Thierryvane Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Make it happen Sven. Kom op. Citaat Ajax staat op het punt om de transfer van Sutalo af te ronden. Na return van 19/8 tussen Dinamo en AEK vertrekt Sutalo naar Ajax voor een bedrag van 20M + 2M bonussen aldus media in Kroatië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zijn er hier mensen die Sutalo ook daadwerkelijk veel hebben zien spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Dat dachten ze bij Feyenoord ook over Ivanusec. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zagreb gaat dit gewoon rekken tot het allerlaatste moment of tot ze uitgeschakeld worden in de voorrondes van de Champions League. krijg ik het gevoel. Komend seizoen begint de Premier League. Is de inkt op de deal van zowel Zabreb als Satulo dan niet droog, dan gaat een ploeg die 3-0 klop krijgt hem halen voor meer geld. Zelfde risico loopt Feyenoord gevoelsmatig ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 21 minuten geleden zei Michaelinho*: Die heb je dan na de aankoop van linksbuiten Nuamah nog steeds nodig Kan ook spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 7 minuten geleden zei ElMarcos: Zagreb gaat dit gewoon rekken tot het allerlaatste moment of tot ze uitgeschakeld worden in de voorrondes van de Champions League. krijg ik het gevoel. Komend seizoen begint de Premier League. Is de inkt op de deal van zowel Zabreb als Satulo dan niet droog, dan gaat een ploeg die 3-0 klop krijgt hem halen voor meer geld. Zelfde risico loopt Feyenoord gevoelsmatig ook. De Eredivisie begint anders ook komend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Ajax gaat Josip Sutalo dan toch overnemen van Dinamo Zagreb. Na lange en zware onderhandelingen zwicht de Kroatische topclub voor het laatste bod uit Amsterdam, meldt Jutarnji. Volgens de Kroatische krant, die zich baseert op 'zeer betrouwbare bronnen' is de deal zo goed als rond. Ajax betaalt twintig miljoen euro voor Sutalo. Dat bedrag kan door bonussen nog oplopen tot 22 miljoen. De 23-jarige verdediger maakt na de return tegen AEK Athene in de derde voorronde van de Champions League op 19 augustus de overstap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zie de bevestiging alleen nog maar op minder betrouwbare sites, dus nog heel eventjes wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 26 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zijn er hier mensen die Sutalo ook daadwerkelijk veel hebben zien spelen? Ik heb hem 1 keer live zien spelen tegen Italië en toen kende ik de beste man nog niet. Vond hem toen zo indrukwekkend dat ik snel op mijn mobiel opzocht waar die speelt, tot mijn grote verbazing op zijn leeftijd nog ''maar'' bij Zagreb. Speelt bij de nummer 3 van de wereld naast Gvardiol, mogen blij zijn met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 15 minuten geleden zei putdus: Kan ook spits Ja zo lust ik er ook nog één Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ik heb hem 1 keer live zien spelen tegen Italië en toen kende ik de beste man nog niet. Vond hem toen zo indrukwekkend dat ik snel op mijn mobiel opzocht waar die speelt, tot mijn grote verbazing op zijn leeftijd nog ''maar'' bij Zagreb. Speelt bij de nummer 3 van de wereld naast Gvardiol, mogen blij zijn met hem. Dit zegt ook niet alles, Nederland werd 3e op het WK in 2014 met Martins Indi, Vlaar en De Vrij Maar heb er goede hoop in, in Sven we trust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 7 minuten geleden zei La Pulga: Dit zegt ook niet alles, Nederland werd 3e op het WK in 2014 met Martins Indi, Vlaar en De Vrij Maar heb er goede hoop in, in Sven we trust. Lol maar Vlaar was ook heel kort wereldtop, daarna raakte hij weer geblesseerd en was het snel afgelopen, maar toch. De Vrij is ook gewoon topper in de Serie A dus alleen BMI was niet bijzonder van dit trio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 2 minuten geleden zei Hakai: Lol maar Vlaar was ook heel kort wereldtop, daarna raakte hij weer geblesseerd en was het snel afgelopen, maar toch. De Vrij is ook gewoon topper in de Serie A dus alleen BMI was niet bijzonder van dit trio. In 2014 was De Vrij natuurlijk niet de speler als wat die een paar jaar geleden was. Vlaar wereldtop is natuurlijk ook wel erg overdreven, was belangrijk bij Aston Villa maar staat dat gelijk aan wereldtop? Dan is Struijck ook wereldtop. (helaas net gedegradeerd) Vond Indi juist in potentie de sterkste van de 3 Op het middenveld stonden De Guzman, Blind en Clasie. Wilde alleen er mee geven dat een 3e plaats op een WK niet zo bijzonder is als je het Nederlands elftal van 2014 bekijkt, staat helemaal los van hoe goed Sutalo wel of niet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zojuist zei La Pulga: In 2014 was De Vrij natuurlijk niet de speler als wat die een paar jaar geleden was. Vlaar wereldtop is natuurlijk ook wel erg overdreven, was belangrijk bij Aston Villa maar staat dat gelijk aan wereldtop? Dan is Struijck ook wereldtop. (helaas net gedegradeerd) Vond Indi juist in potentie de sterkste van de 3 Op het middenveld stonden De Guzman, Blind en Clasie. Wilde alleen er mee geven dat een 3e plaats op een WK niet zo bijzonder is als je het Nederlands elftal van 2014 bekijkt, staat helemaal los van hoe goed Sutalo wel of niet is. Ik vond dat Vlaar wel even de wereldtop aantikte in die periode bij Villa rond 2014, was toen gewoon opvallend goed. Maar je hebt gelijk hoor, ik reageerde er ook niet al te serieus op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Sutalo woo-hoo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 52 minuten geleden zei Daz: Sutalo woo-hoo! Dat kan weleens creatiever toch? Ik keur hem af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Hoop dat het waar is. Vind 20 miljoen dan meevallen voor iemand met 5 jarig contract Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Sven wat ga je lekker jongen! Topscorer Championship afgelopen jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 (bewerkt) Citaat Ajax gaat spoedig een bod uitbrengen op Anton Gaaei, zo meldt het Deense BT. Volgens de berichtgeving van de doorgaans betrouwbare sportkrant bereiden de Amsterdammers momenteel een deal voor ter waarde van circa vier miljoen euro. Als Viborg FF instemt met het verwachte bod, dan zou de twintigjarige rechtsback de duurste uitgaande transfer ooit worden voor de club uit de Superligaen. De Deense bronnen melden dat er in de komende dagen een bod verwacht wordt uit Amsterdam. Mochten de betrokken partijen het daadwerkelijk eens worden over een transfersom van vier miljoen euro, dan is Gaaei bij uitstek de duurste vertrekkende speler uit de clubgeschiedenis. Op dit moment is Elias Achouri de speler die Viborg de hoogste transfersom opleverde: FC Kopenhagen betaalde onlangs drie miljoen euro. Ajax is overigens niet de enige club die geïnteresseerd is in Gaaei, want ook FC Kopenhagen houdt de ontwikkelingen rond de talentvolle rechtsachter nauwlettend in de gaten. Volgens de berichtgeving heeft de club reeds geprobeerd Gaaei in te lijven, maar eerdere pogingen slaagden vooralsnog niet. Viborg is naar verluidt bereid mee te werken aan een transfer, mits er daadwerkelijk een bod van vier miljoen euro op tafel komt. In juni meldde De Telegraaf dat scouts van de Amsterdammers al meermaals op de tribune hebben gezeten voor de Deens jeugdinternational. Gaaei brak afgelopen seizoen door bij Viborg en kan na 44 wedstrijden (1 goal, 6 assists) de oversteek maken naar Nederland. In de hoofdstad moet hij de concurrentie aangaan met Devyne Rensch en Jorge Sánchez, die vooralsnog niet konden overtuigen. De Deen heeft nog een contract tot medio 2026 bij Viborg en gaf in een eerder stadium zelf aan graag de overstap te willen maken. Ik wil ook gewoon met een geruchtje komen. Daramy gaat trouwens voor 17 miljoen vertrekken naar Stade Reims, van dat geld kan je een aardig standbeeldje bouwen voor onze Sven. 9 augustus 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Bezig met een nieuwe rechtsback, nu begint het echt ergens op te lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Tot vorig seizoen aanzienlijk minder scherp voor de goal. De Engelse Björn Vleminckx? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 31 minuten geleden zei Thierryvane: Sven wat ga je lekker jongen! Topscorer Championship afgelopen jaar. Ex-Arsenal toch? Zou het toeval zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Dagje niet op de internets en Sven the Man heeft weer huisgehouden, sodeknetters. Laat dat geld maar rollen Mooi dat Sutalo rond lijkt te zijn, had ik echt niet verwacht. Als Ito ook nog komt, standbeeld hoor. En Sanchez zal wel interesse voor zijn als ze echt voor Gaaei gaan, maar dat lijkt me meer roepen in het wild. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Gerucht gaat dat Ajax en Ziyech met elkaar in gesprek zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Akpom schiet de Eredivisie naar de kloten, alleen zonde voor Brobbey. Beetje zelfde type is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten