Gert Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Dan zit je ineens met erg veel rechtsbacks. Had em wel graag gezien, maar dan ipv Sanchez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Rensch is in mijn ogen toch al meer een CV in het Ajax-systeem. Back-up voor Timber. Die Turk is ook een linkspoot en zal nog wel tijd nodig hebben. Dus ik had het wel gedaan. Mexicaantje schijnt vooral te kunnen verdedigen maar is minder aanvallend, Dest is het andere uiterste. Huren met koopoptie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 13 minuten geleden zei Socrates: Rensch is in mijn ogen toch al meer een CV in het Ajax-systeem. Back-up voor Timber. Die Turk is ook een linkspoot en zal nog wel tijd nodig hebben. Dus ik had het wel gedaan. Mexicaantje schijnt vooral te kunnen verdedigen maar is minder aanvallend, Dest is het andere uiterste. Huren met koopoptie. Dit. Antony heeft behoefte aan zo’n type back. Zal alleen aan salaris flink omhoog zijn gegaan gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 3 uur geleden zei Socrates: Rensch is in mijn ogen toch al meer een CV in het Ajax-systeem. Back-up voor Timber. Die Turk is ook een linkspoot en zal nog wel tijd nodig hebben. Dus ik had het wel gedaan. Mexicaantje schijnt vooral te kunnen verdedigen maar is minder aanvallend, Dest is het andere uiterste. Huren met koopoptie. Nadeel is wel dat hij 6 miljoen per jaar verdient, en weet niet of hij ver terug wilt. Dus denk dat dit niet haalbaar is. Al zullen er weinig clubs dit salaris coor hem over hebben. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van hem. Maar beter als Rensch moet hij het wel kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Ze hebben net die Mexicaan gehaald, overbodig om het over Dest te hebben. Zometeen richting Amsterdam, eerste thuiswedstrijd. Zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 12 uur geleden zei timpy00: Nadeel is wel dat hij 6 miljoen per jaar verdient, en weet niet of hij ver terug wilt. Dus denk dat dit niet haalbaar is. Al zullen er weinig clubs dit salaris coor hem over hebben. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van hem. Maar beter als Rensch moet hij het wel kunnen doen. Volgens diverse websites verdient hij 70k per week, komt neer op een kleine 3.6 miljoen per jaar, exclusief bonussen. Zelf ook geen fan van hem, dus wat mij betreft mogen ze hem vergeten. Zie hem wel in de BL spelen bij een Leipzig ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Brobbey dus in de spits, Berghuis bank. Here we go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 4 uur geleden zei cimbomcu: Ze hebben net die Mexicaan gehaald, overbodig om het over Dest te hebben. Bassey is er net, die Turk kan maar beter in Turkije blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Socrates: Bassey is er net, die Turk kan maar beter in Turkije blijven. En dan schijnt die Kaplan ook nog niet te kunnen voetballen. Zou het ook niet gek vinden wat betreft Dest, nog even wachten tot vlak voor het eind van de transferperiode en je kunt ‘m ophalen voor een prikkie. Rensch lekker naar het centrum. 14 augustus 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Opa Blind doet het rustig aan vandaag met die hitte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Waarom is Blind je laatste man daar? En waarom krijgen we de hele tijd van die close ups. Bebejnxjwjmwjdjf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Slecht gepositioneerd ook van Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Kon vandaag ook naar Ajax maar toch maar laten lopen met deze hitte. Pasveer als een aardappelzak naar de hoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Restverdediging was weer genieten bij de 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Antony is ook maar gewoon wat aan het spelen, gaat hem allemaal veel te gemakkelijk af. Soort FIFA Street op rechtsvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 23 minuten geleden zei Socrates: Antony is ook maar gewoon wat aan het spelen, gaat hem allemaal veel te gemakkelijk af. Soort FIFA Street op rechtsvoor. Circus Antony en nog effectief ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Die Bergwijn man, niet verwacht dat ie het zo zou doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Die Bergwijn man, niet verwacht dat ie het zo zou doen. Gozer is gewoon te goed voor de Eredivisie. En met zulke verdedigers wordt het hem ook niet echt moeilijk gemaakt. Die maakt er 20-25 op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Zojuist zei Michaelinho*: Gozer is gewoon te goed voor de Eredivisie. En met zulke verdedigers wordt het hem ook niet echt moeilijk gemaakt. Die maakt er 20-25 op deze manier. ja dat mag je ook wel verwachten van hem. Schreuder als je dit leest, het is tijd voor Kudus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Die connectie tussen Taylor en Brobbey is genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Weer geen Kudus Je gunt die jongen toch meer speelminuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Zojuist zei Rogier.: Weer geen Kudus Je gunt die jongen toch meer speelminuten. Berghuis en Klaassen mokken het meest, zal dat wel zijn. Maar dikke onzin ja. Kudus moet lekker weggaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Reiziger had het over Kudus aldus mijn lipleeskwaliteiten. Fijn, krijgt 'ie weer 5 mooie minuutjes dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Gelukkig stond het bier koud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Maar delen gekeken. Toen sowieso wel weer genieten van Brobbeast. Alvarez leek er ook wel lekker bovenop te zitten. Hoe deed die Lucca het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten