Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Rensch is in mijn ogen toch al meer een CV in het Ajax-systeem. Back-up voor Timber. Die Turk is ook een linkspoot en zal nog wel tijd nodig hebben.

Dus ik had het wel gedaan. Mexicaantje schijnt vooral te kunnen verdedigen maar is minder aanvallend, Dest is het andere uiterste. Huren met koopoptie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Socrates:

Rensch is in mijn ogen toch al meer een CV in het Ajax-systeem. Back-up voor Timber. Die Turk is ook een linkspoot en zal nog wel tijd nodig hebben.

Dus ik had het wel gedaan. Mexicaantje schijnt vooral te kunnen verdedigen maar is minder aanvallend, Dest is het andere uiterste. Huren met koopoptie. 

Dit. Antony heeft behoefte aan zo’n type back. Zal alleen aan salaris flink omhoog zijn gegaan gok ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Socrates:

Nadeel is wel dat hij 6 miljoen per jaar verdient, en weet niet of hij ver terug wilt. Dus denk dat dit niet haalbaar is. Al zullen er weinig clubs dit salaris coor hem over hebben.

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van hem. Maar beter als Rensch moet hij het wel kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei timpy00:

Nadeel is wel dat hij 6 miljoen per jaar verdient, en weet niet of hij ver terug wilt. Dus denk dat dit niet haalbaar is. Al zullen er weinig clubs dit salaris coor hem over hebben.

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van hem. Maar beter als Rensch moet hij het wel kunnen doen.

Volgens diverse websites verdient hij 70k per week, komt neer op een kleine 3.6 miljoen per jaar, exclusief bonussen.

Zelf ook geen fan van hem, dus wat mij betreft mogen ze hem vergeten. Zie hem wel in de BL spelen bij een Leipzig ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Socrates:

Bassey is er net, die Turk kan maar beter in Turkije blijven.

En dan schijnt die Kaplan ook nog niet te kunnen voetballen. Zou het ook niet gek vinden wat betreft Dest, nog even wachten tot vlak voor het eind van de transferperiode en je kunt ‘m ophalen voor een prikkie. Rensch lekker naar het centrum.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites