Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei Zeus:

Op Ibiza. Vechtpartij en ook zijn vrouw geslagen ging het verhaal.

Tja, ik vind het sowieso maar een dommige jongen die maar al te graag het imago van een straatjongen omhoog wil houden met zijn kansloze rapjes. Had ik dit daarom aan zien komen? Neuh. Verrast het me dat het van alle Ajax-spelers Promes is? Ook niet. 

Behoorlijk agressieve muziek ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

9 minuten geleden zei delichris:

Er zal wel een onderzoek zijn geweest en nu is Promes gearresteerd. Daarom duurde het zolang.

Dat is dus het vreemde, dat onderzoek is vorige maand gestart na de aangifte van begin november. Deze aanhouding komt voort uit dat onderzoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Fabian.:

Dat is dus het vreemde, dat onderzoek is vorige maand gestart na de aangifte van begin november. Deze aanhouding komt voort uit dat onderzoek.

Soms duurt het erg lang voordat een aangifte in behandeling wordt genomen. Ze hadden het vast te druk met al die demonstraties in Amsterdam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Geppiej:

Lang verhaal kort:

Vorig jaar in november een dag onterecht in verzekering gezeten. Ik ben 7 jaar geleden mijn paspoort kwijtgeraakt in café in Amsterdam. Bleek dat criminelen deze hebben gebruikt om een huurcontract te ondertekenen voor een loods voor een enorme hennepkwekerij. Deze is uiteindelijk ontdekt en mijn naam stond onder het huurcontract inclusief handtekening en kopie paspoort. Gelukkig heb ik destijds aangifte gedaan, daardoor na korte ondervraging en afstaan van DNA weer naar huis. Helaas 's ochtends wel door drie politieagenten opgepakt in huis (vrouw en kids waren er bij). Ze hadden al het vermoeden dat dit het verhaal was, maar desondanks nog wel ff op deze manier gedaan. Was geen prettige ervaring kan ik je vertellen.

Dat DNA afstaand vind ik bijzonder, ook in jouw geval, ben je veroordeeld ok maar dat ben jij dus totaal niet. DNA afstaan moet nu ook na incidenten uit 2010, dan krijg je ineens een oproep, heel apart gezien de zwaarte van de incidenten maar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Soms duurt het erg lang voordat een aangifte in behandeling wordt genomen. Ze hadden het vast te druk met al die demonstraties in Amsterdam.

De aangifte is begin november GEDAAN. Dat lijkt vrij laat voor een steekpartij uit juli. Maakt verder niet uit natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Hwb:

De aangifte is begin november GEDAAN. Dat lijkt vrij laat voor een steekpartij uit juli. Maakt verder niet uit natuurlijk.

Mwah... Met name als het in de familiaire sfeer is gebeurd, kan het best even duren voordat zoiets naar buiten komt. Groepsdruk, schaamtegevoel, de familie niet in de problemen willen brengen, legio redenen te verzinnen. Al blijft dat natuurlijk net zozeer speculatie als zeggen dat het vrij laat lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Zeus:

Salzburg, Benfica, Braga, Real Sociedad en Lille moet je ontlopen. Lekker tegen Molde, Antwerp of Tel-Aviv zou beter zijn.

Salzburg ook, ja? Hun beste speler vertrekt in de winter. Ontloop nog liever Slavia Praha dan Salzburg als ik eerlijk ben. Maar het liefst idd Molde, Wolfsberg, Tel Aviv oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Zeus:

Maakt niks uit. Volle pressie en meerdere snelle spitsen. Altijd gevaarlijk voor (dit) Ajax.

Ja, speelstijl is niet ons ding nee, maar moeten vooral Salzburg niet groter maken dan het is.

Lille. :cab: Wekenlang gejank over die kneus Botman aan gaan horen dat Ajax hem nooit had moeten laten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Hwb:

Er gaan whatsapp gesprekken rond waarin beweerd wordt dat promes 15.000 wilde betalen om geen aangifte tegen zich te krijgen. In hoeverre dat betrouwbaar is geen idee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Zeus:

Zuur. Ook een ploeg die druk durft te zetten en goed is in de omschakeling met meerdere vlugge spelers (Ikoné, David, Bamba). Berg Blind maar alvast op. Vrees ook voor een masterclass van Renato Sanches op het middenveld. 

Scheelt dat wij de beste trainer ter wereld hebben en die weer met een tactisch meesterplan komt. Alvarez op het middenveld, Brobbey in de spits, Labyad op 10 bijv. en we dus dat Lille echt helemaal van het veld blazen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites