doodeenvoudig mee gaan doen in de strijd voor een directe CL plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 4 minuten geleden zei Urbeto: Ik ben niet zo'n liefhebber van het stigma "Feyenoorder ben je niet voor je plezier" omdat het cultiveren van het lijden wat potsierlijk oogt, maar als ik dit dan lees over een periode waarin Ajax ondanks het matige voetbal viermaal kampioen van Nederland werd.. Waarlijk leed is je dan echt wel vreemd als supporter. Tuurlijk, het huidige pessimisme lijkt me door het gebrek aan aanknopingspunten terecht, maar laten we ook niet overdrijven zeg. Je hebt een totaal nieuw elftal. Als het over 3 weken begint te lopen kan je nog doodeenvoudig mee gaan doen in de strijd voor een directe CL plek. Oke jij brengt mijn punt even een stukkie beter dus sluit me hier even bij aan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 23 minuten geleden zei La Pulga: Neem aan dat je dat niet echt denkt, maar mocht je dat wel denken, wie zou je dan als opvolger willen zien? Keizer is weer vrij Ik hoop het wel, telt dat ook? Vanaf het begin ben ik al anti-Steijn, dus als het aan mij ligt gaat hij er vanavond nog uit. Wie hem op moet volgen? Geen idee, op dit moment is alles beter... Ik zou een buitenlandse trainer in elk geval toejuichen in tegenstelling tot een Nederlander die met 2986342876 nationaliteiten in de selectie besloten heeft dat Nederlands de voertaal moet zijn Zijn op dit moment in elk geval tal van internationale trainers zonder club, zullen vast een paar interessante namen tussen zitten. En anders gokken we gewoon op Sam Allardyce, die zou hier vast voor te porren zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 1 minuut geleden zei Lazy: Ik hoop het wel, telt dat ook? Vanaf het begin ben ik al anti-Steijn, dus als het aan mij ligt gaat hij er vanavond nog uit. Wie hem op moet volgen? Geen idee, op dit moment is alles beter... Ik zou een buitenlandse trainer in elk geval toejuichen in tegenstelling tot een Nederlander die met 2986342876 nationaliteiten in de selectie besloten heeft dat Nederlands de voertaal moet zijn Zijn op dit moment in elk geval tal van internationale trainers zonder club, zullen vast een paar interessante namen tussen zitten. En anders gokken we gewoon op Sam Allardyce, die zou hier vast voor te porren zijn. Zag het op de vorige pagina ook maar hier moet ik je toch op corrigeren. Spoiler Maurice Steijn stort zich de komende tijd met name op de teambuilding bij Ajax, zo vertelt hij in gesprek met Ajax TV. De oefenmeester komt met veel nieuwe spelers te werken en dat brengt een belangrijke verandering met zich mee: de voertaal bij Ajax is niet langer Nederlands. 'De focus is met name op de teambuilding gelegd', vertelt Steijn over de korte periode tussen de interlandperiode en de competitiehervatting tegen FC Twente. 'Je krijgt een hele nieuwe groep en er zijn elf nationaliteiten bij gekomen. De voertaal is overgegaan naar het Engels, om het toch voor iedereen begrijpelijk te maken. Het is op dit moment een combinatie van Nederlands en Engels.' 'Normaal gesproken krijg je je groep in de voorbereiding bij elkaar en ga je aan automatismen en processen werken. Je gaat aan het team werken', vervolgt de hoofdtrainer. 'Het is logisch dat je dat nog niet hebt kunnen doen als je de spelers niet hebt. Nu heb ik ze, dus het is een soort nieuw begin. Maar als je goede spelers bij elkaar zet, kan het ook heel snel succesvol zijn.' Het slijpen aan de perfecte speelwijze kan beginnen bij Ajax, maar Steijn waarschuwt eenieder: het is een proces dat tijd kan kosten. 'We zijn vandaag pas echt begonnen met het inslijpen. Het is niet helemaal nieuw, want het is niet zo dat er zondag tegen FC Twente ineens elf nieuwe spelers staan. Je moet er een aantal bijschaven. Dat doe je door middel van gesprekken en beelden. Het maakt dit wel hele drukke dagen.' Verder wel eens hoor, hij straalt te weinig vertrouwen uit naar buiten toe en blijkbaar ook naar zijn selectie. Denk overigens wel dat het een prima trainer is, maar niet voor de top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 (bewerkt) 11 uur geleden zei timpy00: Ach doet hij structureel. Heeft hij ook weer een goed gevoel. Wat overigens niet waar is. Maar wat heeft hij allemaal verkeerd gedaan dan? In mijn ogen vooral de verkeerde trainer aangesteld. Akpom Borges avilla mikautdze totale miskopen of niet nodig aangezien de plekken al dubbel bezet waren. geen rechtsvoor in de selectie. precues vier jaar terug was je Europese top, speelde je real Madrid van de mat op 16-9-2019… het is knap om een club zo snel naar de donder te helpen , dat je zelfs in de eredivisie voor schut staat. twenye heeft ugalde gekocht voor 4 miljoen, voor de rest alleen aankopen van Max een miljoen of gratis of gehuurd. En je wordt compleet weg gevaagd. Waarom mikautadze gekocht? Je had brobbey en apkom.. Je zou zo wat denken dat er andere belangen spelen 18 september 2023 bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 7 uur geleden zei Urbeto: Ik ben niet zo'n liefhebber van het stigma "Feyenoorder ben je niet voor je plezier" omdat het cultiveren van het lijden wat potsierlijk oogt, maar als ik dit dan lees over een periode waarin Ajax ondanks het matige voetbal viermaal kampioen van Nederland werd.. Waarlijk leed is je dan echt wel vreemd als supporter. Tuurlijk, het huidige pessimisme lijkt me door het gebrek aan aanknopingspunten terecht, maar laten we ook niet overdrijven zeg. Je hebt een totaal nieuw elftal. Als het over 3 weken begint te lopen kan je nog doodeenvoudig mee gaan doen in de strijd voor een directe CL plek. Omdat voetbal voor mij niet draait om zilverwerk. Ik wil graag mooi voetbal zien. Daarvoor ga ik zitten. Niet om naar een wedstrijd te kijken waar er 11 man over een veld rennen, die werkelijk geen flauw idee hebben of ze aan het voetballen zijn, of dat de waterpolo spelen. Dus in dat opzicht is dat voor mij wel belangrijk. Als het dan week in week uit slecht is, zoals bijvoorbeeld onder Frankie, dan is het niet alsof je elke week gaat zitten kijken naar die film die je eigenlijk heel kut vind. Zeker nu ik wat oudere kinderen krijg, ga ik dan gewoon liever wat anders doen. Overigens is het niet alleen deze wedstrijden, vorig jaar was het ook uien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 2 minuten geleden zei putdus: Akpom Borges avilla mikautdze totale miskopen of niet nodig aangezien de plekken al dubbel bezet waren. geen rechtsvoor in de selectie. precues vier jaar terug was je Europese top, speelde je real Madrid van de mat op 16-9-2019… het is knap om een club zo snel naar de donder te helpen , dat je zelfs in de eredivisie voor schut staat. twenye heeft ugalde gekocht voor 4 miljoen, voor de rest alleen aankopen van Max een miljoen of gratis of gehuurd. En je wordt compleet weg gevaagd. Waarom mikautadze gekocht? Je had brobbey en apkom.. Je zou zo wat denken dat er andere belangen spelen Je bent weer terug en spreekt jezelf meteen weer tegen in je bericht. Avila is dus zowel je back up cv als lcv. Die is er ver niet want Salah Edinne kan niet en Kaplan is nog lang niet wedstrijd fit. Als Mikautadze en Akpom overbodig zijn want die positie is dubbel bezet wie was dan tweede spits? Jayden Banel? Forbs zien ze ook niet als basisspeler maar als een talent wat zijn waarde heeft en tevens Engels paspoort etc waardoor hij duw zijn waarde sowieso enigszins houdt zie Bassey. De kwaliteiten van die spelers die moet ik in elk geval nog afwachten. Maar goed als jij hun bij hun vorige clubs hebt gezien helemaal top wellicht je mening dan onderbouwen een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten