cimbomcu Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 Hoewel Berghuis niet fantastisch was heb je wel gelijk 2 keer zoveel voetbal in je elftal he. Haller deed het gewoon goed, vooral de laatste goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Hopelijk morgenavond weer wat minuten voor deze man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Zou goed zijn om wat internationals iig geen hele wedstrijd te laten spelen. Al vind ik Cambuur ook wel een prima ploeg gebleken vorig seizoen. Denk en hoop dat ze gewoon willen voetballen in de Arena. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 6 uur geleden zei NicoHaak: Zou goed zijn om wat internationals iig geen hele wedstrijd te laten spelen. Al vind ik Cambuur ook wel een prima ploeg gebleken vorig seizoen. Denk en hoop dat ze gewoon willen voetballen in de Arena. Als Jong Ajax er al van kan winnen (3-2 vorig seizoen) dan moet het eerste zonder problemen kunnen winnen. Zelfs het B-team moet Cambuur met 5-0 op kunnen rollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 5 minuten geleden zei Lazy: Als Jong Ajax er al van kan winnen (3-2 vorig seizoen) dan moet het eerste zonder problemen kunnen winnen. Zelfs het B-team moet Cambuur met 5-0 op kunnen rollen. laten we hopen dat Ajax zelf niet met deze instelling begint, want dan gaat het absoluut mis. Daarbij ben ik er wel voor om nu door te pakken en gewoon iedereen te laten spelen. Om het ritme en het hogere niveau in te bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 We moeten ook Dinsdag weer tegen Fortuna. Zou dus het liefst wel wat roulatie zien op enkele plekken. Keertje Nico ipv Blind bijv kan geen kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Raatsie, Regeer, Hillen, Musampa, Baas, Fitz-Jim, Warmerdam, Unuvar, Kudus, Rasmussen, De Waal Kudus Lekker hoor die 3 achter de spits. Tegen Almere overigens, titelkandidaat dus mooie test. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 3 uur geleden zei cimbomcu: Raatsie, Regeer, Hillen, Musampa, Baas, Fitz-Jim, Warmerdam, Unuvar, Kudus, Rasmussen, De Waal Kudus Lekker hoor die 3 achter de spits. Tegen Almere overigens, titelkandidaat dus mooie test. 3 Leuke creatieve spelers achter een grote, vrij beperkte spits die ze er makkelijk inlegt, dat ken ik ergens van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Neres in de basis. Zou mooi zijn als hij weer op niveau komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 (bewerkt) Hoppa, Timber met de eerste! Leuke actie. Ik gun het Berghuis wel, hij werkt tenminste voor ze centjes 18 september 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 8-0 na driekwart wedstrijd, bizar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Henk de Jong, zo heerlijk naïef Ajax 8-0 De Graafschap De Graafschap 1-4 Ajax En nu 8-0 achter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Gaat goed zonder dagelijks Blind. Ik heb echt kijk op het spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 De blessure van Klaassen kwam eigenlijk op een uitstekend moment. Ik denk dat Ten Hag nu ook wel doorheeft dat de combinatie Klaassen - Haller niet meer voor moet komen. Hoop dat Ten Hag voort blijft borduren op 2 opties; 1 met Berghuis - Haller en 1 met Klaassen - Tadic. Krijg je zoiets, (1) en (2) -----Tadic ----- Haller ------ Antony / Neres - --- Neres ------- Tadic -------- Antony / Bergosso -- ------------------ Berghuis --------------------------- ------------------- Klaassen ---------------------------------- --- Gravenberch ----- Klaassen / Alvarez --- --- Gravenberch ------------ Alvarez --------------------- En dan te bedenken dat Kudus binnenkort nog terugkomt Namen kun je ook nog wel beetje husselen natuurlijk. Arme Taylor, die gaat weinig basisminuten pakken. Timber is trouwens ongekend goed, die power die je terugziet Duo Martinez - Timber is erg sterk. Zou die wel verkiezen boven Blind op dit moment, dus niet gek dat Tagliafico in dat geval op de bank moet blijven zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 1 minuut geleden zei Rogier.: De blessure van Klaassen kwam eigenlijk op een uitstekend moment. Ik denk dat Ten Hag nu ook wel doorheeft dat de combinatie Klaassen - Haller niet meer voor moet komen. Hoop dat Ten Hag voort blijft borduren op 2 opties; 1 met Berghuis - Haller en 1 met Klaassen - Tadic. Krijg je zoiets, (1) en (2) -----Tadic ----- Haller ------ Antony / Neres - --- Neres ------- Tadic -------- Antony / Bergosso -- ------------------ Berghuis --------------------------- ------------------- Klaassen ---------------------------------- --- Gravenberch ----- Klaassen / Alvarez --- --- Gravenberch ------------ Alvarez --------------------- En dan te bedenken dat Kudus binnenkort nog terugkomt Namen kun je ook nog wel beetje husselen natuurlijk. Arme Taylor, die gaat weinig basisminuten pakken. Timber is trouwens ongekend goed, die power die je terugziet Duo Martinez - Timber is erg sterk. Zou die wel verkiezen boven Blind op dit moment, dus niet gek dat Tagliafico in dat geval op de bank moet blijven zitten. Ik denk dat we in competitiewedstrijden ook regelmatig dit gaan zien: Berghuis Gravenberch Klaassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Berghuis blijft nog wel even op de 10-plek staan hoop ik, heeft een uitstekende pass en te weinig snelheid en passeerbewegingen vind ik voor een buitenspeler. Ook al zal dat inderdaad invloed hebben op het spel van Klaassen, die is natuurlijk ook erg belangrijk in de zestien. Als je dan een Gravenberch er nog bij hebt, ben je in de omschakeling ook wel erg kwetsbaar. Ben erg benieuwd, maar het wat meer pessimistische gevoel is in ieder geval weer omgeslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 In de pakschaal podcast zei Freek Janssen dat zei Klaasen nog 1 - 1,5 week vrezen kwijt te zijn. Dus Berghuis kan iig nog twee potten zich op tien tonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Berghius doet het leuk op nummer 10. Tegen Cambuur volgens mij bij ten minste 5 goals betrokken. Is beweeglijk op die positie en zoekt veel snelle combinaties en dat is wat je wilt zien op die positie. Klaassen gaat er nog een flinke kluif aan hebben om die uit de basis te spelen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 11 uur geleden zei NicoHaak: In de pakschaal podcast zei Freek Janssen dat zei Klaasen nog 1 - 1,5 week vrezen kwijt te zijn. Dus Berghuis kan iig nog twee potten zich op tien tonen. Ik wens ETH veel succes. Haller - Klaassen werkt gewoon niet, dus ben benieuwd hoe hij dit gaat fixen. Berghuis in deze vorm banken kan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 6 uur geleden zei Thierryvane: Ik wens ETH veel succes. Haller - Klaassen werkt gewoon niet, dus ben benieuwd hoe hij dit gaat fixen. Berghuis in deze vorm banken kan niet. Ik ben ook zeer benieuwd hoe hij dit gaat oplossen, want Berghuis toont zicht als tien een echte verbetering qua spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Hopelijk vanavond in de Eredivisie onze eerste fatsoenlijke uitpot. Wel weer zin in met bord op schoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Leuk he zo'n wedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Dit gaat helemaal nergens over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Mooi dat Kudus een helftje krijgt. Hopelijk komen Taylor en Daramy er ook snel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 9 minuten geleden zei FlyD: Mooi dat Kudus een helftje krijgt. Hopelijk komen Taylor en Daramy er ook snel in. Dan lopen wel echt de verkeerde spelers warm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten