Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Mansveld:

Is Schreuder speler/coach dan?

Niks mis mee om het trainersoutfit te halen van Ajax hoor. Aangezien ze al gek doen met rugsponsoren zie ik hen er ook wel voor aan om een rugnummer aan de trainert te geven.

Heb jij er al eentje van Kuyt besteld?

1 minuut geleden zei La Pulga:

Niks mis mee om het trainersoutfit te halen van Ajax hoor. Aangezien ze al gek doen met rugsponsoren zie ik hen er ook wel voor aan om een rugnummer aan de trainert te geven.

Heb jij er al eentje van Kuyt besteld?

Jazeker maar kreeg een dominee kostuum geleverd

1 minuut geleden zei Mansveld:

Jazeker maar kreeg een dominee kostuum geleverd

Ah, ik was wel geïnteresseerd in de botox editie maar die werd al redelijk snel uitverkocht.

O ja, Max de Waal is niet zo goed in FM dus dan zal die IRL ook niet zo goed zijn. FM heeft het altijd bij het juiste eind.

Als er toch één club in het buitenland is waar jong talent veel de kans krijgt op een hoog niveau dan is het wel bij Dortmund. Die mensen daar zijn écht niet achterlijk, dus waarschijnlijk achten ze hem gewoon nog niet goed genoeg. Een seizoen verhuren met veel speelminuten zal hem goed doen wanneer hij écht de potentie heeft om een topper te worden.

2 minuten geleden zei Jotew:

Als er toch één club in het buitenland is waar jong talent veel de kans krijgt op een hoog niveau dan is het wel bij Dortmund. Die mensen daar zijn écht niet achterlijk, dus waarschijnlijk achten ze hem gewoon nog niet goed genoeg. Een seizoen verhuren met veel speelminuten zal hem goed doen wanneer hij écht de potentie heeft om een topper te worden.

OOK nog Adeyemi halen is niet heel slim. Ik snap goed dat Moukoko nu baalt. En dan natuurlijk Haller. Moukoko zijn contract loopt maar nog tot juni 2023. Nu loop je kans dat hij transfer vrij weggaat over een jaar... Of eerder nog januari dan kan hij al voor contracten gaan tekenen pfff

7 minuten geleden zei Kyrill:

@Michaelinho* dit is toch oerdomme en rare besluit vorming van Dortmund om zelfs twee spitsen te kopen? Spreekt toch 0.0 vertrouwen uit in Youssoufa?

3 minuten geleden zei Jotew:

Zo'n gekke beslissing is het niet denk ik hoor. Haller heeft het in de Bundesliga zeer aardig gedaan. Daarnaast heeft Dortmund met Malen, Moukoko en Adeyemi voorin geen echte spits met lengte. Dus om ook uit een ander vaatje te kunnen te tappen snap ik dit wel. En daarbij denk ik dat hij gewoon in de basis gaat starten. Waarbij Adeyemi wat meer vanaf de flanken zal moeten komen. 

Daarnaast gaan er inderdaad geluiden dat men vindt dat Moukoko zich het laatste jaar onvoldoende ontwikkeld heeft. Hij kwam stormachtig, maar lijkt nu niet echt stappen meer te zetten. Wellicht dat Terzic hem weer aan de praat kan krijgen, maar volgens mij is een verhuur ook bespreekbaar. 

Adeyemi heeft het een seizoen lang laten zien bij Salzburg en is ook nog maar slechts 18 jaar. Blijkbaar zien ze het dan gewoon (nog) niet zitten in Moukouko en zijn ze bereid het risico te lopen dat hij eventueel gratis vertrekt, ontwikkelt hij zich gewoon niet goed genoeg. Snap uberhaupt de hype niet zo rondom hem. Heeft nog niks laten zien, heeft het enkel in jeugdelftallen goed gedaan. Tsja laat het eerst maar eens een jaar of 2 zien op het 2e niveau bij een HSV of wat dan ook.

1 uur geleden zei Jotew:

Adeyemi heeft het een seizoen lang laten zien bij Salzburg en is ook nog maar slechts 18 jaar. Blijkbaar zien ze het dan gewoon (nog) niet zitten in Moukouko en zijn ze bereid het risico te lopen dat hij eventueel gratis vertrekt, ontwikkelt hij zich gewoon niet goed genoeg. Snap uberhaupt de hype niet zo rondom hem. Heeft nog niks laten zien, heeft het enkel in jeugdelftallen goed gedaan. Tsja laat het eerst maar eens een jaar of 2 zien op het 2e niveau bij een HSV of wat dan ook.

Mee eens. Al lijkt Moukoko me dan wel weer zo’n speler die in de 2. Bundesliga compleet ondersneeuwt in het fysieke geweld daar.

6 minuten geleden zei Michaelinho*:

Mee eens. Al lijkt Moukoko me dan wel weer zo’n speler die in de 2. Bundesliga compleet ondersneeuwt in het fysieke geweld daar.

Tsja moetie meer gebruik maken van zijn snelheid en behendigheid denk ik dan. Of de manier van spelen iets aanpassen naar zijn kwaliteiten. Waar zou jij hem graag zien spelen? Even realistisch dus niet bij Ajax maar gewoon wat qua verhuur goed voor hem zou zijn.

Zojuist zei Jotew:

Tsja moetie meer gebruik maken van zijn snelheid en behendigheid denk ik dan. Of de manier van spelen iets aanpassen naar zijn kwaliteiten. Waar zou jij hem graag zien spelen? Even realistisch dus niet bij Ajax maar gewoon wat qua verhuur goed voor hem zou zijn.

Stuttgart, Freiburg, Werder zoiets. Dat soort clubs. 

22 uur geleden zei Kyrill:

@Michaelinho* dit is toch oerdomme en rare besluit vorming van Dortmund om zelfs twee spitsen te kopen? Spreekt toch 0.0 vertrouwen uit in Youssoufa?:mmm::classic_rolleyes:

Ventje is 17. Daar kun je als Dortmund toch niet van op aan man. Sterker nog dat zou je als club zijnde ook niet mogen verwachten.

Anyhoo: Nog paar dagen geduld en dan schijnt het los te gaan. Ajax wacht bewust tot 1 juli vanwege het boekjaar en dan kan het snel gaan :)

Ja 1 juli zit ik de hele dag met de broek op de enkels. Tourstart en Ajax die de ene na de andere topper binnenharkt.

Sorry not sorry.

Edit: Bedenk me nu wel dat ik die dag waarschijnlijk op kantoor zit, dus moet me tactisch opstellen denk ik.

Edited by NicoHaak

16 minuten geleden zei Lazy:

Ventje is 17. Daar kun je als Dortmund toch niet van op aan man. Sterker nog dat zou je als club zijnde ook niet mogen verwachten.

Anyhoo: Nog paar dagen geduld en dan schijnt het los te gaan. Ajax wacht bewust tot 1 juli vanwege het boekjaar en dan kan het snel gaan :)

Uiteraard lieverd. Helemaal mee eens. Maar zou toch zonde zijn als hij gratis weggaat...? Dan is die FM bug van jaar geleden met hem dalijk in echt misschien nog realiteit ook.... 

Veel plezier alvast. 1 juli is voor mij ook hele bijzondere datum :cheer:

Edited by Kyrill

7 minuten geleden zei NicoHaak:

Ja 1 juli zit ik de hele dag met de broek op de enkels. Tourstart en Ajax die de ene na de andere topper binnenharkt.

Sorry not sorry.

Wel zorgen voor voldoende tissues hé? En vergeet niet de belangrijke plekken voldoende te hydrateren. 

Zonder gekheid. Ik heb die datum ook gehoord. Dus mogelijk een goed excuus om die dag de media extra goed in de gaten te houden! 

2 minuten geleden zei Kyrill:

Uiteraard lieverd. Helemaal mee eens. Maar zou toch zonde zijn als hij gratis weggaat...? Dan is die FM bug van jaar geleden met hem dalijk in echt misschien nog realiteit ook.... 

Ik vind dit soort acties van spelers ook wel veelzeggend voor hun eigen mentaliteit hoor. Je bent zeventien, hebt nog niks laten zien en krijgt alle rust en ruimte om achter een ervaren spits te groeien. Wanneer hij zichzelf echt zo goed vind, dan moet hij gewoon lekker zorgen dat hij de concurrentiestrijd wint van Adeyemi. Zo werkt het nu eenmaal in de top. 
Wat mij betreft zou hij er goed aan doen om te verlengen en zich een jaar of twee te laten verhuren. Dan terugkomen, met ervaring en goals op zak. 

Edited by ElMarcos

Maar jongens hè, als we het voor elkaar krijgen om het qua vertrekkers hier bij te laten en we halen brobbey, bergwijn en wijndal, dan hebben we toch wel weer een hele lekkere selectie hè?

Al zou ik het liefst wel zien dat er op het middenveld nog wat bij komt. Ik heb niet zoveel zin in een seizoen klaassen-alvarez-taylor. 

Zojuist zei Elsjorro1990:

Al zou ik het liefst wel zien dat er op het middenveld nog wat bij komt. Ik heb niet zoveel zin in een seizoen klaassen-alvarez-taylor. 

Of Berghuis - Kudus - Taylor. 

Verwacht eigenlijk nog wel dat Alvarez weggaat en er een voetballende zes voor in de plaats komt. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar Fitz-Jim en Ünüvar, en wie weet wat een Delgado kan klaarspelen nu hij even heeft kunnen wennen aan Nederland.

17 minuten geleden zei Rogier.:

Of Berghuis - Kudus - Taylor. 

Verwacht eigenlijk nog wel dat Alvarez weggaat en er een voetballende zes voor in de plaats komt. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar Fitz-Jim en Ünüvar, en wie weet wat een Delgado kan klaarspelen nu hij even heeft kunnen wennen aan Nederland.

Vooral benieuwd naar Ünüvar. Dit moet zijn seizoen worden, anders vrees ik dat 'ie vertrekt. Aardig wat concurrentie ook op zijn positie(s). Heeft wel een mondeling akkoord bereikt, toch?

1 uur geleden zei ElMarcos:

Wel zorgen voor voldoende tissues hé? En vergeet niet de belangrijke plekken voldoende te hydrateren. 

Zonder gekheid. Ik heb die datum ook gehoord. Dus mogelijk een goed excuus om die dag de media extra goed in de gaten te houden! 

Ik vind dit soort acties van spelers ook wel veelzeggend voor hun eigen mentaliteit hoor. Je bent zeventien, hebt nog niks laten zien en krijgt alle rust en ruimte om achter een ervaren spits te groeien. Wanneer hij zichzelf echt zo goed vind, dan moet hij gewoon lekker zorgen dat hij de concurrentiestrijd wint van Adeyemi. Zo werkt het nu eenmaal in de top. 
Wat mij betreft zou hij er goed aan doen om te verlengen en zich een jaar of twee te laten verhuren. Dan terugkomen, met ervaring en goals op zak. 

Is ook gewoon dat 1 juli de transfermarkt opengaat. Vermoed dat hij dat gewoon bedoelde?