Hwb Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Op 19-1-2021 om 19:02 zei Zeus: Martinez en Schöne als oplossingen voor centraal op het middenveld en Ten Hag die niet structureel onlogische opstellingen maakt. Tja... Je zou Ajax-supporters bijna gewoon zo'n trainer toe wensen. Als ik moet kiezen tussen Martinez, Ekkelenkamp of Alvarez als controleur, dan ga ik 100% voor Martinez. Want dat is de keuze die we met de huidige selectie hebben. Dus ik hoor graag jouw alternatief. Verder kun je natuurlijk best mijn stelling herhalen en er vervolgens een diskwalificatie achter plakken, maar dat is nog geen argument. Ten Hag heeft door de samenstelling van de selectie en blessures maar beperkte keuzemogelijkheden. Dan vind ik de keuzes die hij maakt niet structureel onlogisch. Natuurlijk kun je, terecht, veel kritiek op Promes als 10. Maar ik denk dat de kans enorm is dat als hij daar voor Labyad of Ekkelenkamp had gekozen, dat niet veel had uitgemaakt en nu veel mensen zouden roepen om Promes op 10 te zetten. Enige andere kritiekpunt dat ik zie in de opstellingen is evt vasthouden aan Schuurs. Timber en Alvarez zijn daar alternatieven. Had ik graag eens gezien, maar ik trek daar daarbij ook niet bijvoorbaat de discussie dat een daarvan veel beter uit de verf zal komen dan Schuurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Heb het wel te doen met onze Mexicaan hoor. Heeft echte helemaal niks van een middenvelder. Zoveel meer een centrale verdediger, misschien wel een Veltman style rechtsback. Had net ook eigenlijk een penalty veroorzaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 1 minuut geleden zei Stefan.: Heb het wel te doen met onze Mexicaan hoor. Heeft echte helemaal niks van een middenvelder. Zoveel meer een centrale verdediger, misschien wel een Veltman style rechtsback. Had net ook eigenlijk een penalty veroorzaakt. Ook niet is geen eens een voetballer. Die achterlijke sliding net ook weer in de 16. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Jongens doen het best aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Nou wel lekker op met een B-elftal de allerbeste ploeg van de wereld vol nooit geziene talenten uit te schakelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Totaal niet verwacht dit. En eerlijk is eerlijk: Alvarez was nuttig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Prima pot, weinig weggegeven. Had dit ook niet verwacht. Dat is het ook gelijk met Ten Hag, soms wil ik ook wel eens ander voor de boeg en snap ook wel kritieken op hem af en toe. Maar dan doe je dus met PSV, Twente, Feyenoord en AZ effe 10 punten. Heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Voor vandaag krijgen we geen punten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 10 minuten geleden zei cimbomcu: Prima pot, weinig weggegeven. Had dit ook niet verwacht. Dat is het ook gelijk met Ten Hag, soms wil ik ook wel eens ander voor de boeg en snap ook wel kritieken op hem af en toe. Maar dan doe je dus met PSV, Twente, Feyenoord en AZ effe 10 punten. Heel goed. Dus eigenlijk is het zeg maar gewoon een hele goede trainer. 10 punten als je die op school voor een toets haalt heb je ook het maximale. Ik snap jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Zo dat middenveld met die 2 is ook wel weer een potje betonvoetbal. Kunnen we nu promes echt op de fiets naar Rusland brengen? Jezus wat is die man toch aan het doen. Ik lees " zijn beste wedstrijd in tijden". Maakt 2 goede acties en daarna verspeeld hij bijna elke bal weer. Alvarez ga ik geen woorden meer aan vuil maken. Die kan niks, behalve aanvallend koppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 9 uur geleden zei Zeus: Dus eigenlijk is het zeg maar gewoon een hele goede trainer. 10 punten als je die op school voor een toets haalt heb je ook het maximale. Ik snap jou. Ligt aan het maximum aantal punten dat je voor een toets kunt halen. Cijfers en punten zijn niet hetzelfde. Ik heb toetsen waar je 30 punten kunt halen. Als je dan maar 10 punten haalt, dan valt je cijfer vies tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Iemand die weet waarom Klaiber gister niet bij de selectie zat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 (bewerkt) 10 uur geleden zei Zeus: Dus eigenlijk is het zeg maar gewoon een hele goede trainer. 10 punten als je die op school voor een toets haalt heb je ook het maximale. Ik snap jou. Behalve dat ik mij wel eens irriteer aan Ten Hag vind ik hem inderdaad een goede trainer. Qua resultaten beste sinds De Boer? En die presteerde Europees dan weer niks en daar was het voetbal slechter. 21 januari 2021 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Ik was positief verrast. Vooral over het druk zetten wat heel goed werkte tegen een pover Az. Wel behoorlijk geholpen door de scheids maar ook zelf wel genoeg mogelijkheden gehad. Flinke meevaller en hopelijk een wat fittere ploeg dit weekend tegen Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 En Neres Al sluit ik niet meer uit dat die na deze 45 minuten weer last heeft gekregen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 1 uur geleden zei NicoHaak: hopelijk een wat fittere ploeg dit weekend tegen Fortuna. Hoeft niet hoor. Wij kunnen alle punten ook goed gebruiken, een bonuspuntje tegen Ajax is dan nooit weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Ten Hag gaat eigenhandig voor transfer Promes liggen: https://matchtv.ru/football/matchtvnews_NI1302039_Glavnyj_trener_Ajaksa_kategoricheski_protiv_transfera_Promesa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Gewoon weer ff een 4-0 of 5-0 zoals voor de winterstop zou wel weer ff fijn zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 38 minuten geleden zei RogerGarcia: Ten Hag gaat eigenhandig voor transfer Promes liggen: https://matchtv.ru/football/matchtvnews_NI1302039_Glavnyj_trener_Ajaksa_kategoricheski_protiv_transfera_Promesa Ach, dan moet er gewoon een vervanger komen. Niet meer dan logisch dat 'ie dit zou zeggen, doet iedere trainer. Beetje druk op Overmars, de RvC en zelfs de transfersom. Al krijg je straks 15 miljoen, haal een andere buitenspeler / nummer 10 voor hetzelfde bedrag en prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Op 21-1-2021 om 09:46 zei Thierryvane: Iemand die weet waarom Klaiber gister niet bij de selectie zat? Tegen Feyenoord kwam ook Schuurs erin ipv Klaiber toen Nous geblesseerd raakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Werd wel eens tijd. Ajax verdiend beter en ETH ook. Beste is er allang uit. Mooie club voor Erik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 ^ Zou het een bijzondere stap vinden vanuit Ten Hag, maar misschien wil hij ook weer wat anders. Mits er een goede vervanger gevonden kan worden, is het ook een mooie timing denk ik. Tijdperk Ten Hag is een beetje voorbij. @vandaag, prima opstelling. Labyad (op 10!!! eindelijk) en Schuurs. Hopelijk snelle 3-0 voorsprong zodat in de tweede helft Martinez weer kan spelen. Zo ultiem zonde dat hij zo weinig speelt. Helaas wel afhankelijk van hoe het veld erbij ligt. Heeft gesneeuwd in Limburg, en flink. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 (bewerkt) Goh, deze had Haller toch wel mogen maken. Nog eentje. 24 januari 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Hoe staat het hier nog een 0-5 Jezus. Klaassen en Mazraoui wel echt verschrikkelijk vandaag zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten