Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

6 uur geleden zei NicoHaak:

Zou goed zijn om wat internationals iig geen hele wedstrijd te laten spelen. Al vind ik Cambuur ook wel een prima ploeg gebleken vorig seizoen. Denk en hoop dat ze gewoon willen voetballen in de Arena.

Als Jong Ajax er al van kan winnen (3-2 vorig seizoen) dan moet het eerste zonder problemen kunnen winnen. Zelfs het B-team moet Cambuur met 5-0 op kunnen rollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lazy:

Als Jong Ajax er al van kan winnen (3-2 vorig seizoen) dan moet het eerste zonder problemen kunnen winnen. Zelfs het B-team moet Cambuur met 5-0 op kunnen rollen.

laten we hopen dat Ajax zelf niet met deze instelling begint, want dan gaat het absoluut mis. Daarbij ben ik er wel voor om nu door te pakken en gewoon iedereen te laten spelen. Om het ritme en het hogere niveau in te bouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Raatsie, Regeer, Hillen, Musampa, Baas, Fitz-Jim, Warmerdam, Unuvar, Kudus, Rasmussen, De Waal

Kudus :< 

Lekker hoor die 3 achter de spits. Tegen Almere overigens, titelkandidaat dus mooie test.

3 Leuke creatieve spelers achter een grote, vrij beperkte spits die ze er makkelijk inlegt, dat ken ik ergens van :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De blessure van Klaassen kwam eigenlijk op een uitstekend moment. Ik denk dat Ten Hag nu ook wel doorheeft dat de combinatie Klaassen - Haller niet meer voor moet komen. Hoop dat Ten Hag voort blijft borduren op 2 opties; 1 met Berghuis - Haller en 1 met Klaassen - Tadic.

Krijg je zoiets, (1) en (2)

-----Tadic ----- Haller ------ Antony / Neres -                 --- Neres ------- Tadic -------- Antony / Bergosso --

------------------ Berghuis ---------------------------                ------------------- Klaassen ----------------------------------

--- Gravenberch ----- Klaassen / Alvarez ---                --- Gravenberch ------------ Alvarez ---------------------

En dan te bedenken dat Kudus binnenkort nog terugkomt :-D Namen kun je ook nog wel beetje husselen natuurlijk. Arme Taylor, die gaat weinig basisminuten pakken.

Timber is trouwens ongekend goed, die power die je terugziet :< Duo Martinez - Timber is erg sterk. Zou die wel verkiezen boven Blind op dit moment, dus niet gek dat Tagliafico in dat geval op de bank moet blijven zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

De blessure van Klaassen kwam eigenlijk op een uitstekend moment. Ik denk dat Ten Hag nu ook wel doorheeft dat de combinatie Klaassen - Haller niet meer voor moet komen. Hoop dat Ten Hag voort blijft borduren op 2 opties; 1 met Berghuis - Haller en 1 met Klaassen - Tadic.

Krijg je zoiets, (1) en (2)

-----Tadic ----- Haller ------ Antony / Neres -                 --- Neres ------- Tadic -------- Antony / Bergosso --

------------------ Berghuis ---------------------------                ------------------- Klaassen ----------------------------------

--- Gravenberch ----- Klaassen / Alvarez ---                --- Gravenberch ------------ Alvarez ---------------------

En dan te bedenken dat Kudus binnenkort nog terugkomt :-D Namen kun je ook nog wel beetje husselen natuurlijk. Arme Taylor, die gaat weinig basisminuten pakken.

Timber is trouwens ongekend goed, die power die je terugziet :< Duo Martinez - Timber is erg sterk. Zou die wel verkiezen boven Blind op dit moment, dus niet gek dat Tagliafico in dat geval op de bank moet blijven zitten.

Ik denk dat we in competitiewedstrijden ook regelmatig dit gaan zien:

Berghuis

Gravenberch Klaassen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berghuis blijft nog wel even op de 10-plek staan hoop ik, heeft een uitstekende pass en te weinig snelheid en passeerbewegingen vind ik voor een buitenspeler. Ook al zal dat inderdaad invloed hebben op het spel van Klaassen, die is natuurlijk ook erg belangrijk in de zestien. Als je dan een Gravenberch er nog bij hebt, ben je in de omschakeling ook wel erg kwetsbaar. 

Ben erg benieuwd, maar het wat meer pessimistische gevoel is in ieder geval weer omgeslagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berghius doet het leuk op nummer 10. Tegen Cambuur volgens mij bij ten minste 5 goals betrokken. Is beweeglijk op die positie en zoekt veel snelle combinaties en dat is wat je wilt zien op die positie. Klaassen gaat er nog een flinke kluif aan hebben om die uit de basis te spelen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei NicoHaak:

In de pakschaal podcast zei Freek Janssen dat zei Klaasen nog 1 - 1,5 week vrezen kwijt te zijn. Dus Berghuis kan iig nog twee potten zich op tien tonen. 

Ik wens ETH veel succes. Haller - Klaassen werkt gewoon niet, dus ben benieuwd hoe hij dit gaat fixen. Berghuis in deze vorm banken kan niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Thierryvane:

Ik wens ETH veel succes. Haller - Klaassen werkt gewoon niet, dus ben benieuwd hoe hij dit gaat fixen. Berghuis in deze vorm banken kan niet.

Ik ben ook zeer benieuwd hoe hij dit gaat oplossen, want Berghuis toont zicht als tien een echte verbetering qua spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites