Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

10 uur geleden zei Urbeto:

Je hebt in ieder geval een Ajax-bril op sterkte, dat is wel duidelijk. Vind het verder prima, maar wanneer je iemand die niet dezelfde standpunten deelt direct voor wappie uit gaat maken kan je je imo beter niet in discussies mengen. Dergelijk gedrag is echt een zwaktebod. Volgens Onana heeft de UEFA inderdaad gezegd dat het niet Onana's intentie is geweest. Toch blijft het een reconstructie en kan de andere mogelijkheid niet volledig uitgesloten worden. Dat jij dat niet kan accepteren, ligt echt aan jou. 

Anyway, laten we allemaal maar weer zonder enkel tegengeluid Ajax aanmoedigen ;)

Onzin. Jij kiest er voor om een onderzoek, waar mensen aan gewerkt hebben die heel wat meer verstand van zaken hebben dan jij en ik, in de wind te slaan. Dat is prima, maar niet bijster slim. Heeft niks te maken met een ajax-bril. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, en dan zijn we 10 pagina's verder. Maare, Ajax en Onana wisten hier dus al een tijd van. Dan zijn er wel 2 opmerkelijke zaken:

1. Hoe goed en stoicijns Onana de afgelopen paar wedstrijden heeft gekeept.

2. Ajax niks heeft ondernomen om nog een keeper te halen en dus vertrouwt op Steek, die in de voorbereiding veel heeft gespeeld en waar je kon zien dat hij nogsteeds nog geen voorzet of corner heeft en net zo traag naar de grond gaat als dat ik dat doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei NicoHaak:

Zo, en dan zijn we 10 pagina's verder. Maare, Ajax en Onana wisten hier dus al een tijd van. Dan zijn er wel 2 opmerkelijke zaken:

1. Hoe goed en stoicijns Onana de afgelopen paar wedstrijden heeft gekeept.

2. Ajax niks heeft ondernomen om nog een keeper te halen en dus vertrouwt op Steek, die in de voorbereiding veel heeft gespeeld en waar je kon zien dat hij nogsteeds nog geen voorzet of corner heeft en net zo traag naar de grond gaat als dat ik dat doe.

Zoals die fout tegen Liverpool? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciaal voor jou @Urbeto:

Furosemide staat op de dopinglijst omdat het andere prestatiebevorderende middelen zou kunnen maskeren. De Boer: "Dat was vroeger zo. Het idee was toen dat je met veel water in je urine stoffen kon verdunnen. Dat maakte de detectie in het lab lastiger. Dit speelde vooral in de jaren tachtig. Die functie heeft furosemide allang niet meer. Nu zijn de analysetechnieken zo veel beter."

Aldus Douwe de Boer, dopingexpert van de universiteit Maastricht. Heb je je bron. Kun je dat boek ook weer sluiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Elsjorro, je kan wel andere meningen heel onsympathiek teniet doen, maar er kan toch discussie over zijn? Zo valt er ook te lezen dat dit middel beter beter niet gebruikt kan worden tijdens de zwangerschap, dus waarom zou die vriendin het in huis hebben? En dat hij dat dan 'per ongeluk' pakt, dat is niet alleen oerdom maar ook uiterst dubieus. 

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Beppu:

Tja Elsjorro, je kan wel andere meningen heel onsympathiek teniet doen, maar er kan toch discussie over zijn? Zo valt er ook te lezen dat dit middel beter beter niet gebruikt kan worden tijdens de zwangerschap, dus waarom zou die vriendin het in huis hebben? En dat hij dat dan 'per ongeluk' pakt, dat is niet alleen oerdom maar ook uiterst dubieus. 

Lees je nou expres niet dan? Dopingcontroles gaan voorbij dat plasmiddel. Waarom in hemelsnaam zou Onana dan expres een plasmiddel innemen? Omdat die moeite heeft met plassen?

Leuk dat er "geschreven" wordt dat het middel beter niet bij zwangerschap gebruikt wordt. Beter gebruik je ook geen alcohol bij je zwangerschap. Of nog beter: tegenwoordig heeft foliumzuur ook vrij vervelende bijwerkingen voor zwangere vrouwen. Toch wordt het aangeraden. 

Er is letterlijk bewijs te over die het verhaal van Onana ondersteunt, de dopingagency heeft het zelfs onderkent door te stellen dat bewezen is dat er geen schuld in het spel is, en dan zijn er hier een stuk of wat pepernoten die nog steeds het verhaal ongeloofwaardig vinden. Dan kun jij wel stellen dat ik " meningen teniet doe" maar dan ben je dus blind voor een degelijk argument. Dat is niet erg, maar dan moet je niet zo tof komen lopen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Regis:

Maar goed we hebben het over een Ajax speler, die ook nog eens zwart is dus alle latente neo-nazi's laten zich maar weer eens gelden. Want nu tellen de regels van de rechtsstaat blijkbaar niet.

Dude :D Ik ben het helemaal met je eens dat het een overtrokken straf is, maar ga je hier niet een klein beetje kort door de bocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Chiemel:

Pilletje nam hij in oktober geloof ik, kan dat niet ff zo snel vinden. 

Klopt idd. Maar ik heb zelf geen idee hoeveel tijd er overheen gaat voordat ze het met Ajax communiceren. Heb dat nergens gelezen wanneer dat moment is geweest iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei NicoHaak:

Klopt idd. Maar ik heb zelf geen idee hoeveel tijd er overheen gaat voordat ze het met Ajax communiceren. Heb dat nergens gelezen wanneer dat moment is geweest iig.

Ik las halverwege november, toen hij met Kameroen op pad was voor interlands. 

bewerkt door ROEMM
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei NicoHaak:

Dan weten ze het al lang zeg. Bijzonder dat die schorsing nu pas officieel is verklaard.

Dat valt toch wel mee? Er moet eerst onderzoek gedaan worden voordat ze een uitspraak doen. Zeker met in het achterhoofd die hele corona gedoe kan ik me voorstellen dat dat allemaal wat langer heeft geduurd dan normaal. 

Heerlijk ook die reacties op internet. Allemaal gefrustreerde supportertjes die vinden dat Ajax maar wat minpunten moet krijgen. Hilarisch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dat valt toch wel mee? Er moet eerst onderzoek gedaan worden voordat ze een uitspraak doen. Zeker met in het achterhoofd die hele corona gedoe kan ik me voorstellen dat dat allemaal wat langer heeft geduurd dan normaal. 

Heerlijk ook die reacties op internet. Allemaal gefrustreerde supportertjes die vinden dat Ajax maar wat minpunten moet krijgen. Hilarisch. 

Gaat in het wielrennen iig stukken sneller ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Stefan.:

Lachwekkend die Onana shirtjes. Mijn hemel. Alsof hem kwaad is aangedaan. Hij heeft een fout gemaakt -hoe jammer dat ook is- en is daarvoor gestraft, klaar.

lachwekkende reactie. Prima steunbetuiging aan die jongen. Niets mis mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites