Rogier. Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Ik zou El Ghazi nog niet zo slecht vinden, kan het op een bepaalde manier vast nog goed invullen. Heb het gevoel dat er simpelweg niemand is die haalbaar is op het gewenste niveau. In ander nieuws: Fabian Ruiz gaat naar PSG. Dat is toch relatief goed nieuws voor Ajax, wel een van de sterkhouders bij Napoli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Wat moet je met een wissel speler van Aston villa. laat dan hanssen, die nieuwe Portugees het uitzoeken. of bergwijn rechtsvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 4 minuten geleden zei putdus: Wat moet je met een wissel speler van Aston villa. laat dan hanssen, die nieuwe Portugees het uitzoeken. of bergwijn rechtsvoor. Kan niet zo goed inschatten welk niveau hij nog heeft, maar Bergwijn rechtsvoor was tot nog toe geen succes, en Hansen heeft het niveau echt nog niet (lijkt het). Conceiçaõ is ook even afwachten. Maar goed, er zijn ook geen geruchten dat het een optie zou zijn, dus het gaat ook zeker niet gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 40 minuten geleden zei putdus: Waarom kan een benfica nunez wel verkopen voor 100 miljoen, en moet Ajax al blij zijn met 80 miljoen. Denk zelf dat nunez niet beter is. Het lijkt ook wel alsof ajax nooit een schaduwlijst heeft voor als er spelers vertrekken. Bergwijn brobbey en wijndal voorspelbare transfers die me oma ook nog kan verzinnen. Lijkt mij dat je al een rits vervangers klaar hebt staan voor Anthony, als ze maar geen Kluivert of elghazi in paniek gaan halen. Dan heb ik liever dat ze niemand halen. Omdat die ene hoog ogen heeft gegooid tegen z'n nieuwe team, en de ander onzichtbaar was in de KO-fase. En buiten dat gaan spitsen altijd voor de hoogste prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 39 minuten geleden zei putdus: Wat moet je met een wissel speler van Aston villa. laat dan hanssen, die nieuwe Portugees het uitzoeken. of bergwijn rechtsvoor. Snap je punt en ben wel mee eens dat ik niet hoop op El Ghazi. Maar Ajax kocht ooit ook een wisselspeler van Willem II coor 1 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 25 minuten geleden zei timpy00: Snap je punt en ben wel mee eens dat ik niet hoop op El Ghazi. Maar Ajax kocht ooit ook een wisselspeler van Willem II coor 1 euro. Een talent is wel even anders dan iemand die al jaren bankzitter is bij een middenmoter in Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 10 hours ago, Nom de Guerre said: Dit is de man die zijn dochters tenen likt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 15 uur geleden zei Kyrill: Berghuis is en hoort gewoon op rechtsbuiten in ieder geval. https://www.transfermarkt.com/steven-berghuis/leistungsdatendetails/spieler/129554/saison/2017/wettbewerb/NL1 Deed ie bij Feyenoord vrijwel alleen maar Fijn dat je zoveel voetbal hebt gekeken de laatste tijd Karel. Kijk eens op die website naar Daramy die je noemde voor de rechtsbuiten waar die nu speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 MATCHDAY! Hopelijk Kudus op rechts vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 18 uur geleden zei La Pulga: Als het goed is kan je van die 90 miljoen bij elke Braziliaans team hun rechtsbuiten gewoon kopen. Haal je er gewoon 20 (of 22) op en doe je een soort talenten dagen. De rest verhuur je aan de rest van de Eredivisie. Win win situatie Hun starting line-up rechtsbuiten? Of een rechtsbuiten? Antony kostte al iets van 15 miljoen destijds, volgens mij kostte Neres ook een soortgelijk bedrag en dat waren allebei spelers die net doorgebroken waren (Antony) of nog niet eens vaste basiskracht waren (Neres). De Braziliaanse Serie A bestaat uit 20 clubs, dan kom je met die 90 miljoen niet ver. Het idee is wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Ik ben voor. Gaan we in jong met alleen maar dure Braziliaanse rechtsbuitens spelen om veel mensen nog bozer te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Van Antony ben je sowieso 20/30 miljoen kwijt aan vorige club en comissies. SNap Ajax wel, gewoon niet toegeven. Gedraag je. Ik ben ook bezig met een nieuwe baan, maar ik ga mij niet ziekmelden tot ik een nieuwe baan heb. Hopelijk maken we die kneusjes uit Utrecht af vandaag, reken op een easy overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Op naar de 3 punten! Blij dat Conceicao op de bank zit. Verder is het vrij matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Berghuis weer rechtsbuiten. Hopelijk komt Kudus daar in de rust voor in de plek. Verder wel een goede opstelling en kijk weer er naar uit om Bassey te zien spelen. Lijken me mooie duels tegen Dost te gaan worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Is Wijndal geblesseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Is Wijndal geblesseerd? Lichte blessure zei Schreuder vanochtend tegen ESPN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 7 minuten geleden zei Michaelinho*: Is Wijndal geblesseerd? Zelfs met blessure moet hij nog wel sneller zijn dan Blind gok ik zo, net tegen Sylla ook weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Ik hoor de hele tijd Messi! Maar dat is natuurlijk Bassey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Antony voor 100 millies weg. Lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 5 minuten geleden zei Stefan.: Antony voor 100 millies weg. Lekker. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 3 minuten geleden zei cimbomcu: ? 100m heb ik nog niet gelezen overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Het druk zetten van Ajax slaat nog nergens op in de eerste helft he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Let je trouwens ook even op @Kyrill, Tadic op rechts is drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Berghuis wat een geweldenaar. Maakt niet uit waar hij speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Bergosso vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten