Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik zou El Ghazi nog niet zo slecht vinden, kan het op een bepaalde manier vast nog goed invullen. Heb het gevoel dat er simpelweg niemand is die haalbaar is op het gewenste niveau.

In ander nieuws: Fabian Ruiz gaat naar PSG. Dat is toch relatief goed nieuws voor Ajax, wel een van de sterkhouders bij Napoli.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

4 minuten geleden zei putdus:

Wat moet je met een wissel speler van Aston villa.

laat dan hanssen, die nieuwe Portugees het uitzoeken. 
of bergwijn rechtsvoor. 

Kan niet zo goed inschatten welk niveau hij nog heeft, maar Bergwijn rechtsvoor was tot nog toe geen succes, en Hansen heeft het niveau echt nog niet (lijkt het). Conceiçaõ is ook even afwachten. Maar goed, er zijn ook geen geruchten dat het een optie zou zijn, dus het gaat ook zeker niet gebeuren ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei putdus:

Waarom kan een benfica nunez wel verkopen voor 100 miljoen, en moet Ajax al blij zijn met 80 miljoen.

Denk zelf dat nunez niet beter is.

Het lijkt ook wel alsof ajax nooit een schaduwlijst heeft voor als er spelers vertrekken.

Bergwijn brobbey en wijndal voorspelbare transfers die me oma ook nog kan verzinnen.

Lijkt mij dat je al een rits vervangers klaar hebt staan voor Anthony,

als ze maar geen Kluivert of elghazi in paniek gaan halen. Dan heb ik liever dat ze niemand halen.

Omdat die ene hoog ogen heeft gegooid tegen z'n nieuwe team, en de ander onzichtbaar was in de KO-fase. En buiten dat gaan spitsen altijd voor de hoogste prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei putdus:

Wat moet je met een wissel speler van Aston villa.

laat dan hanssen, die nieuwe Portugees het uitzoeken. 
of bergwijn rechtsvoor. 

Snap je punt en ben wel mee eens dat ik niet hoop op El Ghazi.

Maar Ajax kocht ooit ook een wisselspeler van Willem II coor 1 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Kyrill:

Berghuis is en hoort gewoon op rechtsbuiten in ieder geval. 

https://www.transfermarkt.com/steven-berghuis/leistungsdatendetails/spieler/129554/saison/2017/wettbewerb/NL1

Deed ie bij Feyenoord vrijwel alleen maar :uhoh::classic_rolleyes:;e

Fijn dat je zoveel voetbal hebt gekeken de laatste tijd Karel. 

Kijk eens op die website naar Daramy die je noemde voor de rechtsbuiten waar die nu speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei La Pulga:

Als het goed is kan je van die 90 miljoen bij elke Braziliaans team hun rechtsbuiten gewoon kopen. Haal je er gewoon 20 (of 22) op en doe je een soort talenten dagen. De rest verhuur je aan de rest van de Eredivisie. Win win situatie

Hun starting line-up rechtsbuiten? Of een rechtsbuiten? Antony kostte al iets van 15 miljoen destijds, volgens mij kostte Neres ook een soortgelijk bedrag en dat waren allebei spelers die net doorgebroken waren (Antony) of nog niet eens vaste basiskracht waren (Neres). De Braziliaanse Serie A bestaat uit 20 clubs, dan kom je met die 90 miljoen niet ver. Het idee is wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Antony ben je sowieso 20/30 miljoen kwijt aan vorige club en comissies. SNap Ajax wel, gewoon niet toegeven. Gedraag je. Ik ben ook bezig met een nieuwe baan, maar ik ga mij niet ziekmelden tot ik een nieuwe baan heb.

Hopelijk maken we die kneusjes uit Utrecht af vandaag, reken op een easy overwinning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites