Socrates Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 10 uur geleden zei Rogier.: Ongelofelijk, wat zitten er toch intens domme idioten aan de knoppen bij de F-Side zeg. Die begrijpen het echt niet. https://f-side.nl/slaap-kindje-slaap-ten-hag-zet-ons-voor-aap/ Enige kritiek op Ten Hag vind ik zeker wel terecht. Maar dit is echt heel slecht geschreven. Wat een niveau. Interpunctie doen ze ook niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 (bewerkt) Ten Haag pakt in het eerste volledige jaar de dubbel en haalt halve finale CL. Tweede jaar overwintert hij Europees en eindigt hij als eerste. Derde seizoen staat overwintert hij weer Europees en staat hij na 12 wedstrijden 3 punten los met een doelsaldo van +40. Kritiek is niet onterecht, maar er zijn (buiten Bosz) geen Nederlandse trainers waarvan je redelijkerwijs kunt verwachten dat die het overduidelijk beter zullen doen dan Ten Hag. De kans dat je er na het vertrek van Ten Hag op achteruit gaat, is imo reëel. Ik denk dat er qua resultaten geen betere trainer na Van Gaal is geweest dan Ten Hag. Snap dan ook werkelijk waarom er toch zo veel supporters zijn die van hem af willen. 15 december 2020 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Hoewel hij van mij niet weg hoeft en ik het daar dus wel mee eens ben, is het nogal kortzichtig om een bespreking te houden waarin je louter prijzen opsomt. De kritiek is toch niet dat Ten Hag weinig prijzen wint? Het gaat grotendeels over zijn selectiebeleid, zijn opstellingen en tactische kwesties. Verder hoorde ik onder andere jou ineens conclusies trekken over het transferbeleid van de zomer na de recente uitschakeling in de CL-groepsfase. Als het kennelijk vooral aan het beschikbare materiaal ligt, waarom lag het daar dan ook niet (in positieve zin) aan in de betere seizoenen met spelers als De Ligt, De Jong, Van de Beek en Ziyech? En: hoeveel Nederlandse trainers - waarom moet het overigens gaan over Nederlandse trainers, alsof dat de maatstaf hoort te zijn; zo goed zijn Nederlandse trainers vaak imo niet - hebben al de kans gehad om met zo'n selectie te mogen werken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Gomez van Atalanta wil weg, mag van mij nog wel ff 2 jaartjes bij Ajax voetballen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Benieuwd wie er vanavond rechtsback speelt. Echt veel afwezigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 (bewerkt) 3 uur geleden zei NicoHaak: Benieuwd wie er vanavond rechtsback speelt. Echt veel afwezigen. Ik vermoed Rensch. Vrij serieuze geruchten over vertrek Overmars aan het einde van dit seizoen. Benieuwd wie er op de lijstjes van eventuele opvolgers komen te staan. Llansana en Regeer bij de selectie vanavond Max de Waal ook, wat ze daar toch inzien... 16 december 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 (bewerkt) 22 uur geleden zei Zeus: Hoewel hij van mij niet weg hoeft en ik het daar dus wel mee eens ben, is het nogal kortzichtig om een bespreking te houden waarin je louter prijzen opsomt. De kritiek is toch niet dat Ten Hag weinig prijzen wint? Het gaat grotendeels over zijn selectiebeleid, zijn opstellingen en tactische kwesties. Verder hoorde ik onder andere jou ineens conclusies trekken over het transferbeleid van de zomer na de recente uitschakeling in de CL-groepsfase. Als het kennelijk vooral aan het beschikbare materiaal ligt, waarom lag het daar dan ook niet (in positieve zin) aan in de betere seizoenen met spelers als De Ligt, De Jong, Van de Beek en Ziyech? En: hoeveel Nederlandse trainers - waarom moet het overigens gaan over Nederlandse trainers, alsof dat de maatstaf hoort te zijn; zo goed zijn Nederlandse trainers vaak imo niet - hebben al de kans gehad om met zo'n selectie te mogen werken? Ik noem niet louter prijzen, ik noem wel louter prestaties. Daarnaast is het niet 'zijn' selectiebeleid, maar dat van Overmars. Ten Hag heeft vast invloed, maar Overmars is verantwoordelijk (ook voor de mate van invloed die Ten Hag heeft). Op zijn opstellingen heb ik niet bijster veel aan te merken, buiten dat hij net te lang vasthoudt aan ideeën die niet werken. Vorig jaar en dit jaar. Maar daarna vindt hij wel de juiste opstelling en houdt hij daar goed aan vast, voor zover beschikbaarheid van spelers dat toestaat. Tactische kwesties, daar kun je inderdaad kritiek op hebben. Ik ben ook niet tegen de kritiek. Wel tegen de conclusie dat het goed zou zijn als Ajax voor een andere trainer zou gaan. Je hoorde mij overigens niet ineens conclusies trekken over het transferbeleid van de zomer, dat zei ik in de zomer namelijk ook al. Al was (en ben) ik nog steeds van mening dat de selectie niet zo slecht is, op een paar plekken is het net te dun. Voor buitenlandse trainers geldt imo grofweg hetzelfde, al heb ik daar minder zicht op. Maar de realiteit is dat de kans dat de opvolger van Ten Hag een Nederlander is, enorm is. In mijn leven heb ik (als ik me niet vergis) pas 1 niet-Nederlandse trainer van Ajax meegemaakt. 16 december 2020 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Alvarez op 6 poging 153. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Opstelling Ajax: Scherpen; Rensch, Schuurs, Blind, Tagliafico; Álvarez, Gravenberch, Klaassen; Antony, Labyad, Tadić. Wissels Ajax: Stekelenburg, Kotarski, Ekkelenkamp, Martínez, Taylor, Jensen, Llansana, Regeer, De Waal. Voor de volledige opstelling. Alle aanvallers zijn blijkbaar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Onbegrijpelijk dat Martinez niet start. Geef Tagliafico of Blind eens een beetje rust... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Tagliafico rust? Zet hem gewoon op de bank. Heeft in deze vorm zelfs niks te zoeken bij VVV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Dan houden we er niet veel over bij Ajax op basis van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Dat is wel de ergste. Kwalijke actie van Antony overigens, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 T is weer behoorlijk statisch... Is het zo moeilijk om jezelf vrij te lopen ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 1 minuut geleden zei misterhille: T is weer behoorlijk statisch... Is het zo moeilijk om jezelf vrij te lopen ofzo Tja, Alvarez die veel te hoog staat, Labyad en Klaassen die lekker met zn 2'en in de spits gaan spelen en verstoppertje spelen. Keer op keer hetzelfde liedje. 9/10x het geval als Alvarez speelt, zal vast geen patroon zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 9 minuten geleden zei Regis: Tja, Alvarez die veel te hoog staat, Labyad en Klaassen die lekker met zn 2'en in de spits gaan spelen en verstoppertje spelen. Keer op keer hetzelfde liedje. 9/10x het geval als Alvarez speelt, zal vast geen patroon zijn... Toevalligheid denk ik inderdaad.... :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Heeft iemand al een compilatie video van Ten Hag, die het heeft over restverdediging die niet goed is? Mooiste praatjes, maar zelf nooit iets op orde hebben. Wat een drama zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Poe wat is dit weer een potje droevig zeg. Higler past daar wel goed bij trouwens. Droeftoeter. 2 min voor die actie van Nico doet mahi precies hetzelfde. Dorpsgek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Ach lekker boeie dit, niemand kan zich de bekerwinnaar van vorig seizoen nog herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 t is me een partij slecht joh ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Erik op de eerst volgende ICE rii Dortmund, bitte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 2 minuten geleden zei Regis: Erik op de eerst volgende ICE rii Dortmund, bitte. Bitte nicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 4 minuten geleden zei Regis: Erik op de eerst volgende ICE rii Dortmund, bitte. Hebben al een nieuwe trainert toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Zeker geen VAR in de beker? Anders was Tagliafico hier rijp voor een rode kaart wegens natrappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei La Pulga: Hebben al een nieuwe trainert toch? Kan Erik nog wel op de trein naar Dortmund. Zolang die maar weg is uit Amsterdam en ver ook graag. Jammer dat Labyad er 2 maakt. Nu komen we nooit meer van die gozer af. 16 december 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten