Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

2 uur geleden zei Lazy:

Vind de hele berichtgeving rondom Antony ook weer geweldig om te volgen. De Telegraaf 'vangt geluiden op uit Brazilie' (hoe vaag wil je het hebben) dat hij weg wil en de vraagprijs van Ajax te gortig vindt.

Overigens mogen beide van mij voor dat totaalbedrag best weg. En dan hopen dat de scouting Zuid Amerika weer met wat pareltjes op de proppen kan komen :)

haha ja volgens mij is Antony ook gewoon in Amsterdam aan het werken aan zijn herstel. Maar Telegraaf is zoals gewoonlijk lekker aan het stoken.

Opstelling eerste helft:

Opstelling Ajax:

Stekelenburg; Klaiber, Magallán, Pierie, Baas; Regeer, Ünüvar, Fitz-Jim; Ihattaren, Rasmussen, Hansen.

halverwege 3-0

Rasmussen en 2x Hansen

Goed om te zien dat Schreuder Unuvar centraal gebruikt en Rasmussen in de spits. Regeer valt tegen op het middenveld, misschien toch maar definitief een RB van maken? Magallan en Pierie kan gewoon niet, zelfs tegen SV Meppen.

Moo is gretig, maar mist nog wat ritme. Fitz-Jim is genieten!

38 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Als Unuvar en Mo het op de heupen hebben zijn het ook echt heerlijke voetballers hè 

Die zitten wel op voetbal. Dus wanneer Mo zijn oude niveau houdt en Unuvar zij niveau haalt kant het leuk worden. Hansen ben ik ook wel benieuwd of die de stappen gaat maken.

Zojuist zei cimbomcu:

Wat een beest is die Enem hoe die eruit ziet   Mag daar wel meer van gebruik maken, was vrij matig.

Was erbij gisteren, toch mooi dat heel Twente uitrukt om ons Ajax te zien  

Vond het 'm juist goed doen als aanspeelpunt. Zeker het eerste gedeelte van de tweede helft. Zal nooit Ajax 1 halen, maar toch.

1 uur geleden zei Thierryvane:

Sontje ook twee prima goals. Vond trouwens die Enem prima invallen in de spits. Goed balvast.

Was ik ook wel benieuwd naar, heb hem vaak voorbij zien komen in samenvattingen van de jeugdelftallen. Het blijft altijd lastig inschatten hoeveel voordeel ze voetballend hebben door een dergelijke fysiek. 

Ja heeft wel een flinke terugslag gehad vanaf het moment dat hij toen in het eerste in mocht vallen. Maar gisteren vond ik hem wel met veel vertrouwen aan de bal en gretig spelen.

Ajax volgt de verrichtingen van Oscar Gloukh. De talentvolle middenvelder van Maccabi Tel Aviv, die ook interesse heeft gewekt van Borussia Dortmund en Espanyol, bereikte onlangs de finale van het EK Onder 19 met Israël. (Ynet)

Scouting van Ajax volgt even mijn novelle.

2 minuten geleden zei La Pulga:

Ik hoop zo dat hij niet bezwijkt onder druk. Hij krijgt nu echt al veelste veel aandacht.

Eens, maar hoort dat er ook niet een beetje bij wanneer je de top wilt halen? 

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Eens, maar hoort dat er ook niet een beetje bij wanneer je de top wilt halen? 

Zeker, en wij al fan zijn hebben daar nu na een half jaar ook wel een beetje recht op. Maar ik hoop niet dat die verwachtingen dusdanig hoog zullen worden dat hij na een minder potje er weer helemaal klaar mee is. 

Al heb ik wel vertrouwen in Schreuder dat hij goed met hem om zal gaan gezien de relatie dat hij had met Ziyech. 

4 minuten geleden zei La Pulga:

Zeker, en wij al fan zijn hebben daar nu na een half jaar ook wel een beetje recht op. Maar ik hoop niet dat die verwachtingen dusdanig hoog zullen worden dat hij na een minder potje er weer helemaal klaar mee is. 

Al heb ik wel vertrouwen in Schreuder dat hij goed met hem om zal gaan gezien de relatie dat hij had met Ziyech. 

Vermoedelijk gaat hij van de fans ook best wat krediet krijgen wanneer hij maar de juiste mentaliteit toont. Daarbij heb ik ook wel vertrouwen in Schreuder om hem vertrouwen te geven. Ik ben enthousiast.

1 uur geleden zei ElMarcos:

Vermoedelijk gaat hij van de fans ook best wat krediet krijgen wanneer hij maar de juiste mentaliteit toont. Daarbij heb ik ook wel vertrouwen in Schreuder om hem vertrouwen te geven. Ik ben enthousiast.

Ik ook! Hopelijk loop ik er in november met een Oranje shirt bij met Mootje achterop :D Kans is wel klein omdat Van Gaal zonder flankspelers speelt.

Citaat

Manchester United heeft Lisandro Martínez nog niet uit zijn hoofd gezet. Erik ten Hag en de zijnen hopen spoedig de transfer van Tyrell Malacia te bezegelen, waarna ze over kunnen gaan tot de volgende deal. 

Arsenal bracht eerder deze week een tweede bod op Martínez uit, maar United heeft de komst van de Argentijn nog niet opgegeven, meldt The Times. Eerst moet Malacia gecontracteerd zijn en vervolgens gaan The Mancunians zich roeren in de strijd om de 24-jarige verdediger, klinkt het. Tussendoor moet 'topprioriteit' Frenkie de Jong al overgenomen zijn van FC Barcelona.

De Amsterdammers zouden tussen de veertig en vijftig miljoen euro verlangen voor Martínez, al is het onduidelijk hoe ver United wil gaan voor de Argentijn. Naar verluidt heeft de club een vaste pot dat per transferperiode uitgegeven mag worden. Deze zomer mag het technische bestuur 140 miljoen euro besteden. De Jong neemt het leeuwendeel van het budget in beslag: de Oranje-international stapt naar verwachting voor 65 miljoen euro vast en twintig miljoen euro aan bonussen over naar Old Trafford.

Ten Hag weet wel wat hij wilt.

Edited by La Pulga