Superboeren Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 20 minuten geleden zei FlyD: Ik vond hem maar niks het afgelopen jaar. Lijkt in alle opzichten tekort te komen, zowel als verdediger als op 6. Voor mij misschien wel de slechtste veldspeler van Jong Ajax. Dat klinkt goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 1 uur geleden zei FlyD: Ik vond hem maar niks het afgelopen jaar. Lijkt in alle opzichten tekort te komen, zowel als verdediger als op 6. Voor mij misschien wel de slechtste veldspeler van Jong Ajax. Hij ziet het spelletje wel goed en weet het wel aardig neer te zetten. Denk dat hij prima tot zijn recht kan komen in een ploeg waar er met minder risico wordt gevoetbald en waar hij ook minder aan de bal hoeft te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 9 uur geleden zei Lenstra: Hij ziet het spelletje wel goed en weet het wel aardig neer te zetten. Denk dat hij prima tot zijn recht kan komen in een ploeg waar er met minder risico wordt gevoetbald en waar hij ook minder aan de bal hoeft te doen. Klinkt al beter, we gaan het zien. Rio Hillen vonden de meesten ook niks maar bleek voor ons toch een meer dan redelijk talent die we waarschijnlijk voor een aantal centen kunnen doorverkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 (bewerkt) 10 uur geleden zei Lenstra: Hij ziet het spelletje wel goed en weet het wel aardig neer te zetten. Denk dat hij prima tot zijn recht kan komen in een ploeg waar er met minder risico wordt gevoetbald en waar hij ook minder aan de bal hoeft te doen. Warmerdam is een prima speler voor de KKD. Leest het spelletje inderdaad goed, prima pass en kan op veel posities uit de voeten. Niet verkeerd voor De Graafschap denk ik. 12 juli 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Lijkt erop dat de spelers die we volgen nu vooral in Oost-Europa zitten. Die Armeense middenvelder, Vitik en nu Zakharyan. Al schijnt die laatste dezelfde zaakwaarnemer hebben als Dennis te Kloese en hij is bij Feyenoord ook in beeld. Klinkt als een 1 + 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Warmerdam is een prima speler voor de KKD. Leest het spelletje inderdaad goed, prima pass en kan op veel posities uit de voeten. Niet verkeerd voor De Graafschap denk ik. Warmerdam komt hier waarschijnlijk ook gewoon op 6 te spelen. Een redelijke voetballende 6 zijn we niet gewend hier dus ik denk dat het wel goed moet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Lijkt erop dat de spelers die we volgen nu vooral in Oost-Europa zitten. Die Armeense middenvelder, Vitik en nu Zakharyan. Al schijnt die laatste dezelfde zaakwaarnemer hebben als Dennis te Kloese en hij is bij Feyenoord ook in beeld. Klinkt als een 1 + 1. Naja zeker die spelers in Rusland zijn met de omstandigheden daar natuurlijk wel interessant. Zon szymanski was onder normale omstandigheden ook niet haalbaar geweest voor Feyenoord, gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Naja zeker die spelers in Rusland zijn met de omstandigheden daar natuurlijk wel interessant. Zon szymanski was onder normale omstandigheden ook niet haalbaar geweest voor Feyenoord, gok ik. Gaat nu naar Fenerbache als ik het goed begrepen heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 13 minuten geleden zei Superboeren: Warmerdam komt hier waarschijnlijk ook gewoon op 6 te spelen. Een redelijke voetballende 6 zijn we niet gewend hier dus ik denk dat het wel goed moet komen. Dat vond ik in de jeugd zijn beste positie. In de KKD leek hij de handelingssnelheid te missen, maar misschien past hij zich goed aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Hehe, Zakharyan was in beta mijn eerste aankoop voor Ajax, omdat ik dat een echte 10 vond. Later met Millwall ook gehaald. Als zijn FM-prestaties een graadmeter zijn, dan heb je d'r een goeie aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Grappig, zijn broer wordt genoemd bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 1 uur geleden zei Arezo: Grappig, zijn broer wordt genoemd bij Feyenoord. Is volgens mij dezelfde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Goed nieuws: Max de Waal maakt de overstap van Ajax naar Willem ll. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 6 minuten geleden zei Thierryvane: Goed nieuws: Max de Waal maakt de overstap van Ajax naar Willem ll. Dat is geen goed nieuws. Kan ik dus op de vrijdagen aanschouwen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 20 minuten geleden zei Thierryvane: Goed nieuws: Max de Waal maakt de overstap van Ajax naar Willem ll. Lijkt me voor Ajax en hemzelf zeer verstandig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Nog beter nieuws: Citaat 'Zaakwaarnemer legt naam Wijndal neer bij Internazionale' Zaakwaarnemer Enzo Raiola heeft de naam van Owen Wijndal neergelegd bij de sportieve clubleiding van Internazionale. Dat meldt de Italiaanse website Calciomercato.it. Wijndal, die vorig jaar ook werd gelinkt aan Juventus en Napoli, zou bij Inter een alternatief kunnen zijn van Federico Dimarco mocht Robin Gosens definitief vertrekken. Wijndal zou in dat geval goedkoper opgehaald kunnen worden dan Carlos Augusto van AC Monza. Laatstgenoemde blijft de favoriet voor het mogelijk opvolgen van Gosens, die mogelijk op weg is naar Union Berlin. Zou toch lachen zijn als het lukt, beetje payback van Onana toen/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 4 uur geleden zei La Pulga: Nog beter nieuws: Zou toch lachen zijn als het lukt, beetje payback van Onana toen/ Dan zit er iemand met de een visuele beperking in de scouting als ze hem nemen na afgelopen seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Citaat Dusan Tadic ontbrak woensdag om privéreden nog op de training van Ajax, hoewel de andere internationals wel weer aansloten. De Servische aanvoerder wordt donderdag weer in Amsterdam verwacht, meldt De Telegraaf. Toch is zijn toekomst bij de club niet helemaal zeker. Tadic wordt door Turkse media al weken in verband gebracht met een transfer naar Besiktas, maar die geruchten kloppen niet. De 34-jarige aanvaller stuurt ook niet aan op een vertrek. Hij ontbrak enkel en alleen vanwege een privéreden. 'Toch kunnen de fans er nog niet helemaal gerust op zijn dat Tadic ook komend seizoen bij Ajax speelt', schrijft De Telegraaf woensdagavond. Volgens bronnen binnen de club is de Servische international kritisch op de kwaliteit in de huidige selectie. Hij wikt en weegt daarom zijn opties en laat zijn toekomst afhangen van de inspanningen van Ajax op de transfermarkt. De Amsterdammers hebben nog tot 1 september de tijd om de ploeg van Maurice Steijn te versterken na een teleurstellend jaar, waarin de club als derde eindigde. Tadic was afgelopen seizoen wederom de meest waardevolle speler van Ajax. In 47 officiële duels was hij goed voor dertien doelpunten en 21 assists. Vind ik wel prima als die waar is, kritiek mag er geuit worden als je ziet wat er allemaal bij de concurrentie gebeurd en je waarschijnlijk je CV, CVM en RVA gaat kwijtraken. Verder lijkt Rulli ook nog niet zeker en mist er ook echt een goede rechtsachter. Tadic hoeft van mij ook echt niet te vertrekken, heeft vorig jaar gewoon weer de beste statistieken gehad van het hele team. Hij mag wel vaker banken. Is Daramy trouwens alweer terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 9 uur geleden zei La Pulga: Vind ik wel prima als die waar is, kritiek mag er geuit worden als je ziet wat er allemaal bij de concurrentie gebeurd en je waarschijnlijk je CV, CVM en RVA gaat kwijtraken. Verder lijkt Rulli ook nog niet zeker en mist er ook echt een goede rechtsachter. Tadic hoeft van mij ook echt niet te vertrekken, heeft vorig jaar gewoon weer de beste statistieken gehad van het hele team. Hij mag wel vaker banken. Is Daramy trouwens alweer terug? Taic hoeft voor mij niet te vertrekken, maar als je er nu nog een mooi bedrag voor kunt krijgen zou ik het toch overwegen. Gevaar op een jaartje teveel blijft aanwezig. Daramy zag ik volgens mij op de foto's. Ben benieuwd wat er met hem gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Zolang alleen de Turkse media het over deze transfer hebben zou ik er niet te veel waarde aan hechten om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Elke keer als dit topic een nieuwe post krijgt, dan hoop ik te lezen dat Ajax een nieuwe transfer heeft gedaan. Rustugggg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Niet het nieuwtje waar we op zitten te wachten... Maar gelukkig is daar Frankfurt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 In FM is ie wel oke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Het klinkt wel echt alsof alle transfertargets niet wíllen komen Geduld is een schone zaak deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 2 uur geleden zei Rogier.: Het klinkt wel echt alsof alle transfertargets niet wíllen komen Geduld is een schone zaak deze zomer. Willen ze niet komen of schieten de media met hagel, omdat Sven gewoon een hele grote pet heeft waar hij zijn werkelijk intenties onder verbergt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten