Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Op 19-1-2022 om 13:21 zei Lazy:

Velsen-Zuid, ook wel bekend als de Copa Cabana van Nederland. Dus snap de keuze wel.

En mag morgen direct tegen PSV spelen in de bekert. Ik zeg binnen 10 min rood op de knie van Gakpo :mrgy:

Geruchten over Bergwijn nemen nu wel flink toe. Maar de bedragen die je dan weer leest zijn duizelingwekkend. 20 á 25m voor Bergwijn. Das een hele hoop voor een 'redelijke' speler die waarschijnlijk het eerste half jaar veelvuldig op de bank zal zitten.

Wat walgelijke comment, krijg er braakneigingen van. Dat heb ik als oud PSV fan NOG nooit over Ajax speler gezegd, doe eens effe normaal man joh, wtf. :5;e

Wat een verschrikkelijk gebrek aan creativiteit zeg en wat een armoe. Jongen die beschikt ook over 0.0 zelfreflectie getuige zijn interview in De Telegraaf en tegen de tijd dat hij fit is dan zit het seizoen er alweer op. Haal nu eens iemand met diepgang.

13 minuten geleden zei Kyrill:

Wat walgelijke comment, krijg er braakneigingen van. Dat heb ik als oud PSV fan NOG nooit over Ajax speler gezegd, doe eens effe normaal man joh, wtf. :5;e

Lol alsof ik het meen gozer :mmm:

Tjeezus

31 minuten geleden zei Kyrill:

Oud PSV fan ook echt.. Waarom ben je het nu niet meer?

26 minuten geleden zei Lazy:

Lol alsof ik het meen gozer :mmm:

Tjeezus

Is goed schat. Geloof je. Bij Ajax fans weet je het nooit.:checkit:

7 minuten geleden zei La Pulga:

Oud PSV fan ook echt.. Waarom ben je het nu niet meer?

Puur en alleen nog Arsenal.  Daar kijk ik letterlijk alle wedstrijden van tenzij echt nergens te zien is zoals in beker paar maanden geleden tegen Wimbledon. Ik vind leuk als PSV goed doet maar doet me weinig tot niks meer als dat niet het geval is.

Vind het altijd opmerkelijk dat iemand zich altijd fan/supporter van een club noemt en daar zonder enig reden ineens mee stopt.

Zo ken ik iemand die 18 jaar lang in het Arke Stadion/De Grolsch Veste zat, totdat Twente degradeerde. Een maand later had meneer een SCC bij Heracles en riep hij teksten als: "U, jij, wij en ik zijn Heracles".

;e ;e ;e

Mo'tje. Verrassende transfer, snap hem ook niet helemaal. Mocht je hem echt mentaal en fysiek terugkrijgen op topniveau, wat ik ergens wel zie gebeuren, dan is het wel een buitenkansje. 

Maar anderzijds moet Ajax ook geleerd hebben van het verleden, dat is niet altijd goed gegaan. Je haalt toch even wat in huis. Zie inderdaad liever Bergwijn komen. 

1 uur geleden zei Jotew:

Vind het altijd opmerkelijk dat iemand zich altijd fan/supporter van een club noemt en daar zonder enig reden ineens mee stopt.

Zo ken ik iemand die 18 jaar lang in het Arke Stadion/De Grolsch Veste zat, totdat Twente degradeerde. Een maand later had meneer een SCC bij Heracles en riep hij teksten als: "U, jij, wij en ik zijn Heracles".

;e ;e ;e

Leuk voor je. Maar in mijn geval was het ook zeker niet altijd het geval , dus ik heb niks met je post te maken. Maar zeg wat je wil zeggen, prima ;) 

40 minuten geleden zei Kyrill:

Leuk voor je. Maar in mijn geval was het ook zeker niet altijd het geval , dus ik heb niks met je post te maken. Maar zeg wat je wil zeggen, prima ;) 

Ik denk dat je daarom ook niet wordt geciteerd.

Leuke opstelling van Ajax. Mis alleen nog een unuvar maar prima.

Gorter; Rensch, Timber, Schuurs, Tagliafico; Regeer, Taylor, Klaassen; Antony, Danilo, Van Axel Dongen.

Hopelijk 2e helft met Unuvar op 10 zodat er wat creativiteit bijkomt op het middenveld. Verder wel leuk dat die jonge spelers hun kansen krijgen. Van Axel Dongen is dus echt Daramy voorbij (en terecht).

1 minuut geleden zei FlyD:

Gorter; Rensch, Timber, Schuurs, Tagliafico; Regeer, Taylor, Klaassen; Antony, Danilo, Van Axel Dongen.

Hopelijk 2e helft met Unuvar op 10 zodat er wat creativiteit bijkomt op het middenveld. Verder wel leuk dat die jonge spelers hun kansen krijgen. Van Axel Dongen is dus echt Daramy voorbij (en terecht).

Dat was inderdaad een onnodige paniekaankoop omdat Sulemana niet kwam. Zelfde nu beetje voor Mootje omdat Bergwijn niet meer komt. Al is dat gewoon de gok waard omdat je hem nu huurt en blijkbaar dat Vanenburg goede verhalen over hem heeft verteld.

2 minuten geleden zei La Pulga:

Dat was inderdaad een onnodige paniekaankoop omdat Sulemana niet kwam. Zelfde nu beetje voor Mootje omdat Bergwijn niet meer komt. Al is dat gewoon de gok waard omdat je hem nu huurt en blijkbaar dat Vanenburg goede verhalen over hem heeft verteld.

Daramy lijkt me inderdaad een beetje in paniek gekocht te zijn geweest. Bij Ihattaren ligt dat anders. Als hij al komt denk ik dat het totaal los staat van Bergwijn. Het is meer een buitenkans/gok die ze nemen buiten het beleid om.

42 minuten geleden zei La Pulga:

Niet vergeten dat ze vorig jaar al interesse in hem hadden. Ze hebben hem al langer op de lijst staan en nu kunnen ze hem vrij goedkoop huren plus wellicht een leuke optie tot koop. Misschien een buitenkansje dus. Staat dan ook los van een eventuele aankoop van 20m+.

1 uur geleden zei FlyD:

Daramy lijkt me inderdaad een beetje in paniek gekocht te zijn geweest. Bij Ihattaren ligt dat anders. Als hij al komt denk ik dat het totaal los staat van Bergwijn. Het is meer een buitenkans/gok die ze nemen buiten het beleid om.

Mo is inderdaad een risicoloze gok als je hem nu een halfjaar kan huren en daarna wellicht kan overkopen voor een vastgestelde som. Als je die weer aan het ballen krijgt, kan je daar echt heel veel plezier van hebben. Daramy lijkt in ieder geval een miskoop. Als nu Van Andel Dongen speelt en hij bankt, dan belooft dat weinig goeds voor die jongen.

Geef Daramy even joh.  Talent is er echt wel bij die jongen.

Verder haalt Klaassen weer een heel niveau. Zelf tegen amateurs is hij compleet onzichtbaar. Ongekend, afscheid nemen van die gozer. Verder is het vooral te hopen dat die jongens zich een beetje in gaan houden, want zijn al een paar ordinaire schoppen uitgedeeld zeg.  Die hadden normaal kunnen gaan douchen

4 uur geleden zei Thierryvane:

Al iets bekend over de blessure van Unuvar?

Nog niks over gelezen, maar Ajax houdt zich meestal enorm op de vlakte. Als hij er lang uit is word het wel steeds langer voor die jongen om nog door te gaan breken vrees ik :( 

19 uur geleden zei Jotew:

;e ;e ;e

Zo ken ik er ook 1 ja. Jarenlang gebral over Twente moeten aanhoren, toen promoveerde Emmen en is die nooit meer in het stadion van Twente geweest. Tenenkrommend. 

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Zo ken ik er ook 1 ja. Jarenlang gebral over Twente moeten aanhoren, toen promoveerde Emmen en is die nooit meer in het stadion van Twente geweest. Tenenkrommend. 

Wat je zegt, tenenkrommend. Ga dan lekker op de bank voetbal zitten kijken en hou verder je muil :) 

Edited by Jotew