Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Kyrill:

(y) streep die dan door, wat vindt je verder van mijn observatie/stelling?

Denk dat het er ook veel mee te maken heeft dat Ajax veel spelers heeft die juist goed zijn in de kleine ruimte en dat heel compact spelen niet altijd goed werkt. Zal ongetwijfeld ook een soort "opgeven" zijn als je na 20 minuten met 2-0 achter staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Zojuist zei Elsjorro1990:

Wat MM zegt. Heracles doet nu wat eigenlijk alle teams die een ietwat realistische coach hebben doen: met 11 man achter de bal blijven en hopen dat je er stiekem een keer uit komt. Als je gaat voetballen of probeert het spel te maken wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. 

Duidelijk en ook van MM en @Regis maar wordt je ook van kastje naar de muur gestuurd als je thuis tegen Ajax probeert het spel te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Denk dat het er ook veel mee te maken heeft dat Ajax veel spelers heeft die juist goed zijn in de kleine ruimte en dat heel compact spelen niet altijd goed werkt. Zal ongetwijfeld ook een soort "opgeven" zijn als je na 20 minuten met 2-0 achter staat. 

Werkt dus juist wel met regelmaat dit seizoen, hè. Omdat Ajax veel spelers heeft die of het niet snel genoeg zien of het niet altijd snel genoeg uit kunnen voeren.

1 minuut geleden zei Kyrill:

Duidelijk en ook van MM en @Regis maar wordt je ook van kastje naar de muur gestuurd als je thuis tegen Ajax probeert het spel te maken?

Ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Socrates:

Ploegen doen juist beter hun best tegen Ajax. Verwachten een heel hoog niveau, gaan dan massaal verdedigen en vechten voor elke meter om niet finaal af te gaan.

Heel misschien dat er weleens een ploeg is waarbij na 3-0 de moed in de schoenen zakt rond minuutje 70.

Dit gevoel heb ik ook altijd, ja. Veel vaker een realistisch speelplan tegen Ajax t.o.v. als ze tegen onze concurrenten/rivalen spelen.

Maar dat is wss ook puur calimero/onderbuik gevoel ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Regis:

Kunnen mensen niet eens kappen met linkjes van VZ

verder lijkt het tot nu toe nog onzin. Amateuristisch berichtje/te kinderlijk. Raar tijdstip. Geloof er geen zak van. Gewoon 1 of andere grappenmaker 

Beter zo? Of heb je nog meer te zeuren? Of op de site van Ajax zelf?

https://www.ajax.nl/artikelen/marc-overmars-vertrekt-per-direct-bij-ajax/

afbeelding.png.5f681f20c5d9ff23f052bf285f4b6a10.png

bewerkt door MNie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Vitesse88:

Overmars is opgerot. Walgelijk bericht als dit de reden is zeg.

Staat op de officiële site van Ajax en op hun twitter account.

Lijkt mij wel waar dan he.

Zullen nog wel meer van dit soort dingen gaan plaatsvinden sinds dat het bij the voice naar buiten is gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Regis:

Gelukkig hebben ze bij ons het fatsoen om direct in te grijpen.

snel opvolger neer zetten. Technisch team staat verder als een huis

Wees een vent en doe ff een kleine sorry naar Mnie dan.

Ontopic: sta je verdorie bijna on top of the world, hij stond er overal echt goed op. En dan denk je alleen maar met je lul. Wat kansloos zeg. Hoe verneuk je je carrière.. 

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat de fuck, wat een klap. Zo onverwacht ook. Ben heel benieuwd wat er zich heeft afgespeeld dat dusdanig is om op te stappen. Kan me haast niet voorstellen dat het op niveau The Voice is eigenlijk.

Wel bizar weer hoor, het is net weer rustig bij Ajax, gebeurt dit. Op zich goed dat er meteen actie ondernomen wordt, maar ideaal is het niet. Vraag me ook af wie het over zou kunnen nemen, ligt nog een moeilijke klus klaar voor de opvolger (zal in eerste instantie Hiemstra wel zijn). Kan ook nooit eens normaal hè bij Ajax.

Ben benieuwd of het nog impact heeft op de selectie. Gelukkig eerst dat bekerpotje, daar is verlies nog het minst erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste zal de reden zijn dat ze het zondagavond na de deadlines van de kranten naar buiten brengen. 

Slap verhaaltje van Overmars als verweer. Het standaard: joh had het niet door, ben geschrokken en schaam me diep. Laten jullie me nu met rust aub? 

"Don't tell me you're sorry 'cause you're not
Baby when I know you're only sorry you got caught." 

Schiet altijd door m'n hoofd bij dat soort teksten. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

De waarheid: ik dacht weg te komen met dit gedrag, maar nu het, helaas helaas, naar buiten komt moet ik m'n biezen wel pakken. Kutzooi, had ik maar naar Engeland gegaan toen het kon.

Zoiets? 

Je weet toch niet wat er precies gebeurd is? Misschien was het wel heel subtiel. Bij The Voice kon je deze conclusies trekken, want daar is praktisch naar buiten gekomen wat er is gebeurd. Maar hier kan het prima echt zo zijn beleefd door Marc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Rogier.:

Wat de fuck, wat een klap. Zo onverwacht ook. Ben heel benieuwd wat er zich heeft afgespeeld dat dusdanig is om op te stappen. Kan me haast niet voorstellen dat het op niveau The Voice is eigenlijk.

Wel bizar weer hoor, het is net weer rustig bij Ajax, gebeurt dit. Op zich goed dat er meteen actie ondernomen wordt, maar ideaal is het niet. Vraag me ook af wie het over zou kunnen nemen, ligt nog een moeilijke klus klaar voor de opvolger (zal in eerste instantie Hiemstra wel zijn). Kan ook nooit eens normaal hè bij Ajax.

Ben benieuwd of het nog impact heeft op de selectie. Gelukkig eerst dat bekerpotje, daar is verlies nog het minst erg.

Kerel, minder speculeren en je druk maken om het sportieve gedeelte. Toon eens iets van een moreel kompas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites