Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

14 uur geleden zei Rogier.:

Onbegrijpelijk selectiebeleid. Waarom zit in godsnaam een Hansen niet bij de selectie? Dan speel je met Jong gisteravond maar zonder hem. Je mist nu gewoon aanvallers

Ik ben hier de user die zowat een blinde fetish heeft op jeugdspelers. Maar zelfs ik zie gewoon dat Unuvar en Hansen gewoon nog te veel moeite hebben met het spelen bij Jong. Nog weinig te zoeken in 1. Je ziet aan Gravenberch, Traore en Brobbey wel dat Ten Hag je er gewoon inzet als je goed genoeg bent. Zeker op de flanken waar we teveel spelers missen kan een Unuvar en Hansen makkelijk erbij komen mits ze presteren. Maar dat doen ze dus onvoldoende, ook omdat ze het fysiek nog niet aankunnen.

4 minuten geleden zei rich ruzzian:

als het waar is wel. 

Je wordt niet zomaar opgepakt of aangemerkt als verdachte. Dan is er al 'redelijk vermoeden van schuld' en daarmee zijn er wss behoorlijke sterke aanwijzingen. Ik hoef hem iig nooit meer in een Ajax shirt te zien. 

15 minuten geleden zei ErikEagles:

Is het vreemd dat ik hier niet van op kijk, zou het gebeuren bij Schuurs, Blind of Klaasen dan zou ik er wel van opkijken. 

Ja, dat is heel erg vreemd. Of je moet er een goede reden voor hebben. Wat maakt Promes eerder een crimineel dan Schuurs, Blind of Klaassen?