Regis Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 34 minuten geleden zei Zeus: Op Ibiza. Vechtpartij en ook zijn vrouw geslagen ging het verhaal. Tja, ik vind het sowieso maar een dommige jongen die maar al te graag het imago van een straatjongen omhoog wil houden met zijn kansloze rapjes. Had ik dit daarom aan zien komen? Neuh. Verrast het me dat het van alle Ajax-spelers Promes is? Ook niet. Behoorlijk agressieve muziek ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 2 uur geleden zei ErikEagles: Is het vreemd dat ik hier niet van op kijk, zou het gebeuren bij Schuurs, Blind of Klaasen dan zou ik er wel van opkijken. Absoluut niet vreemd. Veel rappers zijn crimineel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 december 2020 Auteur Share Geplaatst 13 december 2020 9 minuten geleden zei delichris: Er zal wel een onderzoek zijn geweest en nu is Promes gearresteerd. Daarom duurde het zolang. Dat is dus het vreemde, dat onderzoek is vorige maand gestart na de aangifte van begin november. Deze aanhouding komt voort uit dat onderzoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Ik loop achter hehehe https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/957994/ajax-aanvaller-promes-opgepakt-vanwege-betrokkenheid-bij-ernstige-steekpartij.html Zou me als teamgenoot iig niet veilig voelen meer in bijzijn van Quincy. Als ie familielid al neerstekt... Hoop Ajax hem ontslaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 12 minuten geleden zei Fabian.: Dat is dus het vreemde, dat onderzoek is vorige maand gestart na de aangifte van begin november. Deze aanhouding komt voort uit dat onderzoek. Soms duurt het erg lang voordat een aangifte in behandeling wordt genomen. Ze hadden het vast te druk met al die demonstraties in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 3 uur geleden zei Geppiej: Lang verhaal kort: Vorig jaar in november een dag onterecht in verzekering gezeten. Ik ben 7 jaar geleden mijn paspoort kwijtgeraakt in café in Amsterdam. Bleek dat criminelen deze hebben gebruikt om een huurcontract te ondertekenen voor een loods voor een enorme hennepkwekerij. Deze is uiteindelijk ontdekt en mijn naam stond onder het huurcontract inclusief handtekening en kopie paspoort. Gelukkig heb ik destijds aangifte gedaan, daardoor na korte ondervraging en afstaan van DNA weer naar huis. Helaas 's ochtends wel door drie politieagenten opgepakt in huis (vrouw en kids waren er bij). Ze hadden al het vermoeden dat dit het verhaal was, maar desondanks nog wel ff op deze manier gedaan. Was geen prettige ervaring kan ik je vertellen. Dat DNA afstaand vind ik bijzonder, ook in jouw geval, ben je veroordeeld ok maar dat ben jij dus totaal niet. DNA afstaan moet nu ook na incidenten uit 2010, dan krijg je ineens een oproep, heel apart gezien de zwaarte van de incidenten maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 2 uur geleden zei delichris: Soms duurt het erg lang voordat een aangifte in behandeling wordt genomen. Ze hadden het vast te druk met al die demonstraties in Amsterdam. De aangifte is begin november GEDAAN. Dat lijkt vrij laat voor een steekpartij uit juli. Maakt verder niet uit natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 27 minuten geleden zei Hwb: De aangifte is begin november GEDAAN. Dat lijkt vrij laat voor een steekpartij uit juli. Maakt verder niet uit natuurlijk. Mwah... Met name als het in de familiaire sfeer is gebeurd, kan het best even duren voordat zoiets naar buiten komt. Groepsdruk, schaamtegevoel, de familie niet in de problemen willen brengen, legio redenen te verzinnen. Al blijft dat natuurlijk net zozeer speculatie als zeggen dat het vrij laat lijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 (bewerkt) https://www.parool.nl/amsterdam/criminele-vrienden-waren-nooit-ver-weg-voor-quincy-promes~bfa99781 https://www.parool.nl/amsterdam/slachtoffer-promes-wilde-geld-zien-en-zaak-zonder-politie-regelen~b2a0af98/ tja 13 december 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Om 1 uur gaan we weer balletjes graaien. Wie hopen we te treffen tijdens de loting? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Antwerp zou mooi zijn denk ik zo. Verder zitten er echt bizar sterke ploegen in de EL van dit jaar, in beide potten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Ja genoeg lastige ploegen wel idd. Niet echt een voorkeur zo. Liefste een ploeg dat wil voetballen iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Salzburg, Benfica, Braga, Real Sociedad en Lille moet je ontlopen. Lekker tegen Molde, Antwerp of Tel-Aviv zou beter zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 16 minuten geleden zei Zeus: Salzburg, Benfica, Braga, Real Sociedad en Lille moet je ontlopen. Lekker tegen Molde, Antwerp of Tel-Aviv zou beter zijn. Salzburg ook, ja? Hun beste speler vertrekt in de winter. Ontloop nog liever Slavia Praha dan Salzburg als ik eerlijk ben. Maar het liefst idd Molde, Wolfsberg, Tel Aviv oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 20 minuten geleden zei Regis: Salzburg ook, ja? Hun beste speler vertrekt in de winter. Ontloop nog liever Slavia Praha dan Salzburg als ik eerlijk ben. Maar het liefst idd Molde, Wolfsberg, Tel Aviv oid. Maakt niks uit. Volle pressie en meerdere snelle spitsen. Altijd gevaarlijk voor (dit) Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Lille - Ajax is een RIP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 2 minuten geleden zei Zeus: Maakt niks uit. Volle pressie en meerdere snelle spitsen. Altijd gevaarlijk voor (dit) Ajax. Ja, speelstijl is niet ons ding nee, maar moeten vooral Salzburg niet groter maken dan het is. Lille. Wekenlang gejank over die kneus Botman aan gaan horen dat Ajax hem nooit had moeten laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 21 uur geleden zei Hwb: De aangifte is begin november GEDAAN. Dat lijkt vrij laat voor een steekpartij uit juli. Maakt verder niet uit natuurlijk. Er gaan whatsapp gesprekken rond waarin beweerd wordt dat promes 15.000 wilde betalen om geen aangifte tegen zich te krijgen. In hoeverre dat betrouwbaar is geen idee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Zuur. Ook een ploeg die druk durft te zetten en goed is in de omschakeling met meerdere vlugge spelers (Ikoné, David, Bamba). Berg Blind maar alvast op. Vrees ook voor een masterclass van Renato Sanches op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 5 minuten geleden zei Zeus: Zuur. Ook een ploeg die druk durft te zetten en goed is in de omschakeling met meerdere vlugge spelers (Ikoné, David, Bamba). Berg Blind maar alvast op. Vrees ook voor een masterclass van Renato Sanches op het middenveld. Scheelt dat wij de beste trainer ter wereld hebben en die weer met een tactisch meesterplan komt. Alvarez op het middenveld, Brobbey in de spits, Labyad op 10 bijv. en we dus dat Lille echt helemaal van het veld blazen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Dag Europa League, het was leuk een rondje mee te doen. Nee, zonder alle gekheid, leuk om tegen Botman te spelen. Wordt een 50/50 waarbij we er zomaar 2x keihard af kunnen gaan, maar het ook goed kan gaan. PSV heeft het in ieder geval makkelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Ongelofelijk, wat zitten er toch intens domme idioten aan de knoppen bij de F-Side zeg. Die begrijpen het echt niet. https://f-side.nl/slaap-kindje-slaap-ten-hag-zet-ons-voor-aap/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Lille iig een heel leuke pot voetbal twee keer. Als we dan verliezen, dat hoort bij een competitie. Als er nou fans bij hadden kunnen zijn dan had je nog een reden gehad om misschien eerst wat minder zwaar te loten zodat je wat awaydays extra had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Momenteel nummer 1 van Frankrijk boven Lyon en PSG. Valentijn Driessen vind Ajax Promes moet ontslaan op staande voet. Is zeldzame keer ik met hem eens ben. Hij heeft letterlijk heel veel fouten vrienden. 18 jaar cel sommige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten