Nom de Guerre Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Bord op schoot is toch ook niet per definitie negatief? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Hoelaat gaat Bergwijn vrijdagochtend tekenen Thier? Zet ik alvast de wekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 14 minuten geleden zei NicoHaak: Hoelaat gaat Bergwijn vrijdagochtend tekenen Thier? Zet ik alvast de wekker. Ik hoop 19:13 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Oh nee? Dus Rangers staat te popellen om Celtic spelers te kopen? Arsenal koopt graag Spurs spelers? Spurs koopt graag Arsenal spelers? Real Madrid koopt graag van Atletico Madrid? En Gala graag van Besiktas? Jullie niet tegen schijntje kritiek kunnen worden er meest onzinnige argumenten bijgehaald, zoals dit... Met 'dicht bij huis' bedoelde ik voornamelijk binnen het eigen land, niet per se bij de dichtstbijzijnde profclub. Ajax haalt naast Berghuis wel meer Nederlanders/Eredivisiespelers en zo geldt dat voor de meeste clubs, in Nederland en daarbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 4 uur geleden zei Nom de Guerre: Bord op schoot is toch ook niet per definitie negatief? Niet per definitie nee. De associatie die er aan hangt wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 14 minuten geleden zei Elsjorro1990: Niet per definitie nee. De associatie die er aan hangt wel. Meh, dat zal dan vooral persoonlijk zijn. Mijn club haalt ze uit alle windstreken, met wisselend succes. Iets meer couleur locale zou geen kwaad kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Brobbey wordt ook in verband gebracht met Man Utd. Uit de lage hoed van Ten Hag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 5 uur geleden zei Nom de Guerre: Meh, dat zal dan vooral persoonlijk zijn. Mijn club haalt ze uit alle windstreken, met wisselend succes. Iets meer couleur locale zou geen kwaad kunnen. Wij bij jong ajax is ook met bord op schoot. Ach ja zolang ze presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 (bewerkt) 49 minuten geleden zei Chiemel: Brobbey wordt ook in verband gebracht met Man Utd. Uit de lage hoed van Ten Hag Als je het hebt over bord op schoot scouting 7 juli 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Kan dat bijna niet geloven. Misschien kopen en dan in de Martinez deal betrekken om Ajax te matsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Schijnt dat Wijndal zojuist de training bij AZ verlaten heeft. Hopelijk ook vandaag officieel naast Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 2 aankopen aankondigen op 1 dag zal wel niet gebeuren. Maar als Telegraaf vanmiddag meldt dat het rond is en Bergwijn wel officieel wordt aangekondigd op ajax.nl dan is het een prima dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Let's fucking gooooooooooooooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Van der Sar was net uit bed? Ik ben wel benieuwd naar hem, was meer gecharmeerd van hem dan van Malen bij PSV. Alleen zijn effectiviteit liet wel eens te wensen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 31,25 miljoen, wat een geld... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Het Haller geld geïnvesteerd in een nieuwe directe versterking. Dikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 2 uur geleden zei Thierryvane: Schijnt dat Wijndal zojuist de training bij AZ verlaten heeft. Hopelijk ook vandaag officieel naast Bergwijn. Dit is genieten. Ik verwacht een update als hij gespot is in Amsterdam Thier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 52 minuten geleden zei MetalMichael: 31,25 miljoen, wat een geld... Grijpen we als Feyenoord zijnde toch maar weer net naast zo'n speler he. Zitten te slapen daar in het Dwaasgebouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Wijndal schijnt onderweg te zijn naar United heb ik vernomen uit betrouwbare bron. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 15 minuten geleden zei Dansmeister: Dit is genieten. Ik verwacht een update als hij gespot is in Amsterdam Thier. Dit tweet die Cavinsky allemaal. Schijnt ook goed contact te hebben met Brobbey. Of het waar is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 26 minuten geleden zei NicoHaak: Het Haller geld geïnvesteerd in een nieuwe directe versterking. Dikke prima. Tsja, aan de andere kant speelt Tottenham kiet op een speler die het niet gelukt is om basisklant te worden. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Hij zal moeten leveren, dat is een zekerheid. En dan niet alleen in de competitie, maar ook in Europa. Zal ook geen mager salaris hebben, nu hij Engeland gewend is. Is daar al wat over naar buiten gekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 2 minuten geleden zei MetalMichael: Tsja, aan de andere kant speelt Tottenham kiet op een speler die het niet gelukt is om basisklant te worden. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Hij zal moeten leveren, dat is een zekerheid. En dan niet alleen in de competitie, maar ook in Europa. Zal ook geen mager salaris hebben, nu hij Engeland gewend is. Is daar al wat over naar buiten gekomen? Als hij wel was geslaagd bij Spurs, dan was hij voor Ajax niet haalbaar. Hij zal idd moeten leveren, maar dat verwacht je als club van elke aankoop die je haalt als directe versterking voor het eerste. Ajax heeft de afgelopen jaren voor zoveel grote bedragen spelers verkocht, dat ik het als supporter ook wel verantwoord vindt dat je dan ook wel uitgeeft aan spelers die er direct staan (voor zover je dat kan beoordelen vooraf). Als hij straks een half jaar geblesseerd is, dan is het wel een hard gelach overigens / :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Je bestelling 6061450 bij de Ajax Shop is goed ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 1 uur geleden zei MetalMichael: 31,25 miljoen, wat een geld... Gehele opbrengst van Haller.... Benieuwd wat @Socrateshiervan vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Een vooruitgang denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten