Michaelinho* Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 3 minuten geleden zei Rogier.: Tot zo ver de ontwikkeling van Bassey als LCV. Ongelofelijk. Je gaat gegarandeerd overlopen worden op het middenveld nu. Conceiceão speelde toch ook telkens vanaf rechts? Of heb ik dat mis. Volgens NU.nl staat die nu op links en Tadic weer vanaf rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 (bewerkt) 22 januari 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Conceiceão speelde toch ook telkens vanaf rechts? Of heb ik dat mis. Volgens NU.nl staat die nu op links en Tadic weer vanaf rechts. Vast een foutje, want dat eerste zal de realiteit zijn. Begrijp de keuzes van Schreuder in de opstelling nog steeds niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 3 uur geleden zei cimbomcu: Zie wat dingen over Berghuis en de Feyenoord leiding/club en dat eigenlijk Feyenoord ook slachtoffer is van hun eigen supporters. Daar moet ik van lachen, kotsen en janken en dat alle drie tegelijkertijd. Volgens mij weten ze in Rotterdam Zuid allang wie de baas is bij Feyenoord, en dat is dat is niet de directie, RVC of De Kuip. Maar de supporters bepalen daar wat er gebeurt, dat niemand deze week van Feyenoord ook maar wat heeft gezegd over de zaak Berghuis is tenekrommend, laf en angsthazengedrag, bang van je eigen supporters. Gatverdamme. Je gaat bijna hopen dat het finaal mis gaat vandaag zodat dit probleem eens een keer wordt aangepakt daar in Rotterdam. Komt er een directeur met een slecht idee volgens de fans? Supporters bedreigen familie en staan in de tuin en directeur gaat weg. Komen er slechte spelers bij Feyenoord, die falen? Supporters staan wederom in de tuin bij de speler en speler vlucht de Kuip uit onder het mom van ''kuipvrees'' Is er een plan om de oude rommelbak waarin ze spelen te verlaten om voetbal technisch vooruitgang te boeken? Nee de supporters zijn de baas en die zorgen er even eigenhandig voor dat Feyenoord de komende 10 jaar nog in een gedateerd stadion blijft voetballen. Leuk zo'n legioen, zo'n 12de man waar je zelf doodsbenauwd voor bent. Geef mij maar de kritische Ajacied. He-he @Hwb dankjewel. Kijk aub naar eigen club; de hele week gaat het al nergens anders over dan lief zijn tegen Berghuis. Vanuit Slot, van Hanegem, iedereen probeert het in de kiem te smoren. Maar jij beweert dat de hele week niemand wat gezegd heeft over de zaak berghuis? Ik ben die pop van Vermeer nog niet vergeten aan die strop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Is het al voorbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Nog nooit zo weinig vertrouwen in gehad als dit jaar. Vraag me echt af hoe je met deze spelers onder de druk uit gaat voetballen. Dan maar hopen dat het Schreuder zijn laatste pot is en een mooie bijkomstigheid zou zijn als Sánchez die Hartman over de boarding kegelt. Verder geloof ik het allemaal wel, al zou het heerlijk zijn om Berghuis in de 95e minuut de winnende te zien maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Ajax-fans, veel plezier met de wedstrijd vandaag; succes! Even een bericht namens de staf, want we zien graag de eventuele persoonlijke aanvallen achterwege gelaten worden, we zien graag dat niemand voor clown, mafkees of andere betiteling uitgemaakt wordt en we zien graag dat eventuele frustraties op een normale manier geuit gaan worden en we zien vooral graag dat we het lekker over de wedstrijd gaan hebben en er een mooie pot voetbal tentoongesteld gaat worden vanmiddag. Vind je het nu toch nodig iemand voor wat dan ook uit te maken of zien we toch een persoonlijke aanval of bericht dat niet door de beugel kan, dan zal dat bericht worden verborgen. Dus, heel veel plezier allemaal en geniet van De Klassieker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 En dan wel een clowns bokaal uitreiken veel plezier boys, hopen dat het allemaal wat netjes gaat op ze minst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 2 minuten geleden zei La Pulga: En dan wel een clowns bokaal uitreiken veel plezier boys, hopen dat het allemaal wat netjes gaat op ze minst. Dat schijnt volgend jaar een Grappenmaker van ‘t Jaar achtige bokaal te worden. Heb ik van dezelfde bron vernomen als waar De Telegraaf z’n Ajax-feitjes vandaan haalt, dus dat zal wel waar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 3 minuten geleden zei Fantasy: Dat schijnt volgend jaar een Grappenmaker van ‘t Jaar achtige bokaal te worden. Heb ik van dezelfde bron vernomen als waar De Telegraaf z’n Ajax-feitjes vandaan haalt, dus dat zal wel waar zijn Sinds wanneer staan jullie in contact met Alfred? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 6 minuten geleden zei La Pulga: Sinds wanneer staan jullie in contact met Alfred? Sinds Alfred z’n toekomstperspectief aan het verkennen is denk is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Die Sanchez kan echt weinig hè, allememachies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Vreemd dat Timber hiervoor geel krijgt. Misschien voor aanstellerij maar verder was er vrij weinig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Timber moet zich niet zo aanstellen, maar waarom krijgt hij geel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Geel voor Timber Serdar is nu al onder de indruk van De Kuip. Het lijkt helemaal nergens op hè. Alsof ik naar Ajax in een Feyenoord-shirt kijk, en Feyenoord in een Ajax-shirt. Begrijp 'het plan' van Schreuder ook nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Hij ging wel als een niet nader te noemen circusfiguur naar de grond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Echt waar zit ik naar te kijken joh. Dit is zo slecht, zo Ajax onwaardig. Dat middenveld… holy shit wat slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 En dan nu geen geel voor Kokcu. Echt, raap me op hoor. Maargoed, dit Ajax heeft voorlopig nog helemaal nergens recht op natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Deze vrije trap vat het goed samen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Bassey is een acrobaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 13 minuten geleden zei Rogier.: Geel voor Timber Serdar is nu al onder de indruk van De Kuip. Het lijkt helemaal nergens op hè. Alsof ik naar Ajax in een Feyenoord-shirt kijk, en Feyenoord in een Ajax-shirt. Begrijp 'het plan' van Schreuder ook nog niet. Dat was het plan ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Wat is dit voor scheids joh Verdomme. Je staat achter omdat er 11 als een natte krant spelen, maar die scheids hoeft niet in ons niveau mee te gaan. Wat een drama zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Je ziet gewoon de miljoenen door het doucheputje vliegen deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 4 minuten geleden zei JanVertonghen: Wat is dit voor scheids joh Verdomme. Je staat achter omdat er 11 als een natte krant spelen, maar die scheids hoeft niet in ons niveau mee te gaan. Wat een drama zeg. Niets mis met de scheids hoor. Hij fluit voor als nog gewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Zojuist zei delichris: Niets mis met de scheids hoor. Hij fluit voor als nog gewoon goed. Dan hebben wij daar iets andere maatstaven voor. Dat kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten